dat dus! na 5 regels opgehouden met lezen.... barbaar!quote:
Allochtoon!quote:Op maandag 25 juni 2007 13:55 schreef Future_Boxing_Champion het volgende:
mij nederlands is slecht![]()
de derde taal die ik leer give me a break![]()
100% bosnier
Marokkaan!quote:
quote:Op maandag 25 juni 2007 14:00 schreef tlepel het volgende:
Nederland is kut gworden doordat niet Nederlanders hier gekomen zijn
quote:Op maandag 25 juni 2007 13:55 schreef MisterO het volgende:
Het weer is kut.
wou je zeggen dat ik ongelijk heb ? je eerste zin zeg je iets en de tweede maak je er zelf schuldig aan . inplaats van inhoudeloos te reageren kun je ook proberen mee te doen of niet dan hoef je ook niet te posten.quote:Op maandag 25 juni 2007 14:01 schreef SimtekF1 het volgende:
Heb je hem weer met z'n gebash.
Ga eerst zelf eens naar school en neem een cursus nederlands.
quote:Op maandag 25 juni 2007 14:20 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik vind dat de TS gelijk heeft, men moet eens zichzelf niet als een zootje bange schapen gedragen zich verstoppend achter de bullshit van niet het recht in eigen hand mogen nemen, jezelf daarmee slaaf maken, want wie nemen wel het recht in eigen hand? De criminelen die zich niet nederlands kunnen gedragen. De politie doet of kan er niks tegen doen wegens de regeltjes, want met boetes los je niks op dan maak je de criminaliteit alleen maar erger, maar hey het houd elkaar in stand he.
De politiek is een zootje debielen dus daar hoef je al helemaal niet op te rekenen.
Zijn wij nou nederlanders? Trots op ons land of zijn wij bangerikken, zijn wij zwakkelingen? Zijn wij zielige mieren? Ik denk dat menig marokkaantje dat wel van ons vind, en ik geef die marokkaantjes groot gelijk, totdat we eens ter plekke onrecht en geescaleerd gedrag de smoor in meppen. tezamen.
Net als vroeger. Corrigerende tikken uitdelen met het hele volk.
nederland is nederland inplaats van het kut te noemen en alles wat maar ruikt naar "houden van je land " uit te lachen, kunnen we ook leren van ons land te houden en wat meer voor je land doen , dan braaf je belasting betalen en stil zijn.quote:Op maandag 25 juni 2007 14:39 schreef Sanderrrr het volgende:
nederland is niet kut, sommige andere landen zijn gewoon beter.
waar gaat de rit heenquote:Op maandag 25 juni 2007 14:44 schreef Fetai het volgende:
- Het weer is hier kut.
- De linkse knuffelinstelling staat me absoluut niet aan.
- De belastingen zijn veel te hoog, waardoor de werkende mensen in het nadeel zijn.
- De hoeveelheid mensen die op hun luie gat blijven zitten en niet werken en/of studeren.
- De toenemende hoeveelheid straatterroristjes en het beleid dat de politie ertegen voert (niet dus)
- De lage straffen in Nederland, ik ben voor de doodstraf, om een lang verhaal kort te houden: ik ben voor de doodstraf, omdat hierdoor de kans op ontsnapping wordt weggenomen (wat het enige is waar een gevangene aan denkt als die voor een langere periode vast zit) en hierdoor nemen de kosten af die betaalt moeten worden aan de gevangen en hun luxe leventje die gefinancierd worden van ons geld (belasting.
- De achterstand die Nederland heeft t.o.v. het buitenland wat betreft onderwijs, een reden waarom ik hier niet wil studeren.
- Het pleiten voor een multiculturele samenleving, de natte droom voor menig linkse politici, iets waar ik absoluut geen vertrouwen in heb, mede door racisme en het hierdoor gedemotiveerd raken van allochtonen, waardoor racisme weer toeneemt e.d. Het is gewoon een neerwaardse spiraal, wat vermoed ik uiteindelijk alleen maar kan en zal leiden tot oorlog.
En zo nog vele redenen, daarom ben ik volgend jaar niet meer in dit vreselijke landje te vinden,
de groeten![]()
Volgend jaar Engeland/Ierland en als ik me studie daar afgemaakt heb hoop ik naar Australië/Canada/New Zealand te kunnenquote:
dat is goed , je hebt je eigen redenen . waar ga je heen als ik vragen mag?quote:Op maandag 25 juni 2007 14:44 schreef Fetai het volgende:
- Het weer is hier kut.
- De belastingen zijn veel te hoog, waardoor de werkende mensen in het nadeel zijn.
- De hoeveelheid mensen die op hun luie gat blijven zitten en niet werken en/of studeren.
- De toenemende hoeveelheid straatterroristjes en het beleid dat de politie ertegen voert (niet dus)
- De lage straffen in Nederland, ik ben voor de doodstraf, om een lang verhaal kort te houden: ik ben voor de doodstraf, omdat hierdoor de kans op ontsnapping wordt weggenomen (wat het enige is waar een gevangene aan denkt als die voor een langere periode vast zit) en hierdoor nemen de kosten af die betaalt moeten worden aan de gevangen en hun luxe leventje die gefinancierd worden van ons geld (belasting.
- De achterstand die Nederland heeft t.o.v. het buitenland wat betreft onderwijs, een reden waarom ik hier niet wil studeren.
- Het pleiten voor een multiculturele samenleving, de natte droom voor menig linkse politici, iets waar ik absoluut geen vertrouwen in heb, mede door racisme en het hierdoor gedemotiveerd raken van allochtonen, waardoor racisme weer toeneemt e.d. Het is gewoon een neerwaardse spiraal, wat vermoed ik uiteindelijk alleen maar kan en zal leiden tot oorlog.
En zo nog vele redenen, daarom ben ik volgend jaar niet meer in dit vreselijke landje te vinden,
de groeten![]()
succes ermee, laat wat van je weten als je er bentquote:Op maandag 25 juni 2007 14:48 schreef Fetai het volgende:
[..]
Volgend jaar Engeland/Ierland en als ik me studie daar afgemaakt heb hoop ik naar Australië/Canada/New Zealand te kunnen![]()
quote:Op maandag 25 juni 2007 14:52 schreef Future_Boxing_Champion het volgende:
[..]
succes ermee, laat wat van je weten als je er bent![]()
Geboortejaar 1989...quote:Op maandag 25 juni 2007 14:44 schreef Fetai het volgende:
- Het weer is hier kut.
- Bij iedere vorm van trots zijn op Nederland word je met een schuin oog uitgekeken en als het niet even kan uitgemaakt voor racist. Dit ben ik zo ongelovelijk spuugzat.
de groeten![]()
Ik werk en studeer, wat wil je dat ik verder nog ga doen?quote:Op maandag 25 juni 2007 14:58 schreef Agiath het volgende:
[..]
Geboortejaar 1989...
Je hebt zelf nog helemaal niks toegevoegd aan de maatschappij
Minder klagen, je beseft niet hoe goed je het hebt in dit landquote:Op maandag 25 juni 2007 15:00 schreef Fetai het volgende:
[..]
Ik werk en studeer, wat wil je dat ik verder nog ga doen?
Kwestie van beeldvorming. Sowieso is het beeld van een land erg onderhevig aan subjectieve ervaringen.quote:Op maandag 25 juni 2007 14:39 schreef Sanderrrr het volgende:
nederland is niet kut, sommige andere landen zijn gewoon beter.
Zo'n zeikend rechts kereltje mag van mij wel weg.quote:Op maandag 25 juni 2007 15:03 schreef Agiath het volgende:
[..]
Minder klagen, je beseft niet hoe goed je het hebt in dit land
Ik besef wel dat dit een fijn land om is te wonen en dat ik geluk heb dat ik hier ben geboren, maar er zijn gewoon veel punten waarvan ik weet dat die in andere landen beter zijn. Streven naar iets beters/hogers lijkt me niet ongezond.quote:Op maandag 25 juni 2007 15:03 schreef Agiath het volgende:
[..]
Minder klagen, je beseft niet hoe goed je het hebt in dit land
maak al deze vergelijkingen eens met de andere eu landen, dan zie je dat het in nederland nog niet eens zo slecht is. Zeker er zijn landen waar het beter gaat maar veel meer landen waar het stukken slechter geregeld is.quote:Op maandag 25 juni 2007 14:44 schreef Fetai het volgende:
- Het weer is hier kut.
- Bij iedere vorm van trots zijn op Nederland word je met een schuin oog uitgekeken en als het niet even kan uitgemaakt voor racist. Dit ben ik zo ongelovelijk spuugzat.
de groeten![]()
Het ging er juist om dat er zoveel Allochtonen zijn die Nederland kut vinden terwijl ze in hun thuisland niet eens een rioolvoorziening hebben.quote:Op maandag 25 juni 2007 15:10 schreef Matty___ het volgende:
[..]
maak al deze vergelijkingen eens met de andere eu landen, dan zie je dat het in nederland nog niet eens zo slecht is. Zeker er zijn landen waar het beter gaat maar veel meer landen waar het stukken slechter geregeld is.
het ging om de tekst die ik gequote heb. Daar zit een nederlander over nederland te klagen.quote:Op maandag 25 juni 2007 15:11 schreef SeEkEr het volgende:
[..]
Het ging er juist om dat er zoveel Allochtonen zijn die Nederland kut vinden terwijl ze in hun thuisland niet eens een rioolvoorziening hebben.
Draai de zaken nou niet om.
en in welk land is dat beter geregeld?quote:Op maandag 25 juni 2007 15:14 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Nederland is kut omdat:
1. De ziektekosten veels te hoog zijn in verhouding met wat je er voor terug krijgt.
2. De bejaarden de tering kunnen krijgen en zielige asielzoekers alles.
3. Het niveau van lesgeven is gedaald omdat veel speciale gevalletjes extra aandacht nodig hebben.
4. Je ziet weinig tot niks terug van de gemeentebelasting die je betaald.
5. De multi-culturele samenleving.
Bijv Zwitserland en vast nog wel meer landen.quote:Op maandag 25 juni 2007 15:16 schreef Matty___ het volgende:
[..]
en in welk land is dat beter geregeld?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |