Dat wist ik nog niet. Nog twee endurance races en dan nog iets van 9 races in de een-na-laatste klasse.quote:Op donderdag 5 juli 2007 10:50 schreef rival het volgende:
[..]
heerlijk zijn de endurance!
je krijgt al een heleboel geld door eerste te worden, dan krijg je nog extra geld omdat je de race hebt uitgereden.
en als je dan alle races gedaan hebt krijg je weer bijna een miljoen
ik vind het leuker als ik snelle tijden neerzet met een controller dan langzamere tijden met een stuurtjequote:Op donderdag 5 juli 2007 11:06 schreef Heintje het volgende:
De controller speelt denk ik iets makkelijker. Maar het stuurtje een stuk leuker.
jullie spelen waarschijnljk allemaal met de xbox op een monitor achter je bureautje..quote:Op donderdag 5 juli 2007 11:16 schreef SlaadjeBla het volgende:
Het geeft me een grotere kick om met het stuurtje perfect in te sturen, met de pedalen goed te doseren en dan vlak langs de curbs de bocht uit te komen, dan wanneer ik dat met de controller deed. Het voelt dan niet als autorijden, maar als een spelletje spelen. Ik verbeter ook liever mijn eigen tijden (met stuurtje) dan dat ik de snelste op de baan ter wereld wil worden.
so true! ik lig nu altijd achterover in me luie stoel met voetenbankje....quote:Op donderdag 5 juli 2007 11:17 schreef ErwinEHVNL het volgende:
als je dus op de bank achter je big ass tv zit is het lastig om languit op de bank te liggen en dan ook nog eens sturen en pedalen te bedienen
je moet de bochten niet zien aankomen, je moet gewoon weten waar je moet remmen en insturenquote:Op donderdag 5 juli 2007 11:17 schreef Catch_me het volgende:
Hoe rijden jullie trouwens? 3rd person of 1st person / hood view? Zelf rijd ik 3rd person omdat ik de bochten dan wat eerder zie aankomen
en dan een lekker jonko erbijquote:Op donderdag 5 juli 2007 11:18 schreef rival het volgende:
[..]
so true! ik lig nu altijd achterover in me luie stoel met voetenbankje....heerlijk
Nee, luie bank en dito houding met stuur op de knieen. Ik wil nog een bijzettafeltje voor het stuur, omdat dit niet ideaal is.quote:Op donderdag 5 juli 2007 11:17 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
jullie spelen waarschijnljk allemaal met de xbox op een monitor achter je bureautje..
als je dus op de bank achter je big ass tv zit is het lastig om languit op de bank te liggen en dan ook nog eens sturen en pedalen te bedienen
Ik ben jaloersquote:Op donderdag 5 juli 2007 11:26 schreef Heintje het volgende:
Ik speel met het beeld op mijn TV. Heb voor mijn stuur een playseat.
En ik speel het spel met de bumper cam.
ik heb een chaise longuequote:Op donderdag 5 juli 2007 11:26 schreef Heintje het volgende:
Ik speel met het beeld op mijn TV. Heb voor mijn stuur een playseat.
En ik speel het spel met de bumper cam.
neem een vriendin, of koop een russische bruidquote:Op donderdag 5 juli 2007 11:43 schreef rudedeltadude het volgende:
ik speel het op mijn tv, nou ja, het beeld op mijn tv dan he... ik zelf zit onderuitgezakt in mijn luie stoel, met een geimproviseerd voetenbankje (lees kratje bier). Voordeel: je hoeft niet de hele tijd op te staan om een nieuw pilsje te pakken
die vriendin is er al... alleen is die nog steeds druk met sims 2quote:Op donderdag 5 juli 2007 11:56 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
neem een vriendin, of koop een russische bruid![]()
Dat heb ik ook altijd. Voornamelijk met de PCquote:Op donderdag 5 juli 2007 11:10 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
ik vind het leuker als ik snelle tijden neerzet met een controller dan langzamere tijden met een stuurtje
tuurlijk, forza 2 op de pc...quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:23 schreef X-fi het volgende:
[..]
Dat heb ik ook altijd. Voornamelijk met de PC
Ik zeg toch niet dat het FM2 is? Vooral met GP4, NFS-games ben ik met mijn tobo vele malen sneller.quote:
spelen op een pcquote:Op donderdag 5 juli 2007 13:43 schreef X-fi het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat het FM2 is? Vooral met GP4, NFS-games ben ik met mijn tobo vele malen sneller.
Ik heb een tijd DTM 3 gespeeld op de pc met de 360 controller en daarna een stuurtje gekocht, maar met de 360 controller was ik veel sneller dan met het stuurtje. En dat terwijl het met het stuurtje wel sneller aanvoelde.quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:23 schreef X-fi het volgende:
[..]
Dat heb ik ook altijd. Voornamelijk met de PC
Waar zit nou eigenlijk die ingang van de pitstraat? Heb hem nog niet kunnen ontdekken.quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:53 schreef X-fi het volgende:
Oja. De endurance race op Nordschleife had ik in 49 minuten klaarMet een voorsprong van 3.34 minuten. Heb drie keer een pitstop moeten maken aangezien mijn banden geel/oranje werden! Tof gedaan in ieder geval. De Porsches rouleren op Nordschleife, maar ik rij nog liever in de Bentleys
na de startfinish na de eerste scherpe bocht naar rechts zit ie aan de rechterkant! (dus de eerste bocht waar je voor in de ankers moet)quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:21 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Waar zit nou eigenlijk die ingang van de pitstraat? Heb hem nog niet kunnen ontdekken.
jij vliegt daar waarschijnlijk vaker uit de bocht, waardoor hij nog nooit is opgevallenquote:Op donderdag 5 juli 2007 15:21 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Waar zit nou eigenlijk die ingang van de pitstraat? Heb hem nog niet kunnen ontdekken.
Ah ok, Ik had hem eerder voor start/finish verwacht. Vandaar dat hij me niet is opgevallen.quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:23 schreef rival het volgende:
[..]
na de startfinish na de eerste scherpe bocht naar rechts zit ie aan de rechterkant! (dus de eerste bocht waar je voor in de ankers moet)
hij ligt daar omdat daar het hele complex is van het officele f1 circuitquote:Op donderdag 5 juli 2007 15:51 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ah ok, Ik had hem eerder voor start/finish verwacht. Vandaar dat hij me niet is opgevallen.
quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:21 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Is ook eigenlijk wel logisch, maar ik lette er op dat moment niet echt op. En de twee keer dat ik er heb gereden had ik hem ook niet nodig. Dus ik dacht, ik vraag het maar voor de zekerheid als ik hem wel een keer nodig heb.quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:53 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
hij ligt daar omdat daar het hele complex is van het officele f1 circuit
new york is dan ook geen circuit...quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:08 schreef Heintje het volgende:
Op zo'n beetje elk circuit ligt de pitstraat wel bij de start finish. (New York ook niet) en een aantal short circuits hebben geen pitstraat.
Of net er voor natuurlijk, ligt er aan welke kant je oprijd.quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:24 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
new york is dan ook geen circuit...
maar ook daar ligt de pitstraat net na de start/finish![]()
de goeiequote:Op donderdag 5 juli 2007 16:27 schreef Heintje het volgende:
[..]
Of net er voor natuurlijk, ligt er aan welke kant je oprijd.
Dan ligt hij net voor de start finish.quote:
^$@$%^@% TURN 10quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:43 schreef Heintje het volgende:
[..]
Dan ligt hij net voor de start finish.
Om 1 of andere reden hebben ze de default rijrichting tussen deel 1 en 2 omgedraait.
ze hebben ook de lange versie van NY circuit eruit gehaaldquote:Op donderdag 5 juli 2007 16:43 schreef Heintje het volgende:
[..]
Om 1 of andere reden hebben ze de default rijrichting tussen deel 1 en 2 omgedraait.
Welk gedeelte van het circuit wordt dan gebruikt op de Nordschleife? Kom me niets bekend voor om eerlijk te zijn.quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:01 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Is ook eigenlijk wel logisch, maar ik lette er op dat moment niet echt op. En de twee keer dat ik er heb gereden had ik hem ook niet nodig. Dus ik dacht, ik vraag het maar voor de zekerheid als ik hem wel een keer nodig heb.
Forza 2 heeft beidequote:Op donderdag 5 juli 2007 16:43 schreef Heintje het volgende:
[..]
Klaaaaaaarquote:
Je laat het klinken als werkquote:Op vrijdag 6 juli 2007 02:32 schreef X-fi het volgende:
[..]
Klaaaaaaar
3 uur bezig geweestNu maar slapen
Morgen de laatste races doen in de een-na-laatste sessie. En dan heb ik Europa af
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |