Dat dus.quote:Op maandag 25 juni 2007 13:32 schreef Armageddon het volgende:
Als jij als "kerel" een creme op je smoel smeert dan ben je gewoon een heaumeau. Klaar.
Ik heb de uitspraak "een echte man" altijd bullshit gevonden, maar wat je hier schrijft daar kan ik het wel mee eens zijn.quote:Op maandag 25 juni 2007 13:20 schreef iamthezenmaster het volgende:
Je bent een echte man als je werkt aan je toekomst, je woord nakomt en je comfortabel bent met jezelf
Een halve homo? Dat is zoiets als een halve gare?quote:Op maandag 25 juni 2007 13:20 schreef iamthezenmaster het volgende:
Ik denk dat het niet ligt aan de vrouw dat de verhoudingen compleet uit balans zijn...het ligt aan de man...mannen zijn te onzeker over zichzelf dus ze laten zich veranderen in een halve homo.
Ik zou zeggen: blijf uit de buurt van dit soort vrouwen.quote:Op maandag 25 juni 2007 13:20 schreef iamthezenmaster het volgende:
ik snap die zogenaamde moderne glossylezende 'vrouw' niet. Ze willen een man die net een vrouw is (winkelen, teveel praten, bla bla bla). Aan de andere kant als die man thuis zit tv te kijken met een glaasje fris, gaan zij naar de kroeg om zich te laten neuken door zo'n harige, stomdronken neanderthaler...
Projecteer je eigen leven eens niet op mijquote:Op maandag 25 juni 2007 13:37 schreef iamthezenmaster het volgende:
mannen die zo ongelofelijk bang zijn om voor een homo uitgemaakt te worden dat ze zich bewust als een idioot gaan gedragen...
Nee, da's vrouwenlogica.quote:Op maandag 25 juni 2007 13:32 schreef Copycat het volgende:
Is dat mannenlogica? Een topic openen om over de inhoud van een ander topic te praten?
Oh... Dan mis ik een bepaald soort logica, ben ik blijquote:Op maandag 25 juni 2007 13:39 schreef MUUS het volgende:
Nee, da's vrouwenlogica.
TS zal wel een homo met een goedverzorgde huid zijn.
Dan ga ik de komende weken maar eens niet douchen... anders word ik nog homo hè.quote:Op maandag 25 juni 2007 13:39 schreef MUUS het volgende:
[..]
Nee, da's vrouwenlogica.
voel je je aangesproken?quote:Op maandag 25 juni 2007 13:38 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Projecteer je eigen leven eens niet op mij
kun je mss best anders verwoorden.quote:Mannen moeten zichzelf eens goed in de spiegel aankijken en nadenken wat het nou eigenlijk inhoud om een man te zijn,.
Nee juist niet. Maar jij generaliseert blijkbaar graag. Zit je nu te typen met een maskertje op?quote:
Jij bent vrijgezel hè?quote:Op maandag 25 juni 2007 13:44 schreef iamthezenmaster het volgende:
ja precies...ik ga me maar nooit mee wassen....een baard van een meter laten staan en door de bossen rennen met wolven terwijl ik met stenen op mijn borst stomp....
hoera!
Oh nee hè.quote:Op maandag 25 juni 2007 13:34 schreef Hephaistos. het volgende:
Oh God, nu is het wachten op de Alpha-Male theorieen...
quote:
iets tegen homo's soms?quote:Op maandag 25 juni 2007 13:39 schreef MUUS het volgende:
[..]
Nee, da's vrouwenlogica.
Mooi, een echte manquote:Op maandag 25 juni 2007 13:44 schreef iamthezenmaster het volgende:
ja precies...ik ga me maar nooit mee wassen....een baard van een meter laten staan en door de bossen rennen met wolven terwijl ik met stenen op mijn borst stomp....
hoera!
Hap.quote:
Geef eens een voorbeeldje?quote:Op maandag 25 juni 2007 13:47 schreef iamthezenmaster het volgende:
maar wel heel sarcastisch af en toe...
Ja, doe, we zijn enorm benieuwd!quote:
We're almost there.quote:Op maandag 25 juni 2007 13:48 schreef Xeanor het volgende:
[..]
Whahaha, dit moesten we nou écht erbij hebben in dit topic.![]()
Dat is onzin, gellukkig zijn we juist verschillend.quote:Op maandag 25 juni 2007 13:51 schreef iamthezenmaster het volgende:
mijn punt is:
mannen en vrouwen zijn gelijk....
Nou, iemand hoeft de baas te zijn, maar feit is dat mannen toch graag de baas spelen en zijn in bv het gezin en dat de vrouw graag verzorgd en iemand zoekt die het egzin beschermd.quote:niemand hoeft de baas te zijn of de ander te manipuleren of van die onzin....de begrippen mannelijk en vrouwelijk zijn overschat, beide geslachten hebben trekjes van elkaar, en daar is niks mis mee!!!
Dat is geen voorbeeld van jouw sarcasme, mag ik hopen?quote:Op maandag 25 juni 2007 13:58 schreef iamthezenmaster het volgende:
pony neuker
Nee, mannen kunnen nu in hun vrije tijd zeiktopics openen die niet zouden mistaan op Viva.nlquote:Op maandag 25 juni 2007 14:01 schreef iamthezenmaster het volgende:
De man hoeft niet meer te jagen voor eten,
Zullen we de TS dan ook maar een flinke vibrator cadeau doen bij z'n abonnement.quote:Op maandag 25 juni 2007 14:02 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Nee, mannen kunnen nu in hun vrije tijd zeiktopics openen die niet zouden mistaan op Viva.nl
Dat lijkt me een prima beginquote:Op maandag 25 juni 2007 14:08 schreef iamthezenmaster het volgende:
makkelijk he afzeiken in plaats van bijdragen....
maar gelukkig zijn jullie wel heel stoer met jullie praatjes over dildo's en vrouwenbladen...zullen we gelijk maar over voetbal beginnen en liters bier drinken tot we rollen in onze eigen kots??
Hoe weet jij dat?......Homo?quote:Op maandag 25 juni 2007 14:02 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Nee, mannen kunnen nu in hun vrije tijd zeiktopics openen die niet zouden mistaan op Viva.nl
Nee, ik lees FOK! tussen het kippen slachten en de buurvrouw aan haar haren mn grot inslepend door.quote:
Je zeurt nu ook al als een wijf.quote:Op maandag 25 juni 2007 14:41 schreef iamthezenmaster het volgende:
fijn om te weten dat FOK niet in zijn geheel bezocht wordt door boeren met een blikveld dat niet verder reikt dan de bak modder waarin ze swientje tikkuh spelen...
Je blijft een mietje hoorquote:Op maandag 25 juni 2007 14:50 schreef iamthezenmaster het volgende:
stoere avatar...een echt rolmodel voor een echte stoere man, zo één die bij een tuning club zit om zn gepimpte vierdehands golf te promoten...je fitnessed trouwens ook zeker 12 keer per week, terwijl je je overontwikkelde biceps nog meer oppomt schreeuw je waarschijnlijk tegen je te stoere 'chums' hoezeer je wel niet homo's haat....
tof hoor....
Maak het nou niet onnodig erger voor jezelf.quote:Op maandag 25 juni 2007 15:01 schreef iamthezenmaster het volgende:
en jij blijft simpelweg simpel....
als dit het meest creavertiefst is dat je te melden hebt dan is dat eigenlijk best triest...
je bent net geert wilders of jan marijnisse...zelf niks te melden en alleen maar met poep smijten naar anderen..
toen ik dat las, had ik nog het idee dat dit een topic met potentie was (quote:Op maandag 25 juni 2007 13:20 schreef iamthezenmaster het volgende:
heb dit berichtje ook gepost in de topic 'goed bezig dames', ik vond het echter goed genoeg om een nieuw topic te beginnen.
Was het van meet af aan al.quote:Op maandag 25 juni 2007 15:48 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Juzus, wat een kut topic is dit geworden..
Of je even dood wil gaan was de vraag.quote:Op maandag 25 juni 2007 15:43 schreef iamthezenmaster het volgende:
soms als we naar iemand zijn avatar kijken lieve lezertjes...kunnen we zien of een mens graag een aap zou willen zijn...garrison 72 is er zo een...hij zou het liefste willen dat een vrouwtje de hele dag aan zn snikkel zuigt...maar, omdat dat in de echte wereld onmogelijk is...kiest hij voor een plaatje...
publiekelijk masturberen doet hij nog net niet....omdat je dan als mens opgepakt wordt...maar met poep gooien...dat kan hij des te beter..
goed hoor garrison!! je bent er bijna!
Wat zegt jouw icoontje dan? Dat je zinloos rondjes loopt in je eigen wereldje?quote:Op maandag 25 juni 2007 15:43 schreef iamthezenmaster het volgende:
soms als we naar iemand zijn avatar kijken lieve lezertjes...
Wat was dat ook alweer over die steen en degene die zonder zonde is?quote:Op maandag 25 juni 2007 15:51 schreef iamthezenmaster het volgende:
hustler...
breng jij het topic anders weer terug naar iets nuttigers, zoals het bedoeld was....of kan je (ook) alleen maar afzeiken...
Ok, dan is het goed. Maar je weet toch wel dat ze je pakken omdat je hapt hè, het zijn net hyena's moet je maar denken. En met betrekking tot vrouwen, ach het zijn net mensen en ze zijn ook weer elke keer anders, het is mij in ieder geval nog niet voorgekomen dat mijn danmalige vriendin buiten de deur neukt voor zover ik weet natuurlijkquote:Op maandag 25 juni 2007 15:49 schreef iamthezenmaster het volgende:
En jogy, ik word idd gefrustreerd van mensen die zelf niet nadenken, een mening durven te formuleren of niet verder kijken dan hun neus lang omdat ze bang zijn publiekelijk afgezeken te worden....denk echter niet dat als ik thuis kom ik hiervan wakker lig hoor....het is en blijft internet
I made a new fwiend!!quote:Op maandag 25 juni 2007 15:43 schreef iamthezenmaster het volgende:
soms als we naar iemand zijn avatar kijken lieve lezertjes...kunnen we zien of een mens graag een aap zou willen zijn...garrison 72 is er zo een...hij zou het liefste willen dat een vrouwtje de hele dag aan zn snikkel zuigt...maar, omdat dat in de echte wereld onmogelijk is...kiest hij voor een plaatje...
publiekelijk masturberen doet hij nog net niet....omdat je dan als mens opgepakt wordt...maar met poep gooien...dat kan hij des te beter..
goed hoor garrison!! je bent er bijna!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |