Dat debat over anoniem reageren op het internet was gisteren toch?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:01 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
pfff me moeder weet geeneens es hoe ik heet op fok anders! en jullie weten toch niet waar wij wonen![]()
Dat hoeft ook niet... Met een IP-adres kun je zoveel achterhalen...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:05 schreef Viswijfje het volgende:
ik heb me adres anders nooit erges ingevuld hoor!
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:05 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Dat debat over anoniem reageren op het internet was gisteren toch?![]()
En trouwens, als je nichtje aangifte doet wordt dat niet doorgespeeld aan de "verdachten", dus ze moet gewoon aangifte doen en jij moet eens je rug rechten en je "vrienden" vertellen wat goed fatsoen is.
Verdomme, reageer ik toch serieus op een kutkloon![]()
dat ik niet wil dat ze na de politie gaat omdat die dan weer beter op gaan letten hier in de buurt en dan is t voor mij ook afgelopen met de gein! maar dat ik ook niet wil dat hanna weet dat dat me vrienden waren want anders gaat ze vast weer met me moeder pratenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:22 schreef Rutger1983 het volgende:
ehm? je was er toch zelf niet bij? wat is het dilemma dan?
Ze denkt dat ze stoer is ofzo :S?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:53 schreef troubleh het volgende:
Viswijfje is een loser.
volges mij heb je t nou over jezelf met je 'ga dood'quote:
Ja klopt dat is stoer doen...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:05 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
volges mij heb je t nou over jezelf met je 'ga dood'![]()
Mag je mij eens uitleggen wie of wat je pijn doet met puzzelen?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:17 schreef Viswijfje het volgende:
jezus en omdat jij t niet leuk vind is t verkeerd???
ik snap niet dat sommige mensen bevoorbeeld puzzelen leuk vinden maar ik laat andere wel in hun waarde! respect!!!!
En als het geen kloon is dan mag ze voor mij best voor een intercity belanden. Bekrompen kutwijf met een IQ van een doperwt.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mag je mij eens uitleggen wie of wat je pijn doet met puzzelen?
Suffe kutkloon.
Als ze wel een kloon is ook. Suffe klonen kan ik missen als kiespijn.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:22 schreef Anthraxx het volgende:
En als het geen kloon is dan mag ze voor mij best voor een intercity belanden. Bekrompen kutwijf met een IQ van een doperwt.
ik ben hier niet de bekrompen hoor!! ik vind alle mensen gelijk jullie oordelen over mij dus als iemand bekrompen is is het jullie!!!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:22 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
En als het geen kloon is dan mag ze voor mij best voor een intercity belanden. Bekrompen kutwijf met een IQ van een doperwt.
whaha als je dat lukt vertrek ik zelf nog wel , maar dan wel alle mensen die graag willen dat ik blijf eraf trekken heeequote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:31 schreef Echo99 het volgende:
Als we nou zeg maar 5.000 stemmen kunnen verzamelen om Viswijfje te bannen, zouden we het er dan door krijgen bij de crew denk je?
gmtaquote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:31 schreef Echo99 het volgende:
Als we nou zeg maar 5.000 stemmen kunnen verzamelen om Viswijfje te bannen, zouden we het er dan door krijgen bij de crew denk je?
Mooi, waar kan ik tekenen??quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:33 schreef Etcetera het volgende:
ik stel een petitie voor om Viswijf te bannen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |