Ja, oepsquote:Op maandag 25 juni 2007 20:35 schreef BreakSpear het volgende:
[..]
Was het niet:... dan de jouwe?
Ik weet het niet zeker; mijn taalvaardigheid is ook ver beneden peil. En nee, dit is niet om jou aan te vallen, ik leer er zelf ook van.
En uit frustratie daarover gaat ze dan weer mensen van hun fiets schoppen.quote:Op maandag 25 juni 2007 20:37 schreef BreakSpear het volgende:
[..]
Ach, dat maakt toch niet uit? Ik denk dat zo'n knul je toch niet ziet staan!
Het is te hopen dat dit een kloon is met een heel groot onzin verhaal. Die ban sta ik volledig achterquote:Op maandag 25 juni 2007 20:45 schreef Isdatzo het volgende:
kan deze kloon geen ban krijgen ofzo?
of een leven.
Dit.quote:Op maandag 25 juni 2007 20:45 schreef Isdatzo het volgende:
kan deze kloon geen ban krijgen ofzo?
of een leven.
Dat kind is toch stom hè, zo vind je ze niet vaakquote:Op maandag 25 juni 2007 20:53 schreef mirannie het volgende:
Koppen die je wil slaan
Volgens dit topic houdt ze niet van geweld...
Gewoon haar account postnataal aborteren vind ik al wel genoeg.quote:Op maandag 25 juni 2007 20:56 schreef Fetai het volgende:
[..]
Dat kind is toch stom hè, zo vind je ze niet vaak![]()
Wat zou ik haar toch graag een keer willen straffen![]()
Lijkt me een leuk plan... Helaas heeft ze intussen al aardig wat topics ongestoord kunnen volbaggeren.quote:Op maandag 25 juni 2007 20:58 schreef Floripas het volgende:
[..]
Gewoon haar account postnataal aborteren vind ik al wel genoeg.
Omdat ze afwijkt van anderen? Hmm.. eng.quote:Op maandag 25 juni 2007 20:58 schreef Floripas het volgende:
[..]
Gewoon haar account postnataal aborteren vind ik al wel genoeg.
Volgens mij ben jij een heel leuk vriendinnetje voor Bokitoquote:Op maandag 25 juni 2007 20:35 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
das echt niet omdat we niet gewone mensen durfen te slaan hoor, maar sommige mensen hebben gewoon echt zon 'schop me'-kutkop en meestal zijn dat wel nerds.. ik ga niet een vet lekker ding schoppen
quote:Op maandag 25 juni 2007 19:34 schreef Fetai het volgende:
[..]
Laat haar aangifte doen en zeg dat je je liever erbuiten houdt![]()
Puik plan!quote:Op maandag 25 juni 2007 20:11 schreef shmoopy het volgende:
Vind je het trouwens een goed idee als ik morgen met wat vrienden jouw moeder van d'r fiets trap?
Ik bedoel, het kan toch geen kwaad en het is niet zo dat ik jouw moeder persoonlijk ken ofzo.
Maakt niet uit of ze wel of niet op FOK! zit. Ze heeft jou gebaard en dat is meer dan genoeg reden voor een goed pak slaag of schop. Ik heb respect voor ouderen, maar niet voor wijven die viswijven ter wereld brengen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:58 schreef Viswijfje het volgende:
laat me moeder er es buiten!! die zit geeneens op fok!
en wij slaan oude mensen ook over want die kunnen wat breken enzow.. ik heb wel respect voor mensen hoor!!
pfff me moeder weet geeneens es hoe ik heet op fok anders! en jullie weten toch niet waar wij wonenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maakt niet uit of ze wel of niet op FOK! zit. Ze heeft jou gebaard en dat is meer dan genoeg reden voor een goed pak slaag of schop. Ik heb respect voor ouderen, maar niet voor wijven die viswijven ter wereld brengen.
Als ik 'r schop, zal ik 'r wel vertellen hoe je heet op FOK! En ik denk dat Shmoopy heel makkelijk je adres kan achterhalen, als FA. Weet ik trouwens wel zeker, want zo stond ze een keer ook bij mij voor de deur. Met een bloemetje dan, niet met laarzen met stalen neuzen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:01 schreef Viswijfje het volgende:
pfff me moeder weet geeneens es hoe ik heet op fok anders! en jullie weten toch niet waar wij wonen![]()
ik heb me adres anders nooit erges ingevuld hoor!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als ik 'r schop, zal ik 'r wel vertellen hoe je heet op FOK! En ik denk dat Shmoopy heel makkelijk je adres kan achterhalen, als FA. Weet ik trouwens wel zeker, want zo stond ze een keer ook bij mij voor de deur. Met een bloemetje dan, niet met laarzen met stalen neuzen.
Dat debat over anoniem reageren op het internet was gisteren toch?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:01 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
pfff me moeder weet geeneens es hoe ik heet op fok anders! en jullie weten toch niet waar wij wonen![]()
Dat hoeft ook niet... Met een IP-adres kun je zoveel achterhalen...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:05 schreef Viswijfje het volgende:
ik heb me adres anders nooit erges ingevuld hoor!
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:05 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Dat debat over anoniem reageren op het internet was gisteren toch?![]()
En trouwens, als je nichtje aangifte doet wordt dat niet doorgespeeld aan de "verdachten", dus ze moet gewoon aangifte doen en jij moet eens je rug rechten en je "vrienden" vertellen wat goed fatsoen is.
Verdomme, reageer ik toch serieus op een kutkloon![]()
dat ik niet wil dat ze na de politie gaat omdat die dan weer beter op gaan letten hier in de buurt en dan is t voor mij ook afgelopen met de gein! maar dat ik ook niet wil dat hanna weet dat dat me vrienden waren want anders gaat ze vast weer met me moeder pratenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:22 schreef Rutger1983 het volgende:
ehm? je was er toch zelf niet bij? wat is het dilemma dan?
Ze denkt dat ze stoer is ofzo :S?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:53 schreef troubleh het volgende:
Viswijfje is een loser.
volges mij heb je t nou over jezelf met je 'ga dood'quote:
Ja klopt dat is stoer doen...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:05 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
volges mij heb je t nou over jezelf met je 'ga dood'![]()
Mag je mij eens uitleggen wie of wat je pijn doet met puzzelen?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:17 schreef Viswijfje het volgende:
jezus en omdat jij t niet leuk vind is t verkeerd???
ik snap niet dat sommige mensen bevoorbeeld puzzelen leuk vinden maar ik laat andere wel in hun waarde! respect!!!!
En als het geen kloon is dan mag ze voor mij best voor een intercity belanden. Bekrompen kutwijf met een IQ van een doperwt.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mag je mij eens uitleggen wie of wat je pijn doet met puzzelen?
Suffe kutkloon.
Als ze wel een kloon is ook. Suffe klonen kan ik missen als kiespijn.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:22 schreef Anthraxx het volgende:
En als het geen kloon is dan mag ze voor mij best voor een intercity belanden. Bekrompen kutwijf met een IQ van een doperwt.
ik ben hier niet de bekrompen hoor!! ik vind alle mensen gelijk jullie oordelen over mij dus als iemand bekrompen is is het jullie!!!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:22 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
En als het geen kloon is dan mag ze voor mij best voor een intercity belanden. Bekrompen kutwijf met een IQ van een doperwt.
whaha als je dat lukt vertrek ik zelf nog wel , maar dan wel alle mensen die graag willen dat ik blijf eraf trekken heeequote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:31 schreef Echo99 het volgende:
Als we nou zeg maar 5.000 stemmen kunnen verzamelen om Viswijfje te bannen, zouden we het er dan door krijgen bij de crew denk je?
gmtaquote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:31 schreef Echo99 het volgende:
Als we nou zeg maar 5.000 stemmen kunnen verzamelen om Viswijfje te bannen, zouden we het er dan door krijgen bij de crew denk je?
Mooi, waar kan ik tekenen??quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:33 schreef Etcetera het volgende:
ik stel een petitie voor om Viswijf te bannen
het is dat ze een kloon is anders had ik al een topic geopendquote:
Je hebt toch wel een hele vreemde humor wil je hieruit je lol halen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:06 schreef Etcetera het volgende:
[..]
het is dat ze een kloon is anders had ik al een topic geopendik ga VW niet het plezier gunnen om snikkend van het lachen achter de pc te zitten
ik heb mavo gehad hoor en ik zit hier opfok niet op schoolquote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:58 schreef Bakkioli het volgende:
@TS
Ga is lekker terug naar je VMBO en ga daar is opletten bij Nederlandse les!!!![]()
kutkloon!
Mijn stem heb je. Wat een domme tokkie snol is de TS. Een domme tokkie snol OF een doorgestudeerde forumtrol. Beiden een reden om haar levenslang te bannen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:31 schreef Echo99 het volgende:
Poll: Moet viswijf voor eeuwig Fok! verlaten?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:37 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
whaha als je dat lukt vertrek ik zelf nog wel , maar dan wel alle mensen die graag willen dat ik blijf eraf trekken heeelukt je toch nooit
![]()
Nee! Veel te leuk om alle stompzinnigheid te lezen. Zelfs als het een kloon mocht zijn.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:46 schreef RainofDeath het volgende:
[..]
Poll: Moet viswijf voor eeuwig Fok! verlaten?Ja Nee
Tussenstand:
[afbeelding verwijderd]
Ook een poll maken? Klik hier
Geef dan zelf ook het goede voorbeeldquote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:58 schreef Bakkioli het volgende:
@TS
Ga is eens lekker terug naar je VMBO en ga daar is eens opletten bij Nederlandse les!!!![]()
kutkloon!
Je kent Viswijf niet,quote:Op maandag 25 juni 2007 19:54 schreef Fetai het volgende:
Is dit niet één of andere relkloon? Ik kan me nauwelijks voorstellen dat iemand dit echt meent![]()
Door een opa van 90quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:48 schreef BreakSpear het volgende:
Ze moet gewoon een keer keihard in haar kont geneukt worden
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |