Is wel moeilijk pokeren met je hand in het gipsquote:Op maandag 25 juni 2007 02:25 schreef mootie het volgende:
[..]
En vingers breken is ook niet zo gek moeilik.
Lieke had beter een naaldhak kunnen pakken, dan had Amanda het heel normaal gevondenquote:Op maandag 25 juni 2007 02:26 schreef Taurus het volgende:
Bah. Het gaat niet zoals ik 't wil hebbenNu allemaal opeens 'n hekel aan Lieke en Huub.
Amanda: "Zij slaat Jaap op z'n hoofd. Doe normaal, Jaap zit hier langer dan jou, ben je gek gewordne ofzo"... alsof dat reden is om iemand niet te slaanAls Amanda nou nog Jaap sloeg, die zit er langer dan Jaap, ja dan was 't goed..
![]()
Toen heb ik de streams dus maar weer weg gedaan.
Ik hoop zooo dat Huub die villa wint!
vertel esquote:Op maandag 25 juni 2007 02:26 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
wil niet over pokeren beginnen maar jij hebt blijkbaar het een en ander gemist. en je snapt poker ook niet dus.
Die chantage ging niet door.quote:Op maandag 25 juni 2007 02:27 schreef agter het volgende:
waar is het prijzengeld van Dennis voor Lieke?
Tsja........ een stel aso's in een huis, kan ik hier ook wel naar een achterbuurt rijden.quote:Op maandag 25 juni 2007 02:27 schreef Donnie29 het volgende:
Nu hebben ze ban in de goede positie om Huub en Lieke eruit te krijgen. Dan blijft dus alleen Jaap over voor mij om te blijven kijken. Dan word het programma echt te misselijk met dat fucking uitschot. En Dennis is een fagot.
Dat krijgt ze nietquote:Op maandag 25 juni 2007 02:27 schreef agter het volgende:
waar is het prijzengeld van Dennis voor Lieke?
begon ze al 1ste avond mee, en de 2de avond om hem proberen om te kopenquote:Op maandag 25 juni 2007 02:29 schreef Anderkeertje het volgende:
het lukt Lieke aardig om Dennis richting BAN te duwen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |