Denk ik ook niet. Daar is de line-up toch te magertjes voor.quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:04 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Om het even een wat serieuzere toon te geven, ik denk dat het dit jaar niet uitverkoopt gezien het gebrek aan echt grote namen enzo.
Vorig jaar was ook voor het eerst sidns 4 jaar ofoz weer uitverkocht
Ik den ook dat het niet uitverkoopt. Maar volgens mij komt dat dan omdat mensen nu opeens er achter komen dat het niet altijd geod weer in de zomer is en nu nog beslutien een ver weg vakantie te boeken en zodoende geen geld meer voor LL overhouden.quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:04 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Om het even een wat serieuzere toon te geven, ik denk dat het dit jaar niet uitverkoopt gezien het gebrek aan echt grote namen enzo.
Ik denk juist dat het wel uitverkoopt. De kaartverkoop loopt voor op schema. En dat was al zo voordat namen als Tool en NiN bekend werden.quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:04 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Dat heeft toch geen verband? Het ligt toch voor t grootste deel aan de line up lijkt mij?quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:38 schreef tomttt het volgende:
Ik weet niet of het waar is, maar ik heb ooit ergens gelezen dat wanneer Pinkpop uitverkoopt, Lowlands dat ook doet.
De moraal van dat verhaal was dat het ook te maken had met economische situatie ed.quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:03 schreef Dupje het volgende:
[..]
Dat heeft toch geen verband? Het ligt toch voor t grootste deel aan de line up lijkt mij?
Je kunt het ook de andere kant op rekenen. Als het programma van Pinkpop beter is dan dat van Lowlands, zal Pinkpop uitverkopen en Lowlands niet, want het geld kan maar een keer rollen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:10 schreef tomttt het volgende:
[..]
De moraal van dat verhaal was dat het ook te maken had met economische situatie ed.
Of dat wanneer Pinkpop uitverkoopt, dat veel mensen teleurgesteld zijn en daarom naar Lowlands gaanquote:Op woensdag 27 juni 2007 19:29 schreef belsen het volgende:
[..]
Je kunt het ook de andere kant op rekenen. Als het programma van Pinkpop beter is dan dat van Lowlands, zal Pinkpop uitverkopen en Lowlands niet, want het geld kan maar een keer rollen.
En zo kun je alles wat krom is rechtlullen, inderdaad.quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:36 schreef tomttt het volgende:
[..]
Of dat wanneer Pinkpop uitverkoopt, dat veel mensen teleurgesteld zijn en daarom naar Lowlands gaan![]()
Is RH ooit op LL geweest?quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:31 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Van die 3 eerder genoemde namen geef ik PJ een grote kans , die hebben er nog nooit gestaan. En dat maakt men pas bekend nadat het goffertpark-concert geweest is omdat anders LL wel uitverkocht zou zijn door mensen die voor PJ komen en de rest van de programmering dan als voorprogramma beschouwen.
ja in 1995quote:
quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:26 schreef TetteN het volgende:
Heeft er iemand een plattegrondje van het hele terrein van vorig jaar, waar alle campings en alle tenten enzo zijn? ik ga er dit jaar voor het eerst heen en ben wel even benieuwd hoe het daar ingedeeld wordt.
ter vergelijking, via google earth:quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:30 schreef mindgames het volgende:
[..]
[afbeelding]
Niet het hele terrein, maar toch.
onder de e van google? dan is het wel ver lopenquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:56 schreef Basp1 het volgende:
in het google earth plaatje onder de e
Dat valt lijkt me wel mee, als je met de auto komt moet je eenmalig heel ver met je rotzooi lopen, welke je ook nog een brug over moet sjouwen wil je op camping 1,2,3 of 4 staan.quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:58 schreef TetteN het volgende:
[..]
onder de e van google? dan is het wel ver lopen
Wij gaan met een camper waar we alle spullen ingooien dus dat sjouwen gaat niet gebeurenquote:Op woensdag 27 juni 2007 21:01 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dat valt lijkt me wel mee, als je met de auto komt moet je eenmalig heel ver met je rotzooi lopen, welke je ook nog een brug over moet sjouwen wil je op camping 1,2,3 of 4 staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |