dat dus! na 5 regels opgehouden met lezen.... barbaar!quote:
Allochtoon!quote:Op maandag 25 juni 2007 13:55 schreef Future_Boxing_Champion het volgende:
mij nederlands is slecht![]()
de derde taal die ik leer give me a break![]()
100% bosnier
Marokkaan!quote:
quote:Op maandag 25 juni 2007 14:00 schreef tlepel het volgende:
Nederland is kut gworden doordat niet Nederlanders hier gekomen zijn
quote:Op maandag 25 juni 2007 13:55 schreef MisterO het volgende:
Het weer is kut.
wou je zeggen dat ik ongelijk heb ? je eerste zin zeg je iets en de tweede maak je er zelf schuldig aan . inplaats van inhoudeloos te reageren kun je ook proberen mee te doen of niet dan hoef je ook niet te posten.quote:Op maandag 25 juni 2007 14:01 schreef SimtekF1 het volgende:
Heb je hem weer met z'n gebash.
Ga eerst zelf eens naar school en neem een cursus nederlands.
quote:Op maandag 25 juni 2007 14:20 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik vind dat de TS gelijk heeft, men moet eens zichzelf niet als een zootje bange schapen gedragen zich verstoppend achter de bullshit van niet het recht in eigen hand mogen nemen, jezelf daarmee slaaf maken, want wie nemen wel het recht in eigen hand? De criminelen die zich niet nederlands kunnen gedragen. De politie doet of kan er niks tegen doen wegens de regeltjes, want met boetes los je niks op dan maak je de criminaliteit alleen maar erger, maar hey het houd elkaar in stand he.
De politiek is een zootje debielen dus daar hoef je al helemaal niet op te rekenen.
Zijn wij nou nederlanders? Trots op ons land of zijn wij bangerikken, zijn wij zwakkelingen? Zijn wij zielige mieren? Ik denk dat menig marokkaantje dat wel van ons vind, en ik geef die marokkaantjes groot gelijk, totdat we eens ter plekke onrecht en geescaleerd gedrag de smoor in meppen. tezamen.
Net als vroeger. Corrigerende tikken uitdelen met het hele volk.
nederland is nederland inplaats van het kut te noemen en alles wat maar ruikt naar "houden van je land " uit te lachen, kunnen we ook leren van ons land te houden en wat meer voor je land doen , dan braaf je belasting betalen en stil zijn.quote:Op maandag 25 juni 2007 14:39 schreef Sanderrrr het volgende:
nederland is niet kut, sommige andere landen zijn gewoon beter.
waar gaat de rit heenquote:Op maandag 25 juni 2007 14:44 schreef Fetai het volgende:
- Het weer is hier kut.
- De linkse knuffelinstelling staat me absoluut niet aan.
- De belastingen zijn veel te hoog, waardoor de werkende mensen in het nadeel zijn.
- De hoeveelheid mensen die op hun luie gat blijven zitten en niet werken en/of studeren.
- De toenemende hoeveelheid straatterroristjes en het beleid dat de politie ertegen voert (niet dus)
- De lage straffen in Nederland, ik ben voor de doodstraf, om een lang verhaal kort te houden: ik ben voor de doodstraf, omdat hierdoor de kans op ontsnapping wordt weggenomen (wat het enige is waar een gevangene aan denkt als die voor een langere periode vast zit) en hierdoor nemen de kosten af die betaalt moeten worden aan de gevangen en hun luxe leventje die gefinancierd worden van ons geld (belasting.
- De achterstand die Nederland heeft t.o.v. het buitenland wat betreft onderwijs, een reden waarom ik hier niet wil studeren.
- Het pleiten voor een multiculturele samenleving, de natte droom voor menig linkse politici, iets waar ik absoluut geen vertrouwen in heb, mede door racisme en het hierdoor gedemotiveerd raken van allochtonen, waardoor racisme weer toeneemt e.d. Het is gewoon een neerwaardse spiraal, wat vermoed ik uiteindelijk alleen maar kan en zal leiden tot oorlog.
En zo nog vele redenen, daarom ben ik volgend jaar niet meer in dit vreselijke landje te vinden,
de groeten![]()
Volgend jaar Engeland/Ierland en als ik me studie daar afgemaakt heb hoop ik naar Australië/Canada/New Zealand te kunnenquote:
dat is goed , je hebt je eigen redenen . waar ga je heen als ik vragen mag?quote:Op maandag 25 juni 2007 14:44 schreef Fetai het volgende:
- Het weer is hier kut.
- De belastingen zijn veel te hoog, waardoor de werkende mensen in het nadeel zijn.
- De hoeveelheid mensen die op hun luie gat blijven zitten en niet werken en/of studeren.
- De toenemende hoeveelheid straatterroristjes en het beleid dat de politie ertegen voert (niet dus)
- De lage straffen in Nederland, ik ben voor de doodstraf, om een lang verhaal kort te houden: ik ben voor de doodstraf, omdat hierdoor de kans op ontsnapping wordt weggenomen (wat het enige is waar een gevangene aan denkt als die voor een langere periode vast zit) en hierdoor nemen de kosten af die betaalt moeten worden aan de gevangen en hun luxe leventje die gefinancierd worden van ons geld (belasting.
- De achterstand die Nederland heeft t.o.v. het buitenland wat betreft onderwijs, een reden waarom ik hier niet wil studeren.
- Het pleiten voor een multiculturele samenleving, de natte droom voor menig linkse politici, iets waar ik absoluut geen vertrouwen in heb, mede door racisme en het hierdoor gedemotiveerd raken van allochtonen, waardoor racisme weer toeneemt e.d. Het is gewoon een neerwaardse spiraal, wat vermoed ik uiteindelijk alleen maar kan en zal leiden tot oorlog.
En zo nog vele redenen, daarom ben ik volgend jaar niet meer in dit vreselijke landje te vinden,
de groeten![]()
succes ermee, laat wat van je weten als je er bentquote:Op maandag 25 juni 2007 14:48 schreef Fetai het volgende:
[..]
Volgend jaar Engeland/Ierland en als ik me studie daar afgemaakt heb hoop ik naar Australië/Canada/New Zealand te kunnen![]()
quote:Op maandag 25 juni 2007 14:52 schreef Future_Boxing_Champion het volgende:
[..]
succes ermee, laat wat van je weten als je er bent![]()
Geboortejaar 1989...quote:Op maandag 25 juni 2007 14:44 schreef Fetai het volgende:
- Het weer is hier kut.
- Bij iedere vorm van trots zijn op Nederland word je met een schuin oog uitgekeken en als het niet even kan uitgemaakt voor racist. Dit ben ik zo ongelovelijk spuugzat.
de groeten![]()
Ik werk en studeer, wat wil je dat ik verder nog ga doen?quote:Op maandag 25 juni 2007 14:58 schreef Agiath het volgende:
[..]
Geboortejaar 1989...
Je hebt zelf nog helemaal niks toegevoegd aan de maatschappij
Minder klagen, je beseft niet hoe goed je het hebt in dit landquote:Op maandag 25 juni 2007 15:00 schreef Fetai het volgende:
[..]
Ik werk en studeer, wat wil je dat ik verder nog ga doen?
Kwestie van beeldvorming. Sowieso is het beeld van een land erg onderhevig aan subjectieve ervaringen.quote:Op maandag 25 juni 2007 14:39 schreef Sanderrrr het volgende:
nederland is niet kut, sommige andere landen zijn gewoon beter.
Zo'n zeikend rechts kereltje mag van mij wel weg.quote:Op maandag 25 juni 2007 15:03 schreef Agiath het volgende:
[..]
Minder klagen, je beseft niet hoe goed je het hebt in dit land
Ik besef wel dat dit een fijn land om is te wonen en dat ik geluk heb dat ik hier ben geboren, maar er zijn gewoon veel punten waarvan ik weet dat die in andere landen beter zijn. Streven naar iets beters/hogers lijkt me niet ongezond.quote:Op maandag 25 juni 2007 15:03 schreef Agiath het volgende:
[..]
Minder klagen, je beseft niet hoe goed je het hebt in dit land
maak al deze vergelijkingen eens met de andere eu landen, dan zie je dat het in nederland nog niet eens zo slecht is. Zeker er zijn landen waar het beter gaat maar veel meer landen waar het stukken slechter geregeld is.quote:Op maandag 25 juni 2007 14:44 schreef Fetai het volgende:
- Het weer is hier kut.
- Bij iedere vorm van trots zijn op Nederland word je met een schuin oog uitgekeken en als het niet even kan uitgemaakt voor racist. Dit ben ik zo ongelovelijk spuugzat.
de groeten![]()
Het ging er juist om dat er zoveel Allochtonen zijn die Nederland kut vinden terwijl ze in hun thuisland niet eens een rioolvoorziening hebben.quote:Op maandag 25 juni 2007 15:10 schreef Matty___ het volgende:
[..]
maak al deze vergelijkingen eens met de andere eu landen, dan zie je dat het in nederland nog niet eens zo slecht is. Zeker er zijn landen waar het beter gaat maar veel meer landen waar het stukken slechter geregeld is.
het ging om de tekst die ik gequote heb. Daar zit een nederlander over nederland te klagen.quote:Op maandag 25 juni 2007 15:11 schreef SeEkEr het volgende:
[..]
Het ging er juist om dat er zoveel Allochtonen zijn die Nederland kut vinden terwijl ze in hun thuisland niet eens een rioolvoorziening hebben.
Draai de zaken nou niet om.
en in welk land is dat beter geregeld?quote:Op maandag 25 juni 2007 15:14 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Nederland is kut omdat:
1. De ziektekosten veels te hoog zijn in verhouding met wat je er voor terug krijgt.
2. De bejaarden de tering kunnen krijgen en zielige asielzoekers alles.
3. Het niveau van lesgeven is gedaald omdat veel speciale gevalletjes extra aandacht nodig hebben.
4. Je ziet weinig tot niks terug van de gemeentebelasting die je betaald.
5. De multi-culturele samenleving.
Bijv Zwitserland en vast nog wel meer landen.quote:Op maandag 25 juni 2007 15:16 schreef Matty___ het volgende:
[..]
en in welk land is dat beter geregeld?
geweld tegen geweld . snel en radicaal de problemen aanpakken , wijk voor wijk , stad voor stad. snel zodat ze niks kunnen terugdoen. proberen via die weg mensen te bereiken ( en hopen dat ze daarna naar school gaan en braaf meedoenquote:Op maandag 25 juni 2007 14:58 schreef Fetai het volgende:
[..]! Zal ik doen, maar zoals je al eerder zei, je bent het wel gedeeltelijk met me eens, wat betreft dat laatste punt. Hoe wil je je daar dan op voorbereiden? Dat is toch niet te doen als burger van Nederland, zelfs bij de minste of geringste kritiek heb je al kans op een knal op je toet of zelfs dat je neergeknald wordt.
![]()
en waarom ga je daar dan niet wonen? ohja je komt er nietquote:Op maandag 25 juni 2007 15:17 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Bijv Zwitserland en vast nog wel meer landen.
ja dat is kut , maar de grote vraag is wat gaan we er aan doenquote:Op maandag 25 juni 2007 15:14 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Nederland is kut omdat:
1. De ziektekosten veels te hoog zijn in verhouding met wat je er voor terug krijgt.
3. Het niveau van lesgeven is gedaald omdat veel speciale gevalletjes extra aandacht nodig hebben.
Omdat ik hier geboren ben en ik heb hier mn familie en vrienden, ik zal hier nooit weggaan maar daarom mag ik nog wel klagen of niet?quote:Op maandag 25 juni 2007 15:18 schreef Matty___ het volgende:
[..]
en waarom ga je daar dan niet wonen? ohja je komt er niet![]()
ok daar heb je gelijk in maar dan woon je in een super conservatief land waar alles fucking duur is, das ook niet veel beter
klagen mag altijd daarvoor ben je ook nederlanderquote:Op maandag 25 juni 2007 15:21 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Omdat ik hier geboren ben en ik heb hier mn familie en vrienden, ik zal hier nooit weggaan maar daarom mag ik nog wel klagen of niet?
Denk dat er weinig tegen te doen valt , de regering beslist alles voor ons terwijl ze zeggen van niet.quote:Op maandag 25 juni 2007 15:20 schreef Future_Boxing_Champion het volgende:
[..]
ja dat is kut , maar de grote vraag is wat gaan we er aan doen.
stil staan toe kijken of er iets aan doen.
power to the people![]()
je mag klagen hoeveel je wilt , maar waarom wil niemand er niks aan doen.quote:Op maandag 25 juni 2007 15:21 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Omdat ik hier geboren ben en ik heb hier mn familie en vrienden, ik zal hier nooit weggaan maar daarom mag ik nog wel klagen of niet?
Ik snap je punt, we hebben het er al eerder over gehad maar ik denk niet dat je vuur met vuur moet bestrijden.quote:Op maandag 25 juni 2007 15:17 schreef Future_Boxing_Champion het volgende:
[..]
geweld tegen geweld . snel en radicaal de problemen aanpakken , wijk voor wijk , stad voor stad. snel zodat ze niks kunnen terugdoen. proberen via die weg mensen te bereiken ( en hopen dat ze daarna naar school gaan en braaf meedoen(via projecten en instanties die ons meehelpen ze aan het werk te krijgen) , weet het dat gaat niet 1,2,3 maar het is het proberen waardt)
de voorbereiding zal langer duren dan de strijd![]()
later de publieke opinie via politiek en media proberen te bereiken, groepen vormen , vechten , proberen de mentaliteit in nederland te veranderen. maar dat is iets voor later in de strijd, voor nu alleen aan het kijken of ik genoeg steun krijg (lijkt er niet op)
idealistisch miscchien , maar liever ten onder gaan vechtend dan onvoorbereid (in bosnie werden we ook verast veel mensen gestorven omdat we niet geloofde dat ze het echt zouden doen, dat was de laatste keer dat ik een land moet verlaten, omdat iemand zich zo nodig beter moet voelen en daar een heel land voor nodig heeft![]()
Ik denk dat de meeste mensen dit niet durven nee, zijn ze toch zekerheden kwijt dat maakt de mens bang.quote:Op maandag 25 juni 2007 15:24 schreef Future_Boxing_Champion het volgende:
[..]
je mag klagen hoeveel je wilt , maar waarom wil niemand er niks aan doen.![]()
waarom is
probleem -> idee -> oplossen zo moeilijk![]()
waarom moeten we eindloos over hetzelfde praten als we oplossingen genoeg hebben.
nu alleen nog iemand die ze wil/durft uit te voeren.
heb je eigenlijk meer dan de TT gelezen?quote:
je hoeft ook geen geweld te gebruiken , als we er maar over eens zijn dat er een probleem is en dat er wat gedaan moet worden. iets van als iedereen dit idee steunt kan ik verder met me plannen ontwikkelenquote:Op maandag 25 juni 2007 15:23 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Denk dat er weinig tegen te doen valt , de regering beslist alles voor ons terwijl ze zeggen van niet.
De enige oplossing zal geweld zijn of iedereen moet staken.
Alleen daar ben ik persoonlijk niet zo van.
quote:Op maandag 25 juni 2007 15:27 schreef Matty___ het volgende:
[..]
heb je eigenlijk meer dan de TT gelezen?![]()
quote:Op maandag 25 juni 2007 15:31 schreef Future_Boxing_Champion het volgende:
[..]
haha![]()
TT lezer gespot!
Zodra mods wakker worden die hun door je topic aangesproken voelen, wel ja.quote:Op maandag 25 juni 2007 15:33 schreef Future_Boxing_Champion het volgende:
ik was bang dat dit topic in gebash en gescheld zou eindigen en ik meteen een tweede ban aan me vorige kon plakken (die net afgelopen is )!
ja erger ik me ook aan , mensen zijn ondankbaarquote:Op maandag 25 juni 2007 15:33 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
[..]Ik heb niet veel meer gelezen, maar dat is mijn standaard repliek jegens mensen die de uitspraak in de TT handhaven.
Echt, in de kantine hier ook gewoon Nederlanders die zeggen dat Nederland kut is.
ROT DAN OOK OP!
vind je 't niet fijn dan dat nederland wat betreft veel zaken zo tolerant, vooruitstrevend is?quote:Op maandag 25 juni 2007 15:06 schreef Fetai het volgende:
[..]
Ik besef wel dat dit een fijn land om is te wonen en dat ik geluk heb dat ik hier ben geboren, maar er zijn gewoon veel punten waarvan ik weet dat die in andere landen beter zijn. Streven naar iets beters/hogers lijkt me niet ongezond.
dat is juist een punt waar we trots op kunnen zijn, het is alleen jammer dat mensen naar andere landen gaan wijze.quote:Op maandag 25 juni 2007 15:59 schreef roze-meisje het volgende:
[..]
vind je 't niet fijn dan dat nederland wat betreft veel zaken zo tolerant, vooruitstrevend is?
zaken als abortus, drugsbeleid, euthenasie, homohuwelijk enz.
en wat betreft het sociale zekerheidstelsel, als je hier bv gehandicapt bent lijdt je nog een aangenaam leven, dat is wel anders in andere landen, maarja jij bent niet gehandicapt dus who cares?
wat betreft de straffen, wie zegt dat hogere straffen lijden tot minder misdaad? volgens mij is dat nooit bewezen, kan 't mis hebben natuurlijk
Ja idd, het niet trots kunnen zijn op wat we hebben.quote:Op maandag 25 juni 2007 16:01 schreef koen_pijl het volgende:
Daar staan Nederlanders toch om bekend? Dat we altijd iets te zeiken moeten hebben?
ja , maar zeiken uitlachen heeft te maken met een gevoel van schaamte waarom schamen nederlanders zich zo snel en waarom voor iemand die voor nederland uitkomt.quote:Op maandag 25 juni 2007 16:07 schreef SimtekF1 het volgende:
[..]
Ja idd, het niet trots kunnen zijn op wat we hebben.
Je ziet het ook veel met sporters terug, kijk maar eens hoe het SpykerF1 team word afgezeken, Christiaan Albers, Jos Verstappen en een aantal K-1 vechters.
Schijnbaar vinden de meeste Nederlanders het nodig om hun eigen volk af te zeiken ipv er trots op te zijn.
En laten we het niet over het rechtsysteem hebben in dit landquote:Op maandag 25 juni 2007 15:14 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Nederland is kut omdat:
quote:Op maandag 25 juni 2007 16:12 schreef MeneerMuis het volgende:
[..]
En laten we het niet over het rechtsysteem hebben in dit land![]()
Nederland
Talpa![]()
een bosnierquote:Op maandag 25 juni 2007 13:55 schreef Future_Boxing_Champion het volgende:
mij nederlands is slecht![]()
de derde taal die ik leer give me a break![]()
100% bosnier
Dat krijg je hè als de lonen van de mensen werkende in de zorg op gelijke tred moet blijven met de rest van onze toennemende welvaart. Helaas kan je van de zorg geen lopende-band fabriek maken, dat zou de efficiëntie wel doen toennemen. Je zou juist trots op het zorgsysteem moeten zijn, het is goed geregeld.quote:Op maandag 25 juni 2007 15:14 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Nederland is kut omdat:
quote:Op woensdag 27 juni 2007 03:23 schreef SuperHarregarre het volgende:
Misschien kunnen we alle slechte mensen vergassen?
Ik ben juist wel blij met ons rechtsysteem. Als je bedoelt dat de strafmaat hoger moet, oke. Maar het feit dat iedereen zich mag verdedigen? Dat iedereen rechten heeft? Geen doodstraf? Vrij komen na een vormfout (als de overheid zich niet aan de regels meer hoeft te houden, wie dan nog wel?) Ik ben er allemaal maar wat blij mee! Dat een kinderverkrachter weg kan komen met een taakstraf, ja dat is niet goed. Maar als je alles in oogschouw neemt? Ik ben maar wat blij dat ik Nederlander ben en geen Iranier, Noord Koreaan, Thai, Colombiaan, Amerikaan of wat dan ook.quote:Op maandag 25 juni 2007 16:12 schreef MeneerMuis het volgende:
[..]
En laten we het niet over het rechtsysteem hebben in dit land![]()
Nederland
Talpa![]()
wat hij zegtquote:Op woensdag 27 juni 2007 04:05 schreef dyslexie_man het volgende:
[..]
Het is een kutland, maar wel mijn kutland!
Landverraadquote:Op maandag 25 juni 2007 13:53 schreef Future_Boxing_Champion het volgende:
hoogtepunt van landverraad
ik ben nederlander , met een paspoort , moet ik nou me hele leven aan horen dat ik uit een ander land kom en dat ik anders ben ? bedanktquote:Op woensdag 27 juni 2007 08:49 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Landverraad! Ga jij eens even snel de definitie van landverraad opzoeken.
Nee. Wat je wel moet doen is een cursus begrijpend lezen volgen. Waar in mijn post suggereerde ik dat jij gediscrimineerd moet worden?quote:Op woensdag 27 juni 2007 08:53 schreef Future_Boxing_Champion het volgende:
[..]
ik ben nederlander , met een paspoort , moet ik nou me hele leven aan horen dat ik uit een ander land kom en dat ik anders ben ? bedankt
je gebruikt landverraad ook terwijl het niet van toepassing is. en je moet weten dat het gebruikt wordt als een kracht term en niet letterlijk moet nemen .quote:Op woensdag 27 juni 2007 09:36 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Nee. Wat je wel moet doen is een cursus begrijpend lezen volgen. Waar in mijn post suggereerde ik dat jij gediscrimineerd moet worden?
Ik wees je slechts op je gebruik van belachelijk overdreven termen die totaal niet van toepassing zijn, zoals landverraad.
Nee, alleen debielen doen dat.quote:Op woensdag 27 juni 2007 09:40 schreef Future_Boxing_Champion het volgende:
[..]
je gebruikt landverraad ook terwijl het niet van toepassing is.
Heb jij überhaupt voor langere tijd in een ander land gewoond? Als dat niet het geval is kan ik je alvast waarschuwen dat de landen die jij voor ogen hebt geen paradijsjes zijn. Nu is het nog relatief ver weg, en kan je er van maken wat je wil, maar uiteindelijk zijn er altijd voor- en nadelen. Om Nederland onder te laten doen voor landen die je misschien alleen kent van een vakantie vind ik nogal kortzichtig.quote:Op maandag 25 juni 2007 15:06 schreef Fetai het volgende:
[..]
Ik besef wel dat dit een fijn land om is te wonen en dat ik geluk heb dat ik hier ben geboren, maar er zijn gewoon veel punten waarvan ik weet dat die in andere landen beter zijn. Streven naar iets beters/hogers lijkt me niet ongezond.
Het bovenstaande geldt trouwens voor veel FOK-biggetjes. Alleen maar janken over hoe duur en slecht alles is terwijl je geen idee hebt van de situatie in andere landen (of het alleen leest in een magazine of internet), is KUT. Niet Nederland.quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:05 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Heb jij überhaupt voor langere tijd in een ander land gewoond? Als dat niet het geval is kan ik je alvast waarschuwen dat de landen die jij voor ogen hebt geen paradijsjes zijn. Nu is het nog relatief ver weg, en kan je er van maken wat je wil, maar uiteindelijk zijn er altijd voor- en nadelen. Om Nederland onder te laten doen voor landen die je misschien alleen kent van een vakantie vind ik nogal kortzichtig.
Als je die ervaring wél hebt mag je het bovenstaande natuurlijk vergeten
Een goede opsomming.quote:Op maandag 25 juni 2007 15:14 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Nederland is kut omdat:
Pff, VVD zeker. Oh nee, vast niet, want je punt 1quote:Op maandag 25 juni 2007 15:14 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
is nu juist weer de schuld van de VVD.quote:1. De ziektekosten veels te hoog zijn in verhouding met wat je er voor terug krijgt.
Daar ben ik het niet helemaal mee eens.quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:22 schreef fusionfake het volgende:
mensen denken tegenwoordig dat wat er in nederland is standaard is
democratie, socialisme, vrijheid, zijn apart en totaal niet normaal i.v.g met veeeel andere landen.
ben zelf allochtoon weet hoe het is in land van afkomst. mijn vader is apotheker ik zit op 5vwo zelf, goed "geintegreerd" al zeg ik het zelf, als je je goed gedraagt irriteert niemand je en discrimineert zowat niemand je. maar natuurlijk heb je overal gekken
ik merk ook dat enkele andere buitenlanders zich gelijk gediscrimineerd voelen en niet zo omgaan met nederlanders, wat mij erg stoort maarja dat is hun keuze mogen zij mee leven
je hebt gelijk maakt niet uit wat je doet , sommige mensen zullen altijd anders naar je kijken en je beoordelen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:54 schreef SimtekF1 het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet helemaal mee eens.
Ik heb zelf ook een kleurtje (half/half) en leef m'n hele leven al in Nederland, praat normaal, heb een goede baan etc.
Maar ik merk toch zeker wel dat er altijd nog lui zijn die je benadelen, een goed voorbeeld is met uitgaan.
Echt hoe vaak ik al niet ben geweigerd, en dan ook altijd met het meest, domme kut smoesje.
Jammer om in je eigen land zo behandeld te worden.
Maar goed we gaan offtopic.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |