Dat dacht ik dus ook, maar nadat ik na m'n eerste selectie nog een paar keer had gewisseld kreeg ik de melding dat ik al m'n wissels al had gebruikt.quote:Op maandag 2 juli 2007 07:35 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:
Ik heb mijn eerste selectie gemaakt! Zover ik begreep mag ik tot 7 juli nog wisselen zovaak ik wil en dan is het definitief.
Oeh, dan is het maar goed dat ik nog niks geselecteerd had... Hopelijk idd een bug, want bij de F1-manager werkt het wel zo: tot het laatste moment vóór aanvang van de competitie is het gratis wisselen!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:19 schreef L_auteur het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook, maar nadat ik na m'n eerste selectie nog een paar keer had gewisseld kreeg ik de melding dat ik al m'n wissels al had gebruikt.
Hopelijk is het een bugje, anders ga ik niet ver geraken deze manager (met bijna alleen maar sprinters)
Niet getreurd!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:19 schreef L_auteur het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook, maar nadat ik na m'n eerste selectie nog een paar keer had gewisseld kreeg ik de melding dat ik al m'n wissels al had gebruikt.
Hopelijk is het een bugje, anders ga ik niet ver geraken deze manager (met bijna alleen maar sprinters)
quote:Wisselen
Voordat het spel begint kan je nog volop wisselen (Ondanks dat de tekst anders suggereert). Als het spel eenmaal begonnen is, zijn er drie wisselmomenten: voor 12 juli 00.01 uur, voor 19 juli en voor 23 juli 0:00 uur. In deze wisselperiodes kunnen telkens twee gewone renners gewisseld worden en één toprenner.
Je kan Petacchi nu maar beter uit je selectie zettenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 01:27 schreef Glijdt_licht het volgende:
Ik heb eerst maar even voor twee topsprinters gekozen, en één iemand voor de eindoverwinning. Dan ruil ik Petacchi later wel in voor Klöden denk ik, want Petacchi stopt toch direct als de bergen opdoemen.
McEwen is ook een goede sprinter, en hij rijdt de tour waarschijnlijk wel uit. Valverde voor de eindoverwinning.
Cancellara voor tijdritten en proloog.
Freire als extra sprinter, ook voor de eerste ritten.
Schleck gaat later goed mee in de bergen, net als Popovych en Savoldelli kan eigenlijk alles wel redelijk.
Verder Moreau er nog bij, altijd in voor een goede eindklassering, en kan redelijk goed mee in de bergen. Dan vragen jullie je misschien af, waar is Vino? Misschien doe ik die ook wel in plaats van Petacchi als de bergen opdoemen.
GRMBL... ik DACHT dus dat ik me had aangemeld...quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:36 schreef RedFever007 het volgende:
Excuses aan diegenen die al een team hadden samengesteld. We konden niet anders dan alle aanmeldingen verwijderen omdat het gratis wisselen voor de nodige problemen zorgde bij mensen die al 2 maal een renner hadden gewisseld.![]()
Omdat de meeste 'top'renners aan de doping zittenquote:
Hoet heet die ene renner ook alweer die paar dagen terug een "open boekje" deed over de wielerwereld? stond nog in de telegraafquote:Op donderdag 5 juli 2007 13:11 schreef L_auteur het volgende:
Hoe kom je aan die wijsheid?
In de FAQ staat dat het er 15 zijn terwijl er maar 11 onder Toprenners staan.quote:
Jaksche. Maar Astana doet gewoon mee omdat Mazzoleni (nog) niet geschorst is. Maar dit is allemaal OT.quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:22 schreef Consigliere het volgende:
[..]
Hoet heet die ene renner ook alweer die paar dagen terug een "open boekje" deed over de wielerwereld? stond nog in de telegraaf
Hij stelde dat bovengenoemde renners dope gebruikten .. en nog wat anderen van Telecom en CSC --> aangezien het de tourdirectie dit keer menens is, verwacht ik echt niet dat ze mee zullen doen
Ohquote:Op donderdag 5 juli 2007 13:08 schreef Consigliere het volgende:
kloden en vino worden toch uitgesloten van deelname.. nutteloos om ze in je team op te nemen
Zo ontopic als maar kan..quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:38 schreef Oxyligen het volgende:
[..]
Jaksche. Maar Astana doet gewoon mee omdat Mazzoleni (nog) niet geschorst is. Maar dit is allemaal OT.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |