Name: Super Mario Kartquote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:55 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
http://top100.ign.com/2005/001-010.html
Leuk linkje, Top 100 games volgens IGN
kunnen we alvast oefenen op de b00tLANquote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:00 schreef FJD het volgende:Hoe doe je dat dan
Degene die verliest moet een adje drinken ofzo
Ik zeg; dat doen we ook op pakjesavond.
Ursel is er niet, jij was ff weg, ik was er niet.. Tja..quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:58 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
jeetje, maar enkele posts sinds ik uit rotterdam weg ben![]()
![]()
pinda's & bier halenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:03 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Ursel is er niet, jij was ff weg, ik was er niet.. Tja..
En nu ga ik ff een bakkie doen en dan boodschappen e..d
jaaaah!! kerstmeet bij puni thuis met mario kart zuipen en zap de neger!!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:12 schreef staticdata het volgende:
nou ik ben ook weer thuis.
net voorschouw van het huis gehad. ziet er goed uit. paar kleine zaken die aangepast moesten worden, maar niet noemens veel. krijg gelijk zin in de oplevering
euh........quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:22 schreef staticdata het volgende:
hoeveel meets wil jij in december houden
mm laat maar, ik ga denk ik zo een fotoreportage van mn kip makenquote:
es ff kijken, heb weer wat tijd, net een KUT POLL in ONZ gemaaktquote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:36 schreef staticdata het volgende:
Stuffin' the turkey! fotos wil ik wel zien
Allemaal bij anderen, jullie zijn welkom hoorquote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:14 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
jaaaah!! kerstmeet bij puni thuis met mario kart zuipen en zap de neger!!![]()
![]()
Tja.. waarom niet? Daar zijn ze voor toch?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:31 schreef Suikermais het volgende:
toch ?
Tadaaaa..quote:
Was op vakantie boefje. En vandaag tijdens het weeralarm ff Duinrell onveilig gemaakt..quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:58 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
jeetje, maar enkele posts sinds ik uit rotterdam weg ben![]()
![]()
Pakjesavond..quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:21 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
![]()
![]()
BBQ in Amsterdam, let me think....... aangezien er al redelijk veel meets aankomen, bedenk ik me ineens:
BoF Pakjesavond op 5 december![]()
![]()
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:28 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik gok dat we pas tegen een uurtje of 17:00 hier wegrijden dus ik denk dat we zeker tot een uurtje of 20:00/21:00 aan het crossen zijnJe bent welkom hoor, alleen zelf vliegeren zit er met deze wind niet in. Tandem buggyen kan wel als je in een van onze helmen past
Als we een BBQ in Den Haag hebben crossen we wel even naar t strand met een vlieger
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 08:45 schreef FJD het volgende:
[..]
Waar denk je dat sateprikkers voor zijn?
Ik ben eerder bang dat Ursel met zoiets aan komt zetten
[afbeelding]
Helemaal niet. ik hou alleen van goed en vooral veel eten.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 08:19 schreef FJD het volgende:
[..]
Komt allemaal goed denk ik zoUrsel houdt ook wel van een BBQ
Gaat super gezellie fristi party worden. Ik neem mijn punica ook mee..quote:Op dinsdag 26 juni 2007 07:35 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
das helemaal horror![]()
oja, uiteraard kom je niet bootlannen, kom je wel 's avonds even langs met agent fristie voor de bonte avond??![]()
quote:
Don't fuck with the OP.quote:Op maandag 25 juni 2007 20:21 schreef Mr_Baus het volgende:
oh.. en de OP.. die heb ik dit topic en vorig topic niet aangepast... Daar zijn helden voor![]()
Want ik verneuk het toch alleen maar, dat soort zaken.. Maar euh. ik heb dus alleen maar copy paste gedaan heh...
En voor die held die de OP weer helemaal up to date en mooi maakt op profesiionele wijze;
Uiteraard moet er ook een link in naar het sluiten van de BoF! reeks en een verwijzing naar het discussie topic, toch? Want dat is toch wel een top3 vermelding in de hoogtepunten van BoF!
quote:Op maandag 25 juni 2007 20:14 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Als dat zou kunnen graag! En natuurlijk neem ik lak meeAls kapitein Haak ga ik jullie natuurlijk het dek laten schuren ipv gamen.. dat dient op dag 1 te gebeuren.. op dag 2 gaan julie lakken..
Allang en breed besproken met Ursel.. dacht je dat er betaald moest worden voor die boot?![]()
Ja.. ff dek lakken en hij was beschikbaar
![]()
Dat geld wat het allemaal gaat opbrengen, daar gaan Ursel en ik lekker van op vakantie![]()
Zelfs met windalarm is het goed vertoeven in Duinrell.. Wel een beetje vochtig, maar dat kwam alleen ten goede bij de glijbanen..quote:Op maandag 25 juni 2007 16:22 schreef FJD het volgende:
KNMI: 'Morgen mogelijk weeralarm'
Wat is dat toch met t KNMI na de vorige stormFucking windkracht 8 en dat alleen aan de kust
Dat stelt toch geen flikker voor. Ik pak morgen lekker m'n vliegers in
Feliquote:
Koekoek.. Daar zijn we weer..quote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:38 schreef ursel het volgende:Jij wou er ook een deel van hebben?? Wou juist een bestelling gaan doen voor een nieuwe PC bij Dickie. En dat die lak nu eindelijk voor mij eens was.. .
![]()
HEY WELKOM TERUGquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:38 schreef ursel het volgende:
[..]
Tadaaaa..
Welkom dames en here bij wederom een avond vol plezier en vertier, want Ursel is weer hier.. !!!!
Even wat replytjes doen hoor, dus pak je popcorn en pils er maar bij..
[..]
Was op vakantie boefje. En vandaag tijdens het weeralarm ff Duinrell onveilig gemaakt..
[..]
Pakjesavond..
Ik ga alvast beginnen met uber suprise..Wanneer gaan we trekken
[..]Gaan we na-pilsen in scheveningen..
[..]Die gaat mee naar huis. Die hebben we nog niet in onze dierentuin..
(Ja, die ie wordt steeds groter hier thuis..
)
[..]
Helemaal niet. ik hou alleen van goed en vooral veel eten.![]()
[..]
Gaat super gezellie fristi party worden. Ik neem mijn punica ook mee..![]()
![]()
[..]
[..]
Don't fuck with the OP.![]()
Morgen ben ik weer op mijn werk, zal ik er wel ff naar kijken of ik hem voor stefan ff wat langer kan maken..![]()
[..]
Jij wou er ook een deel van hebben?? Wou juist een bestelling gaan doen voor een nieuwe PC bij Dickie. En dat die lak nu eindelijk voor mij eens was.. .
![]()
[..]
Zelfs met windalarm is het goed vertoeven in Duinrell.. Wel een beetje vochtig, maar dat kwam alleen ten goede bij de glijbanen..
Voel me net een weekdier na onbepertk Tikibad..
[..]
Feli
Wanneer is het feest??
[..]
Koekoek.. Daar zijn we weer..
Ik werk er nog veel te kort joh.. als ik er wat langer werk dan kan ik gerust wel wat lak meenemenquote:
Je wacht gewoon tot ik klaar ben met de kelder en dan kom je doodleuk aan me vragen of ik nog lak nodig heb zeker..quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:00 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Ik werk er nog veel te kort joh.. als ik er wat langer werk dan kan ik gerust wel wat lak meenemenVandaag ging er ook weer iemand met een zooitje sierpleister naar huis..
![]()
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:05 schreef ursel het volgende:
Je wacht gewoon tot ik klaar ben met de kelder en dan kom je doodleuk aan me vragen of ik nog lak nodig heb zeker..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |