das helemaal horrorquote:Op dinsdag 26 juni 2007 07:31 schreef staticdata het volgende:
[..]
ik heb nog geneens een vaste werklplek hier![]()
hoezo uiteraardquote:Op dinsdag 26 juni 2007 07:35 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
das helemaal horror![]()
oja, uiteraard kom je niet bootlannen, kom je wel 's avonds even langs met agent fristie voor de bonte avond??![]()
jij zegt altijd dat je niet aan LANS doetquote:
je hebt een goed geheugenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 07:47 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
jij zegt altijd dat je niet aan LANS doet![]()
maar ik lees jou reactie als een "ik denk er over om te komen"![]()
![]()
![]()
Voor een zieke Liesquote:
Waarom niet Griekse mensen zijn heel gastvrij. Houden graag openhuis (achterin)quote:Op maandag 25 juni 2007 17:18 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik heb de brief al wel geschreven maar nog niet verstuurd. Ik twijfel toch wel heel erg of ik met Charisteas in de spits wil staan.
Zijn dat blanke lesbiennes geprepareerd voor een bruin zonne kleurtjequote:Op maandag 25 juni 2007 18:45 schreef Mr_Baus het volgende:
Dag vriendjes en vriendinnetjes! Fijn dat jullie er weer zijn..
5000 potten pigmentverf gemaakt vandaag.... :S
quote:Op maandag 25 juni 2007 19:44 schreef Mr_Baus het volgende:
Denk je nou echt dat ik op Cardinal ga wachten.. Srry vriend!
Ik zie het zo al voor me dat er 2 a 3 uur lang niet gepost gaat worden.. en dat is saai![]()
Dus dan doe ik ff dekered style![]()
![]()
Het Grote BoF! SC Topic! Meld u allen aan voor de BootLAN!!!
Voor FoD, ja dat kloptquote:Op maandag 25 juni 2007 19:52 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik heb me al aangemeld![]()
![]()
je hebt een beetje een zooitje van de OP gemaakt
Wat weet jij wat stefan ook weet en de rest nietquote:Op maandag 25 juni 2007 20:09 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
ijsmuts kom es achter stefans pc vandaan![]()
Heet dat nu dekkered stylequote:Op maandag 25 juni 2007 20:14 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Ja.. ff dekkered lakken en hij was beschikbaar![]()
Met een potje blank en een potje bruin en Baus is het party timequote:
Timing is everything, alleen op die manier beleef je je hoogtepuntquote:
Nog meer afbreuk aan historie, traditie en andere waarden en of normenquote:Op maandag 25 juni 2007 23:46 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Op is toch niet meer nodig nu we slow chatten?? wat hebben we dan nog aan BF2 gedoe in de OP??
Tip altijd je eigen gegraven schuttersputje volschijten als het front zich verplaatst. Gaat een ander er in ieder geval niet inliggenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 07:28 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
echt erg, kom ik net, na 3 WD weer op kantoor in rotterdam, is mn plek ingenomen en zit ik mn laatste daagjes uit op een klote plek bij het SOX team![]()
![]()
THE HORRORzit met mn rug (en beeldscherm) naar een loopgang toe
![]()
![]()
johm flikker die kast in je focus, pik mister fristie op en beide komenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 07:48 schreef staticdata het volgende:
[..]
je hebt een goed geheugen![]()
maar het kan wel leuk zijn. maar die pc kast is zooo tiefus zwaar. gegoten titanium is het
Kom je toch zonder PCquote:Op dinsdag 26 juni 2007 07:48 schreef staticdata het volgende:
je hebt een goed geheugen![]()
maar het kan wel leuk zijn. maar die pc kast is zooo tiefus zwaar. gegoten titanium is het
hie zit het met de BBQ? ik wil wel 2x24/7 BBQ-enquote:
Komt allemaal goed denk ik zoquote:Op dinsdag 26 juni 2007 08:18 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
hie zit het met de BBQ? ik wil wel 2x24/7 BBQ-en![]()
daarom juist, of heb jij zin in dit:quote:Op dinsdag 26 juni 2007 08:19 schreef FJD het volgende:
[..]
Komt allemaal goed denk ik zoUrsel houdt ook wel van een BBQ
Dat valt allemaal door het rooster van de BBQ heenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 08:21 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
daarom juist, of heb jij zin in dit:
[afbeelding]
Waar denk je dat sateprikkers voor zijn?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 08:39 schreef Cardinal_NL het volgende:
Dat valt allemaal door het rooster van de BBQ heen![]()
een rood kruisjequote:Op dinsdag 26 juni 2007 08:45 schreef FJD het volgende:
[..]
Waar denk je dat sateprikkers voor zijn?
Ik ben eerder bang dat Ursel met zoiets aan komt zetten
[afbeelding]
Ongestelde vrouwen kunnen de sfeer goed verziekenquote:
Euhh voor satequote:Op dinsdag 26 juni 2007 08:45 schreef FJD het volgende:
[..]
Waar denk je dat sateprikkers voor zijn?
[afbeelding]
komodo dragonquote:
Je was ook nooit het figuur voor een crea-middag op de kleuterschool zeker?quote:
Je bedoelt Ikea middag op kleuterschool, creatief met een beetje spaanplaatquote:Op dinsdag 26 juni 2007 08:51 schreef FJD het volgende:
[..]
Je was ook nooit het figuur voor een crea-middag op de kleuterschool zeker?
Ook niet creatief, die bestond volgens mij zelfs al we in groter formaatquote:Op dinsdag 26 juni 2007 08:52 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
dit heb ik ooit gemaakt op de kleuterschool van sate prikkertjes![]()
[afbeelding]
jah, gebouwd nav mijn ontwerp jahquote:Op dinsdag 26 juni 2007 08:54 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Ook niet creatief, die bestond volgens mij zelfs al we in groter formaat![]()
Zelfs na afschaffing van de slavernij wordt je als neger nog keihard genaaid door de Amerikanenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 08:55 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
jah, gebouwd nav mijn ontwerp jah![]()
neem jij je wii mee danquote:Op dinsdag 26 juni 2007 08:12 schreef FJD het volgende:
[..]
Kom je toch zonder PC
Net alsof er veel gegamed zal worden
Ik neem m'n Wii mee, er komt een Xbox 360, er is muziek, er is een tap, er is een BBQ, er kan gezwommen worden, er zal vast nog wel gevoetbald worden (of gevolleybald).quote:
]quote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:32 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
weet iemand wat dit voor een ding is![]()
[afbeelding]
das niet waarquote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:41 schreef FJD het volgende:
Volgens mij van Jan des Bouvrie maar Google geeft verdomd weinig hits
Zoals ik al zei ben ik ook geen echte homoquote:
jammer dat ik moet werken, had ik wel eens willen zienquote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:25 schreef FJD het volgende:
[..]
Zoals ik al zei ben ik ook geen echte homo
Straks weer lekker naar t strandNog even even afwachten tot de wind iets zakt en dan knallen op Brouwersdam
Laag water, keihard strand, 7bft, dat gaat weer tegen de 80km/u aanzitten
Ik gok dat we pas tegen een uurtje of 17:00 hier wegrijden dus ik denk dat we zeker tot een uurtje of 20:00/21:00 aan het crossen zijnquote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:27 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
jammer dat ik moet werken, had ik wel eens willen zien![]()
veel plezierquote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:34 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
ga vanavond kippen neuken met een vriend, andere keer lijkt me zeker top![]()
quote:
OMGquote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:21 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
![]()
![]()
BBQ in Amsterdam, let me think....... aangezien er al redelijk veel meets aankomen, bedenk ik me ineens:
BoF Pakjesavond op 5 december![]()
![]()
Vind ik een goed plan maar doe dan 4 December ofzoquote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:21 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
BoF Pakjesavond op 5 december![]()
![]()
Jij gaat verkleed als Sinterklaasquote:
Nee ik ga jullie op je billetjes slaan met m'n roe!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:23 schreef FJD het volgende:
[..]
Vind ik een goed plan maar doe dan 4 December ofzoOf een week later oid. Anders zul je zien dat de helft toch weer naar familie moet ofzo.
Pakjesavond
Misschien moeten we ook nog Alternatief Oud & Nieuw invoeren.
[..]
Jij gaat verkleed als Sinterklaas
Als jij als Piet komt, kom ik als Sinterklaasquote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:37 schreef Morpheus2002 het volgende:
Nee ik ga jullie op je billetjes slaan met m'n roe!![]()
Is goed! Dan mag je aan m'n zak zittenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:38 schreef FJD het volgende:
[..]
Als jij als Piet komt, kom ik als Sinterklaas
Dan niet zo'n lullige Piet met alleen een roe maar gewoon all the way. Kleur & Kleding.
Been there, done that, got the T-shirtquote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:38 schreef Morpheus2002 het volgende:
Is goed! Dan mag je aan m'n zak zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |