YOU BASTARDquote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:45 schreef kepler het volgende:
uitslag komt eraan, eerst even naar het postkantoor
26quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:42 schreef ErwinEHVNL het volgende:
zoveel hebben er toch niet meegedaan?!
ga naar t postkantoor man en post die tijden daarnaquote:
mijn baas is niet blij met jou...quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:45 schreef kepler het volgende:
uitslag komt eraan, eerst even naar het postkantoor
ow shit... daar had ik niet op gerekent... als me tijden nu niet voldoende zijn ga ik mezelf voor me kop slaanquote:
anders ik welquote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:54 schreef rival het volgende:
[..]
ow shit... daar had ik niet op gerekent... als me tijden nu niet voldoende zijn ga ik mezelf voor me kop slaan
ja dit zijn me eerste tijden! vorige week ofzo even gereden 3-4 rondjes. maar toen reed ik nog met abs aan, heb nog niks aan die auto's gedaan. dus die tijden kunnen stukke beter...maar zag mezelf ergens midden in het lijstje staan in dit topic dus dacht dat het ruim voldoende was.quote:
volgens mij is het heel druk op het postkantoor... of hij is zijn xbox afzetten op het postkantoor zodat UPS hem kan ophalenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:18 schreef TheGHunter het volgende:
Waar ligt dat postkantoor, aan de andere kant van de stad?
|
baan 2 niet, dat is ErwinEHVNLquote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:10 schreef _Administr8or_ het volgende:
Baan 2 en 3 de snelste
Alleen op Suzuka laat ik veel te veel tijd liggen, maar ik had zowieso niet verwacht 2e te worden
Vanavond ga ik Silverstone maar eens oefenen en een B klasse auto uitzoeken.
top man!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:07 schreef kepler het volgende:
heel wat werk
pwnd met ,5 sec jahquote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:10 schreef _Administr8or_ het volgende:
Baan 2 en 3 de snelste
Alleen op Suzuka laat ik veel te veel tijd liggen, maar ik had zowieso niet verwacht 2e te worden
Vanavond ga ik Silverstone maar eens oefenen en een B klasse auto uitzoeken.
jah dankje..quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:27 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
Daar had ik helemaal overheen gekeken
nette tijd!
wel vroeger als het aan mij ligtquote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:38 schreef X-fi het volgende:
Ik ben woensdag van de partij! Alleen kan dat wat later? Anders moet mijn gesprek verzetten...
Dankje Erwinquote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:39 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
er zijn maar 2 mensen die langzamer waren dan jou op tsukuba?!![]()
toch door! Gefeliciteerd![]()
Dan ben ik niet thuisquote:
later wordt wel een probleem bij mij helaasquote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:43 schreef TheGHunter het volgende:
21:00 prima wat mij betreft.
Nee. Jij rijdt bij mij mee danquote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:44 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
later wordt wel een probleem bij mij helaas![]()
hij kan niet morgenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:23 schreef Heintje het volgende:
Ik heb het niet gehaald, en ben ook wel blij dat ik er niet veel meer tijd in gestoken heb. Ik had echt geen 7 seconden kunnen winnen.
Waarom doet twi eigenlijk niet mee aan de finales?
je zit al in de late halve finale, veel later kan ik het niet makenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:38 schreef X-fi het volgende:
Ik ben woensdag van de partij! Alleen kan dat wat later? Anders moet mijn gesprek verzetten...
troost jezelf... silverstone is de baan waar ik het slechste rijdquote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:45 schreef X-fi het volgende:
[..]
Nee. Jij rijdt bij mij mee dan. Daar gaat de hoop!
Neem aan dat de eerste drie doorgaan naar de finales?
* X-fi goes back to work.
Ik kijk rond kwart voor vier weer even hier
30?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:05 schreef kepler het volgende:
op FOK!games hebben ze het erover dat 6 ronden te weinig zijn? Als nu de meerderheid het hier mee eens is dan wil ik best het aantal ronden omhoog gooien
das misschien wat overdreven.quote:
Silverstone international is niet zo heel lang hoor. Ongeveer 1 minuut 30 met een B bak.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:19 schreef AQuila360 het volgende:
Gefeliciteerd iedereen die door is!
Ik zou persoonlijk kiezen voor ongeveer een race van 20 ~ 25 minuten. denk een ronde of 10 a 12 dus?
Dan kun je een klein foutje ook nog goed maken.
dan zijn net mijn banden warmquote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:22 schreef Heintje het volgende:
[..]
Silverstone international is niet zo heel lang hoor. Ongeveer 1 minuut 30 met een B bak.
Dus dan kom je denk ik op een ronde of 15 uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |