Typ jij berichten op Fok tijdens het racen?quote:Op woensdag 4 juli 2007 00:23 schreef X-fi het volgende:
Ik zit nu in ronde 3 van de 7 op de Nordschleife en mijn banden worden geel, tijd voor de stop
Ronde vijf. Pitstop nummer 2!!
En wat is dat weer voor iets. Toch niet serieus zo'n Nazi-verheerlijkende Amerikaan?quote:
Heb je die met een R3 GT3 gereden? Ik zie nergens waar ik zo'n R3 kan winnen en ben te beroerd 3 ton uit te geven ondanks dat ik 2 miljoen op m'n rekening hebquote:Op woensdag 4 juli 2007 10:53 schreef X-fi het volgende:
Oja. De endurance race op Nordschleife had ik in 49 minuten klaarMet een voorsprong van 3.34 minuten. Heb drie keer een pitstop moeten maken aangezien mijn banden geel/oranje werden! Tof gedaan in ieder geval. De Porsches rouleren op Nordschleife, maar ik rij nog liever in de Bentleys
Met een R4 Porsche lukt het prima...quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:03 schreef twi het volgende:
[..]
Heb je die met een R3 GT3 gereden? Ik zie nergens waar ik zo'n R3 kan winnen en ben te beroerd 3 ton uit te geven ondanks dat ik 2 miljoen op m'n rekening heb
Op welk niveau rijd je?quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:35 schreef existenz het volgende:
[..]
Met een R4 Porsche lukt het prima...
anders heb je het toch "druk druk druk druk druk druk"quote:Op donderdag 5 juli 2007 09:28 schreef -Struikrover- het volgende:
Word hier serieus fucking gek van hey, zit nu al een maand zonder xbox 360
en iedereen hier maar lekker racen :'')
Ja, maar nu even niet dus...quote:Op donderdag 5 juli 2007 09:32 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
anders heb je het toch "druk druk druk druk druk druk"![]()
duitserquote:Op donderdag 5 juli 2007 09:51 schreef Catch_me het volgende:
Gebruikt hier iemand dat MS 'wireless' stuurtje? Heb hem gisteren gekocht maar ik kan niet de goede instellingen vinden in Forza 2. De deadzone voor het midden van het stuur heb ik op 2% gezet en aan de buitenkanten staat ie op 100% maar ik vind het nog niet echt lekker werken terwijl het in PGR3 die erbij zat wel aardig werkt.
Erg volwassenquote:
Snel typen tijdens een pitsstopquote:Op woensdag 4 juli 2007 17:59 schreef Dromer het volgende:
[..]
Typ jij berichten op Fok tijdens het racen?![]()
Of doe je het ff snel tijdens een pitsstop?
heerlijk zijn de endurance!quote:Op donderdag 5 juli 2007 10:47 schreef X-fi het volgende:
De endurance race (de laatste) is ook al gedaan. Nog twee te gaan. Die op Suzuka en Silverstone. Ben nu op 95%
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |