Dat krijgt ze nietquote:Op maandag 25 juni 2007 02:27 schreef agter het volgende:
waar is het prijzengeld van Dennis voor Lieke?
begon ze al 1ste avond mee, en de 2de avond om hem proberen om te kopenquote:Op maandag 25 juni 2007 02:29 schreef Anderkeertje het volgende:
het lukt Lieke aardig om Dennis richting BAN te duwen
Vanaf het eerste uur is ze daar al mee bezig.quote:Op maandag 25 juni 2007 02:29 schreef Anderkeertje het volgende:
het lukt Lieke aardig om Dennis richting BAN te duwen
Dat is echt een bikkel...... Brian die maar kuthoer staat te roepen.... iedereen die loopt te krijsen.quote:Op maandag 25 juni 2007 02:29 schreef akveor het volgende:
Toch te gek hoor Lieke ligt gewoon lekker onder een dekentje op de bank.
Snap ik. Hij zei het vanmiddag nog. Ik wil gaan stoken en zoveel mogelijk mensen bij de ruzie betrekken.quote:Op maandag 25 juni 2007 02:29 schreef agter het volgende:
Jaap is stil en lacht.
Dat was geen omkopen, dat was chantagequote:Op maandag 25 juni 2007 02:30 schreef easysatellite het volgende:
[..]
begon ze al 1ste avond mee, en de 2de avond om hem proberen om te kopen![]()
Waarom zou hij haar die geven?quote:Op maandag 25 juni 2007 02:28 schreef agter het volgende:
Lieke:
Herinner Dennis gewoon eens aan de dealt die je hebt: 50 procent voor jou.
Dag Natasia!!!
Jaap is 'n sukkel. Gooit z'n eigen glazen in. Nu moet ie op Dennis vertrouwen, en Dennis bond op deze manier met BAN. Zit Jaap opeens weer daar. Kan Jaap het nog maken om opeens BAND aardig te vinden op dat moment? Nee. Kan hij dan nog terug naar Huub en Lieke? Eerst kruipen.quote:Op maandag 25 juni 2007 02:29 schreef agter het volgende:
Jaap is stil en lacht.
TJa, dat weet ik niet hoor.quote:Op maandag 25 juni 2007 02:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
Vanaf het eerste uur is ze daar al mee bezig.
Dat mokkel is zo dom
alpha male gedrag. Behoorlijk domquote:Op maandag 25 juni 2007 02:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
Vanaf het eerste uur is ze daar al mee bezig.
Dat mokkel is zo dom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |