Dat klopt echt niet rival. Die laatste tijd....quote:Op maandag 2 juli 2007 15:43 schreef rival het volgende:
[..]
dat ben ik dus al na een ronde of 5
heb eigenlijk niet eens zin om de auto's te tunen oid aangezien ik toch wel redelijk veilige tijden heb... en nu me tijden verbeteren heb ik niet echt veel aan met de races zelf (want dan moet ik alle banen gaan verbeteren haha)
dus hierbij mijn bewijzen....
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
49:624
54:707
52:617
T?quote:Op maandag 2 juli 2007 18:05 schreef existenz het volgende:
[..]
Dat klopt echt niet rival. Die laatste tijd....
Dat is overduidelijk 52:6T7
Mja een kleine "t" meer....quote:
ohja nu zie ik em ook.. hij staat er niet tussen bij exebitionquote:Op maandag 2 juli 2007 18:56 schreef kepler het volgende:
het heet gewoon Silverstone International
Tsubuka is verbeterd:quote:Op maandag 2 juli 2007 19:47 schreef Heintje het volgende:
Suzuka: 51:174
Tsubuka: 56:377 55:588
Atlanta: 57:155
Maar Tsubuka MOET gewoon nog sneller. Ik kom alleen zoveel grip te kort.
Ik heb gewoon moeite met die kut metsubsidie EVO dat ding stuurt gewoon niet lekker....daarentegen die Z350 deed het prima evenals die andere, heb al wel wat geoefend op silverstone met mijn Skylinequote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:25 schreef Heintje het volgende:
Ik lig er ook wel uit, het wou gisteren niet echt lukken om in een paar rondjes mijn tijd op road atlanta te verbeteren. En daarna had ik niet veel zin meer om dat ik die toch al gehaald had. onder 'par'
4:3quote:Op maandag 2 juli 2007 17:28 schreef rival het volgende:
[..]
nog erger... 1 of ander merk waar je nog nooit van gehoort heb.. dit was de grootst mogelijke niet breedbeeld tv die er toen te verkrijgen was
"the art of going slow"quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:24 schreef SpookY22 het volgende:
[..]
Ik heb gewoon moeite met die kut metsubsidie EVO dat ding stuurt gewoon niet lekker....daarentegen die Z350 deed het prima evenals die andere, heb al wel wat geoefend op silverstone met mijn Skylineen dat gaat ook prima reed er per rondje steeds 2 secs af
Ik ga een getunede R32 gebruiken op Silverstonequote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:24 schreef SpookY22 het volgende:
[..]
Ik heb gewoon moeite met die kut metsubsidie EVO dat ding stuurt gewoon niet lekker....daarentegen die Z350 deed het prima evenals die andere, heb al wel wat geoefend op silverstone met mijn Skylineen dat gaat ook prima reed er per rondje steeds 2 secs af
ik moet er een compleet opbouwenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:39 schreef TheGHunter het volgende:
[..]
Ik ga een getunede R32 gebruiken op Silverstone
Die Z350 reed best goed als je hem wat meer downforce gaf.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:24 schreef SpookY22 het volgende:
[..]
Ik heb gewoon moeite met die kut metsubsidie EVO dat ding stuurt gewoon niet lekker....daarentegen die Z350 deed het prima evenals die andere, heb al wel wat geoefend op silverstone met mijn Skylineen dat gaat ook prima reed er per rondje steeds 2 secs af
Ik speel vaak wat met de camber als ik de bochten niet op fatsoenlijke snelheid doorkom. Voor de rest is het vrij makkelijk qua afstelling.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:47 schreef Heintje het volgende:
[..]
Die Z350 reed best goed als je hem wat meer downforce gaf.
En ik heb een beetje met de versnellingen liggen klote zodat ik het boctiche gedeelte in zijn 4 kon nemen.
Die laatste bocht nam ik dan in zijn 3 en liet hem daar een tijdje in de begrenzer hikken zodat ik niet te vroeg op het gas zou gaan, En dan als het kan op schakellen en gaan.
Die Evo vond ik ook klote maar toen ik de aandrijving wat aangepast had naar 66% op de achterwielen ging die een heel stuk beter. En de hairpins veel ruimer in sturen zodat je er wat harder uitkomt.
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:52 schreef kepler het volgende:
ik heb helemaal niks getuned in de time-trials
ik heb nogal een aparte rijstijl, zonder tuning krijg ik zon bak niet eens door de 1e bochtquote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:52 schreef kepler het volgende:
ik heb helemaal niks getuned in de time-trials
die EVO was juist de gaafste auto van de 3... lekkere korte versnellingen en een goede balans. je moet alleen wel heel goed kunnen doseren met gas geven en remmen.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:47 schreef Heintje het volgende:
[..]
Die Z350 reed best goed als je hem wat meer downforce gaf.
En ik heb een beetje met de versnellingen liggen klote zodat ik het boctiche gedeelte in zijn 4 kon nemen.
Die laatste bocht nam ik dan in zijn 3 en liet hem daar een tijdje in de begrenzer hikken zodat ik niet te vroeg op het gas zou gaan, En dan als het kan op schakellen en gaan.
Die Evo vond ik ook klote maar toen ik de aandrijving wat aangepast had naar 66% op de achterwielen ging die een heel stuk beter. En de hairpins veel ruimer in sturen zodat je er wat harder uitkomt.
en wat is apart?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:56 schreef TheGHunter het volgende:
[..]
ik heb nogal een aparte rijstijl, zonder tuning krijg ik zon bak niet eens door de 1e bocht
je merkt het op silverstone welquote:
ik zou beginnen met de nummer 1 bovenaan en dan verder naar beneden werkenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:12 schreef kepler het volgende:
nou alle tijden zijn ingevoerd
nu nog ff uitzoeken hoe ik ze het makkelijkste op volgorde kan laten zetten
zolang je mij niet als rem gebruikt...quote:
mweheh gisteren op live op mugello, 10 ronden race.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:14 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
zolang je mij niet als rem gebruikt...
en waarschijnlijk zal ik dan je replay moeten kijken... beetje jammer als ik de hele tijd met Y ingedrukt moet rijden![]()
maar er zijn ook genoeg mensen bij die denken dat ze gaatjes kunnen maken.. gewoon ertussen douwen en hopen dat ze op de baan blijvenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:19 schreef TheGHunter het volgende:
[..]
mweheh gisteren op live op mugello, 10 ronden race.
ik kom in de room, zon gast daar die al heel wat punten bij elkaar gesprokkeld heeft is beetje aan t patsen daar.
naja goed, t zal wel, we beginnen te racen, sprintje richting de eerste bocht, ik zit vlak achter die gast. hij remt vrij vroeg af, dus ik zie een gaatje en zet m ernaast, ik raak m echt heel lichtjes (weelbangen zou ik t willen noemen), die gast wordt dus wat naar buiten gedrukt, begint die me toch te schelden door zn microfoon.
Wat ik wel niet dacht om zo als nieuwkomer hem zomaar van de baan te drukken blablabla (hij was net ietswat van de ideale lijn af).
Ik zeg t je, mafkezen online soms![]()
Mja ik ben juist altijd zon gast die rondenlang achter iemand blijft rijden als er zich geen gaatje voordoet.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:25 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
maar er zijn ook genoeg mensen bij die denken dat ze gaatjes kunnen maken.. gewoon ertussen douwen en hopen dat ze op de baan blijven![]()
ik weet hoe je je voeltquote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:29 schreef TheGHunter het volgende:
[..]
Mja ik ben juist altijd zon gast die rondenlang achter iemand blijft rijden als er zich geen gaatje voordoet.
waarna zon gast komt aansluiten die geen geduld heeft en en ons er gewoon afrost![]()
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:29 schreef TheGHunter het volgende:
[..]
Mja ik ben juist altijd zon gast die rondenlang achter iemand blijft rijden als er zich geen gaatje voordoet.
waarna zon gast komt aansluiten die geen geduld heeft en en ons er gewoon afrost![]()
ik moet wat vaker met jullie racen dus onlinequote:
GT: Erwin EHV NL (met spaties)quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:34 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
ik moet wat vaker met jullie racen dus online
Als je ze in Excel hebt gezet is het vrij makkelijk.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:12 schreef kepler het volgende:
nou alle tijden zijn ingevoerd
nu nog ff uitzoeken hoe ik ze het makkelijkste op volgorde kan laten zetten
ghunter83 hieroquote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:35 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
GT: Erwin EHV NL (met spaties)
kom maar op![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |