Wie schuilt er onder deze nickname.quote:Op zondag 24 juni 2007 13:44 schreef Stay-Fun het volgende:
ksta d'r bij!!!! Jiieeehaaaa!!!!!
Oh, was dat de Easteregg van je naamquote:Op zondag 24 juni 2007 14:07 schreef Stay-Fun het volgende:
Ben Stay-Fun, (Steven, op z'n nederlands uitgesproken),
HAAALLLOOOOOquote:
Ahhhh zoooquote:Op zondag 24 juni 2007 14:19 schreef Stay-Fun het volgende:
Ooit lang lang geleden een Amerikaan op school gehad voor uitwisselings dinges.. en die bleef mij maar Stieven noemen... (je weet wel.. op z'n amerikaans) en heb hem toen uitgelegd dat je het op deze manier uitspreekt. Vanaf toen deed hij het wel goed.
Ben ook zanger/muzikant/tekenaar... en Stay-Fun is mijn artiestennaam. Tevens mijn handtekening al een jaartje of 13
Qualificaties zijn okeéquote:Op zondag 24 juni 2007 15:05 schreef jeweetsch het volgende:
[..]
als het volgend weekend maar niet zo saai wordt!
o wacht, ik ging alleen vrijdag!![]()
![]()
lekker fris mên!!!quote:Op zondag 24 juni 2007 15:06 schreef -XX- het volgende:
[..]
Qualificaties zijn okeé![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Damn wat een weer. Deze hele week!
Sorry ik las het net pas.quote:
ik ook denk ikquote:Op zondag 24 juni 2007 15:27 schreef -XX- het volgende:
Wie hebben hier allemaal een voorsteltopic op MF???
ikookhier..wie nog meer?
Ziehien.![]()
![]()
is nie verplich of so hoorquote:Op zondag 24 juni 2007 16:11 schreef Beach het volgende:
[..]
ik ook denk ik![]()
je bedoelt waar je je moet kan voorstellen?![]()
Zienquote:Op zondag 24 juni 2007 16:11 schreef Beach het volgende:
[..]
ik ook denk ik![]()
je bedoelt waar je je moet voorstellen?![]()
Hallo, Ik ben Bas, woon in Groningen en rijd sinds 10 jaar ZXR400 die ik in 1997 nieuw heb gekocht toen ik mijn rijbewijs haalde op 25 jarige leeftijd. Verder houd ik van paardrijden en geiten neukenquote:Op zondag 24 juni 2007 17:17 schreef Stay-Fun het volgende:
Nou van mij mogen jullie je ook ff allemaal weer voorstellen hoor.... ben n00b in het clubje... en heb inmiddels threads 720 tot en met nu doorgelezen... maar ga ze niet allemaal doen...
quote:Op zondag 24 juni 2007 17:30 schreef Stay-Fun het volgende:
geiten neuken... was dat niet herr hisham ?(ik repliceer alleen he... )
Hoi ik ben Snelwagen, 20 jaar, en mag graag motorrijden. In mijn vrije tijd ga ik nogwel eens homo's drogeren en inspuiten met HIVquote:Op zondag 24 juni 2007 17:17 schreef Stay-Fun het volgende:
Nou van mij mogen jullie je ook ff allemaal weer voorstellen hoor.... ben n00b in het clubje... en heb inmiddels threads 720 tot en met nu doorgelezen... maar ga ze niet allemaal doen...
Dat wordt geen lammetje slachtten de volgende meeting maar een Stay-Funquote:Op zondag 24 juni 2007 17:31 schreef BazzieK het volgende:
[..]
![]()
Oh man je weet niet wat je over jezelf uitroept![]()
![]()
Ach maak je geen zorgen, het gebeurt allemaal Hallal hoorquote:Op zondag 24 juni 2007 17:34 schreef Stay-Fun het volgende:
hahaha... whoops...
Hallo ik ben Geerd woon in de achterhook en kocht op mijn 19de mijn divje 600quote:Op zondag 24 juni 2007 17:17 schreef Stay-Fun het volgende:
Wou je der anders nu nog heen dan?quote:Op zondag 24 juni 2007 17:35 schreef Stay-Fun het volgende:
Meeting in Zeeland is gecanceled mannen...
Hoi ik ben beach 21 jaar en les nog en ben hier een wannabee lidquote:Op zondag 24 juni 2007 17:17 schreef Stay-Fun het volgende:
Kaaskopquote:Op zondag 24 juni 2007 16:34 schreef Raptor2096 het volgende:
*kuch*
Hallo, ik ben er nog/weer!
Zomaar uit de club gekickt![]()
Ik ben -XX-, 18 jaar, en sinds kort mijn motorrijbewijs + motor! (crashje)quote:Op zondag 24 juni 2007 17:17 schreef Stay-Fun het volgende:
quote:Op zondag 24 juni 2007 17:22 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Hallo, Ik ben Bas, woon in Groningen en rijd sinds 10 jaar ZXR400 die ik in 1997 nieuw heb gekocht toen ik mijn rijbewijs haalde op 25 jarige leeftijd. Verder houd ik van paardrijden en geiten neuken
Voel me al weer helemaal thuis..quote:
Dan moet u zich hier bevinden.quote:Op zondag 24 juni 2007 18:17 schreef jeweetsch het volgende:
w000tt
Ismar, 20 jaar und uit Hengelo! Hier ben ik nog een n00b!11einszwei!!!1
Binnenkort beginnen met rijlessen![]()
![]()
Niets gemist dusquote:Op zondag 24 juni 2007 17:35 schreef Stay-Fun het volgende:
Meeting in Zeeland is gecanceled mannen...
Ja jongeeeeeeeee!quote:Op zondag 24 juni 2007 18:25 schreef jeweetsch het volgende:
[..]
Wil je me weg hebben? he? he?
![]()
Vet tof, die heb ik geeneens gezien!!![]()
![]()
Was er wel gemeetquote:Op zondag 24 juni 2007 18:27 schreef Roderick2085 het volgende:
hehe, ben dus nog de eerste ook
nu eten![]()
Paint em roze!quote:Op zondag 24 juni 2007 18:29 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ja jongeeeeeeeee!![]()
![]()
Mijn ogen kunnen niet tegen blauw.![]()
Wtfme bike is blauw!
![]()
Nee maar is wel leukLestopic!
je lesbelevingen delen
![]()
![]()
![]()
En je broeder was je ook al voor!quote:Op zondag 24 juni 2007 18:34 schreef hicham het volgende:fipo melding
We wouden rond 15:00-15:30 nog ff langs Pepijn hoppen, maar na het missen van afslag Hoogvliet is het ook geen doen om in de wirwar van dat teringwegennetwerk daar nog de goede afslag te vinden
-edit
Damz, Roderiquez heeft al gepost
Ik heb geen idee wie herr hisham is, maar Bazziek is hier idd de geitenneukert zoals hij zelf al zeiquote:Op zondag 24 juni 2007 17:30 schreef Stay-Fun het volgende:
geiten neuken... was dat niet herr hisham ?(ik repliceer alleen he... )
Paardrijden... sure...
quote:Op zondag 24 juni 2007 18:41 schreef hicham het volgende:
[..]
Die'znieteensmeegeweest
Eteh [afbeelding]
Gelieve gebruik maken van de "quote" knop.quote:Op zondag 24 juni 2007 18:43 schreef Stay-Fun het volgende:
ehm... ik woon d'r...
quote:
hier vind je de belangrijkstequote:Op zondag 24 juni 2007 18:41 schreef -XX- het volgende:
Ik zoek me zuur aan de motorevenementenkalender op internet, maar mijn brein en ledenmaten boeken geen resultaat!!!!
Wie kan me helpen!?
Hey Gawainequote:Op zondag 24 juni 2007 18:48 schreef Gawaine het volgende:
Even de twee rakkers uit A'dam feliciteren![]()
quote:Op zondag 24 juni 2007 18:57 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Hey Gawaine
Geen idee waarom, maar tnxIs het de motor?
minderquote:
Wishful thinkingquote:Op zondag 24 juni 2007 19:01 schreef Gawaine het volgende:
Dacht in de gauwigheid te lezen dat je geslaagd bent voor school![]()
Foto's tot nu toequote:Heb je een andere dan ?![]()
quote:
heH ?quote:Op zondag 24 juni 2007 18:43 schreef Stay-Fun het volgende:
ehm... ik woon d'r...
Thxquote:Op zondag 24 juni 2007 18:48 schreef Gawaine het volgende:
Even de twee rakkers uit A'dam feliciteren![]()
Was je sinds 13:00 bezig met naar huis rijden?quote:Op zondag 24 juni 2007 19:01 schreef Rib-i het volgende:
Tuus
Onderweg naar de meeting hield de motor thv Noordeloos ineens in als ik boven de 80 kwam. Met slakkegangetje zo goed als het ging naar huis gekacheld. Allemaal binnendoorwegen met behulp van TomTom. Paar keer stil gestaan en daarna weer een stukje rijden. Al met al een drukke lange dag en nu eerst eten.
Oh en nog telefoontjes gehad van mijn Bro's [afbeelding] maar helaas stond de TomTom aan waardoor ik het heb gemist
D(r)olletjes!quote:Op zondag 24 juni 2007 19:12 schreef ikookhier het volgende:
De foto's![]()
tussen stop 3
Drollen van gasten
De fietsen van dichtbij,herken de foto kwaliteiten van IOH
Was eeb leuke rit 340km met als hoogte punt het offroad gedeelte![]()
Eten![]()
quote:Op zondag 24 juni 2007 19:01 schreef Rib-i het volgende:
Tuus
Onderweg naar de meeting hield de motor thv Noordeloos ineens in als ik boven de 80 kwam. Met slakkegangetje zo goed als het ging naar huis gekacheld. Allemaal binnendoorwegen met behulp van TomTom. Paar keer stil gestaan en daarna weer een stukje rijden. Al met al een drukke lange dag en nu eerst eten.
Oh en nog telefoontjes gehad van mijn Bro's [afbeelding] maar helaas stond de TomTom aan waardoor ik het heb gemist
quote:Op zondag 24 juni 2007 19:12 schreef ikookhier het volgende:
De foto's![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
tussen stop 3
[afbeelding]
Drollen van gasten
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Eten![]()
ow dat bedoelde jequote:Op zondag 24 juni 2007 19:12 schreef ikookhier het volgende:
De foto's
ag, is ook de enigeste motor die geen scherpe foto waard isquote:Op zondag 24 juni 2007 19:18 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ow dat bedoelde je
ori's naar opm bladieblah![]()
goeie keusquote:Op zondag 24 juni 2007 19:13 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Wishful thinking![]()
Maar dat was Hicham idd
[..]
Foto's tot nu toe![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
wat voor gebaarquote:MacReal schreef op 24 juni 2007 @ 16:37:
ik maakt nog het type gebaar, wat je volgens mij wel begreep
doiquote:Op zondag 24 juni 2007 19:23 schreef worldpimber het volgende:
Datgene wat je op het toetstenbord tot??
Ik heb helemaal geen gebaar gezienquote:
quote:
dat dusquote:Op zondag 24 juni 2007 19:23 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Datgene wat je op het toetstenbord tot??
woon je zoveel verder dan? ik heb ongeveer 270 km gereden vandaag....quote:Op zondag 24 juni 2007 19:12 schreef ikookhier het volgende:
Eten![]()
hij zat 2 banen naar links, ter hoogte van mij.... kan dus best kloppen dat jij het niet gezien hebtquote:Op zondag 24 juni 2007 19:25 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen gebaar gezienhet kan er aan gelegen hebben dat de snelheid wat hoog was
![]()
![]()
is tog wennen denk ik he op 2 wielen rijdenquote:Op zondag 24 juni 2007 19:28 schreef hicham het volgende:
Was wel puik dagje verder, lang niet meer 'normaal' gereden
als jij nou sneller die deur opende had ik der ook 1 van jouquote:OPM heeft nog een zeer interessante pic van Roderick dacht ik![]()
![]()
< tv hangen
quote:Op zondag 24 juni 2007 19:28 schreef hicham het volgende:
Was wel puik dagje verder, lang niet meer 'normaal' gereden
OPM heeft nog een zeer interessante pic van Roderick dacht ik![]()
![]()
< tv hangen
Ik heb nog een stukje om geredenquote:Op zondag 24 juni 2007 19:26 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
[..]
dat dushij had volgens mij geen sticker...
[..]
woon je zoveel verder dan? ik heb ongeveer 270 km gereden vandaag....
Ik heb hem wel gezien alleen geen gebaarquote:Op zondag 24 juni 2007 19:26 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
hij zat 2 banen naar links, ter hoogte van mij.... kan dus best kloppen dat jij het niet gezien hebt
dan denk ik dat ik het al weetquote:Op zondag 24 juni 2007 19:30 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
is tog wennen denk ik he op 2 wielen rijden![]()
[..]
als jij nou sneller die deur opende had ik der ook 1 van jou![]()
![]()
< motor stallen
je bedoelt dat je fout gereden bentquote:Op zondag 24 juni 2007 19:33 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Ik heb nog een stukje om geredenwaar woon jij ->
quote:Op zondag 24 juni 2007 19:35 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
dan denk ik dat ik het al weet![]()
[..]
je bedoelt dat je fout gereden bentAlmere
12:45 denk ikquote:Op zondag 24 juni 2007 19:16 schreef hicham het volgende:
[..]
Was je sinds 13:00 bezig met naar huis rijden?![]()
Kut zeg, ik had er graag bijgeweestquote:Op zondag 24 juni 2007 19:25 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen gebaar gezienhet kan er aan gelegen hebben dat de snelheid wat hoog was
![]()
![]()
quote:Op zondag 24 juni 2007 19:38 schreef Rib-i het volgende:
Foto's
Ik was bijna vergeten hoe lang Roderick is en hoe klein zijn motor
[afbeelding]
wat was het probleem dan?quote:[..]
12:45 denk ik
Dan zou ik een kwartier te laat @ meetspot zijn geweest dus op tijd/te vroeg volgens MC rules![]()
16:00 in Kaatsheuvel werkplaats
Motor is weer okay en buik is gevuld![]()
op sommige momenten had het ook collectief rijbewijs inleveren kunnen zijnquote:Op zondag 24 juni 2007 19:41 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Kut zeg, ik had er graag bijgeweestColectief een boete krijgen
Dan ben je gekrompenquote:
Goedkope benzinequote:[..]
wat was het probleem dan?
Hard genoeg om je rijbewijs kwijt te raken iigquote:[..]
op sommige momenten had het ook collectief rijbewijs inleveren kunnen zijnalleen niet op de snelweg, want mijn gs'je gaat niet zo hard
Je ziet toch wel dat dat Roderick isquote:Op zondag 24 juni 2007 19:47 schreef -XX- het volgende:
ikookhier valt in slaap op de schouder van hicham!
Was een TOPMEETquote:
Je hebt er diesel in gegooitquote:
herken je me nou nog nietquote:Op zondag 24 juni 2007 19:47 schreef -XX- het volgende:
ikookhier valt in slaap op de schouder van hicham!
als ik zo vaak in de regen blijf rijden... wie weetquote:
quote:[..]
Goedkope benzine![]()
![]()
ja, maar niet op de snelwegquote:[..]
Hard genoeg om je rijbewijs kwijt te raken iig
dat zeg ik, ouderwetsch knallenquote:Op zondag 24 juni 2007 19:43 schreef Roderick2085 het volgende:
op sommige momenten had het ook collectief rijbewijs inleveren kunnen zijn
toch aardig meegekomen op se dijkjesquote:alleen niet op de snelweg, want mijn gs'je gaat niet zo hard
quote:Op zondag 24 juni 2007 19:49 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Was een TOPMEET![]()
Ik had je er graag bij gehad maar je was weer eens bezig met je smoezenboek op schoot![]()
Mail backquote:had je m'n mail nog gezien![]()
Motor weer heel![]()
![]()
tja, ging redelijk.... maar jullie bijhouden ging wel moeizaamquote:Op zondag 24 juni 2007 19:52 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
dat zeg ik, ouderwetsch knallen![]()
[..]
toch aardig meegekomen op se dijkjes
quote:[afbeelding]
...maar die sloot moest je wel ff bijvullen![]()
ff snel etenmaar een pics gemaakt, zal ze zo ff posten
Hahaaaaaaaaa maar die helm lijkt er opquote:Op zondag 24 juni 2007 19:51 schreef ikookhier het volgende:
[..]
herken je me nou nog nietbinnen kort even meeten
![]()
quote:Op zondag 24 juni 2007 19:24 schreef worldpimber het volgende:
[..]
[afbeelding] Laat me raden, alleen niet in het groen?![]()
quote:
Witte pomp shizzlequote:
Een GS500,5quote:Op zondag 24 juni 2007 19:52 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
als ik zo vaak in de regen blijf rijden... wie weet
dan schop ik de gs naar een nieuwe eigenaar en komt er een andere grotere motor
ik weet nog niet wat er gaat komenquote:
Voor mij blijkbaar welquote:
B12quote:Op zondag 24 juni 2007 20:06 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
ik weet nog niet wat er gaat komenin ieder geval iets met meer dan 25kw
![]()
dus als mensen nog tips hebben.... eisen zijn simpel: Naked, budget van ongeveer 4k.... ik sta open voor suggesties
ZR-7 kopenquote:Op zondag 24 juni 2007 20:06 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
ik weet nog niet wat er gaat komenin ieder geval iets met meer dan 25kw
![]()
dus als mensen nog tips hebben.... eisen zijn simpel: Naked, budget van ongeveer 4k.... ik sta open voor suggesties
Ik kom er net op tijd in zie ik welquote:
Komt niet eens op de wii man dat spel zuigtquote:Op zondag 24 juni 2007 20:25 schreef Beach het volgende:
http://games.fok.nl/review.php?reviewid=18604&page=1
jammer dat dit alleen op de ps2 is![]()
Dopequote:Op zondag 24 juni 2007 20:29 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
pics:
einde Lekdijk
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
energy drinks nuttigen
[afbeelding]
da was ut
ikookhier, hicham en roderickquote:Op zondag 24 juni 2007 20:30 schreef Beach het volgende:
wie is wie op de foto's?
Best krom allemaalquote:Op zondag 24 juni 2007 20:33 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Vind ik niet gek als de voorvork bijna op het achterwiel staat
En naar mijquote:Op zondag 24 juni 2007 20:36 schreef ikookhier het volgende:
Kan je de eerste en 4e even in Hires naar me poppen!! OPM![]()
![]()
DAt daar aan de overkant, is dat Oceanco bij Alblasserdamquote:Op zondag 24 juni 2007 20:31 schreef -XX- het volgende:
http://i17.photobucket.com/albums/b91/OPM_Racing/DSC02298-35.jpgHahaaaaaaa nohhh
!!!!!!!!!
IOH heeft geen idee waar die ------------ me mee naar toe genomen hebbenquote:Op zondag 24 juni 2007 20:38 schreef Makster het volgende:
[..]
DAt daar aan de overkant, is dat Oceanco bij AlblasserdamJa toch
Je kan ze beter een ZR-7 aan praten Rib-iquote:Op zondag 24 juni 2007 20:40 schreef Rib-i het volgende:
Als je de moeite wil nemen kan je duizenden euro's besparen door te importeren uit Duitsland
[afbeelding]
Klik
Is goed Henkquote:Op zondag 24 juni 2007 20:42 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Je kan ze beter een ZR-7 aan praten Rib-i![]()
je bedoelt die B12 tochquote:Op zondag 24 juni 2007 20:31 schreef -XX- het volgende:
http://i17.photobucket.com/albums/b91/OPM_Racing/DSC02298-35.jpgHahaaaaaaa nohhh
!!!!!!!!!
I LIKE YOUR BIKE HOORRRRRRRRRRRRRRRRRR RODERICK!1!!!!11![]()
Dat maakt een hoop goed heh!!! ;;![]()
![]()
;K);
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
goed kijkenquote:Op zondag 24 juni 2007 20:34 schreef -XX- het volgende:
OPM!
Geen spiegeltjes?
Damnnn..respect![]()
Rijden zonder spiegeltjes vind ik vet wasted menn!!!Gaat wel..maar met spiegeltjes is echt stukken relaxter
![]()
![]()
quote:Op zondag 24 juni 2007 19:30 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
is tog wennen denk ik he op 2 wielen rijden![]()
Kapjes zaten op de standaard airbox, verwijderd > K&N filters dus geen montagepunt meerquote:Op zondag 24 juni 2007 19:32 schreef -XX- het volgende:
Geweldige foto'sOndanks de drollenkoppies
Die foto's lijken iet wat gesmooth!Zo glanzend de bikes er bij staan!
![]()
Hicham --> kapjes verwijderd?
Ziet er zo nog gaver uit!
We hebben tot 13:50 gewacht en zijn toen vertrokken, we hebben zelfs Bazziek gebeld om te vragen of hij wat wist (hoe desperate kun je zijnquote:Op zondag 24 juni 2007 19:38 schreef Rib-i het volgende:
12:45 denk ik
Dan zou ik een kwartier te laat @ meetspot zijn geweest dus op tijd/te vroeg volgens MC rules![]()
16:00 in Kaatsheuvel werkplaats
Motor is weer okay en buik is gevuld![]()
stuur die van jou ff dan, heb ik meteen je adresquote:Op zondag 24 juni 2007 20:36 schreef ikookhier het volgende:
Kan je de eerste en 4e even in Hires naar me poppen!! OPM![]()
of allemaal
![]()
Welke originele onderdelen?quote:Op zondag 24 juni 2007 20:44 schreef Rib-i het volgende:
@Hicham
Had jij nog de originele onderdelenMocht ik willen importieren mag ik ze dan lenen
Klobtquote:Op zondag 24 juni 2007 20:38 schreef Makster het volgende:
[..]
DAt daar aan de overkant, is dat Oceanco bij AlblasserdamJa toch
Ik wil oooooooookquote:Op zondag 24 juni 2007 21:03 schreef hicham het volgende:
[..]
We hebben tot 13:50 gewacht en zijn toen vertrokken, we hebben zelfs Bazziek gebeld om te vragen of hij wat wist (hoe desperate kun je zijn). Hij wist echter ook van niks, en volgens mij dacht ie met mij te praten terwijl OPM aan de telefoon zat
p00bfoto OPM![]()
En ik blijf graag de enige met een B12 k? [afbeelding]
ik pleur ze nu op ftp://phatzak etc.quote:Op zondag 24 juni 2007 21:04 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
stuur die van jou ff dan, heb ik meteen je adres
Stuur alles door naar mijn underground adres als jullie klaar zijn, heb momenteel niet de behoefte om drolfoto's op te slaan dus liever het origineelquote:Op zondag 24 juni 2007 21:04 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
momenteel niet, morgen welquote:Op zondag 24 juni 2007 21:09 schreef hicham het volgende:
Stuur alles door naar mijn underground adres als jullie klaar zijn, heb momenteel niet de behoefte om drolfoto's op te slaan dus liever het origineel
quote:Op zondag 24 juni 2007 21:09 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ik pleur ze nu op ftp://phatzak etc.
M'n vlechten zijn er uitquote:Op zondag 24 juni 2007 21:00 schreef worldpimber het volgende:
Ehehe, wat zijn de beweegredenen van iemand die een petje meeneemt tijdens het motorrijden![]()
PPFtsstsskk, jewets toch, jij welquote:
quote:
En die van jou is ????quote:Op zondag 24 juni 2007 21:04 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Bij de eerste zin twijfelde ik nog maar daarna hoorde ik duidelijk dat ik met OPM te doen had ipv Amsterdams richeltuigquote:Op zondag 24 juni 2007 21:03 schreef hicham het volgende:
[..]
We hebben tot 13:50 gewacht en zijn toen vertrokken, we hebben zelfs Bazziek gebeld om te vragen of hij wat wist (hoe desperate kun je zijn). Hij wist echter ook van niks, en volgens mij dacht ie met mij te praten terwijl OPM aan de telefoon zat
Kan ik dat ook benaderenquote:Op zondag 24 juni 2007 21:09 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ik pleur ze nu op ftp://phatzak etc.
BIjna drolloos verstuurtquote:Op zondag 24 juni 2007 21:09 schreef hicham het volgende:
[..]
Stuur alles door naar mijn underground adres als jullie klaar zijn, heb momenteel niet de behoefte om drolfoto's op te slaan dus liever het origineel
quote:
Streetfighter spiegels @ ebay, exclusief en gewild materiaalquote:Op zondag 24 juni 2007 21:26 schreef -XX- het volgende:
Ik zie het nu!
Hele kleine ronde spiegeltjes, also de b12!
Hoe heten die spiegeltjes? zijn die op iedere motor te bevestigen!?
Ja dus, en nu?quote:Op zondag 24 juni 2007 21:23 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Bij de eerste zin twijfelde ik nog maar daarna hoorde ik duidelijk dat ik met OPM te doen had ipv Amsterdams richeltuig
In that casequote:Op zondag 24 juni 2007 21:15 schreef hicham het volgende:
[..]
PPFtsstsskk, jewets toch, jij wel
Dit soort oneliners post ik alleen in de hoop dat er geen Martie's en consorten op een B12 gaan rijden... straks vernaggelen ze het imago van de Bandit ook nog eens
Zoietsquote:Op zondag 24 juni 2007 21:39 schreef -XX- het volgende:
Waarom werkt dat niet op een szr dan!?
Szr spiegeltjes zijn bijna niet te vinden menn![]()
Enig idee welk spiegeltje er op lijkt van welke bike?!
of ja.,.anders maar een boosterspiegeltje er op schroeven !!!!
hoezo dat? kan die dat goed, of is die zo imponerendquote:Op zondag 24 juni 2007 20:18 schreef Rib-i het volgende:
Neem Worldpimber mee als je gaat onderhandelen![]()
quote:Op zondag 24 juni 2007 20:29 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
pics:
einde Lekdijk
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
energy drinks nuttigen
[afbeelding]
da was ut
mijn motor is gewoon te zien hoorquote:Op zondag 24 juni 2007 20:31 schreef -XX- het volgende:
!!!!!!!!!
I LIKE YOUR BIKE HOORRRRRRRRRRRRRRRRRR RODERICK!1!!!!11![]()
Dat maakt een hoop goed heh!!! ;;![]()
![]()
;K);
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 24 juni 2007 20:42 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Je kan ze beter een ZR-7 aan praten Rib-i![]()
dan kan ik natuurlijk helemaal geen b12 meer kopen.... andere suggesties dus maarquote:Op zondag 24 juni 2007 21:41 schreef Rib-i het volgende:
[..]
In that caseLater dit jaar mogelijk de 2e bandit
http://www.cyccon.comquote:Op zondag 24 juni 2007 21:39 schreef -XX- het volgende:
Waarom werkt dat niet op een szr dan!?
Szr spiegeltjes zijn bijna niet te vinden menn![]()
Enig idee welk spiegeltje er op lijkt van welke bike?!
of ja.,.anders maar een boosterspiegeltje er op schroeven !!!!
Dat vergroot het beeld 30Xquote:Op zondag 24 juni 2007 21:41 schreef Stay-Fun het volgende:
scheerspiegel van de Gamma...
wel origineel...
yupquote:Op zondag 24 juni 2007 21:53 schreef -XX- het volgende:
owww kan van alles op mennn
Hejquote:Op zondag 24 juni 2007 22:12 schreef koffiekoekje het volgende:Warnabros movie world, was matig... Was je daar? ja daar was ik
Duitsers
Aap is met een "p"quote:Op zondag 24 juni 2007 22:11 schreef Geerd het volgende:
@Motorbloempje, Lekt jouw divje ook op het blok(als je er op zit) aab de linker kant?
Ik weet niet wat het precies is enzo.
Bij jouw zou het dan wel wat anders zijn dan bij mij![]()
![]()
![]()
bros.quote:Op zondag 24 juni 2007 22:12 schreef koffiekoekje het volgende:Warnabros movie world, was matig... Was je daar? ja daar was ik
Duitsers
Beidequote:Op zondag 24 juni 2007 21:43 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
hoezo dat? kan die dat goed, of is die zo imponerend![]()
Tuurlijk wel, dan koop ik wel iets andersquote:[..]
dan kan ik natuurlijk helemaal geen b12 meer kopen.... andere suggesties dus maar
Geen grabjes over botten hèquote:Op zondag 24 juni 2007 22:13 schreef Geerd het volgende:
[..]
bros.
Wat is een neger met kanker in zijn botten.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Statsquote:Op zondag 24 juni 2007 22:14 schreef Geerd het volgende:
koffiekoekje moet zijn stats ook weer bijwerken.
had je nog makkelijk geredquote:Op zondag 24 juni 2007 22:15 schreef -XX- het volgende:
In bed en t.v... werd pas 12.30 wakker
na een avond hard stappen.
Same here.quote:Op zondag 24 juni 2007 22:19 schreef Snelwagen het volgende:
![]()
Morgen alweer om kwart over 5 eruit, vandaag ook al zo vroeg![]()
Wel duuzendquote:Op zondag 24 juni 2007 22:19 schreef -XX- het volgende:
[..]
Dat is vet gaaf!
Wel kwetsbaar mennn
Zijn er nog meer figuurtjes?!![]()
quote:Op zondag 24 juni 2007 22:20 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
had je nog makkelijk geredwas een leerzaam dagje geweest voor beginnende rijders
eerst bochtentechniek, daarna slibcursus en off the roadskills
Tschüss, gutte nacht gewünschtquote:Op zondag 24 juni 2007 22:23 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Neuj... Werk er nog wel aanmorgen lees ik weer bij
![]()
AufwiederschnitselDuitsers
Ik ben net pas thuis.quote:Op zondag 24 juni 2007 18:34 schreef hicham het volgende:
We wouden rond 15:00-15:30 nog ff langs Pepijn hoppen, maar na het missen van afslag Hoogvliet is het ook geen doen om in de wirwar van dat teringwegennetwerk daar nog de goede afslag te vinden
En de vriendin er nog bijquote:
Harde porno dus?quote:Op zondag 24 juni 2007 22:27 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik ben net pas thuis.![]()
Morgen de meetpiccies even wat beter bekijken.![]()
![]()
Het vliegtuig had ruim 2 uur vertraging, en daarna was het nog een uur smeken om de koffers.![]()
En als dank voor het lange wachten mag je dan 20 euro parkeergeld dokken.![]()
Daarna vriendin en innetje in Den Haag gedropt en nog wat gegeten ter plaatse.
Nick slaapt nu maar hier, mamma lag al in bed.![]()
Innetje komt zo knuffelen.![]()
![]()
![]()
Beter ga je eerst fokken, dan slaap je lekkerquote:Op zondag 24 juni 2007 22:36 schreef -XX- het volgende:
Gaat om het spiegeltjeniet om al die metalen shizzle!
Staat wel scherp!![]()
![]()
Slapen, opstaan, werken, fokken.
Te laatquote:Op zondag 24 juni 2007 21:15 schreef hicham het volgende:
[..]
Dit soort oneliners post ik alleen in de hoop dat er geen Martie's en consorten op een B12 gaan rijden... straks vernaggelen ze het imago van de Bandit ook nog eens
[..]
[afbeelding]
Rekening van je rijschoolquote:Op maandag 25 juni 2007 16:34 schreef Beach het volgende:
Net terug van werken in de regenenw at lees ik op de fp; morgen grote kans op weeralarm
![]()
ik haat buiten werken met zulk weer.
Oh en ik kreeg een telefoontje van mn rijschool; dat de rekening van de reparatie binnenkort mijn kant uit komt![]()
quote:
geen beunhaasquote:Op maandag 25 juni 2007 16:39 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Beetje rijschool is daar voor verzekerd, zit in de leskosten. Of les je bij een beunhaas?
Mja beunhazen kunnen ook wel geregistreed zijn....quote:Op maandag 25 juni 2007 16:40 schreef Beach het volgende:
[..]
geen beunhaasofficieel geregistreerd enzo
ik vond het ook al vaag
Dat meen je niet he?quote:Op maandag 25 juni 2007 16:34 schreef Beach het volgende:
Net terug van werken in de regenenw at lees ik op de fp; morgen grote kans op weeralarm
![]()
Oh en ik kreeg een telefoontje van mn rijschool; dat de rekening van de reparatie binnenkort mijn kant uit komt![]()
Weet ook niet wat je per les betaald, maar 't hoort iig niet zo te zijnquote:Op maandag 25 juni 2007 16:40 schreef Beach het volgende:
[..]
ik vond het ook al vaag
quote:Op maandag 25 juni 2007 16:34 schreef Beach het volgende:
![]()
dat wou ik dus ook zeggen.... gelijk naar een andere rijschoolquote:Op maandag 25 juni 2007 16:44 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Mja beunhazen kunnen ook wel geregistreed zijn....
Maaruh hij heeft vast wel algemene voorwaarden, en als je dit echt zou moeten betalen (wat me onwaarschijnlijk lijkt) zou ik per direct naar een andere rijschool gaan.
O jaaa,,,,, was da voor klojo.quote:Op maandag 25 juni 2007 16:34 schreef Beach het volgende:
![]()
weet je waar z'n huis woont? want dan ga ik de hele dag bij em belletje lellen!!quote:Op maandag 25 juni 2007 16:51 schreef Beach het volgende:
Kan jij niet langsgaan en hem een paar meppen geven?
Van een geënsceneerde situatie vastgelegd door een of meerdere media was geen sprake.quote:Op zondag 24 juni 2007 22:32 schreef Geerd het volgende:
Harde porno dus?
Nog nooit van gehoord.quote:Op maandag 25 juni 2007 16:34 schreef Beach het volgende:
![]()
Dacht het nietquote:Op maandag 25 juni 2007 16:34 schreef Beach het volgende:
leest dit ->quote:
quote:Op maandag 25 juni 2007 17:58 schreef ikookhier het volgende:
[..]
leest dit ->Koffiekoekje welkom terug
![]()
![]()
quote:
Je moet niet alles geloven wat ze zeggenquote:
Hier hetzelfde!quote:Op maandag 25 juni 2007 18:16 schreef BazzieK het volgende:
Beach je word echt in alle gaten genaaid man
Morgen weeralarm, kudtHeb morgen weer een PROEVEPROEVEPROEVEPROEVE
![]()
Weer maakt me niks uit, dat alarm welquote:Op maandag 25 juni 2007 18:20 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Je moet niet alles geloven wat ze zeggenweer weeralarm dat was het eerste wat ik dacht
![]()
quote:Op maandag 25 juni 2007 16:34 schreef Beach het volgende:
![]()
Dat gaat meer naar ziek toequote:Op maandag 25 juni 2007 18:37 schreef jeweetsch het volgende:
[..]
djéézus, das is wel heuull erg ghey ja!
Maar DIT overtreft alles!![]()
Krijg je dan beelden dat je weer uit moet rukkenquote:Op maandag 25 juni 2007 18:40 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Weer maakt me niks uit, dat alarm wel
Grappig die spot van Plutomille. (quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
PangPangquote:Op maandag 25 juni 2007 19:07 schreef -XX- het volgende:
Goedeavond!
Zo danschietpartij op me station!
![]()
ballenraper?quote:Op maandag 25 juni 2007 18:41 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Sowieso, wat was volgens jou de visuele schade? Hij heeft neem ik aan ook van die lompe beugelerds op die bike zitten?En jij bent toch ook ballenraper @ golfclub
?
Eerst lezen voordat je je paraafje ergens neer kwabbert.quote:Op maandag 25 juni 2007 16:40 schreef Beach het volgende:
[..]
ik vond het ook al vaag
Mislukt zo te zienquote:Op maandag 25 juni 2007 19:07 schreef -XX- het volgende:
Goedeavond!
Zo danschietpartij op me station!
![]()
kijk eens achter in de usb poort van je pcquote:Op maandag 25 juni 2007 19:11 schreef -XX- het volgende:
OMFGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG
DIT KAN JE NIET MENEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
ME USB STICKIE, IS PLEITEkwijt!!!!!!!!
![]()
morgen me gesprekdaar stond allll me bewijs shizzle /verslagen etc op!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
PFffffffffffffffffffffff![]()
godver.![]()
![]()
![]()
of ergens in je tas....zoo heuuuuuuullllll sneaky onder een boek ofzo!quote:Op maandag 25 juni 2007 19:14 schreef Geerd het volgende:
Of op je beeldscherm.
wétogquote:Op maandag 25 juni 2007 19:15 schreef jeweetsch het volgende:
[..]
of ergens in je tas....zoo heuuuuuuullllll sneaky onder een boek ofzo!
iets te vaak gehad!
Hij zat in me etuiquote:Op maandag 25 juni 2007 19:15 schreef jeweetsch het volgende:
[..]
of ergens in je tas....zoo heuuuuuuullllll sneaky onder een boek ofzo!
iets te vaak gehad!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |