133 bij nagenoeg elke winkel zolang er maar een MM in de buurt is.quote:Op maandag 6 augustus 2007 18:04 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Weet iemand nog waar je de Ds Lite goedkoper kunt scoren?
Nutteloosquote:
Ow? En mensen die geen stylus kunnen vasthouden vanwege reuma, rsi, ouderdom kwalen.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:36 schreef BMH het volgende:
[..]
Nutteloos. Stylus op het scherm (hoeft niet de balk zelf te zijn) is veel goedkoper.
Moet ik dit serieus nemen?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:37 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Ow? En mensen die geen stylus kunnen vasthouden vanwege reuma, rsi, ouderdom kwalen.
Gewoon voor het oldskool gevoel:quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:36 schreef BMH het volgende:
[..]
Nutteloos. Stylus op het scherm (hoeft niet de balk zelf te zijn) is veel goedkoper.
Zal wel met de leuke homebrew te maken hebben denk ikquote:Op zondag 5 augustus 2007 14:26 schreef yvonne het volgende:
__Saviour__ blijft doorgaan in GAM na diverse waarschuwingen, weekje op vakantie
Geen flash iig ...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:11 schreef RacerDKB het volgende:
Hmm, de DS Opera Browser, kan ik hiermee bijvoorbeeld op Youtube filmpjes kijken? En ondersteund hij cookies? Dat ik dus op FOK! forum kan met me DS...Of javascript..? Wat heeft ie allemaal?
Anno 1701quote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:46 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Ik heb net me ds lite gehaald
Titels die ik ga halen:
Mario Kart
pokemon dia/pea
Mario 64
Welke mot ik nog meer hebben?
Misschien is het handig als je even aangeeft wat voor soort spellen je leuk vindt, anders kan ik namelijk een gigantische lijst ophoesten met games die je gewoon moet hebben.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:46 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Titels die ik ga halen:
Mario Kart
pokemon dia/pea
Mario 64
Je kan met je DS Opera Browser geen Youtube filmpjes afspelen.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:11 schreef RacerDKB het volgende:
Hmm, de DS Opera Browser, kan ik hiermee bijvoorbeeld op Youtube filmpjes kijken? En ondersteund hij cookies? Dat ik dus op FOK! forum kan met me DS...Of javascript..? Wat heeft ie allemaal?
Ik heb afgelopen weken Castlevania weer herontdekt en ben van mening dat Castlevania Portrait of Ruin een aanrader is, evenals zijn voorganger Dawn of Sorrow (alhoewel deze game wat lastiger te vinden is). Beiden zijn echt vet.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:46 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Titels die ik ga halen:
Mario Kart
pokemon dia/pea
Mario 64
De singleplayer is oke, maar het spel is vooral sterk als multiplayer. Het wordt gezien als een van de beste multiplayerspellen van de DS tot nu toe.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:17 schreef Dutch_Nelson het volgende:
metroid prime nog te pruimen?
Samen met Brothers In Arms zijn dat de enige 2 games waar je normaal met een stylus kan schietenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 09:10 schreef StupidByNature het volgende:
[..]
Het 3d schieten met de stylus beviel me trouwens prima.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |