Bewijs!quote:Op maandag 25 juni 2007 23:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hè, ik wilde net doen alsof ik niet internetverslaafd ben(nee wacht, ik ben naar de bioscoop geweest vanavond!)
quote:
Dat wow als horde spelen het kwaad is en dat er niks mis is met alliance spelenquote:Op maandag 25 juni 2007 22:45 schreef Isabeau het volgende:
Hoezo geintje?
haha ja ik weet dat je iedereen in 1 dag ofzo dat word maargoed al met al waren het behoorlijk veel uren.quote:Op maandag 25 juni 2007 23:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat ik al zei; speel gewoon met vriendenElk teamlid heeft een duidelijke taak en het werkt gewoon perfect. Met onbekenden spelen is trouwens idd 9 van de 10 keer één grote frustratie. Ik ben wel eens (als priest
) uit een party gestapt en weggelopen onder het mom van 'fuck it, hier ga ik mijn tijd niet aan verdoen'. Dus je hebt gelijk en ik neem aan dat je niet op mijn server speelt, dus het is overal zo triest
![]()
En met veel spelen level 25 worden? Je had ècht pech in de dungeons hè
Ssshht!quote:Op maandag 25 juni 2007 23:43 schreef ballieking het volgende:
Shrek is horde!
Hmmm... Voor deze ene keer dan....quote:
Sinds wanneer zijn Ogres Horde?quote:Op maandag 25 juni 2007 23:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ssshht!(shit, weer geen wow-loze avond gehad)
Een spelletje hoef je niet perse 24/7 te spelenquote:Op zondag 24 juni 2007 19:00 schreef IHVK het volgende:
Gewoon niet spelen en een sociaal leven opbouwen lijkt me een goede tip.
als je er voor zorgt dat je de full client download (WoW én TBC), je hebt de patch 2.1.0 enGB (oid) ook al op je pc/cd/dvd dan heb je het volledige spel binnen een uur weer geinstalleerd.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 08:11 schreef Karina het volgende:
Waarom wordt iedereen die WoW speelt altijd uitgemaakt voor OF een nerd OF een verslaafde? Het is maar hoe je er mee omgaat. Ik speel het gewoon als hobby en ga echt niet tot 4 uur 's nachts achter mijn pc zitten. Het is gewoon een leuk spel, meer niet.
En meer OT: ik wil binnenkort een nieuwe pc kopen en zie er inderdaad nu al tegenop om alles opnieuw te installeren.
...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 08:37 schreef Damzkieee het volgende:
Fijn voor je.
Jongen verdoe je tijd niet hier en ga ergens anders posten.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 08:39 schreef Damzkieee het volgende:
Jongen verdoe je tijd niet en ga WoWwen.
Want als je WoW speelt heb je per definitie geen sociaal leven omdat...?quote:Op zondag 24 juni 2007 19:00 schreef IHVK het volgende:
Gewoon niet spelen en een sociaal leven opbouwen lijkt me een goede tip.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |