AEKquote:Op woensdag 27 juni 2007 01:28 schreef Fides het volgende:
Zag vanmiddag ook nog de wedstrijd van Ajax tegen AEK/Panathinaikos (nu ff vergeten) waarin Tarik Oulida op 20 jarige leeftijd 2x scoorde.
AEK.quote:Op woensdag 27 juni 2007 01:28 schreef Fides het volgende:
Zag vanmiddag ook nog de wedstrijd van Ajax tegen AEK/Panathinaikos (nu ff vergeten) waarin Tarik Oulida op 20 jarige leeftijd 2x scoorde.
Het jongensboek leek zo mooi te beginnen. ,,Een klein jongetje van achttien jaar kwam uit Moskou naar het grote Ajax dat net de Champions League had gewonnen. Achteraf beschouwd ben ik natuurlijk te vroeg uit Moskou vertrokken. Maar hoe kon ik een aanbieding van Ajax weigeren? Van Gaal hield me voor dat ik eerst het Ajax-systeem moest beheersen, voordat ik in het eerste elftal kon spelen. Maar met Gerard van der Lem, de coach van het tweede, kreeg ik al meteen grote ruzie. Ik had tijd nodig om me aan te passen, maar die kreeg ik niet.''quote:Op woensdag 27 juni 2007 01:28 schreef PizzaSalami het volgende:
http://www.nrc.nl/W2/Nieuws/1998/03/03/Spo/01.html
Demtsjenko dreigt kapot te gaan aan die beklemmende stilte om hem heen. ,,Iets in mijn hoofd weerhield me Olsen om uitleg te vragen. Maar ik ben een grens gepasseerd, ik ga nu een gesprek met hem aanvragen. Ik heb drie jaar van mijn leven weggegooid. Ik ben uit Moskou vertrokken om een ster te worden. Het is nog niet te laat om die droom te realiseren. Maar bij Ajax zal dat niet meer lukken. Ik houd deze strijd niet meer vol. Ik ga kapot in Amsterdam. Ik wil terug naar huis, want ik ben moe, heel moe.''.
Ik noem er net 6quote:Op woensdag 27 juni 2007 01:31 schreef Consigliere het volgende:
Ik zie wel iets in het terughalen van spelers uit de generatie 95.. Mannen als Kluivert en Kanu zijn echt hele bruikbare voetballers.. En waarom ook niet?
Iemand meer suggesties van spelers die ze kunnen en moeten terughalen?
Per opbod verkopen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 01:32 schreef PizzaSalami het volgende:
Ik moet nog ergens de handtekening van Demtsjenko hebben liggen, denk ook nog wel dat ik met hem op de foto sta.
Kan verder niets vinden of hij verder nog in leven is.
Nquote:Op woensdag 27 juni 2007 01:31 schreef Consigliere het volgende:
Ik zie wel iets in het terughalen van spelers uit de generatie 95.. Mannen als Kluivert en Kanu zijn echt hele bruikbare voetballers.. En waarom ook niet?
Had al 2 advertenties zien staan via google, ze waren allebei al verwijderd. Zullen wel gewild zijnquote:
Zijn allemaal nog relatief jong hoor. Ik was serieus.quote:Op woensdag 27 juni 2007 01:36 schreef Consigliere het volgende:
[..]
potentiele speler voor Ajax 1 anno 2007/2008 appie..![]()
klopt.. Spelers van het Oranje 98 dan?quote:Op woensdag 27 juni 2007 01:35 schreef Fides het volgende:
[..]
N
De Boer'tjes, Bogarde, Finidi, Blind, Silooy, Van Vossen, vd Brom etc. zijn al een paar jaar gestopt.
Alleen Kluivert, Kanu, Seedorf en vd Sar lijken me nog opties.
Nando Rafael.quote:Op woensdag 27 juni 2007 01:31 schreef Consigliere het volgende:
quote:
Ik sta nog op de foto met Litmanen, die foto zal pas heul veel waard zijn.quote:Op woensdag 27 juni 2007 01:36 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Had al 2 advertenties zien staan via google, ze waren allebei al verwijderd. Zullen wel gewild zijn.
wat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11quote:Op woensdag 27 juni 2007 01:42 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ik sta nog op de foto met Litmanen, die foto zal pas heul veel waard zijn.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |