Wie schuilt er onder deze nickname.quote:Op zondag 24 juni 2007 13:44 schreef Stay-Fun het volgende:
ksta d'r bij!!!! Jiieeehaaaa!!!!!
Oh, was dat de Easteregg van je naamquote:Op zondag 24 juni 2007 14:07 schreef Stay-Fun het volgende:
Ben Stay-Fun, (Steven, op z'n nederlands uitgesproken),
HAAALLLOOOOOquote:
Ahhhh zoooquote:Op zondag 24 juni 2007 14:19 schreef Stay-Fun het volgende:
Ooit lang lang geleden een Amerikaan op school gehad voor uitwisselings dinges.. en die bleef mij maar Stieven noemen... (je weet wel.. op z'n amerikaans) en heb hem toen uitgelegd dat je het op deze manier uitspreekt. Vanaf toen deed hij het wel goed.
Ben ook zanger/muzikant/tekenaar... en Stay-Fun is mijn artiestennaam. Tevens mijn handtekening al een jaartje of 13
Qualificaties zijn okeéquote:Op zondag 24 juni 2007 15:05 schreef jeweetsch het volgende:
[..]
als het volgend weekend maar niet zo saai wordt!
o wacht, ik ging alleen vrijdag!![]()
![]()
lekker fris mên!!!quote:Op zondag 24 juni 2007 15:06 schreef -XX- het volgende:
[..]
Qualificaties zijn okeé![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Damn wat een weer. Deze hele week!
Sorry ik las het net pas.quote:
ik ook denk ikquote:Op zondag 24 juni 2007 15:27 schreef -XX- het volgende:
Wie hebben hier allemaal een voorsteltopic op MF???
ikookhier..wie nog meer?
Ziehien.![]()
![]()
is nie verplich of so hoorquote:Op zondag 24 juni 2007 16:11 schreef Beach het volgende:
[..]
ik ook denk ik![]()
je bedoelt waar je je moet kan voorstellen?![]()
Zienquote:Op zondag 24 juni 2007 16:11 schreef Beach het volgende:
[..]
ik ook denk ik![]()
je bedoelt waar je je moet voorstellen?![]()
Hallo, Ik ben Bas, woon in Groningen en rijd sinds 10 jaar ZXR400 die ik in 1997 nieuw heb gekocht toen ik mijn rijbewijs haalde op 25 jarige leeftijd. Verder houd ik van paardrijden en geiten neukenquote:Op zondag 24 juni 2007 17:17 schreef Stay-Fun het volgende:
Nou van mij mogen jullie je ook ff allemaal weer voorstellen hoor.... ben n00b in het clubje... en heb inmiddels threads 720 tot en met nu doorgelezen... maar ga ze niet allemaal doen...
quote:Op zondag 24 juni 2007 17:30 schreef Stay-Fun het volgende:
geiten neuken... was dat niet herr hisham ?(ik repliceer alleen he... )
Hoi ik ben Snelwagen, 20 jaar, en mag graag motorrijden. In mijn vrije tijd ga ik nogwel eens homo's drogeren en inspuiten met HIVquote:Op zondag 24 juni 2007 17:17 schreef Stay-Fun het volgende:
Nou van mij mogen jullie je ook ff allemaal weer voorstellen hoor.... ben n00b in het clubje... en heb inmiddels threads 720 tot en met nu doorgelezen... maar ga ze niet allemaal doen...
Dat wordt geen lammetje slachtten de volgende meeting maar een Stay-Funquote:Op zondag 24 juni 2007 17:31 schreef BazzieK het volgende:
[..]
![]()
Oh man je weet niet wat je over jezelf uitroept![]()
![]()
Ach maak je geen zorgen, het gebeurt allemaal Hallal hoorquote:Op zondag 24 juni 2007 17:34 schreef Stay-Fun het volgende:
hahaha... whoops...
Hallo ik ben Geerd woon in de achterhook en kocht op mijn 19de mijn divje 600quote:Op zondag 24 juni 2007 17:17 schreef Stay-Fun het volgende:
Wou je der anders nu nog heen dan?quote:Op zondag 24 juni 2007 17:35 schreef Stay-Fun het volgende:
Meeting in Zeeland is gecanceled mannen...
Hoi ik ben beach 21 jaar en les nog en ben hier een wannabee lidquote:Op zondag 24 juni 2007 17:17 schreef Stay-Fun het volgende:
Kaaskopquote:Op zondag 24 juni 2007 16:34 schreef Raptor2096 het volgende:
*kuch*
Hallo, ik ben er nog/weer!
Zomaar uit de club gekickt![]()
Ik ben -XX-, 18 jaar, en sinds kort mijn motorrijbewijs + motor! (crashje)quote:Op zondag 24 juni 2007 17:17 schreef Stay-Fun het volgende:
quote:Op zondag 24 juni 2007 17:22 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Hallo, Ik ben Bas, woon in Groningen en rijd sinds 10 jaar ZXR400 die ik in 1997 nieuw heb gekocht toen ik mijn rijbewijs haalde op 25 jarige leeftijd. Verder houd ik van paardrijden en geiten neuken
Voel me al weer helemaal thuis..quote:
Dan moet u zich hier bevinden.quote:Op zondag 24 juni 2007 18:17 schreef jeweetsch het volgende:
w000tt
Ismar, 20 jaar und uit Hengelo! Hier ben ik nog een n00b!11einszwei!!!1
Binnenkort beginnen met rijlessen![]()
![]()
Niets gemist dusquote:Op zondag 24 juni 2007 17:35 schreef Stay-Fun het volgende:
Meeting in Zeeland is gecanceled mannen...
Ja jongeeeeeeeee!quote:Op zondag 24 juni 2007 18:25 schreef jeweetsch het volgende:
[..]
Wil je me weg hebben? he? he?
![]()
Vet tof, die heb ik geeneens gezien!!![]()
![]()
Was er wel gemeetquote:Op zondag 24 juni 2007 18:27 schreef Roderick2085 het volgende:
hehe, ben dus nog de eerste ook
nu eten![]()
Paint em roze!quote:Op zondag 24 juni 2007 18:29 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ja jongeeeeeeeee!![]()
![]()
Mijn ogen kunnen niet tegen blauw.![]()
Wtfme bike is blauw!
![]()
Nee maar is wel leukLestopic!
je lesbelevingen delen
![]()
![]()
![]()
En je broeder was je ook al voor!quote:Op zondag 24 juni 2007 18:34 schreef hicham het volgende:fipo melding
We wouden rond 15:00-15:30 nog ff langs Pepijn hoppen, maar na het missen van afslag Hoogvliet is het ook geen doen om in de wirwar van dat teringwegennetwerk daar nog de goede afslag te vinden
-edit
Damz, Roderiquez heeft al gepost
Ik heb geen idee wie herr hisham is, maar Bazziek is hier idd de geitenneukert zoals hij zelf al zeiquote:Op zondag 24 juni 2007 17:30 schreef Stay-Fun het volgende:
geiten neuken... was dat niet herr hisham ?(ik repliceer alleen he... )
Paardrijden... sure...
quote:Op zondag 24 juni 2007 18:41 schreef hicham het volgende:
[..]
Die'znieteensmeegeweest
Eteh [afbeelding]
Gelieve gebruik maken van de "quote" knop.quote:Op zondag 24 juni 2007 18:43 schreef Stay-Fun het volgende:
ehm... ik woon d'r...
quote:
hier vind je de belangrijkstequote:Op zondag 24 juni 2007 18:41 schreef -XX- het volgende:
Ik zoek me zuur aan de motorevenementenkalender op internet, maar mijn brein en ledenmaten boeken geen resultaat!!!!
Wie kan me helpen!?
Hey Gawainequote:Op zondag 24 juni 2007 18:48 schreef Gawaine het volgende:
Even de twee rakkers uit A'dam feliciteren![]()
quote:Op zondag 24 juni 2007 18:57 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Hey Gawaine
Geen idee waarom, maar tnxIs het de motor?
minderquote:
Wishful thinkingquote:Op zondag 24 juni 2007 19:01 schreef Gawaine het volgende:
Dacht in de gauwigheid te lezen dat je geslaagd bent voor school![]()
Foto's tot nu toequote:Heb je een andere dan ?![]()
quote:
heH ?quote:Op zondag 24 juni 2007 18:43 schreef Stay-Fun het volgende:
ehm... ik woon d'r...
Thxquote:Op zondag 24 juni 2007 18:48 schreef Gawaine het volgende:
Even de twee rakkers uit A'dam feliciteren![]()
Was je sinds 13:00 bezig met naar huis rijden?quote:Op zondag 24 juni 2007 19:01 schreef Rib-i het volgende:
Tuus
Onderweg naar de meeting hield de motor thv Noordeloos ineens in als ik boven de 80 kwam. Met slakkegangetje zo goed als het ging naar huis gekacheld. Allemaal binnendoorwegen met behulp van TomTom. Paar keer stil gestaan en daarna weer een stukje rijden. Al met al een drukke lange dag en nu eerst eten.
Oh en nog telefoontjes gehad van mijn Bro's [afbeelding] maar helaas stond de TomTom aan waardoor ik het heb gemist
D(r)olletjes!quote:Op zondag 24 juni 2007 19:12 schreef ikookhier het volgende:
De foto's![]()
tussen stop 3
Drollen van gasten
De fietsen van dichtbij,herken de foto kwaliteiten van IOH
Was eeb leuke rit 340km met als hoogte punt het offroad gedeelte![]()
Eten![]()
quote:Op zondag 24 juni 2007 19:01 schreef Rib-i het volgende:
Tuus
Onderweg naar de meeting hield de motor thv Noordeloos ineens in als ik boven de 80 kwam. Met slakkegangetje zo goed als het ging naar huis gekacheld. Allemaal binnendoorwegen met behulp van TomTom. Paar keer stil gestaan en daarna weer een stukje rijden. Al met al een drukke lange dag en nu eerst eten.
Oh en nog telefoontjes gehad van mijn Bro's [afbeelding] maar helaas stond de TomTom aan waardoor ik het heb gemist
quote:Op zondag 24 juni 2007 19:12 schreef ikookhier het volgende:
De foto's![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
tussen stop 3
[afbeelding]
Drollen van gasten
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Was eeb leuke rit 340km met als hoogte punt het offroad gedeelte![]()
Eten![]()
ow dat bedoelde jequote:Op zondag 24 juni 2007 19:12 schreef ikookhier het volgende:
De foto's
ag, is ook de enigeste motor die geen scherpe foto waard isquote:Op zondag 24 juni 2007 19:18 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ow dat bedoelde je
ori's naar opm bladieblah![]()
goeie keusquote:Op zondag 24 juni 2007 19:13 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Wishful thinking![]()
Maar dat was Hicham idd
[..]
Foto's tot nu toe![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
wat voor gebaarquote:MacReal schreef op 24 juni 2007 @ 16:37:
ik maakt nog het type gebaar, wat je volgens mij wel begreep
doiquote:Op zondag 24 juni 2007 19:23 schreef worldpimber het volgende:
Datgene wat je op het toetstenbord tot??
Ik heb helemaal geen gebaar gezienquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |