ik vroeg heel netjes of ik em mocht openen...quote:Op maandag 25 juni 2007 10:19 schreef JortK het volgende:
Sluiten ik had de laatste post dus ik moest m openen
En dat mocht niet.quote:Op maandag 25 juni 2007 10:20 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik vroeg heel netjes of ik em mocht openen...![]()
Ja maar niet aangemaakt door degene die de laatste post had... en ik zat nog binnen de 10 minutenquote:
Dat ik dit ooit tegen een mod mag zeggen: Een stukje OPquote:Op maandag 25 juni 2007 10:22 schreef Frutsel het volgende:
[..]
de jouwe was later, dat wordt gewoon 299 straks
quote:Deze reeks is een vervolg op WTF heeft iedereen met koffie? Zijn we allemaal cafeinejunks op zeer nadrukkelijke aanvraag van Sander170!
Disclaimer: overmatige koffieconsumptie, alsmede het plaatsen van "kwartet-reacties" geschiedt uitsluitend op eigen risico!
OP staat hier | Degene met de 300e post opent het nieuwe topic. zo niet, PM even iemand.
Ja doe dat maar, goeie TT hebben we dan.quote:Op maandag 25 juni 2007 10:23 schreef Frutsel het volgende:
naja, boeiuh... of we maken hier 299 van straks
omdat ik em al klaar had...quote:Op maandag 25 juni 2007 10:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
ik ook geen ja
waarom wilde je hem zo graag openen?
quote:Op maandag 25 juni 2007 10:22 schreef Memento-Mori het volgende:
ja houd gewoon de regel wie sluit opent aan
* MPG Eens met zn lievie isquote:
Internetpesterijen.quote:Op maandag 25 juni 2007 10:23 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
omdat ik em al klaar had...![]()
ik snap jullie gezeik niet hoor....![]()
quote:Op maandag 25 juni 2007 10:23 schreef JortK het volgende:
[..]
Dat ik tegen een mod mag dit mag zeggen: Een stukje OP
[..]
Gezeik komt omdat je je niet aan de regels houdt en mods omkooptquote:Op maandag 25 juni 2007 10:23 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
omdat ik em al klaar had...![]()
ik snap jullie gezeik niet hoor....![]()
Eens, mits TT wordt gewijzigd...quote:
Zijn wel altijd dezelfde mensenquote:Op maandag 25 juni 2007 10:25 schreef Frutsel het volgende:
[..]
![]()
Je kan ook gewoon de gestelde vraag beantwoorden :" Als iemand zegt 'mag ik hem openen? PLEASE'? " ipv gewoon te kalken "VOL"...![]()
Hoevaak wordt er wel nie gezegd "de volgende staat al klaar" , terwijl dan nog nie bekend is wie hem dichtgooit
niet dus...quote:Op maandag 25 juni 2007 10:25 schreef JortK het volgende:
[..]
Gezeik komt omdat je je niet aan de regels houdt en mods omkoopt
vroeg me al af wanneer dat verwijt zou komenquote:Op maandag 25 juni 2007 10:25 schreef JortK het volgende:
[..]
Gezeik komt omdat je je niet aan de regels houdt en mods omkoopt
Neuken... mods... waar? in KPDquote:Op maandag 25 juni 2007 10:27 schreef Memento-Mori het volgende:
nee de mods neukt JortK
dat wel ja...quote:Op maandag 25 juni 2007 10:27 schreef Memento-Mori het volgende:
nee de mods neukt JortK
Tuurlijk zijn niet alle ksc'ers gelijk. JJ is bijvoorbeeld echt een losert.quote:Op maandag 25 juni 2007 10:26 schreef Frutsel het volgende:
[..]
vroeg me al af wanneer dat verwijt zou komen![]()
In dit geval zag ik dat topic het eerste, niet opgelet wie hem gesloten had, had alleen gezien dat JJ had gevraagd hem mocht openen... maar goed, aangezien mensen schijnbaar niet alle KSC'ers evenveel respecteren
eensch...quote:Op maandag 25 juni 2007 10:27 schreef JortK het volgende:
Jongens jongens make love not war [afbeelding]
misschien omdat de 'rest' het dan uit respect gewoon niet doet?quote:Op maandag 25 juni 2007 10:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Zijn wel altijd dezelfde mensen![]()
![]()
![]()
Niet dat het mij wat boeit wie de nieuwe opent, maar toch.
[KSC #298]298 Down...2 To Go...!!!quote:Op maandag 25 juni 2007 10:27 schreef Memento-Mori het volgende:
nee de mods neukt JortK
ik ook van jou schat....quote:Op maandag 25 juni 2007 10:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Tuurlijk zijn niet alle ksc'ers gelijk. JJ is bijvoorbeeld echt een losert.
daar zijnn we toch mee bezigquote:Op maandag 25 juni 2007 10:28 schreef Frutsel het volgende:
kalk deze nou gewoon ff gauw vol dan...
opschietn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |