tips waar ik wat aan hebquote:Op maandag 9 juli 2007 23:29 schreef Norrage het volgende:
Voor meisjes maakt het niet uit wat voor rating je hebt! Als je maar niet met je racket gooit op de baan of scheldkannonades afvuurt!
Dat van dat matchpoint of het van de meisjes proberen te vinden???quote:Op maandag 9 juli 2007 23:29 schreef TubewayDigital het volgende:
en dat allemaal met je nBlade norrage?
Heb jij geen Oversized dan?quote:
Was het je eerste 'toernooi'winst? De eerste van mij staat ook nog in mijn geheugen gegriftquote:Op maandag 9 juli 2007 23:25 schreef Norrage het volgende:
Ik ben nog steeds een beetje aan het nagenieten van mijn toernooiwinst
Naar het toernooischema kijken en zo en ondertussen heb ik al helemaal gedubbelchecked hoe goed mijn finaletegenstander wel niet was
Vooral het matchpoint kan ik wel over blijven denken. Dat was namelijk de geniaalste rally van de wedstrijd
Ik heb er trouwens nog 60 euro mee verdiend! Of had ik dat al verteld?
Niet slecht. Ken een meisje (vaag) die had het gepresteerd om elk jaar een puntje in rating beter te worden. Is nu 4. Technisch niet heel bijzonder maar kon dus best aardig wedstrijdjes spelen.quote:Op maandag 9 juli 2007 23:39 schreef Chriz2k het volgende:
8 jaar.
Dan doe je het echt heel goed inderdaad, hoe oud was ze toen ze begon?quote:Op maandag 9 juli 2007 23:44 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
Niet slecht. Ken een meisje (vaag) die had het gepresteerd om elk jaar een puntje in rating beter te worden. Is nu 4. Technisch niet heel bijzonder maar kon dus best aardig wedstrijdjes spelen.
rond de 15quote:Op maandag 9 juli 2007 23:48 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Dan doe je het echt heel goed inderdaad, hoe oud was ze toen ze begon?
Alle netballen vielen in dat jaar aan de goeie kant of zoquote:Ik begon op mijn 7e en ging op mijn 15e (min of meer per ongeluk) van 6 naar 4 in één jaar.
Wel eens een dubbel gewonnen bij de clubkampioenschappen, en een verliezersronde...maar verder had ik enkel vier tweede plaatsen op mijn palmares.quote:Op maandag 9 juli 2007 23:43 schreef erkel het volgende:
[..]
Was het je eerste 'toernooi'winst? De eerste van mij staat ook nog in mijn geheugen gegriftAllemaal wel eigenlijk
(6)
Haha nee, niet op die manierquote:Op maandag 9 juli 2007 23:49 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
rond de 15
[..]
Alle netballen vielen in dat jaar aan de goeie kant of zo
Ik kon en kan wel goed meekomen in de 4, alleen een toernooiwinst behalen is nog heel lastig.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:29 schreef TubewayDigital het volgende:
je kan inderdaad beter niet te snel stijgen. Voor je ontwikkeling is het beter als het geleidelijk gaat.
Nog even wat bijsleutelen aan de site en verkopen die handel zou ik zeggenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:03 schreef Chriz2k het volgende:
Ik train met de maker ervan, het loopt zo goed dat hij op business trips naar Azië moet, heeft volgens mij vooral met livescores voor grote badmintontoernooien te maken.
En je bent nu hoe oud?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:03 schreef TubewayDigital het volgende:
ik had nooit moeten stoppen toen ik 14 was![]()
![]()
![]()
![]()
Dan was het nu lachen geweest. 3tjes van de baan vegen. Clubgenoten die aan het zwoegen zijn supporten. Supermooi man
20 gepasseerd.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:12 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
En je bent nu hoe oud?
Ik tennis onafgebroken vanaf mijn zesde, hooguit af en toe een winterseizoen overgeslagen, en speel nu op 5 niveau (17 jaar). Kan zeggen dat ik geen enkel talent heb, hooguit een sportlichaam, anders was ik al veel verder geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |