quote:Op zondag 8 juli 2007 17:27 schreef Lakai het volgende:
[..]
ja precies....ik wilde ook niet een al t duur racket kopen...
maar weet iemand toevallig een speciaalzaak in of rond Eindhoven?
Zoals al eerder gezegd heeft dat geen enkele zin nee.quote:Op zondag 8 juli 2007 16:37 schreef Lakai het volgende:
[..]
Zo'n antwoord had ik al een beetje verwacht
Maar is er geen indeling in rackets van beginneling naar gevorderd?
Heeft het bijvoorbeeld voor een beginner zin om een duur rackte te kopen?
Of zal ik niet veel merken van het kwaliteitsverschil...
ik zal eens daar die AKWI gaanquote:Op maandag 9 juli 2007 01:59 schreef Daklem het volgende:
De beste zaak in eindhoven om heen te gaan is AKWI sport op de Tongelresestraat.
Zij weten alles wat jij wil weten.
Nee, voor zover ik weet is het niet duurder. Vroeger kwam ik daar altijd om mijn spullen te halen!quote:Op maandag 9 juli 2007 18:13 schreef Lakai het volgende:
[..]
ik zal eens daar die AKWI gaan
gelijk ook even kijken voor nodige kleren enzo ...
en aanhoren wat zij me te vertellen hebben!
het is bij zo'n zaak natuurlijk wel wat duurder dan ergens anders of valt dat mee?
welk racket? en wat heb je voor bespanning gekozen?quote:Op maandag 9 juli 2007 19:43 schreef TheVulture het volgende:
Zo heb net mijn racket opgehaald, is opnieuw bespannenWoensdag effe inspelen en dan vanaf zaterdag weer een toernooi
Dat van die gripmaat is ook maar wat je lekker vindt. Baseline spelers spelen regelmatig met een dikkere grip dan spelers die veel volleys slaan (dubbelaars enzo)quote:Op maandag 9 juli 2007 18:09 schreef TubewayDigital het volgende:
Je kan in ieder geval je gripmaat goed kiezen. Als je hem normaal vastpakt moeten je middel en ringvinger je .... (naam kwijt) niet raken.
Als het kan een groot blad. 645 cm2 of 660 cm2 lijkt mij prima.
Wilson Hammer, laten bespannen met een gemiddelde kwaliteitssnaar, 25 kg spanningquote:Op maandag 9 juli 2007 19:59 schreef Daklem het volgende:
[..]
welk racket? en wat heb je voor bespanning gekozen?
Internet is over het algemeen goedkoper, maar ik zou voor het advies gaan in een sportwinkel als ik jouw was.quote:Op maandag 9 juli 2007 18:13 schreef Lakai het volgende:
[..]
ik zal eens daar die AKWI gaan
gelijk ook even kijken voor nodige kleren enzo ...
en aanhoren wat zij me te vertellen hebben!
het is bij zo'n zaak natuurlijk wel wat duurder dan ergens anders of valt dat mee?
quote:Op maandag 9 juli 2007 23:23 schreef TubewayDigital het volgende:
een van de redenen dat ik deze sport doe is omdat ik zo hoop een vriendinnetje te vinden. Jullie?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |