Nou 100x liever de Focus van IJs dan deze afschuwelijke Honda. No offence verder hoorquote:Op zondag 24 juni 2007 11:12 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nu rij ik voornamelijk dit:
[afbeelding]
Maar ik heb ook nog een witte Ford Fiesta, die als het goed is maandag verkocht is.
En daarnaast heb ik nog een oldtimer om op te knappen:
[afbeelding]
MG36quote:Op zondag 24 juni 2007 12:26 schreef FJD het volgende:
M'n pa heeft een oude MG uit elkaar gehaald en weer in elkaar gezetMachtig mooi ding, ik ben er alleen te lang voor. Ik wilde remmen maar trapte op t gaspedaal
Gelukkig nam de persoon die voorrang had geen voorrang
Ook die zou ik liever hebben hoorquote:Op zondag 24 juni 2007 12:41 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[quote]Op zondag 24 juni 2007 12:36 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nou 100x liever de Focus van IJs dan deze afschuwelijke Honda. No offence verder hoor
[/qoute]
die ST is niet van mij he, ik heb (krijg) een 1.6 diesel![]()
quote:Op zondag 24 juni 2007 12:42 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ook die zou ik liever hebben hoorVind de looks van die CRX echt afschuwelijk... achterkant van de Focus is mooi
Ik twijfel nogquote:Op zondag 24 juni 2007 12:43 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
ik vind die nieuwe honda civic trouwens wel uber en uber GEIL![]()
![]()
D16Z5. Oftewel, 130 PK.quote:Op zondag 24 juni 2007 12:40 schreef Stefan740 het volgende:
Ik kan af en toe een nieuwe volvo meenemen in het weekend![]()
Wat voor (vtec)blok zit erin je crx?
quote:Op zondag 24 juni 2007 13:05 schreef FJD het volgende:
Ik zou bijna m'n Wii inruilen maar de gedachte dat Frank me daarna eeuwig uit zal lachen zorgt ervoor dat ik dat niet doe![]()
Als ik t geld zou hebben om een nieuwe Wii te kopen zou het wel interessant zijn maar goed ik vermaak me wel met de Wiiquote:
Misschien als je de voorstoel er uit haalt en ik op de achterbank ga zittenquote:Op zondag 24 juni 2007 13:13 schreef ijsmeis het volgende:
Oh en FJD, ik denk dat je niet eens in mijn suzuki past. Even ter illustratie:
[afbeelding]
Ik ben 1.65m.
heb je je bierweekend onderbroken om dat te meldenquote:
zal ik er ook niet in passen als jij nog maar 1.65 bentquote:Op zondag 24 juni 2007 13:13 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
D16Z5. Oftewel, 130 PK.
Oh en FJD, ik denk dat je niet eens in mijn suzuki past. Even ter illustratie:
[afbeelding]
Ik ben 1.65m.
Jawel, alleen nooit gedaan.quote:Op zondag 24 juni 2007 16:15 schreef Stefan740 het volgende:
Nooit aan gedacht B16 blokje erin te gooien![]()
Dan doe je die oudjes maar weg![]()
jah, ik ga maar pizza eten bij mn zus en gelijk mn berghaus terug jatten voor canadaquote:Op zondag 24 juni 2007 16:49 schreef staticdata het volgende:
gaat over auto''s en gelijk het hele topic leeg
veel plezier dan maarquote:Op zondag 24 juni 2007 17:14 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
jah, ik ga maar pizza eten bij mn zus en gelijk mn berghaus terug jatten voor canada![]()
Wat voor Berghaus?quote:Op zondag 24 juni 2007 17:14 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
jah, ik ga maar pizza eten bij mn zus en gelijk mn berghaus terug jatten voor canada![]()
quote:
Hee, ik heb een Nissanquote:Op zondag 24 juni 2007 10:40 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
nissannooit van dat merk gehoord
![]()
dat zei ik lekker om baus te jennenquote:
Dat is Chiel zijn Hummerquote:
Die had ik vroeger, nu heb ik deze....quote:Op zondag 24 juni 2007 19:39 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Dat is Chiel zijn Hummer![]()
[afbeelding]
In het grijs geloof ik. Zijn wel stoere jeeps hoor![]()
Iets van: "een diablo? doe maar een Gallardo"quote:Op zondag 24 juni 2007 20:54 schreef Stefan740 het volgende:
Uh wat dan Baus man?
quote:Op zondag 24 juni 2007 20:47 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Die had ik vroeger, nu heb ik deze....
[[url=http://img2.putfile.com/thumb/6/17414452092.jpg]afbeelding][/URL]
dat was het jaquote:Op zondag 24 juni 2007 21:43 schreef BattleLies het volgende:
Hee jongens EN ijsmeis .. was dit niet een Battlefield 2 topic???
![]()
*hatsjoe, snotter, hatsjoe* .. pff snel mijn bed weer in ...![]()
Thx!! Komt niet echt heel erg goed uit .. maar ja .. kan me er op t moment niet tegen verzetten .. mijn lijf wil echt niks ..quote:
Nee natuurlijk niet, ik deed het om Kevin te feliciteren en dacht ach dan vertel ik ook even wat ik voor auto lease.quote:Op zondag 24 juni 2007 14:35 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
heb je je bierweekend onderbroken om dat te melden![]()
350 Zquote:Op zondag 24 juni 2007 23:22 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, ik deed het om Kevin te feliciteren en dacht ach dan vertel ik ook even wat ik voor auto lease.
Ik wil trouwens ook wel een Nissan.
http://upload.moldova.org/auto/Nissan/Nissan-350Z_2006_02.jpg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |