quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:13 schreef PeuRac het volgende:
oeh, k kwam een canadees meisje tegen vandaag, die werd helemaal gek toen ik vertelde dat ik een Alfa had en dr weer een ga kopen
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Herm mag dan een domme mongool zijn, dit keer heeft ie wel gelijk
Hmmmz, ik kan natuurlijk een bus pringles openrukkenquote:Op maandag 25 juni 2007 20:40 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik heb net een handje vol ongezouten cashews op, zit gelijk vol![]()
eerst foto makenquote:Op maandag 25 juni 2007 20:42 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Hmmmz, ik kan natuurlijk een bus pringles openrukken.
jij bent ook niet iedereenquote:
wens hem maar sterkte dan, hij liever als ikquote:Op maandag 25 juni 2007 20:53 schreef ijsmeis het volgende:
Ik ook niet.
Afscheidsborrel van een vriend die voor een half jaar naar Afghanistan moet om 't soldaatje uit te hangen.
quote:
ik kom niet verder dan 1 op 16, nogwatquote:Op maandag 25 juni 2007 21:04 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ding gaat als een tiet
verbruikt niet veel olie ook hoor
![]()
Ik ga deze tank 1 op 20 proberen te halen
Zijn vriendin vindt het ook niks (en ik vind het raar, want hij loopt er 'pas' een jaartje rond, in 't leger).quote:Op maandag 25 juni 2007 20:55 schreef BoJo het volgende:
[..]
wens hem maar sterkte dan, hij liever als ik
ik ben er niet aan toe gekomen om ook maar iets aan mijn 155 te doen. Wil nog zeker de motorsteunen vervangen hebben en wat gedaan hebben voor extra koeling. Plus dat ik de gaatjes in mijn schijven ff nog vrij moet maken.
80kw volgens het rdwquote:Op maandag 25 juni 2007 21:12 schreef D-Devil het volgende:
Pffff, 1 op 16 was wat mijn pa ermee haalde, ik 1 op 10 en met wat pech 1 op 8.
Afgelopen 3 tanks, 1 op 12 though.
Ecotec 1.6 C16XE 86Kw als ik me niet vergis.
Kan kloppen, wist niet zeker wat het wasquote:
Een jaartje is wel weinig jaquote:Op maandag 25 juni 2007 21:08 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Zijn vriendin vindt het ook niks (en ik vind het raar, want hij loopt er 'pas' een jaartje rond, in 't leger).. Ander weekend dan maar
!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |