deel jouw mening met ons!quote:
zo kan het ookquote:
Jij hebt ze tenminstequote:Op maandag 25 juni 2007 21:10 schreef admiraal_anaal het volgende:
Najib zonder twijfel, alleen klote dat ik kaartjes voor zijn show pas VOLGEND JAARjuni
Waarom zo snel uitverkocht
staat erbijquote:Op maandag 25 juni 2007 21:09 schreef nikky het volgende:
Najib!
Leuke humor!
En je vergeet 1 van de leukere van hemhttp://www.youtube.com/watch?v=0foGegY6XyA
Bij ons theater waren de helft van de kaartje vantevoren al verkocht aan sponsoren!quote:Op maandag 25 juni 2007 21:10 schreef admiraal_anaal het volgende:
Najib zonder twijfel, alleen klote dat ik kaartjes voor zijn show pas VOLGEND JAARjuni
Waarom zo snel uitverkocht
3e rij?! doe je goed!, ik neem aan dat je het over het prijskaartje niet wil hebben?quote:Op maandag 25 juni 2007 21:12 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ja dat wel3e rij
maar juni 2008 pas
75 euroquote:Op maandag 25 juni 2007 21:13 schreef oorsnot het volgende:
[..]
3e rij?! doe je goed!, ik neem aan dat je het over het prijskaartje niet wil hebben?![]()
kan ergerquote:
quote:Op maandag 25 juni 2007 21:50 schreef DRNKnHGH het volgende:
HANS! [afbeelding]
Najib Amhali die stomme Marokkaan lacht om zichzelf...
Uiteraard is Maassen het sterkst.. grappigst misschien vind ik zo neerbuigend om hem daarop te oordelen, bij hem is het zoveel meer.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:13 schreef Merkie het volgende:
Beiden niet! [afbeelding]
Theo Maassen is de grappigste [afbeelding] [afbeelding]
check!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:13 schreef Merkie het volgende:
Ik ben een Marokkaan, hahahaahahahahahahahahahahahaquote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:20 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
check!![]()
van die 2 vind ik denk ik toch Theo Maassen het grappigstdie Amhali doet echt nóg meer hetzelfde dan teeuwen
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:23 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik ben een Marokkaan, hahahaahahahahahahahahahahaha [afbeelding] .
Publiek: [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
hulde voor je toepasselijke gebruik vanquote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:23 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik ben een Marokkaan, hahahaahahahahahahahahahahaha [afbeelding] .
Publiek: [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Herman finkers is beterquote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:13 schreef Merkie het volgende:
Beiden niet! [afbeelding]
Precies, ik snap ook niet waarom mensen bij hans meteen komen met "ja dat is shokerende humor"quote:Op dinsdag 26 juni 2007 04:29 schreef Frollo het volgende:
Teeuwen natuurlijk.
En die moet het echt niet alleen van shockeren en mensen bashen hebben, kom op zeg.
Juist zijn absurdistische stukken zijn het geniaalst. Mariska van de Pijnacker, het onderwaterruimteschip in Zuid Frankrijk, de badmeester, niks shockerends aan maar onmiskenbaar Hans Teeuwen.
Het was een grap en je moet dat niet te serieus nemen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 05:08 schreef BaajGuardian het volgende:
Dit is wel een goed voorbeeld hoe teeuwen ook geniaal is wanneer hij zowat geen reet uitvoert:
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 05:11 schreef sig000 het volgende:
[..]
Het was een grap en je moet dat niet te serieus nemen.![]()
Een Mozart zal 't niet worden, meer een verloren blues zanger.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 05:13 schreef BaajGuardian het volgende:
Prachtig stukje piano gekloot van teeuwen
Jij snapt 't soms echt niet? Maak niet uit gewoon verder leven in je eigen wereld is niets mis mee.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 05:15 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]Geen grappen over onze leiders.
Houd je grote mond eens.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 05:18 schreef sig000 het volgende:
[..]
Jij snapt 't soms echt niet? Maak niet uit gewoon verder leven in je eigen wereld is niets mis mee.![]()
Naarmate z'n shows vorderde vond ik het anders aardig irritante fillers worden. Bijvoorbeeld in Dat Dan Weer Wel, als hij een half uur lang boom! met takken! zegt, of de Bereden Politie. Dat was even leuk, maar na een kwartier ga ik toch eens op m'n horloge kijken en me afvragen waarom dit zoveel geld heeft gekost.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 04:29 schreef Frollo het volgende:
Juist zijn absurdistische stukken zijn het geniaalst.
Is ook weer waar. Tot en met Trui was eigenlijk zijn beste periode.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 06:32 schreef speknek het volgende:
[..]
Naarmate z'n shows vorderde vond ik het anders aardig irritante fillers worden. Bijvoorbeeld in Dat Dan Weer Wel, als hij een half uur lang boom! met takken! zegt, of de Bereden Politie. Dat was even leuk, maar na een kwartier ga ik toch eens op m'n horloge kijken en me afvragen waarom dit zoveel geld heeft gekost.
dat dacht ik dus ook, maar blijkbaar is Hans zijn geniale manier van humor niet aan iedereen besteedquote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:12 schreef Laton het volgende:
Jezus mensen please, Najib heeft zeker zijn momenten, maar aan Hans kan ie toch totaal niet tippen zeg.
Het zijn voornamelijk zijn eigen grenzen die hij verlegt. Iemand anders kan met zulk geschreeuw niet grappig zijn.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 09:43 schreef Frollo het volgende:
Ik probeer het eens anders te formuleren.
Geen kwaad woord over Amhali. Gewoon een toffe peer. Mocht je hem in de kroeg treffen, nou, reken maar dat dat lachen wordt.Teeuwen daarentegen is niet echt iemand die je graag in je stamkroeg wilt hebben. Hij valt je vriendin lastig, houdt monologen die niemand begrijpt en gaat op de vreemdste momenten zitten schreeuwen. Kan hij niet weg, die halve junk met z'n plakhaar? Straks gaat ie nog bijten of spuugt hij z'n aidsspuug in je gezicht.
Alleen... je komt ze niet tegen in de kroeg, ik niet tenminste. Wat ze op het podium doen, dáár gaat het om. En dan blijkt Hans een echte kunstenaar te zijn, die grenzen verkent en verlegt. De grenzen van publieksparticipatie, de grenzen van het cabaret, de grenzen van de waanzin. Terwijl Najib gewoon dezelfde moppentapper blijft.
Onzin, Hij "bashed" ook zichzelf heulveul.quote:Op maandag 25 juni 2007 22:55 schreef littledrummergirl het volgende:
najibomdat het veel knapper is om grappen te maken over andere dingen dan alleen maar over andere mensen. Teeuwen kan alleen maar anderen bashen.
Als er een plek zou zijn waar ze allemaal zo schreeuwen als Teeuwen is dat een plek die ik me leven lang niet ga bezoeken, ik vind het geluid van Teeuwen zo vreselijk, verder is hij wel grappig.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:09 schreef sn7475 het volgende:
Najib Amhali is leuker dat HT. Ik versta trouwens geen dialect,dus opzouten met die Teeuwen.![]()
Najib Amhali is 1 persoonquote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:49 schreef TC03 het volgende:
Overigens erger ik me aan de topictitel, alsof Najib Amhali DE cabaretiers van het moment zijn.
lol waar mensen zich wel niet om druk makenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:49 schreef TC03 het volgende:
Overigens erger ik me aan de topictitel, alsof Najib Amhali en Hans Teeuwen DE cabaretiers van het moment zijn.
nu heb je je jezelf uitgedaagtquote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:29 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik kan niet om najib lachen, iedereen kan een "die gekke marokkaantje" nadoen, daar hoef je niet voor op podium te staan, ik durf te wedden dat ik het beter kan dan najib, maar hans owned mij gewoon he.
In mijn kont, want snachts ga ik naar zn straat en bel ik zo aan bij hem, en dan komt ie naar beneden in zn blauwe pino badjas en dan gaan we eerst zoenen enzo, en daarna beetje voelen aan elkaar he, en dan neemt hij mijn penis in zn mond.
Nouja en daarna gaan we natuurlijk neuken.
Toevallig heb ik acteerlessen gehad en doe ik al sinds mijn kindertijd sketches met vrienden.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:06 schreef oorsnot het volgende:
[..]
nu heb je je jezelf uitgedaagtkom maar op met je filmpjes, deadline: volgende week. Ik hoor het nog van je
![]()
erg leuk ja; al kan ik me herinneren dat Teeuwen ook al zoiets had met dat herhalen en broodje shaormaquote:Op maandag 25 juni 2007 21:09 schreef nikky het volgende:
Najib!
Leuke humor!
En je vergeet 1 van de leukere van hemhttp://www.youtube.com/watch?v=0foGegY6XyA
ja klopt! die was eerder dan najib, ik vond ook niet echt grappig toen najib hem deedquote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:53 schreef menesis het volgende:
[..]
erg leuk ja; al kan ik me herinneren dat Teeuwen ook al zoiets had met dat herhalen en broodje shaorma
Met zon debiele kop en dan:
"magk n broodje shaorma?" (x100)
en dan
"Met SAUUSSSSS!!"
Finkers is koning!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:58 schreef Market_Garden het volgende:
[..]
Als er een plek zou zijn waar ze allemaal zo schreeuwen als Teeuwen is dat een plek die ik me leven lang niet ga bezoeken, ik vind het geluid van Teeuwen zo vreselijk, verder is hij wel grappig.
Najib Amhali met Veni Vidi Vici vind ik geniaal, alleen jammer dat z'n volgende voorstellingen er veel op lijken...
Overall vind ik Finkers de beste, kort daarachter Theo Maassen. Finkers heeft geweldig dreuge humor en Theo Maassen weet alles dat normaal is zo mooi te brengen, vooral in Functioneel naakt is hij heel sterk!
En als je echt zin hebt in verhalen en een lekker Haags accent, dan is Harry Jekkers ook heerlijk.
Cabaret!![]()
December, 1e rij in 't midden, ¤ 19.50quote:Op maandag 25 juni 2007 21:13 schreef oorsnot het volgende:
[..]
3e rij?! doe je goed!, ik neem aan dat je het over het prijskaartje niet wil hebben?![]()
quote:
helemaal mee eens. hoewel bij mij finkers en maassen wel erg dicht bij mekaar komenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:58 schreef Market_Garden het volgende:
Overall vind ik Finkers de beste, kort daarachter Theo Maassen. Finkers heeft geweldig dreuge humor en Theo Maassen weet alles dat normaal is zo mooi te brengen, vooral in Functioneel naakt is hij heel sterk!
En als je echt zin hebt in verhalen en een lekker Haags accent, dan is Harry Jekkers ook heerlijk.
Cabaret!![]()
quote:Op woensdag 27 juni 2007 01:55 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]Ik ga je uit mn msn keilen, hoe kun je die "hihi iek ben die gecke marokkaantjeee" Najib nu boven "Ik heb een mars tussen mijn billetjes" Teeuwen kiezen...
Jezus, jij hebt pas humorquote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:54 schreef justmattie het volgende:
jochem meyer.
Die schud hij zo uit zn moouuwww..quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:16 schreef dubidub het volgende:
'Dag, mensen, dag lieve mensen, ik ben de koningin!'
-'Hey kijk, da's de konining!'
+'DAG KONINGIN!'
Ik blijf me verbazen over de creativiteit van hans teeuwen, waar verzint 'ie z'n meuk toch
Mensen die totaal geen humor hebben grappig vinden is zeker in tegenwoordig.quote:
Het afkraken van iemands gevoel voor humor(/muziek (zie KLB)) zeker ookquote:Op woensdag 27 juni 2007 21:42 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Mensen die totaal geen humor hebben grappig vinden is zeker in tegenwoordig.
boehoehoe, meyers is totaal niet grappig man die gast praat alleen maar snel, kan ik ook wel. Maakt je nog niet een geniaal komiek laat staan beter dan hans.quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:08 schreef dubidub het volgende:
[..]
Het afkraken van iemands gevoel voor humor(/muziek (zie KLB)) zeker ook
Ik vind meyers wel grappig, op sommige momenten, maar hans overtret hem in z'n onzinnige sketches, by far. 'Mensen ik heb me pas lten neuken door een waterbuffel'. Hoe kom je eropquote:Op donderdag 28 juni 2007 02:56 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
boehoehoe, meyers is totaal niet grappig man die gast praat alleen maar snel, kan ik ook wel. Maakt je nog niet een geniaal komiek laat staan beter dan hans.
dat is nou juist het mooie van hans, hji heft een totaal nieuwe weg ingeslagen vind ik, wat hij ook zegt; het is grappig, maar wanneer iemand anders het verteld is er geen zak aan.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 01:00 schreef dubidub het volgende:
[..]
Ik vind meyers wel grappig, op sommige momenten, maar hans overtret hem in z'n onzinnige sketches, by far. 'Mensen ik heb me pas lten neuken door een waterbuffel'. Hoe kom je erop
Iddquote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:27 schreef oorsnot het volgende:
[..]
dat is nou juist het mooie van hans, hji heft een totaal nieuwe weg ingeslagen vind ik, wat hij ook zegt; het is grappig, maar wanneer iemand anders het verteld is er geen zak aan.
![]()
Vertel dat aan een echte cabaretier en hij maakt je dood.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:33 schreef ivetje het volgende:
Verder vind ik toch Guido Weijers het leukst.
Frans Bauer vind ik wel de beste op dit moment.quote:Op maandag 2 juli 2007 02:20 schreef B_TRAVEN het volgende:
Guido Weijers natuurlijk
hans heeft, als je heel goed luisterd, zeker wel een verhaal in lopen.quote:Op maandag 2 juli 2007 01:32 schreef SpuitK0p het volgende:
Hans Teeuwen.. domme vraag btw..
Niemand tipt aan zijn kunsten..
Zijn shows gaan echt totaal nergens over, geen verhaal, allemaal onzin..
Maar wat een fantasie heeft die man en wat brengt ie het ongelooflijk goed en grappig..![]()
Najib komt niet eens in de buurt, het enige wat ik tof vind zijn zijn beatbox acts..
1. Hans Teeuwen
2. Theo Maassen
3. Jochem Myjer
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |