Je blijft een mietje hoorquote:Op maandag 25 juni 2007 14:50 schreef iamthezenmaster het volgende:
stoere avatar...een echt rolmodel voor een echte stoere man, zo één die bij een tuning club zit om zn gepimpte vierdehands golf te promoten...je fitnessed trouwens ook zeker 12 keer per week, terwijl je je overontwikkelde biceps nog meer oppomt schreeuw je waarschijnlijk tegen je te stoere 'chums' hoezeer je wel niet homo's haat....
tof hoor....
Maak het nou niet onnodig erger voor jezelf.quote:Op maandag 25 juni 2007 15:01 schreef iamthezenmaster het volgende:
en jij blijft simpelweg simpel....
als dit het meest creavertiefst is dat je te melden hebt dan is dat eigenlijk best triest...
je bent net geert wilders of jan marijnisse...zelf niks te melden en alleen maar met poep smijten naar anderen..
toen ik dat las, had ik nog het idee dat dit een topic met potentie was (quote:Op maandag 25 juni 2007 13:20 schreef iamthezenmaster het volgende:
heb dit berichtje ook gepost in de topic 'goed bezig dames', ik vond het echter goed genoeg om een nieuw topic te beginnen.
Was het van meet af aan al.quote:Op maandag 25 juni 2007 15:48 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Juzus, wat een kut topic is dit geworden..
Of je even dood wil gaan was de vraag.quote:Op maandag 25 juni 2007 15:43 schreef iamthezenmaster het volgende:
soms als we naar iemand zijn avatar kijken lieve lezertjes...kunnen we zien of een mens graag een aap zou willen zijn...garrison 72 is er zo een...hij zou het liefste willen dat een vrouwtje de hele dag aan zn snikkel zuigt...maar, omdat dat in de echte wereld onmogelijk is...kiest hij voor een plaatje...
publiekelijk masturberen doet hij nog net niet....omdat je dan als mens opgepakt wordt...maar met poep gooien...dat kan hij des te beter..
goed hoor garrison!! je bent er bijna!
Wat zegt jouw icoontje dan? Dat je zinloos rondjes loopt in je eigen wereldje?quote:Op maandag 25 juni 2007 15:43 schreef iamthezenmaster het volgende:
soms als we naar iemand zijn avatar kijken lieve lezertjes...
Wat was dat ook alweer over die steen en degene die zonder zonde is?quote:Op maandag 25 juni 2007 15:51 schreef iamthezenmaster het volgende:
hustler...
breng jij het topic anders weer terug naar iets nuttigers, zoals het bedoeld was....of kan je (ook) alleen maar afzeiken...
Ok, dan is het goed. Maar je weet toch wel dat ze je pakken omdat je hapt hè, het zijn net hyena's moet je maar denken. En met betrekking tot vrouwen, ach het zijn net mensen en ze zijn ook weer elke keer anders, het is mij in ieder geval nog niet voorgekomen dat mijn danmalige vriendin buiten de deur neukt voor zover ik weet natuurlijkquote:Op maandag 25 juni 2007 15:49 schreef iamthezenmaster het volgende:
En jogy, ik word idd gefrustreerd van mensen die zelf niet nadenken, een mening durven te formuleren of niet verder kijken dan hun neus lang omdat ze bang zijn publiekelijk afgezeken te worden....denk echter niet dat als ik thuis kom ik hiervan wakker lig hoor....het is en blijft internet
I made a new fwiend!!quote:Op maandag 25 juni 2007 15:43 schreef iamthezenmaster het volgende:
soms als we naar iemand zijn avatar kijken lieve lezertjes...kunnen we zien of een mens graag een aap zou willen zijn...garrison 72 is er zo een...hij zou het liefste willen dat een vrouwtje de hele dag aan zn snikkel zuigt...maar, omdat dat in de echte wereld onmogelijk is...kiest hij voor een plaatje...
publiekelijk masturberen doet hij nog net niet....omdat je dan als mens opgepakt wordt...maar met poep gooien...dat kan hij des te beter..
goed hoor garrison!! je bent er bijna!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |