Keltie vind ik persoonlijk een stuk fouter klinken, maar ieder zijn dingquote:
Dan vind ik Bruins nog eerder een stuntaankoop, als je zag hoeveel clubs hem wel niet wilden toentertijd.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:51 schreef TC03 het volgende:
Tim de Cler een stuntaankoop?
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Dialect, doe je niets aanquote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:51 schreef Fetai het volgende:
[..]
Keltie vind ik persoonlijk een stuk fouter klinken, maar ieder zijn ding![]()
ja, Gio heeft even met Klose gebeld is en direct naar Rotterdam gevlogenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:45 schreef renz0r het volgende:
Klose gaat naar bayern dus mag /wilt Makaay weg. Gio gesignaleerd in rotterdam...Makaay wilt naar feyenoord als gio komt....is dit een teken?
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:57 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
ja, Gio heeft even met Klose Makaay gebeld is en direct naar Rotterdam gevlogen
Mocht het rondkomen, dan heb je welliswaar een oud team, maar degelijk team.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:11 schreef Fetai het volgende:
Ongelovelijk, straks komen Giovanni, Roy en Kevin nog echt![]()
Ik juig pas als het helemaal rond en bevestigd is, vorig jaar werden we ook blij gemaakt met Vagner Love en we kregen uiteindelijk Angelos![]()
Jij ook met die stomme smileyquote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:51 schreef TC03 het volgende:
Tim de Cler een stuntaankoop?
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Hopelijk krijgt Gyan nog een ere-rondje in de Kuip!quote:Alle verhuurde spelers hebben duidelijkheid
Bron: FR-Fans.nl
Feyenoord verhuurde het afgelopen seizoen nog elf spelers. Van de elf spelers zijn er inmiddels negen verkocht en twee spelers worden opnieuw verhuurd. Alleen Jeffrey Altheer (Excelsior) en Adalberto Neto (Kvc Westerlo) worden volgend seizoen nog verhuurd door Feyenoord.
Exit verhuurde spelers:
Christian Gyan (einde contract)
Pascal Bosschaart (aan Ado Den Haag)
Danko Lazovic (aan Vitesse / Psv)
Gerson Magrão (aan Flamengo)
Mark Otten (aan Nec)
Ali Boussaboun (aan Al Wakrah)
Maikel Aerts (aan Willem II)
Akwasi Nana Asare (aan Kv Mechelen)
Abdul-Yakinu Iddi (aan Kv Mechelen)
Ja, die!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:47 schreef Merkie het volgende:
Akwasi Nana Asare (aan Kv Mechelen)
Abdul-Yakinu Iddi (aan Kv Mechelen)
Wie?
quote:Adalberto Neto (Kvc Westerlo)
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:47 schreef Merkie het volgende:
Wie?
Lekker boeiendquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:19 schreef Maikalo het volgende:
Patrick Paauwe trouwens naar Gladbach
Dat is inderdaad al 1 hele keer ja!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:17 schreef Malibu-06 het volgende:
Elke keer als alle geruchten over bepaalde spelers de ronde gaan, tekent er een totaal andere speler bij Feyenoord.
Volgens mij gingen er zeer weinig geruchten over de Cler de weken/dagen voordat hij tekende.
Was met Vlaar ook, kwam uit het niets vallen toen. En Beenhakker werd ook totaal niet als kandidaat genoemd toen Koeman ontslag nam.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:20 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Dat is inderdaad al 1 hele keer ja!
En wat zou de achterliggende reden achter jouw theorie zijn?
We ruilen Pardo voor Eto'o en Messiquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:23 schreef FrankyMcG het volgende:
Dan is er dus nog een kans dat Et'o onze nieuwe aanvaller wordt.... ?
Met perez erbij voor de kankernegersquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:23 schreef FrankyMcG het volgende:
Dan is er dus nog een kans dat Et'o onze nieuwe aanvaller wordt.... ?
Maar dat komt ook omdat de interim-trainer niet echt boeiend is. Ten tweede is dat zo geregeld, daar gaat geen weken onderhandelen aan vooraf. Bosz: "Ey Leo interim-trainer pls k?" Leo: "k lawl zie je morgen." Geen journalist die daartusen komt.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:21 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Was met Vlaar ook, kwam uit het niets vallen toen. En Beenhakker werd ook totaal niet als kandidaat genoemd toen Koeman ontslag nam.
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:26 schreef TC03 het volgende:
[..]
Maar dat komt ook omdat de interim-trainer niet echt boeiend is. Ten tweede is dat zo geregeld, daar gaat geen weken onderhandelen aan vooraf. Bosz: "Ey Leo interim-trainer pls k?" Leo: "k lawl zie je morgen." Geen journalist die daartusen komt. [afbeelding]
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:26 schreef TC03 het volgende:
[..]
Maar dat komt ook omdat de interim-trainer niet echt boeiend is. Ten tweede is dat zo geregeld, daar gaat geen weken onderhandelen aan vooraf. Bosz: "Ey Leo interim-trainer pls k?" Leo: "k lawl zie je morgen." Geen journalist die daartusen komt. [afbeelding]
Midmid?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:17 schreef Malibu-06 het volgende:
Vraag me trouwens af waar ze Gio neer gaan planten, aangezien ik zowel de Cler als Drenthe niet op de bank zie gaan zitten.
Vorig jaar zou Vagner Love komen en toen kregen we Griek.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:56 schreef koningdavid het volgende:
Gio en Makaay komen dus naar Feyenoord.
Het is opvallend rustig in dit topic?
Ik denk dat de Graafschap zich moet richten op clubs als Willem 2, Excelsior, Ajax en VVV om te stunten.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:51 schreef xJapser het volgende:
Nou nu schijnt het allemaal definitief te worden. Gio toch naar Feyenoord, en dan volgt Makaay vanzelf heb ik vernomen. Ik hoop het voor de club. Niet voor ons, want nu hebben weer minder kans om te stunten
Man, zijn allemaal geruchten. Volgens mij is er weinig van waar.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:56 schreef koningdavid het volgende:
Gio en Makaay komen dus naar Feyenoord.
Lucius tussen dat rijtjequote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:59 schreef endr0me het volgende:
Jullie hebben, als Gio en Makaay komen, toch een heel lekker team staan hoor..
de Guzman, Drenthe, De Cler, Lucius, Makaay, Hofs, Vlaar, Slory, Bruins
Toch knap van ze als ze Gio en Makaay rond weten te krijgen..
quote:'Barça maakt vertrek Gio bekend'
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op dinsdag, 26 juni om 21:47
Volgens het Spaanse persagentschap EFE, vergelijkbaar met het ANP, staat Giovanni van Bronckhorst op het punt om een contract bij Feyenoord te tekenen. De verdediger zou vandaag met Barcelona onderhandeld hebben over zijn lopende verbintenis tot volgend jaar zomer en inmiddels in Nederland vertoeven.
De geruchten dat de Oranje-international een clausule in zijn contract heeft, waardoor de Rotterdammers hem transfervrij kunnen overnemen, wordt dinsdagavond door verschillende Spaanse media bevestigd. Een half uur geleden kwam Catalunya Ràdio bovendien met de berichtgeving dat verschillende bronnen binnen de Catalaanse club zelf de transfer als beklonken beschouwen.
De clausule zou door de Nederlander vorig jaar zomer in zijn verbintenis zijn opgenomen, om zo altijd op elk moment de beslissing om terug te keren in eigen hand te hebben. Naar verluidt zal nog vanavond of woensdagochtend het vertrek van Gio door Barcelona officieel worden gemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |