aan de overkant van de brug, daar praten we niet overquote:Op woensdag 27 juni 2007 21:06 schreef Roellio het volgende:
Dat is eeecht een pleuriseind van het festivalterrein!
Mee eens (behalve die douches, die gebruik ik niet)quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:35 schreef Irien het volgende:
Tsss Camping 5!!!Ruimte tussen de tenten, geen herrie, relaxte mensen, 24 uurs douches, eigen winkeltjes.
Niet dat ik overdag heen en weer loop, de camping is voor mij alleen om te pitten, en nog even te chillen voor het pitten![]()
wel nek breken, 24 uurs boemende en zoemende tent...quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:40 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Tsss Camping 3!!!genoeg ruimte tussen de tenten om je nek niet te breken, geen herrie als je uiteindelijk écht wil gaan slapen, superrelaxte mensen, 24 uurs douches, winkeltjes op steenworp afstand.
Das heij volgens mein...quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:38 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Wie zijn eigenlijk toch altijd die mensen die de bands aankondigen?
Vaak is het zo'n Haagse Harrie die de bandnaam nog verkeerd uitspreekt..
Das de tweede in de OP lamstraalquote:Op donderdag 28 juni 2007 07:46 schreef Roellio het volgende:
Ik sprak gister iemand in de kroeg die moet draaien op Lowlands in de X-ray geloof ik. Iets met 303. Acid house ofzo.
(* Roellio was een beetje lam)
Aciiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiidquote:Op donderdag 28 juni 2007 07:46 schreef Roellio het volgende:
Ik sprak gister iemand in de kroeg die moet draaien op Lowlands in de X-ray geloof ik. Iets met 303. Acid house ofzo.
(* Roellio was een beetje lam)
Was dat die gast die de hele tijd Mash-ups draaide? Was idd lachen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:18 schreef ralfseltje het volgende:
Stond vorig jaar in de X-ray niet DJ Stampot ofzo? Kheb me daar echt om bescheurd midden in de nacht.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |