abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50819012
mensen die roepen kut nederland en zich niet tot de nederlanders rekenen , veel van buitenlandse komaf (meeste gewoon hier geboren . waarom wat heeft nederland gedaan . je kunt naar school , je hebt een veilige land om in te leven, zoveel verzekeringen en bijstanden dat je eigenlijk (bijna) niet fout kan gaan, je kunt fappen hoeveel je wilt , lekkere wijven overal , uitgaan, doen wat je wilt.

maar dan toch "kut nederland" , hoogtepunt van landverraad nederlanders die er tussen staan en uitvoerige kut nederland wollah roepen . meeste allochtonen hier geboren , dat maakt je een nederlander van ( marokkaanse etc) afkomst , dus je bent nederlander , dus het gezeik integratie :'( , rot op man je bent hier geboren, is het teveel gevraagd om je plicht als burger te vervullen en uit de problemen te blijven.

maar als het er op aan komt , kunnen ze wel heel mooi terugvallen op nederlandse wetten en regels , :'( we worden gediscrimineerd , dan zijn ze ineens deel van nederland.

van mij mag je , je kleren uittrekken, school opzeggen , alles opgeven wat je hier gekregen hebt en naakt over straat rennen en roepen wat voor een trotse ( >insert afkomst<) je bent.

je hebt je eigen land verlaten , als je terug gaat wordt je gezien als toerist , nooit zal het worden als het zou moeten zijn, je bent een nederlander nu bij het nederlandschap horen plichten en die heb je te vervullen , anders pleeg je verraad , naar het land toe en naar andere mensen toe.

dus waar slaat dit hypocriete gedoe op "kut nederland"

als iemand zich aangesproken voelt of mensen kent die dit roepen , welke gedachten zit hier achter , waarom ?
is er een logische verklaring?
waarom moet de nederlandse samenleving ontgelden , omdat ze het niet kunnen opbrengen om basis-principes na te leven?

geen gebash en scheld topic van maken
  maandag 25 juni 2007 @ 13:54:40 #2
165512 MASD
Music is dead.
pi_50819056
je grammatica
Long live music.
  maandag 25 juni 2007 @ 13:55:35 #3
182751 MisterO
wispelvurig
pi_50819092
Het weer is kut.
Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand ingehaald worden
  maandag 25 juni 2007 @ 13:55:41 #4
168840 Sant
Jealousy is a Motherf*cker!!
pi_50819101
quote:
Op maandag 25 juni 2007 13:54 schreef MASD het volgende:
je grammatica
dat dus! na 5 regels opgehouden met lezen.... barbaar!
Geluk is een richting..... geen PUNT!!!!
Shit... Ik heb eigenlijk helemaal geen geweldige opmerking...
  maandag 25 juni 2007 @ 13:55:42 #5
131420 JacsReality
Wie dit leest heeft een snor..
pi_50819103
Ik ben Nederlander, maar vind Nederland ook kut tegenwoordig... what's new
pi_50819107
mij nederlands is slecht

de derde taal die ik leer give me a break

100% bosnier
pi_50819170
omdat het makkelijker is om andere de schuld te geven om niet je eigen fouten te hoeven inzien
  maandag 25 juni 2007 @ 13:57:26 #8
165512 MASD
Music is dead.
pi_50819175
het ligt gewoon aan het weer maakt iedereen depressief gewoon, daarnaast zijn wij te verwend waardoor wij door het minste al gaan klagen, check de sandstorm topics....
Long live music.
  maandag 25 juni 2007 @ 13:57:57 #9
81846 minkuukel
Lekker hoorrrr
pi_50819199
Kut
Mij mag je er voor wakker maken.
pi_50819224
ja weer is kut
pi_50819276
quote:
Op maandag 25 juni 2007 13:55 schreef Future_Boxing_Champion het volgende:
mij nederlands is slecht

100% bosnier
Allochtoon!
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
pi_50819299
quote:
Op maandag 25 juni 2007 13:59 schreef Koploperkopper het volgende:

[..]

Allochtoon!
en ?
  maandag 25 juni 2007 @ 14:00:37 #13
182751 MisterO
wispelvurig
pi_50819308
En Nederland is gewoon lelijk. Het is niet voor niets dat iedereen in de vakantie wegvlucht naar andere landen
pi_50819317
quote:
Op maandag 25 juni 2007 14:00 schreef Future_Boxing_Champion het volgende:

[..]

en ?
Marokkaan!
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
pi_50819324
Nederland is kut gworden doordat niet Nederlanders hier gekomen zijn
pi_50819348
quote:
Op maandag 25 juni 2007 14:00 schreef tlepel het volgende:
Nederland is kut gworden doordat niet Nederlanders hier gekomen zijn
!
  maandag 25 juni 2007 @ 14:01:52 #17
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_50819361
quote:
Op maandag 25 juni 2007 13:55 schreef MisterO het volgende:
Het weer is kut.
There is no rehab for stupidity.
pi_50819365
Heb je hem weer met z'n gebash.
Ga eerst zelf eens naar school en neem een cursus nederlands.
  maandag 25 juni 2007 @ 14:03:07 #19
177114 Demon_Hunter
Tell the truth and then run.
pi_50819426
Nederland !
Minds are like parachutes. They only function when open.
pi_50819474
quote:
Op maandag 25 juni 2007 14:01 schreef SimtekF1 het volgende:
Heb je hem weer met z'n gebash.
Ga eerst zelf eens naar school en neem een cursus nederlands.
wou je zeggen dat ik ongelijk heb ? je eerste zin zeg je iets en de tweede maak je er zelf schuldig aan . inplaats van inhoudeloos te reageren kun je ook proberen mee te doen of niet dan hoef je ook niet te posten.

pi_50819595
me nederlands is slecht , omdat het langer duurt om te typen als ik goed probeer te doen en dan komt dit topic er nooit dus type ik alsof ik net nederlands heb geleerd.
  maandag 25 juni 2007 @ 14:20:43 #22
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_50820185
Ik vind dat de TS gelijk heeft, men moet eens zichzelf niet als een zootje bange schapen gedragen zich verstoppend achter de bullshit van niet het recht in eigen hand mogen nemen, jezelf daarmee slaaf maken, want wie nemen wel het recht in eigen hand? De criminelen die zich niet nederlands kunnen gedragen. De politie doet of kan er niks tegen doen wegens de regeltjes, want met boetes los je niks op dan maak je de criminaliteit alleen maar erger, maar hey het houd elkaar in stand he.

De politiek is een zootje debielen dus daar hoef je al helemaal niet op te rekenen.

Zijn wij nou nederlanders? Trots op ons land of zijn wij bangerikken, zijn wij zwakkelingen? Zijn wij zielige mieren? Ik denk dat menig marokkaantje dat wel van ons vind, en ik geef die marokkaantjes groot gelijk, totdat we eens ter plekke onrecht en geescaleerd gedrag de smoor in meppen. tezamen.
Net als vroeger. Corrigerende tikken uitdelen met het hele volk.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_50820370
quote:
Op maandag 25 juni 2007 14:20 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik vind dat de TS gelijk heeft, men moet eens zichzelf niet als een zootje bange schapen gedragen zich verstoppend achter de bullshit van niet het recht in eigen hand mogen nemen, jezelf daarmee slaaf maken, want wie nemen wel het recht in eigen hand? De criminelen die zich niet nederlands kunnen gedragen. De politie doet of kan er niks tegen doen wegens de regeltjes, want met boetes los je niks op dan maak je de criminaliteit alleen maar erger, maar hey het houd elkaar in stand he.

De politiek is een zootje debielen dus daar hoef je al helemaal niet op te rekenen.

Zijn wij nou nederlanders? Trots op ons land of zijn wij bangerikken, zijn wij zwakkelingen? Zijn wij zielige mieren? Ik denk dat menig marokkaantje dat wel van ons vind, en ik geef die marokkaantjes groot gelijk, totdat we eens ter plekke onrecht en geescaleerd gedrag de smoor in meppen. tezamen.
Net als vroeger. Corrigerende tikken uitdelen met het hele volk.
  maandag 25 juni 2007 @ 14:36:01 #24
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_50820798
Mensen die nederland kut vinden zijn net zo goed inderdaad landveraders want wij nederlanders hadden het ooit goed, we hadden het ooit authentiek, we waren ooit nederland, en moet je nu zien volbloed nederlanders keren nederland de rug toe omdat criminele allochtone het verzieken, wat een schapenvolk zijn we zeg... en een allochtoon uit bosnie wil er wel wat tegen doen, en ik vind deze bosnier dan ook een volwaardig nederlander.

Zie je de marokkaantjes dat al doen trouwens? Nederland willen beschermen tegen het tuig? Nederland weer nederland maken? Maar jullie eten chips en kijken tv, drinken cola en elke keer als je een groepje marokkaantjes tegenkomt en je kijkt ze (per ongeluk) even aan en ze roepen "wat kijk je kaas, wil je klappen" dan loop je snel door, want jullie zijn bang.
pi_50820853
vuur met vuur bestrijden.

geweld tegen geweld, als we hun ego breken , de groepen die ze gevormd hebben opbreken.

ze naar een school/werk/stage sturen , na een goed gesprek, waar ze inzien dat ze verkeerd bezig zijn etc . zij blij, wij blij.

maar ik denk niet dat er heel veel mensen staan te springen om problemen op te lossen in nederland , en zeker niet voor nederland en zeker niet dat jullie opstaan in de naam van nederland en wat meer van jullie land houden.

ja het weer is kut , alles mag kut zijn , maar ik hou van mij kut-nederland , ik ben hier ik ga nergens heen , ik wil er wat beters van maken, mensen die me gaan bashen niks mis mee , maar dan kom met argumenten en draag iets bij aan het onderwerp, als ik het fout heb dan wil ik het graag horen, wordt me mening alleen beter van

wat is er mis met de mentaliteit tegenwoordig ?
  maandag 25 juni 2007 @ 14:39:55 #26
152953 Sanderrrr
De r bleef hangen
pi_50820937
nederland is niet kut, sommige andere landen zijn gewoon beter.
pi_50821038
waarom moet alles zo traag hier ? waarom moet het alles zo langzaam ? 5 jaar tot er iets wordt gedaan , vergaderen , onderzoeken , enzo 5 jaar verder.

het wordt tijdt voor iets radicaals, iets voorstellen , meteen uitvoeren.

maar omdat te bereiken moet er eerst een grote bom ontploffen , 10000 nederlanders door zinloos geweld omkomen.

waarom wachten tot er wat gebeurt en dan op het nieuws er zoveel aandacht aanbesteden, 100 onderzoeken instellen , 100 bijeenkomsten in de 2de kamer . gebeurd is gebeurd, vraag is wanneer gaan we in nederland problemen aanpakken, inplaats van problemen afwachten en er dan eindloos over praten.
pi_50821063
- Het weer is hier kut.

- De linkse knuffelinstelling staat me absoluut niet aan.

- De belastingen zijn veel te hoog, waardoor de werkende mensen in het nadeel zijn.

- De hoeveelheid mensen die op hun luie gat blijven zitten en niet werken en/of studeren.

- De toenemende hoeveelheid straatterroristjes en het beleid dat de politie ertegen voert (niet dus )

- De lage straffen in Nederland, ik ben voor de doodstraf, om een lang verhaal kort te houden: ik ben voor de doodstraf, omdat hierdoor de kans op ontsnapping wordt weggenomen (wat het enige is waar een gevangene aan denkt als die voor een langere periode vast zit) en hierdoor nemen de kosten af die betaalt moeten worden aan de gevangen en hun luxe leventje die gefinancierd worden van ons geld (belasting.

- De achterstand die Nederland heeft t.o.v. het buitenland wat betreft onderwijs, een reden waarom ik hier niet wil studeren.

- Het pleiten voor een multiculturele samenleving, de natte droom voor menig linkse politici, iets waar ik absoluut geen vertrouwen in heb, mede door racisme en het hierdoor gedemotiveerd raken van allochtonen, waardoor racisme weer toeneemt e.d. Het is gewoon een neerwaardse spiraal, wat vermoed ik uiteindelijk alleen maar kan en zal leiden tot oorlog.

- Bij iedere vorm van trots zijn op Nederland word je met een schuin oog uitgekeken en als het niet even kan uitgemaakt voor racist. Dit ben ik zo ongelovelijk spuugzat.

En zo nog vele redenen, daarom ben ik volgend jaar niet meer in dit vreselijke landje te vinden,
de groeten
Ik support gevallen topclubs!
pi_50821136
quote:
Op maandag 25 juni 2007 14:39 schreef Sanderrrr het volgende:
nederland is nederland inplaats van het kut te noemen en alles wat maar ruikt naar "houden van je land " uit te lachen, kunnen we ook leren van ons land te houden en wat meer voor je land doen , dan braaf je belasting betalen en stil zijn.
  maandag 25 juni 2007 @ 14:46:30 #30
182751 MisterO
wispelvurig
pi_50821141
Mijn probleem met Nederlanders over het algemeen is dat het zeikerds zijn. Het is ook nooit goed. Dat er op FOK al een speciale subforum is genaamd 'Klaagbaak' zegt genoeg.
pi_50821143
quote:
Op maandag 25 juni 2007 14:44 schreef Fetai het volgende:
- Het weer is hier kut.

- De belastingen zijn veel te hoog, waardoor de werkende mensen in het nadeel zijn.

- De hoeveelheid mensen die op hun luie gat blijven zitten en niet werken en/of studeren.

- De toenemende hoeveelheid straatterroristjes en het beleid dat de politie ertegen voert (niet dus )

- De lage straffen in Nederland, ik ben voor de doodstraf, om een lang verhaal kort te houden: ik ben voor de doodstraf, omdat hierdoor de kans op ontsnapping wordt weggenomen (wat het enige is waar een gevangene aan denkt als die voor een langere periode vast zit) en hierdoor nemen de kosten af die betaalt moeten worden aan de gevangen en hun luxe leventje die gefinancierd worden van ons geld (belasting.

- De achterstand die Nederland heeft t.o.v. het buitenland wat betreft onderwijs, een reden waarom ik hier niet wil studeren.

- Het pleiten voor een multiculturele samenleving, de natte droom voor menig linkse politici, iets waar ik absoluut geen vertrouwen in heb, mede door racisme en het hierdoor gedemotiveerd raken van allochtonen, waardoor racisme weer toeneemt e.d. Het is gewoon een neerwaardse spiraal, wat vermoed ik uiteindelijk alleen maar kan en zal leiden tot oorlog.

En zo nog vele redenen, daarom ben ik volgend jaar niet meer in dit vreselijke landje te vinden,
de groeten
waar gaat de rit heen
  maandag 25 juni 2007 @ 14:48:15 #32
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_50821218
Is er geen potentieel meer? Hebben mensen het massaal opgegeven, zoals bij mensen die op straat inelkaar geslagen worden door allochtone crimineeltjes, niemand doet iets, iedereen staat eromheen.
"ik wil zelf niet klappen" is dan het excuus, en dat zeggen dan 50 mensen die eromheen staan terwijl 4 crimineeltjes 1 nederlander inelkaar slaan.

Sneu hoor, nederlanders zijn blijkbaar de zwakkelingen, schapen, en kaaskoppen die ze genoemd worden door marokkaantjes, de marokkaantjes weten dat de nederlanders dat zijn, daarom kunnen hun met 4 man 1 voor een nederlanders elimineren.
pi_50821238
quote:
Op maandag 25 juni 2007 14:46 schreef tlepel het volgende:

[..]

waar gaat de rit heen
Volgend jaar Engeland/Ierland en als ik me studie daar afgemaakt heb hoop ik naar Australië/Canada/New Zealand te kunnen
pi_50821307
quote:
- Het weer is hier kut.

de groeten
dat is goed , je hebt je eigen redenen . waar ga je heen als ik vragen mag?

het is zinken of het schip verlaten, ik heb gekozen om tot het eind te strijden, maar niks mis met naar een ander land gaan.

en je hebt gelijk als je zegt dat het een neerwaardse spiraal is , waar het toe lijdt weet ik niet , maar dat we er op ons moeten voorbereiden is een feit.
pi_50821380
quote:
Op maandag 25 juni 2007 14:48 schreef Fetai het volgende:

[..]

Volgend jaar Engeland/Ierland en als ik me studie daar afgemaakt heb hoop ik naar Australië/Canada/New Zealand te kunnen
succes ermee, laat wat van je weten als je er bent
pi_50821573
quote:
Op maandag 25 juni 2007 14:52 schreef Future_Boxing_Champion het volgende:

[..]

succes ermee, laat wat van je weten als je er bent
! Zal ik doen, maar zoals je al eerder zei, je bent het wel gedeeltelijk met me eens, wat betreft dat laatste punt. Hoe wil je je daar dan op voorbereiden? Dat is toch niet te doen als burger van Nederland, zelfs bij de minste of geringste kritiek heb je al kans op een knal op je toet of zelfs dat je neergeknald wordt.
pi_50821578
quote:
- Het weer is hier kut.

- Bij iedere vorm van trots zijn op Nederland word je met een schuin oog uitgekeken en als het niet even kan uitgemaakt voor racist. Dit ben ik zo ongelovelijk spuugzat.

de groeten
Geboortejaar 1989...
Je hebt zelf nog helemaal niks toegevoegd aan de maatschappij
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_50821655
quote:
Op maandag 25 juni 2007 14:58 schreef Agiath het volgende:

[..]

Geboortejaar 1989...
Je hebt zelf nog helemaal niks toegevoegd aan de maatschappij
Ik werk en studeer, wat wil je dat ik verder nog ga doen?
pi_50821759
quote:
Op maandag 25 juni 2007 15:00 schreef Fetai het volgende:

[..]

Ik werk en studeer, wat wil je dat ik verder nog ga doen?
Minder klagen, je beseft niet hoe goed je het hebt in dit land
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_50821760
Een Nederlander slaat liever zijn beste vriend dan dat hij een kutmarokkaan slaat. Laffe individualistische mensen zijn Nederlanders vaak.
pi_50821790
je hoeft nederland echt niet geweldig te vinden, het mag zelfs kut hier zijn.

het hoeft niet geweldig zijn hier om er trots op te zijn, maar een klein beetje liefde voor je land is teveel gevraagd ?

inplaats je te richten op het weer en rel allochtonen, kijk naar de dingen die wel goed gaan , stop met negatief zijn , als we zo blijven denken , gebeurt er niks als mensen alleen aan zich zelf denken en geen ene reet om andere mensen geven , blijft nederland kut. dus je kunt blijven roepen kut nederland of je doet er wat aan je maakt er een betere nederland van. nederland gaat nergens heen de vraag is alleen blijven we zeiken over alles en met onze armen over elkaar toekijken of springen er op af en verkopen we het probleem een mep en geven we onze toekomst een draai naar het nederland dat wij willen, of laten we het probleem uitgroeien en wie het hardst roept en wie geld heeft de toekomst van nederland bepalen ?

wij zijn nou aan zet.
  maandag 25 juni 2007 @ 15:04:25 #42
140724 Zyggie
Geweldenaar.
pi_50821818
quote:
Op maandag 25 juni 2007 14:39 schreef Sanderrrr het volgende:
Kwestie van beeldvorming. Sowieso is het beeld van een land erg onderhevig aan subjectieve ervaringen.
Zyggie.
  maandag 25 juni 2007 @ 15:06:15 #43
140724 Zyggie
Geweldenaar.
pi_50821904
quote:
Op maandag 25 juni 2007 15:03 schreef Agiath het volgende:

[..]

Zo'n zeikend rechts kereltje mag van mij wel weg.
Zyggie.
pi_50821913
quote:
Op maandag 25 juni 2007 15:03 schreef Agiath het volgende:

[..]

Ik besef wel dat dit een fijn land om is te wonen en dat ik geluk heb dat ik hier ben geboren, maar er zijn gewoon veel punten waarvan ik weet dat die in andere landen beter zijn. Streven naar iets beters/hogers lijkt me niet ongezond.
  maandag 25 juni 2007 @ 15:10:04 #45
50623 Matty___
Konichiwa Bitches
pi_50822062
quote:
- Het weer is hier kut.

de groeten
maak al deze vergelijkingen eens met de andere eu landen, dan zie je dat het in nederland nog niet eens zo slecht is. Zeker er zijn landen waar het beter gaat maar veel meer landen waar het stukken slechter geregeld is.
Deze muziek smaakt naar bier :)
Es bedarf keiner Psychoanalyse, um festzustellen, dass das Leben ein einziger Friedhof gescheiterter Pläne ist!
pi_50822094
quote:
Op maandag 25 juni 2007 15:10 schreef Matty___ het volgende:

[..]

maak al deze vergelijkingen eens met de andere eu landen, dan zie je dat het in nederland nog niet eens zo slecht is. Zeker er zijn landen waar het beter gaat maar veel meer landen waar het stukken slechter geregeld is.
Het ging er juist om dat er zoveel Allochtonen zijn die Nederland kut vinden terwijl ze in hun thuisland niet eens een rioolvoorziening hebben.

Draai de zaken nou niet om.
  maandag 25 juni 2007 @ 15:13:36 #47
50623 Matty___
Konichiwa Bitches
pi_50822184
quote:
Op maandag 25 juni 2007 15:11 schreef SeEkEr het volgende:

[..]

Het ging er juist om dat er zoveel Allochtonen zijn die Nederland kut vinden terwijl ze in hun thuisland niet eens een rioolvoorziening hebben.

Draai de zaken nou niet om.
het ging om de tekst die ik gequote heb. Daar zit een nederlander over nederland te klagen.

en feit is dat sommige dingen gewoon in andere landen beter zijn. Ja dus? het gras is altijd groener aan de overkant
Es bedarf keiner Psychoanalyse, um festzustellen, dass das Leben ein einziger Friedhof gescheiterter Pläne ist!
pi_50822237
Nederland is kut omdat:

1. De ziektekosten veels te hoog zijn in verhouding met wat je er voor terug krijgt.
2. De bejaarden de tering kunnen krijgen en zielige asielzoekers alles.
3. Het niveau van lesgeven is gedaald omdat veel speciale gevalletjes extra aandacht nodig hebben.
4. Je ziet weinig tot niks terug van de gemeentebelasting die je betaald.
5. De multi-culturele samenleving.
  maandag 25 juni 2007 @ 15:16:02 #49
50623 Matty___
Konichiwa Bitches
pi_50822267
quote:
Op maandag 25 juni 2007 15:14 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Nederland is kut omdat:

1. De ziektekosten veels te hoog zijn in verhouding met wat je er voor terug krijgt.
3. Het niveau van lesgeven is gedaald omdat veel speciale gevalletjes extra aandacht nodig hebben.
en in welk land is dat beter geregeld?
pi_50822299
quote:
Op maandag 25 juni 2007 15:16 schreef Matty___ het volgende:

[..]

en in welk land is dat beter geregeld?
Bijv Zwitserland en vast nog wel meer landen.
pi_50822301
quote:
Op maandag 25 juni 2007 14:58 schreef Fetai het volgende:

[..]

! Zal ik doen, maar zoals je al eerder zei, je bent het wel gedeeltelijk met me eens, wat betreft dat laatste punt. Hoe wil je je daar dan op voorbereiden? Dat is toch niet te doen als burger van Nederland, zelfs bij de minste of geringste kritiek heb je al kans op een knal op je toet of zelfs dat je neergeknald wordt.
geweld tegen geweld . snel en radicaal de problemen aanpakken , wijk voor wijk , stad voor stad. snel zodat ze niks kunnen terugdoen. proberen via die weg mensen te bereiken ( en hopen dat ze daarna naar school gaan en braaf meedoen (via projecten en instanties die ons meehelpen ze aan het werk te krijgen) , weet het dat gaat niet 1,2,3 maar het is het proberen waardt)
de voorbereiding zal langer duren dan de strijd

later de publieke opinie via politiek en media proberen te bereiken, groepen vormen , vechten , proberen de mentaliteit in nederland te veranderen. maar dat is iets voor later in de strijd, voor nu alleen aan het kijken of ik genoeg steun krijg (lijkt er niet op )

idealistisch miscchien , maar liever ten onder gaan vechtend dan onvoorbereid (in bosnie werden we ook verast veel mensen gestorven omdat we niet geloofde dat ze het echt zouden doen, dat was de laatste keer dat ik een land moet verlaten, omdat iemand zich zo nodig beter moet voelen en daar een heel land voor nodig heeft
  maandag 25 juni 2007 @ 15:18:33 #52
50623 Matty___
Konichiwa Bitches
pi_50822351
quote:
Op maandag 25 juni 2007 15:17 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

[..]

Bijv Zwitserland en vast nog wel meer landen.
en waarom ga je daar dan niet wonen? ohja je komt er niet

ok daar heb je gelijk in maar dan woon je in een super conservatief land waar alles fucking duur is, das ook niet veel beter

zweden en denemarken zijn goede voorbeelden hoe het wel kan. Maarja daar betaal je nog meer belasting dan hier en je biertje is ook 2x zo duur
pi_50822418
quote:
Nederland is kut omdat:

ja dat is kut , maar de grote vraag is wat gaan we er aan doen .

stil staan toe kijken of er iets aan doen.

power to the people
pi_50822480
quote:
Op maandag 25 juni 2007 15:18 schreef Matty___ het volgende:

[..]

en waarom ga je daar dan niet wonen? ohja je komt er niet

ok daar heb je gelijk in maar dan woon je in een super conservatief land waar alles fucking duur is, das ook niet veel beter
Omdat ik hier geboren ben en ik heb hier mn familie en vrienden, ik zal hier nooit weggaan maar daarom mag ik nog wel klagen of niet?
  maandag 25 juni 2007 @ 15:23:30 #55
50623 Matty___
Konichiwa Bitches
pi_50822547
quote:
Op maandag 25 juni 2007 15:21 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

[..]

Omdat ik hier geboren ben en ik heb hier mn familie en vrienden, ik zal hier nooit weggaan maar daarom mag ik nog wel klagen of niet?
klagen mag altijd daarvoor ben je ook nederlander
pi_50822553
quote:
Op maandag 25 juni 2007 15:20 schreef Future_Boxing_Champion het volgende:

[..]

ja dat is kut , maar de grote vraag is wat gaan we er aan doen .

stil staan toe kijken of er iets aan doen.

power to the people
Denk dat er weinig tegen te doen valt , de regering beslist alles voor ons terwijl ze zeggen van niet.
De enige oplossing zal geweld zijn of iedereen moet staken.
Alleen daar ben ik persoonlijk niet zo van.
pi_50822570
quote:
Op maandag 25 juni 2007 15:21 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

[..]

je mag klagen hoeveel je wilt , maar waarom wil niemand er niks aan doen.

waarom is

probleem -> idee -> oplossen zo moeilijk

waarom moeten we eindloos over hetzelfde praten als we oplossingen genoeg hebben.

nu alleen nog iemand die ze wil/durft uit te voeren.
pi_50822603
quote:
Op maandag 25 juni 2007 15:17 schreef Future_Boxing_Champion het volgende:

[..]

geweld tegen geweld . snel en radicaal de problemen aanpakken , wijk voor wijk , stad voor stad. snel zodat ze niks kunnen terugdoen. proberen via die weg mensen te bereiken ( en hopen dat ze daarna naar school gaan en braaf meedoen (via projecten en instanties die ons meehelpen ze aan het werk te krijgen) , weet het dat gaat niet 1,2,3 maar het is het proberen waardt)
de voorbereiding zal langer duren dan de strijd

later de publieke opinie via politiek en media proberen te bereiken, groepen vormen , vechten , proberen de mentaliteit in nederland te veranderen. maar dat is iets voor later in de strijd, voor nu alleen aan het kijken of ik genoeg steun krijg (lijkt er niet op )

idealistisch miscchien , maar liever ten onder gaan vechtend dan onvoorbereid (in bosnie werden we ook verast veel mensen gestorven omdat we niet geloofde dat ze het echt zouden doen, dat was de laatste keer dat ik een land moet verlaten, omdat iemand zich zo nodig beter moet voelen en daar een heel land voor nodig heeft
Ik snap je punt, we hebben het er al eerder over gehad maar ik denk niet dat je vuur met vuur moet bestrijden.
Maar nu zal ik volgens jou wel weer een mietje zijn.
  maandag 25 juni 2007 @ 15:25:27 #59
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_50822627
Rot dan ook op.
Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
pi_50822657
quote:
Op maandag 25 juni 2007 15:24 schreef Future_Boxing_Champion het volgende:

[..]

je mag klagen hoeveel je wilt , maar waarom wil niemand er niks aan doen.

waarom is

probleem -> idee -> oplossen zo moeilijk

waarom moeten we eindloos over hetzelfde praten als we oplossingen genoeg hebben.

nu alleen nog iemand die ze wil/durft uit te voeren.
Ik denk dat de meeste mensen dit niet durven nee, zijn ze toch zekerheden kwijt dat maakt de mens bang.
  maandag 25 juni 2007 @ 15:27:01 #61
50623 Matty___
Konichiwa Bitches
pi_50822695
quote:
Op maandag 25 juni 2007 15:25 schreef Jo0Lz het volgende:
Rot dan ook op.
heb je eigenlijk meer dan de TT gelezen?
  maandag 25 juni 2007 @ 15:29:30 #62
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_50822774
Niks mis met nederland behalve de Top40

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
pi_50822803
quote:
Op maandag 25 juni 2007 15:23 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

[..]

Denk dat er weinig tegen te doen valt , de regering beslist alles voor ons terwijl ze zeggen van niet.
De enige oplossing zal geweld zijn of iedereen moet staken.
Alleen daar ben ik persoonlijk niet zo van.
je hoeft ook geen geweld te gebruiken , als we er maar over eens zijn dat er een probleem is en dat er wat gedaan moet worden. iets van als iedereen dit idee steunt kan ik verder met me plannen ontwikkelen

en je hebt gelijk als je zegt dat de regering voor ons alles bepaald , het lijkt wel of de politiek/media/elite alles bepaald en wij maar onbewust aan mee doen.(terwijl we denken dat we vrij zijn)

geweld gedeelte neem ik voor mijn rekening

maak je geen zorgen het is niet alleen geweld (enige manier om in nederland een punt te maken is via politiek en media), maar het is een oplossing voor een beter nederland( ze hopelijk zo ver krijgen dat ze naar school/werk gaan en niet meer op straat hangen ) dat het proces met geweld in beweging moet gezet worden is jammer , maar kan niet anders.
pi_50822845
quote:
Op maandag 25 juni 2007 15:25 schreef Jo0Lz het volgende:
Rot dan ook op.
haha

TT lezer gespot!
  maandag 25 juni 2007 @ 15:33:07 #65
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_50822893
quote:
Op maandag 25 juni 2007 15:27 schreef Matty___ het volgende:

[..]

heb je eigenlijk meer dan de TT gelezen?
quote:
Op maandag 25 juni 2007 15:31 schreef Future_Boxing_Champion het volgende:

[..]

haha

TT lezer gespot!
Ik heb niet veel meer gelezen, maar dat is mijn standaard repliek jegens mensen die de uitspraak in de TT handhaven.

Echt, in de kantine hier ook gewoon Nederlanders die zeggen dat Nederland kut is.

ROT DAN OOK OP!

pi_50822914
ik was bang dat dit topic in gebash en gescheld zou eindigen en ik meteen een tweede ban aan me vorige kon plakken (die net afgelopen is ) !
  maandag 25 juni 2007 @ 15:34:36 #67
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_50822941
quote:
Op maandag 25 juni 2007 15:33 schreef Future_Boxing_Champion het volgende:
ik was bang dat dit topic in gebash en gescheld zou eindigen en ik meteen een tweede ban aan me vorige kon plakken (die net afgelopen is ) !
Zodra mods wakker worden die hun door je topic aangesproken voelen, wel ja.
pi_50822988
quote:
Op maandag 25 juni 2007 15:33 schreef Jo0Lz het volgende:

[..]

[..]

Ik heb niet veel meer gelezen, maar dat is mijn standaard repliek jegens mensen die de uitspraak in de TT handhaven.

Echt, in de kantine hier ook gewoon Nederlanders die zeggen dat Nederland kut is.

ROT DAN OOK OP!

ja erger ik me ook aan , mensen zijn ondankbaar , wees gelukkig met wat je hebt , iedereen roept het maar niemand houd zich eraan , altijd kijken naar het groenere gras van je overbuurman.
pi_50823685
offtopic:
dit is me eerste topic
pi_50823866
quote:
Op maandag 25 juni 2007 15:06 schreef Fetai het volgende:

[..]

Ik besef wel dat dit een fijn land om is te wonen en dat ik geluk heb dat ik hier ben geboren, maar er zijn gewoon veel punten waarvan ik weet dat die in andere landen beter zijn. Streven naar iets beters/hogers lijkt me niet ongezond.
vind je 't niet fijn dan dat nederland wat betreft veel zaken zo tolerant, vooruitstrevend is?
zaken als abortus, drugsbeleid, euthenasie, homohuwelijk enz.
en wat betreft het sociale zekerheidstelsel, als je hier bv gehandicapt bent lijdt je nog een aangenaam leven, dat is wel anders in andere landen, maarja jij bent niet gehandicapt dus who cares?
wat betreft de straffen, wie zegt dat hogere straffen lijden tot minder misdaad? volgens mij is dat nooit bewezen, kan 't mis hebben natuurlijk
pi_50823952
Daar staan Nederlanders toch om bekend? Dat we altijd iets te zeiken moeten hebben?
Xbox Live: koenpijl
pi_50824044
quote:
Op maandag 25 juni 2007 15:59 schreef roze-meisje het volgende:

[..]

vind je 't niet fijn dan dat nederland wat betreft veel zaken zo tolerant, vooruitstrevend is?
zaken als abortus, drugsbeleid, euthenasie, homohuwelijk enz.
en wat betreft het sociale zekerheidstelsel, als je hier bv gehandicapt bent lijdt je nog een aangenaam leven, dat is wel anders in andere landen, maarja jij bent niet gehandicapt dus who cares?
wat betreft de straffen, wie zegt dat hogere straffen lijden tot minder misdaad? volgens mij is dat nooit bewezen, kan 't mis hebben natuurlijk
dat is juist een punt waar we trots op kunnen zijn, het is alleen jammer dat mensen naar andere landen gaan wijze.

nederland zijn mensen , mensen maken nederland , dus als wij tolerant zijn is nederland tolerant , als wij als een stel mongolen alles gaan afbreken , wordt nederland kut .

wij hebben het in de hand, als we maar genoeg mensen een vuist kunnen maken, kunnen we nederland maken hoe we willen. (het is moeilijk ik weet het)
pi_50824172
quote:
Op maandag 25 juni 2007 16:01 schreef koen_pijl het volgende:
Daar staan Nederlanders toch om bekend? Dat we altijd iets te zeiken moeten hebben?
Ja idd, het niet trots kunnen zijn op wat we hebben.
Je ziet het ook veel met sporters terug, kijk maar eens hoe het SpykerF1 team word afgezeken, Christiaan Albers, Jos Verstappen en een aantal K-1 vechters.
Schijnbaar vinden de meeste Nederlanders het nodig om hun eigen volk af te zeiken ipv er trots op te zijn.
pi_50824370
quote:
Op maandag 25 juni 2007 16:07 schreef SimtekF1 het volgende:

[..]

Ja idd, het niet trots kunnen zijn op wat we hebben.
Je ziet het ook veel met sporters terug, kijk maar eens hoe het SpykerF1 team word afgezeken, Christiaan Albers, Jos Verstappen en een aantal K-1 vechters.
Schijnbaar vinden de meeste Nederlanders het nodig om hun eigen volk af te zeiken ipv er trots op te zijn.
ja , maar zeiken uitlachen heeft te maken met een gevoel van schaamte waarom schamen nederlanders zich zo snel en waarom voor iemand die voor nederland uitkomt.

mooiste vind ik als nederlandse elftal speelt , zij aan zij , wit zwart geel etc. iedereen vergeet nederlander te zijn als het op voetbal aankomt , dan zijn we ineens bereidt te vechten voor een doel.
  maandag 25 juni 2007 @ 16:12:24 #75
100008 MeneerMuis
WWE is my life
pi_50824389
quote:
Nederland is kut omdat:

En laten we het niet over het rechtsysteem hebben in dit land

Nederland
Talpa
World Wrestling Entertainment
  maandag 25 juni 2007 @ 16:29:11 #76
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_50824955
quote:
Op maandag 25 juni 2007 16:12 schreef MeneerMuis het volgende:

[..]

Nederland
Talpa
.

.
  maandag 25 juni 2007 @ 16:51:09 #77
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_50825625
quote:
Op maandag 25 juni 2007 13:55 schreef Future_Boxing_Champion het volgende:
mij nederlands is slecht

100% bosnier
een bosnier
pi_50883962
Waren de azijnflessen de afgelopen maand in de aanbieding?
  woensdag 27 juni 2007 @ 01:21:50 #79
140724 Zyggie
Geweldenaar.
pi_50884052
quote:
Nederland is kut omdat:

Dat krijg je hè als de lonen van de mensen werkende in de zorg op gelijke tred moet blijven met de rest van onze toennemende welvaart. Helaas kan je van de zorg geen lopende-band fabriek maken, dat zou de efficiëntie wel doen toennemen. Je zou juist trots op het zorgsysteem moeten zijn, het is goed geregeld.
Zyggie.
pi_50886464
Misschien kunnen we alle slechte mensen vergassen?
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_50886468
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 03:23 schreef SuperHarregarre het volgende:
Misschien kunnen we alle slechte mensen vergassen?
Dat kan ècht niet! Dat is zoooo 1940.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_50886772
Klagen over Nederland is het toppunt van integratie! Als iets typisch Nederlands is, is het eeuwige gezeik op van alles en nog wat (vooral op dingen die je niet kunt veranderen, zoals het weer). Daarbij is praten hoe het vroeger/in je thuisland/in je thuisstad beterwas/is, ook altijd een mooi onderwerp om de zeur en zeikklier zijn werk te laten doen. Vooral blijven zeiken en er vooral niks aan willen/gaan doen.

Nederland is KUT!!!!
We are not retreating, we are advancing in another direction. - General Douglas MacArthur
pi_50886809
quote:
Op maandag 25 juni 2007 16:12 schreef MeneerMuis het volgende:

[..]

Nederland
Talpa
Ik ben juist wel blij met ons rechtsysteem. Als je bedoelt dat de strafmaat hoger moet, oke. Maar het feit dat iedereen zich mag verdedigen? Dat iedereen rechten heeft? Geen doodstraf? Vrij komen na een vormfout (als de overheid zich niet aan de regels meer hoeft te houden, wie dan nog wel?) Ik ben er allemaal maar wat blij mee! Dat een kinderverkrachter weg kan komen met een taakstraf, ja dat is niet goed. Maar als je alles in oogschouw neemt? Ik ben maar wat blij dat ik Nederlander ben en geen Iranier, Noord Koreaan, Thai, Colombiaan, Amerikaan of wat dan ook.

Wat zou jij dan essentieel anders willen in het rechtsysteem in Nederland?

Het is een kutland, maar wel mijn kutland!
We are not retreating, we are advancing in another direction. - General Douglas MacArthur
  woensdag 27 juni 2007 @ 04:07:49 #84
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_50886819
Nou van mij mogen de straffen wel hoger anders hoor, mij heb je er niet mee, enkel de criminelen en laat dat nou net de figuren zijn die dit land naar de mesthoop helpen. (en dan heb ik het woord marokkaantjes nog niet gezegd, nouja nu wel dan.)
pi_50887630
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 04:05 schreef dyslexie_man het volgende:

[..]

Het is een kutland, maar wel mijn kutland!
wat hij zegt
pi_50887897
quote:
Op maandag 25 juni 2007 13:53 schreef Future_Boxing_Champion het volgende:

hoogtepunt van landverraad
Landverraad ! Ga jij eens even snel de definitie van landverraad opzoeken.
pi_50887971
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 08:49 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:

[..]

Landverraad ! Ga jij eens even snel de definitie van landverraad opzoeken.
ik ben nederlander , met een paspoort , moet ik nou me hele leven aan horen dat ik uit een ander land kom en dat ik anders ben ? bedankt
pi_50888174
ik vecht net zo veel en hard voor nederland als voor bosnie, ik hou van de plaats waar ik woon en waar ik geboren ben.

liefde voor je land, ik weet het is moeilijk maar probeer het toch maar te begrijpen.

me hele leven moet ik aanhoren "kut-buitenlander , ga terug naar je eigen land"

maakt niet uit wat ik doe , mensen zullen me altijd uitkotsen , ik zal in jullie ogen nooit nederlander zijn.

(laats liep er een vrouw langs met een kind en ik hoor haar nog zeggen "oppassen met zulke mensen , die zijn gevaarlijk. !en bedankt)

enige wat ik zou moeten doen na al deze jaren is hangen op straat en roepen hoe kut nederland is .

maar ik doe het niet , ik probeer iets van me leven te maken en iets beters van nederland te maken.

landverraad
pi_50888240
ik moet wel zeggen na de behandeling die je in dit land krijgt als vreemdeling.

vind ik het niet zo vreemd dat mensen zich achtergesteld voelen en op straat gaan hangen.

pi_50888720
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 08:53 schreef Future_Boxing_Champion het volgende:

[..]

ik ben nederlander , met een paspoort , moet ik nou me hele leven aan horen dat ik uit een ander land kom en dat ik anders ben ? bedankt
Nee. Wat je wel moet doen is een cursus begrijpend lezen volgen. Waar in mijn post suggereerde ik dat jij gediscrimineerd moet worden?

Ik wees je slechts op je gebruik van belachelijk overdreven termen die totaal niet van toepassing zijn, zoals landverraad.
pi_50888798
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 09:36 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:

[..]

Nee. Wat je wel moet doen is een cursus begrijpend lezen volgen. Waar in mijn post suggereerde ik dat jij gediscrimineerd moet worden?

Ik wees je slechts op je gebruik van belachelijk overdreven termen die totaal niet van toepassing zijn, zoals landverraad.
je gebruikt landverraad ook terwijl het niet van toepassing is. en je moet weten dat het gebruikt wordt als een kracht term en niet letterlijk moet nemen .

ga zelf een cursus volgen.
pi_50889331
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 09:40 schreef Future_Boxing_Champion het volgende:

[..]

je gebruikt landverraad ook terwijl het niet van toepassing is.
Nee, alleen debielen doen dat.
pi_50889454
quote:
Op maandag 25 juni 2007 15:06 schreef Fetai het volgende:

[..]

Heb jij überhaupt voor langere tijd in een ander land gewoond? Als dat niet het geval is kan ik je alvast waarschuwen dat de landen die jij voor ogen hebt geen paradijsjes zijn. Nu is het nog relatief ver weg, en kan je er van maken wat je wil, maar uiteindelijk zijn er altijd voor- en nadelen. Om Nederland onder te laten doen voor landen die je misschien alleen kent van een vakantie vind ik nogal kortzichtig.

Als je die ervaring wél hebt mag je het bovenstaande natuurlijk vergeten
pi_50889575
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 10:05 schreef Frrreek het volgende:

[..]

Heb jij überhaupt voor langere tijd in een ander land gewoond? Als dat niet het geval is kan ik je alvast waarschuwen dat de landen die jij voor ogen hebt geen paradijsjes zijn. Nu is het nog relatief ver weg, en kan je er van maken wat je wil, maar uiteindelijk zijn er altijd voor- en nadelen. Om Nederland onder te laten doen voor landen die je misschien alleen kent van een vakantie vind ik nogal kortzichtig.

Als je die ervaring wél hebt mag je het bovenstaande natuurlijk vergeten
Het bovenstaande geldt trouwens voor veel FOK-biggetjes. Alleen maar janken over hoe duur en slecht alles is terwijl je geen idee hebt van de situatie in andere landen (of het alleen leest in een magazine of internet), is KUT. Niet Nederland.

PS: Ik voel mij niet verheven, gedraag je alleen niet als een jankende pauper als je in een welvarend land met enorme mogelijkheden leeft.
  woensdag 27 juni 2007 @ 10:33:49 #95
52513 whosvegas
The Trickster
pi_50890280
quote:
Nederland is kut omdat:

Een goede opsomming.
Maar ik zou hier toch niet weg willen.
Are you nuts??
pi_50890511
quote:

Pff, VVD zeker. Oh nee, vast niet, want je punt 1
quote:
is nu juist weer de schuld van de VVD.
  woensdag 27 juni 2007 @ 10:54:30 #97
27167 SuperWeber
Heeft de afslag gemist...
pi_50890895
Hulde aan TS
3,1415926535 8979323846 2643383279 5028841971 6939937510 5820974944 5923078164 0628620899
  woensdag 27 juni 2007 @ 11:22:06 #98
144030 fusionfake
aint nuthin after that!
pi_50891796
mensen denken tegenwoordig dat wat er in nederland is standaard is
democratie, socialisme, vrijheid, zijn apart en totaal niet normaal i.v.g met veeeel andere landen.

ben zelf allochtoon weet hoe het is in land van afkomst. mijn vader is apotheker ik zit op 5vwo zelf, goed "geintegreerd" al zeg ik het zelf, als je je goed gedraagt irriteert niemand je en discrimineert zowat niemand je. maar natuurlijk heb je overal gekken

ik merk ook dat enkele andere buitenlanders zich gelijk gediscrimineerd voelen en niet zo omgaan met nederlanders, wat mij erg stoort maarja dat is hun keuze mogen zij mee leven
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, and wiser people so full of doubt
pi_50891803
Zodra de SP de macht grijpt in dit land ga ik emigreren.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_50893014
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 11:22 schreef fusionfake het volgende:
mensen denken tegenwoordig dat wat er in nederland is standaard is
democratie, socialisme, vrijheid, zijn apart en totaal niet normaal i.v.g met veeeel andere landen.

ben zelf allochtoon weet hoe het is in land van afkomst. mijn vader is apotheker ik zit op 5vwo zelf, goed "geintegreerd" al zeg ik het zelf, als je je goed gedraagt irriteert niemand je en discrimineert zowat niemand je. maar natuurlijk heb je overal gekken

ik merk ook dat enkele andere buitenlanders zich gelijk gediscrimineerd voelen en niet zo omgaan met nederlanders, wat mij erg stoort maarja dat is hun keuze mogen zij mee leven
Daar ben ik het niet helemaal mee eens.
Ik heb zelf ook een kleurtje (half/half ) en leef m'n hele leven al in Nederland, praat normaal, heb een goede baan etc.
Maar ik merk toch zeker wel dat er altijd nog lui zijn die je benadelen, een goed voorbeeld is met uitgaan.
Echt hoe vaak ik al niet ben geweigerd, en dan ook altijd met het meest, domme kut smoesje.

Jammer om in je eigen land zo behandeld te worden.

Maar goed we gaan offtopic.
pi_50893332
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 11:54 schreef SimtekF1 het volgende:

[..]

Daar ben ik het niet helemaal mee eens.
Ik heb zelf ook een kleurtje (half/half ) en leef m'n hele leven al in Nederland, praat normaal, heb een goede baan etc.
Maar ik merk toch zeker wel dat er altijd nog lui zijn die je benadelen, een goed voorbeeld is met uitgaan.
Echt hoe vaak ik al niet ben geweigerd, en dan ook altijd met het meest, domme kut smoesje.

Jammer om in je eigen land zo behandeld te worden.

Maar goed we gaan offtopic.
je hebt gelijk maakt niet uit wat je doet , sommige mensen zullen altijd anders naar je kijken en je beoordelen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')