Haha. Een Ariër met een bril.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:36 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Smakelijk type.
Zonder EVRM staat nog voldoende overige wetgeving zoiets in de weg hoor.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 09:30 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Omdat het aan de basis staat van al het slappe zak gedoe.
1. We kunnen de grenzen niet dichtgooien voor bv mensen uit Marokko en Turkije want dat is discriminerend en dat mag niet van het EVRM.
2. We kunnen mensen die we zat zijn er niet uitknikkeren want mag niet van het EVRM.
3. We kunnen niet gewoon geen moskeen toestaan want vrijheid van godsdienst moet het EVRM.
Heel Europa is sinds dat verdrag 1 verzameling slappe zak-landen.
Etc etc etc
En je kunt ook nog net zoals Rusland - hét toonbeeld van beschaving in Europa - gewoon het EVRM negeren.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:20 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Zonder EVRM staat nog voldoende overige wetgeving zoiets in de weg hoor.
Dan ben je wel heel cool.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:30 schreef Reya het volgende:
[..]
En je kunt ook nog net zoals Rusland - hét toonbeeld van beschaving in Europa - gewoon het EVRM negeren.
Hmm, is yvonne, zjn beschermengel, soms op vakantie?quote:
quote:in other news: Sidekick heeft doodsverwensing in signature staan (Wilders)
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:59 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ik heb geen lijst van doodsverwensingen in mijn sig staan. 75% van de lijst was al dood voordat ik uberhaupt geboren ben, hoe kan ik die personen doodverwensen terwijl ze al dood zijn?
Poetin, de enige democraat, laat zien hoe de EVRM de democratie probeert tegen te werken.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:30 schreef Reya het volgende:
[..]
En je kunt ook nog net zoals Rusland - hét toonbeeld van beschaving in Europa - gewoon het EVRM negeren.
quote:In de voetsporen van Mussert
Duns Ouray
Op de laatste Eurotop verkwanselden Balkenende en Bos onze soeverniteit. De grondwet komt er, hoewel niet met die naam. Voortaan bepalen ondoorzichtige, ondemocratische krachten wie naar Nederland mag migreren.
Balkenende en Bos is het gelukt. Ze treden toe tot de galerij van Mussert en Rost van Tonningen. De galerij van landverraders met een minachting voor de democratie.
Want de Nederlandse bevolking is duidelijk geweest in het afwijzen van de grondwet. De boodschap was helder. Nederland wil een soeverein land blijven.
Maar dat mag niet van Balkenende en Bos. En de rol van Rouvoet is bijzonder hypocriet. Eerst tegen de grondwet campagne voeren, en dan in het kabinet er toch mee instemmen.
Want dat Europa een functionele democratie is, dat durven zelfs de voorstanders van soevereiniteitsverlies niet te beweren. Zo wordt in een weekend in juni de democratie de nek omgedraaid, voor zover er nog leven in zat.
Drie kleine mannetjes. Achterbakse wezeltjes. Ik ga over mijn nek als ik aan deze hypocriete ratjes moet denken.
Gewapende opstand is het enige wat Nederland nog kan redden.
Gaan ze nu heel hard Counterstriken?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:34 schreef kLowJow het volgende:
Ik ga Het Vrije Volk ook maar eens aan mijn lijstje van te volgen (kwaliteits)media toevoegen.
[..]
Kisten aan, strakke broek aan en een tekorte jas. Kop kaal en los!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:35 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Gaan ze nu heel hard Counterstriken?
het antwoord is: nee:quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:02 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Hmm, is yvonne, zjn beschermengel, soms op vakantie?
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:25 schreef yvonne het volgende:
Floripas gaat even mee vanwege hetzelfde gezellige topic
Het zat eraan te komen.quote:
Mwah.... heb ik iets fouts gedaan ?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:58 schreef zakjapannertje het volgende:
Het antwoord is: nee:
Welk gezellige topic?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:58 schreef zakjapannertje het volgende:
het antwoord is: nee:
X-Ray zal in een smeekmail wel om een ban hebben gevraagd, de NSB'er.quote:
SC [1251] Fokschaap en azertyquote:
quote:Op maandag 25 juni 2007 23:12 schreef Floripas het volgende:
GeenStijl = GeenSucces?
Oeps...het topic liep een beetje uit de hand. Ik moet soms leren om mijn mond te houden (en een stuk of zes andere users met mij).
Het is maar wat je gelukkig maaktquote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:04 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Mwah.... heb ik iets fouts gedaan ?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |