die layout is ergquote:Op maandag 25 juni 2007 17:07 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
De scriptie. Wat een verschrikkelijk mormel. Een pasgeboren geestelijk gehandicapte baby die je het liefst bij het vuil wilt zetten. Een Patrick die je graag kapot wilt jumpen. Een stuk gedrocht waarbij zelfs Piovan nog knap lijkt.![]()
1. Er komt geen eind aan
2. Chronisch writersblock
3. Domme artikelen waaraan je teveel tijd verspilt
4. Supervisors die je stuk bekritiseren terwijl ze er zelf niets vanaf weten
5. Deadlines
6. Bureaucratie m.b.t. de layout
7. Het gevoel dat ie niet op tijd afkomt, m.a.w.: daar gaat je zomervakantie.
Spui hier jullie gal over het schrijven van de scriptie![]()
Hulde voor deze medestaander. Ik pleur dat gedrocht zeker op de brandstapel wanneer deze af is. Let wel: dit is al mijn tweedequote:Op maandag 25 juni 2007 17:26 schreef Overlast het volgende:
Alberto: Amen! Je bent niet alleen. Wat een drama zeg. Gat-ver-damme. Als deze unit af is, dan gaat deze jongen aan het werk en dan zal ik geen scriptie, essay of wat dan ook maken voor de kat zijn viool.
Ave!
Oh en mijn begleidster komt uit Albanië en kan slecht engels en nederlands.....quote:Op maandag 25 juni 2007 17:32 schreef Lucky_Luuk het volgende:
- Scripties zijn gay
- Mijn zomervakantie gaat eraan
- Ik heb geen zin meer
- Ik heb wel zin om mijn computer kapot te schoppen
- Scripties zijn gay
- Mijn scriptie kost veel te veel werk
- Ik krijg er helemaal niets voor betaald
- Scripties zijn gay
JE TWEEDE!?!?!??!?!? bwhehheheequote:Op maandag 25 juni 2007 17:33 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
[..]
Hulde voor deze medestaander. Ik pleur dat gedrocht zeker op de brandstapel wanneer deze af is. Let wel: dit is al mijn tweede![]()
Laat dat een wijze les zijn. In de maatschappij van het 'nu' is uiterlijk belangrijker dan inhoud.quote:Op maandag 25 juni 2007 17:27 schreef freak1 het volgende:
die layout is erg
er zijn bij ons mensen geslaagd met een bagger verslag, maar een zo goede opmaak, dat ze toch slaagden
Waren ze maar gay, dan had ik er nog wat aan gehad.quote:Op maandag 25 juni 2007 17:32 schreef Lucky_Luuk het volgende:
- Scripties zijn gay
- Mijn zomervakantie gaat eraan
- Ik heb geen zin meer
- Ik heb wel zin om mijn computer kapot te schoppen
- Scripties zijn gay
- Mijn scriptie kost veel te veel werk
- Ik krijg er helemaal niets voor betaald
- Scripties zijn gay
Dirk, ik heb alleen een paper moeten schrijven van 30 pagina's omdat ze bij mij op school te lui waren om een scriptie door te lezen (hebben ze letterlijk gezegd). Luie donders, wel lekker makkelijk overigens.quote:Op maandag 25 juni 2007 17:07 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
De scriptie. Wat een verschrikkelijk mormel. Een pasgeboren geestelijk gehandicapte baby die je het liefst bij het vuil wilt zetten. Een Patrick die je graag kapot wilt jumpen. Een stuk gedrocht waarbij zelfs Piovan nog knap lijkt.![]()
1. Er komt geen eind aan
2. Chronisch writersblock
3. Domme artikelen waaraan je teveel tijd verspilt
4. Supervisors die je stuk bekritiseren terwijl ze er zelf niets vanaf weten
5. Deadlines
6. Bureaucratie m.b.t. de layout
7. Het gevoel dat ie niet op tijd afkomt, m.a.w.: daar gaat je zomervakantie.
Spui hier jullie gal over het schrijven van de scriptie![]()
Scheer je weg naar Tweakers! Het gaat hier over studenten die met veel bloed, zweet en tranen een meesterproef opstellen die waarschijnlijk toch door niemand wordt gelezen.quote:Op maandag 25 juni 2007 23:19 schreef Spacehamster het volgende:
Dacht ff dat dit een thread was over code schrijven...maar nee het gaat over een luie donder die wil dat een ander zijn/haar huiswerk ff maakt....
Ga je schamen en ga aan de slag!![]()
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:05 schreef Gluckskafer het volgende:
Alberto,
Ten eerste: ik moest kloppen want de bel doet het niet.
Ten tweede: Sinds wanneer behoeft een MBO'er niveau 4 zoals jij, zich met een scriptie bezig te houden.
Mensen die net doen alsof ze op een universiteit zitten
Ga werken dan luie aap, ipv een beetje klagend de eeuwige student uit te hangen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:39 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
[..]
Hoe durf je tegen iemand met 2 Masters op zak, jong vuilak!
![]()
Leugenaar...je schrijft zelf in de OP dat je dit juist niet wilt doen.quote:Op maandag 25 juni 2007 23:22 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
Scheer je weg naar Tweakers! Het gaat hier over studenten die met veel bloed, zweet en tranen een meesterproef opstellen die waarschijnlijk toch door niemand wordt gelezen.
![]()
Ik vermoed dat ik ooit een 8 voor een paper heb gehaald, enkel omdat er een lay-out-nazi in mijn groep zatquote:Op maandag 25 juni 2007 17:27 schreef freak1 het volgende:
[..]
die layout is erg
er zijn bij ons mensen geslaagd met een bagger verslag, maar een zo goede opmaak, dat ze toch slaagden
1) je bent nog helemaal geen academicus, eerst zul je dat stuk baarlijke onzin dat jij (en waarschijnlijk ALLEEN jij) voor eens scriptie aanziet eens met de nodige orale dienstverlening langs de afstudeercommisie moeten zien te wurgen.quote:Op maandag 25 juni 2007 17:12 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
O wacht, de verloedering van de maatschappij heeft zich ook op internet voortgezet. FOK! is overgenomen door het proletariaat, i.e. de rasechte MBO'ers afdeling ICT niveau 3 mét neonscooters en diamantjes in hun oren. Derhalve reageren ze niet meer op academische OPs.
Excuse me, I completely forgot that one.
1) Ik ben in tegenstelling tot wat je beweert wél een academicus. Je mag mij Alberto Vermicelli Msc. noemen, plebejer. Als je alle reacties had gelezen, had je het misschien geweten.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:35 schreef punchdrunk het volgende:
[..]
1) je bent nog helemaal geen academicus, eerst zul je dat stuk baarlijke onzin dat jij (en waarschijnlijk ALLEEN jij) voor eens scriptie aanziet eens met de nodige orale dienstverlening langs de afstudeercommisie moeten zien te wurgen.
2) Daarna ben je een -weliswaar academische- luie ex-student die eerst maar eens een paar jaartjes moet werken voor hij uberhaupt enige toevoeging is aan de maatschappij. Als je nu al loopt te huilen over een paar weekjes doorwerken om dat vodje ongetwijfeld volkomen irrelevante meningen van je te produceren, dan wacht je nog een zware tijd in de echte wereld.
3) die belachelijke houtaine houding van je is doorzichtig, dom en heel erg kinderachtig. daarnaast is hij nog heel erg onterecht ook.
in het bedrijfsleven komen de echt waardevolle mensen vanzelf bovendrijven, en geloof me, dat zijn lang niet altijd academici.
maar toch veel plezier ermee verder!
Heb je er een afspraakje mee?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:07 schreef Whatashockr het volgende:
Hmmmmmm volgende week lekker mijn diploma ophalen heerlijk..!
Ik mag hopen dat je je scriptie niet in dezelfde stijl hebt getypt, als bovenstaande zinquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:23 schreef koffiegast het volgende:
ook toevallig :/ moet ook scriptie inleveren punt is dat die kloothommel waar bij het moet nergens zegt waar!
Mijn sterke punten liggen ergens anders.quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:14 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat je je scriptie niet in dezelfde stijl hebt getypt, als bovenstaande zin![]()
Een universitair student die volstrekt warrige zinnen typt zonder hoofdletters en leestekens![]()
Whehehehehe scherp Albert......................quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:55 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
1) Ik ben in tegenstelling tot wat je beweert wél een academicus. Je mag mij Alberto Vermicelli Msc. noemen, plebejer. Als je alle reacties had gelezen, had je het misschien geweten.
2) Ik heb voldoende werkervaring om te weten wat noeste arbeid is (ja, op academisch denkniveau, niet gevalletje lopende band), dus dat argument van jou gaat niet op.
3) Het is hautain. Als je het wilt schrijven, schrijf het dan correct.
Maar toch veel plezier ermee verder!![]()
nog 3 jaar te gaan voordat ik er een hoef te makenquote:Op donderdag 28 juni 2007 21:16 schreef Pool het volgende:
Morgen ga ik beginnen!
Hoewel ik dat gisteren ook zei.![]()
Wat heeft je tot de veronderstelling geleid dat je in een positie bent om uberhaupt te reflecteren op Alberto zijn posts. Eerder stelde je dat je naar "school" ging. Voor mensen als jij is geen plek in dit topic. Een van de weinige voorrechten verbonden aan het schrijven van een scriptie (quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:11 schreef freddygonzales het volgende:
[..]
Whehehehehe scherp Albert......................
welke opleiding?quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:59 schreef Isegrim het volgende:
Op mijn opleiding hadden ze de scriptie afgeschaft omdat er anders te weinig mensen slaagden.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |