het is dat ze een kloon is anders had ik al een topic geopendquote:
Je hebt toch wel een hele vreemde humor wil je hieruit je lol halen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:06 schreef Etcetera het volgende:
[..]
het is dat ze een kloon is anders had ik al een topic geopendik ga VW niet het plezier gunnen om snikkend van het lachen achter de pc te zitten
ik heb mavo gehad hoor en ik zit hier opfok niet op schoolquote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:58 schreef Bakkioli het volgende:
@TS
Ga is lekker terug naar je VMBO en ga daar is opletten bij Nederlandse les!!!![]()
kutkloon!
Mijn stem heb je. Wat een domme tokkie snol is de TS. Een domme tokkie snol OF een doorgestudeerde forumtrol. Beiden een reden om haar levenslang te bannen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:31 schreef Echo99 het volgende:
Als we nou zeg maar 5.000 stemmen kunnen verzamelen om Viswijfje te bannen, zouden we het er dan door krijgen bij de crew denk je?
Poll: Moet viswijf voor eeuwig Fok! verlaten?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:37 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
whaha als je dat lukt vertrek ik zelf nog wel , maar dan wel alle mensen die graag willen dat ik blijf eraf trekken heeelukt je toch nooit
![]()
Nee! Veel te leuk om alle stompzinnigheid te lezen. Zelfs als het een kloon mocht zijn.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:46 schreef RainofDeath het volgende:
[..]
Poll: Moet viswijf voor eeuwig Fok! verlaten?Ja Nee
Tussenstand:
[afbeelding verwijderd]
Ook een poll maken? Klik hier
Geef dan zelf ook het goede voorbeeldquote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:58 schreef Bakkioli het volgende:
@TS
Ga is eens lekker terug naar je VMBO en ga daar is eens opletten bij Nederlandse les!!!![]()
kutkloon!
Je kent Viswijf niet,quote:Op maandag 25 juni 2007 19:54 schreef Fetai het volgende:
Is dit niet één of andere relkloon? Ik kan me nauwelijks voorstellen dat iemand dit echt meent![]()
Door een opa van 90quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:48 schreef BreakSpear het volgende:
Ze moet gewoon een keer keihard in haar kont geneukt worden
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |