prins willem alexander samen met analiaquote:Op maandag 25 juni 2007 09:13 schreef RudyCarell het volgende:
2x raden wie er vanavond naar Transformers gaat! VIP-premiere!
Whiiii, de nieuwe Wii, heb gisteren ff lekker honkballen en bowlen gedaanquote:Op zondag 24 juni 2007 13:28 schreef FJD het volgende:
[..]
Als ik t geld zou hebben om een nieuwe Wii te kopen zou het wel interessant zijn maar goed ik vermaak me wel met de WiiAlhoewel Forza wel erg aantrekkelijk is
Wat zeg je?? de nieuwe wii?????quote:Op maandag 25 juni 2007 09:29 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Whiiii, de nieuwe Wii, heb gisteren ff lekker honkballen en bowlen gedaan![]()
![]()
Ga mijn volvo van 2 jaar oud as maandag omruilen voor een nieuwe saabquote:Op zondag 24 juni 2007 12:40 schreef Stefan740 het volgende:
Ik kan af en toe een nieuwe volvo meenemen in het weekend![]()
De nieuwe Wii is nu een tweedehands Wiiquote:Op maandag 25 juni 2007 09:30 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Wat zeg je?? de nieuwe wii?????
de NIEUWE wii???
![]()
bejaarde wii bedoel je??quote:Op maandag 25 juni 2007 09:33 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
De nieuwe Wii is nu een tweedehands Wii![]()
Barbaren!quote:Op maandag 25 juni 2007 09:35 schreef BattleLies het volgende:
Wij hebben dat ding allang weer doorverkocht ..
quote:
Hey we mochten 2x radenquote:Op maandag 25 juni 2007 09:18 schreef RudyCarell het volgende:
Nee... MOI!
Geen BBQ dus in Decemberquote:
BBQ in de sneeuw?? tss .. je was zeker even vergeten dat we een witte kerst krijgen????quote:
Je ging toch naar India, niet naar Columbiaquote:Op maandag 25 juni 2007 10:20 schreef BattleLies het volgende:
BBQ in de sneeuw?? tss .. je was zeker even vergeten dat we een witte kerst krijgen????
We komen toch in December naar nl voor die bbq van jou!?quote:Op maandag 25 juni 2007 10:30 schreef FJD het volgende:
[..]
Je ging toch naar India, niet naar Columbia
BoF BBQquote:Op maandag 25 juni 2007 10:57 schreef BattleLies het volgende:
We komen toch in December naar nl voor die bbq van jou!?
Sommige mensen weten niet waar ze naar toe willenquote:Op maandag 25 juni 2007 10:30 schreef FJD het volgende:
[..]
Je ging toch naar India, niet naar Columbia
problemen mee is toch lekkerquote:
Lunchen maar ondertussen al weer terug hoorquote:
Ga jij nou maar met je bejaarde Wii spelenquote:Op maandag 25 juni 2007 11:33 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Sommige mensen weten niet waar ze naar toe willen![]()
Of wast de Stom Stom kapot![]()
quote:Op maandag 25 juni 2007 14:25 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Ga jij nou maar met je bejaarde Wii spelen
quote:Op maandag 25 juni 2007 14:43 schreef Morpheus2002 het volgende:
Mogguh
Gisteren naar RHCP geweest, was leuk maar wel kort. Ze speelden maar 1,5 uur
Heb je al de BRIEF al geschreven danquote:Op maandag 25 juni 2007 16:22 schreef FJD het volgende:
KNMI: 'Morgen mogelijk weeralarm'
Wat is dat toch met t KNMI na de vorige stormFucking windkracht 8 en dat alleen aan de kust
Dat stelt toch geen flikker voor. Ik pak morgen lekker m'n vliegers in
Ben vrij dus zal eraan denken als ik uitslaapquote:Op maandag 25 juni 2007 16:22 schreef FJD het volgende:
KNMI: 'Morgen mogelijk weeralarm'
Wat is dat toch met t KNMI na de vorige stormFucking windkracht 8 en dat alleen aan de kust
Dat stelt toch geen flikker voor. Ik pak morgen lekker m'n vliegers in
zorgverlof? voor wie moet je zorgen dan??quote:Op maandag 25 juni 2007 14:34 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Dan moet ik eerst zorgverlof aanvragen
![]()
voor jou duh!!quote:Op maandag 25 juni 2007 17:13 schreef BattleLies het volgende:
[..]
zorgverlof? voor wie moet je zorgen dan??
Ga mee manquote:Op maandag 25 juni 2007 16:26 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ben vrij dus zal eraan denken als ik uitslaap
Nog 3 dagen tot Rock Werchter!
Ik heb de brief al wel geschreven maar nog niet verstuurd. Ik twijfel toch wel heel erg of ik met Charisteas in de spits wil staan.quote:
Nee sorry moet allemaal inkopen gaan doen en ook nog naar de kapper!quote:Op maandag 25 juni 2007 17:18 schreef FJD het volgende:
[..]
Ga mee man
[..]
Ik heb de brief al wel geschreven maar nog niet verstuurd. Ik twijfel toch wel heel erg of ik met Charisteas in de spits wil staan.
quote:Op maandag 25 juni 2007 17:55 schreef Morpheus2002 het volgende:
Nee sorry moet allemaal inkopen gaan doen en ook nog naar de kapper!
Doen! Ken je hem op je eerste training de graftyfus in trappenquote:Op maandag 25 juni 2007 17:18 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik heb de brief al wel geschreven maar nog niet verstuurd. Ik twijfel toch wel heel erg of ik met Charisteas in de spits wil staan.
dat zijn er gewoon 10,42 per minuut, 8 uur langquote:Op maandag 25 juni 2007 18:45 schreef Mr_Baus het volgende:
Dag vriendjes en vriendinnetjes! Fijn dat jullie er weer zijn..
5000 potten pigmentverf gemaakt vandaag.... :S
Weet je hetquote:Op maandag 25 juni 2007 18:48 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
dat zijn er gewoon 10,42 per minuut, 8 uur lang![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |