40/45 minutenquote:Op maandag 2 juli 2007 10:44 schreef Heintje het volgende:
Volgens mij zitten alle endurence races ongeveer rond de 50 a 60 minuten.
Ik heb de endurance race op Mugello (35 ronden) in 39 minuten afgerondquote:
het zou eruit zien als je met een R1 klasse wagen ook maar 25 rondjes hoeft te rijden.. dan ben je wel in een half uur klaar...quote:Op maandag 2 juli 2007 10:57 schreef Heintje het volgende:
Waar ik eigenlijk meer op doelde is dat het niet zo is dat de latere reces nog eens veel langer duren dan de eerste.
Ze zijn alle tien ongeveer even lang (qua tijd dan)
ik wil ook!!quote:Op maandag 2 juli 2007 10:58 schreef X-fi het volgende:
[..]
Ik heb de endurance race op Mugello (35 ronden) in 39 minuten afgerondMet de McLaren
Dat niet nee, maar juist dat als je verder komt dat je dan nog eens langer bezig bent.quote:Op maandag 2 juli 2007 11:54 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
het zou eruit zien als je met een R1 klasse wagen ook maar 25 rondjes hoeft te rijden.. dan ben je wel in een half uur klaar...
das in het echt ook!quote:Op maandag 2 juli 2007 11:57 schreef Heintje het volgende:
[..]
Dat niet nee, maar juist dat als je verder komt dat je dan nog eens langer bezig bent.
Dus dat je over de D race iets van 40 minuten doet en over de R1 race al snel 1.5 uur of zo.
Als ze nou eens zouden beginnen met mensen die tegen het verkeer in rijden ghost te maken.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:43 schreef Slein83 het volgende:
Wat zitten er toch een stel kneuzen online. Reed gisteraaf met mijn getunede Hks Evo tegen gasten met de audi r8. Mijn bakkie trekt alle andere bij de start er met gemak uit. Maar wat doen die gasten dus, in plaats van normaal rechtuit te gaan gaan ze vol naar links terwijl ik er al naast zat. Gevolg was dus dat hij een tailwhip kreeg en in de muur beukte samen met nog een gast.
Die gast lopen schelden, maar ik ben niet van me lijn af gegaan. Dus schelden hoefde die niet. Maar wat gingen kennelijk zijn vriendjes doen! Die gingen dus tegen het verkeer in en bleven volop op mij in rammen. Tenminste dat probeerden ze, was ze iedere keer te slim af en heb de race uitgereden voor rond de 20.000 credits. Direct daarna maar andere hiost gezocht.
Maar damn wat een losers![]()
quote:Op woensdag 4 juli 2007 09:47 schreef Heintje het volgende:
[..]
Als ze nou eens zouden beginnen met mensen die tegen het verkeer in rijden ghost te maken.
Of zo als ik al eerder zei, als je niet in de zelfde ronde zit --> ghost. Heb je gelijk het bovenstaande opgelost.
Typ jij berichten op Fok tijdens het racen?quote:Op woensdag 4 juli 2007 00:23 schreef X-fi het volgende:
Ik zit nu in ronde 3 van de 7 op de Nordschleife en mijn banden worden geel, tijd voor de stop
Ronde vijf. Pitstop nummer 2!!
En wat is dat weer voor iets. Toch niet serieus zo'n Nazi-verheerlijkende Amerikaan?quote:
Heb je die met een R3 GT3 gereden? Ik zie nergens waar ik zo'n R3 kan winnen en ben te beroerd 3 ton uit te geven ondanks dat ik 2 miljoen op m'n rekening hebquote:Op woensdag 4 juli 2007 10:53 schreef X-fi het volgende:
Oja. De endurance race op Nordschleife had ik in 49 minuten klaarMet een voorsprong van 3.34 minuten. Heb drie keer een pitstop moeten maken aangezien mijn banden geel/oranje werden! Tof gedaan in ieder geval. De Porsches rouleren op Nordschleife, maar ik rij nog liever in de Bentleys
Met een R4 Porsche lukt het prima...quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:03 schreef twi het volgende:
[..]
Heb je die met een R3 GT3 gereden? Ik zie nergens waar ik zo'n R3 kan winnen en ben te beroerd 3 ton uit te geven ondanks dat ik 2 miljoen op m'n rekening heb
Op welk niveau rijd je?quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:35 schreef existenz het volgende:
[..]
Met een R4 Porsche lukt het prima...
anders heb je het toch "druk druk druk druk druk druk"quote:Op donderdag 5 juli 2007 09:28 schreef -Struikrover- het volgende:
Word hier serieus fucking gek van hey, zit nu al een maand zonder xbox 360
en iedereen hier maar lekker racen :'')
Ja, maar nu even niet dus...quote:Op donderdag 5 juli 2007 09:32 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
anders heb je het toch "druk druk druk druk druk druk"![]()
duitserquote:Op donderdag 5 juli 2007 09:51 schreef Catch_me het volgende:
Gebruikt hier iemand dat MS 'wireless' stuurtje? Heb hem gisteren gekocht maar ik kan niet de goede instellingen vinden in Forza 2. De deadzone voor het midden van het stuur heb ik op 2% gezet en aan de buitenkanten staat ie op 100% maar ik vind het nog niet echt lekker werken terwijl het in PGR3 die erbij zat wel aardig werkt.
Erg volwassenquote:
Snel typen tijdens een pitsstopquote:Op woensdag 4 juli 2007 17:59 schreef Dromer het volgende:
[..]
Typ jij berichten op Fok tijdens het racen?![]()
Of doe je het ff snel tijdens een pitsstop?
heerlijk zijn de endurance!quote:Op donderdag 5 juli 2007 10:47 schreef X-fi het volgende:
De endurance race (de laatste) is ook al gedaan. Nog twee te gaan. Die op Suzuka en Silverstone. Ben nu op 95%
ben ik het mee eens!quote:Op donderdag 5 juli 2007 10:49 schreef X-fi het volgende:
Om eerlijk te zijn gebruik ik liever de analoge stick dan een stuurtje... Analoge stick rouleert ook best
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |