Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:54 schreef Norrage het volgende:
Het waaide vreemd genoeg niet zo veel tijdens mijn wedstrijd
Ik heb 6-3 6-3 gewonnen en zit nu in de halve finale!
Ik heb alleen een lichte blessure aan mijn onderrugWoensdagavond waarschijnlijk opgedaan tijdens die veels te koude, natte en bliksemerige wedstrijd....Hopen dat ik morgen (voldoende) hersteld ben.
lees effe het Wimbledon-topic door, daar heb ik het net in gepostquote:Op zaterdag 7 juli 2007 11:54 schreef J.Herrer het volgende:
Ik zag laatst een foto van een Belgische tennisster, die de nieuwe Henin (dacht ik) werd genoemd. Ze zag er in tegenstelling tot die Henin ook nog best lekker uit![]()
Weet iemand wie dat was?
energiedrankjes?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:07 schreef Mr-Sander het volgende:
Moet vanmiddag om 17.30 dus spelen. Maar erg fit ben ik nietGisteren teruggekomen van een watersportkamp, waar we niet eerder dan 3.00 sliepen (+ 7.00 weer op). Vanacht wel 14 uur geslapen. Denk dat ik straks maar wat ga lopen. Iemand ideeën om wat fitter op de baan te komen?
Ik ga het gewoon proberen! Ga nu naar de tennisvereniging, hopelijk een overwinning!quote:
Beter lelijk winnen dan mooi verliezenquote:Op zondag 8 juli 2007 12:12 schreef TubewayDigital het volgende:
ook gewonnen. 3e set was niet om aan te zien maar dat boeit niet. Sta in de finale.
Je kunt niet zomaar een racket aanwijzen. ga gewoon naar een goede winkel (een speciaalzaak, geen perrysport oid) en laat je daar informeren. Ik kan een racket wel lekker vinden spelen maar jij kan het wel helemaal niets vinden. Meestal kun je zelfs nog wel rackets testen ofzo. Vraag is even hoeveel zin dat heeft als je begint met tennissen. Maar ze kunnen in die winkel iig aangeven wat voor mogelijkheden er zijn en kun je dan kiezen wat je het lekkerste in de hand vindt liggen en wat het je het meest aanspreek.quote:Op zondag 8 juli 2007 14:15 schreef Lakai het volgende:
Hallo!
ik ben van plan om te gaan tennissen
Alleen heb ik nog 0 spullen ervoor!
Nou is mijn vraag met wat voor racket je het beste kan beginnen....
de kleren enzo zijn denk ik niet zo moeilijk om uit te zoeken...of wel?
Zo'n antwoord had ik al een beetje verwachtquote:Op zondag 8 juli 2007 15:56 schreef Komakie het volgende:
[..]
Beter lelijk winnen dan mooi verliezen
[..]
Je kunt niet zomaar een racket aanwijzen. ga gewoon naar een goede winkel (een speciaalzaak, geen perrysport oid) en laat je daar informeren. Ik kan een racket wel lekker vinden spelen maar jij kan het wel helemaal niets vinden. Meestal kun je zelfs nog wel rackets testen ofzo. Vraag is even hoeveel zin dat heeft als je begint met tennissen. Maar ze kunnen in die winkel iig aangeven wat voor mogelijkheden er zijn en kun je dan kiezen wat je het lekkerste in de hand vindt liggen en wat het je het meest aanspreek.
Je spel wordt meestal niet gelijk bepaald door je racket, dus als je net met de sport begint zou ik geen duur racket gaan kopen. Paar seizoenen oud model is prima.quote:Op zondag 8 juli 2007 16:37 schreef Lakai het volgende:
[..]
Zo'n antwoord had ik al een beetje verwacht
Maar is er geen indeling in rackets van beginneling naar gevorderd?
Heeft het bijvoorbeeld voor een beginner zin om een duur rackte te kopen?
Of zal ik niet veel merken van het kwaliteitsverschil...
ja precies....ik wilde ook niet een al t duur racket kopen...quote:Op zondag 8 juli 2007 16:54 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Je spel wordt meestal niet gelijk bepaald door je racket, dus als je net met de sport begint zou ik geen duur racket gaan kopen. Paar seizoenen oud model is prima.
quote:Op zondag 8 juli 2007 17:27 schreef Lakai het volgende:
[..]
ja precies....ik wilde ook niet een al t duur racket kopen...
maar weet iemand toevallig een speciaalzaak in of rond Eindhoven?
Zoals al eerder gezegd heeft dat geen enkele zin nee.quote:Op zondag 8 juli 2007 16:37 schreef Lakai het volgende:
[..]
Zo'n antwoord had ik al een beetje verwacht
Maar is er geen indeling in rackets van beginneling naar gevorderd?
Heeft het bijvoorbeeld voor een beginner zin om een duur rackte te kopen?
Of zal ik niet veel merken van het kwaliteitsverschil...
ik zal eens daar die AKWI gaanquote:Op maandag 9 juli 2007 01:59 schreef Daklem het volgende:
De beste zaak in eindhoven om heen te gaan is AKWI sport op de Tongelresestraat.
Zij weten alles wat jij wil weten.
Nee, voor zover ik weet is het niet duurder. Vroeger kwam ik daar altijd om mijn spullen te halen!quote:Op maandag 9 juli 2007 18:13 schreef Lakai het volgende:
[..]
ik zal eens daar die AKWI gaan
gelijk ook even kijken voor nodige kleren enzo ...
en aanhoren wat zij me te vertellen hebben!
het is bij zo'n zaak natuurlijk wel wat duurder dan ergens anders of valt dat mee?
welk racket? en wat heb je voor bespanning gekozen?quote:Op maandag 9 juli 2007 19:43 schreef TheVulture het volgende:
Zo heb net mijn racket opgehaald, is opnieuw bespannenWoensdag effe inspelen en dan vanaf zaterdag weer een toernooi
Dat van die gripmaat is ook maar wat je lekker vindt. Baseline spelers spelen regelmatig met een dikkere grip dan spelers die veel volleys slaan (dubbelaars enzo)quote:Op maandag 9 juli 2007 18:09 schreef TubewayDigital het volgende:
Je kan in ieder geval je gripmaat goed kiezen. Als je hem normaal vastpakt moeten je middel en ringvinger je .... (naam kwijt) niet raken.
Als het kan een groot blad. 645 cm2 of 660 cm2 lijkt mij prima.
Wilson Hammer, laten bespannen met een gemiddelde kwaliteitssnaar, 25 kg spanningquote:Op maandag 9 juli 2007 19:59 schreef Daklem het volgende:
[..]
welk racket? en wat heb je voor bespanning gekozen?
Internet is over het algemeen goedkoper, maar ik zou voor het advies gaan in een sportwinkel als ik jouw was.quote:Op maandag 9 juli 2007 18:13 schreef Lakai het volgende:
[..]
ik zal eens daar die AKWI gaan
gelijk ook even kijken voor nodige kleren enzo ...
en aanhoren wat zij me te vertellen hebben!
het is bij zo'n zaak natuurlijk wel wat duurder dan ergens anders of valt dat mee?
quote:Op maandag 9 juli 2007 23:23 schreef TubewayDigital het volgende:
een van de redenen dat ik deze sport doe is omdat ik zo hoop een vriendinnetje te vinden. Jullie?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |