quote:
Wát een ziek groot festival is dat eigenlijkquote:Op zondag 24 juni 2007 00:51 schreef golfer het volgende:
Line up morgen/vandaag bij het festival:
http://www.bbc.co.uk/glastonbury/2007/artists/240607/
Rimpelquote:
Geweldig he?quote:Op zondag 24 juni 2007 00:53 schreef EnGCatjuh het volgende:
Wát een ziek groot festival is dat eigenlijk
Mjuh.. en dit was maar een dag...quote:Op zondag 24 juni 2007 00:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Geweldig he?
En dan behalve muziek nog allerlei allerlei performances en optredens.
Iets van 1.500 acts in totaal gedurende 3 dagen.
Maar niet zo erg als Iggy, mag ik hopen?quote:
Sommige mensen zijn gewoon idioot.quote:Op zondag 24 juni 2007 01:19 schreef Bluezz het volgende:
Iggy wat een performer
Glijd echt keihard uit op die heup van hem, doet net of ie het van plan was, dus blijft even liggen... stelt met pijn in zijn gezicht zijn bandleden nog ff voor (tijd winst) en gaat gewoon verder met het volgende nummer
Jeetje DSquote:Op zondag 24 juni 2007 01:40 schreef DarkShine het volgende:
* DarkShine is weer terug.
Ondanks dat ik geen astmapatiënt ben net toch een zware astma-aanval gehad (weet ik dus meteen waar ik deze week al vaker last van had 't 's avonds...). Resultaat is dat ik naast de kuur van mijn huisarts nog een kuur heb en een pompje 2 maal daags...
Mag voorlopig ook nog niet werken, mijn ademhaling moet eerst weer stabiel worden.
Dat moet haast wel. Geen enkele verstandige student is namelijk om 06.13 op, tenzij hij moet werken.quote:Op zondag 24 juni 2007 06:13 schreef Grulez het volgende:
Hier heb jij je zin. Als ik dat op een regulier tijdstip doe, is het geoorloofd maar baldadig. Is het 6.13 ben je opeens bezopen![]()
vooral die fles drank zal mij goed doen jaquote:
Hou het maar op middag deze keer. Het is zondag, morgen sta ik pas weer vroeg op.quote:
Dan zou ik me wel zwaar afgezet voelen jaquote:Op zondag 24 juni 2007 12:25 schreef sjimz het volgende:
[..]
Zou ook raar zijn als je kamer buiten was he!
Was de vonk overgeslagen?quote:
moto gpquote:Op zondag 24 juni 2007 12:27 schreef RayMania het volgende:
Totaal geen sport ook vandaag. Geen tennis, geen voetbal, helemaal niets.
Andere flatquote:
Het valt wel tegen, maar er is zeker wel sport:quote:Op zondag 24 juni 2007 12:27 schreef RayMania het volgende:
Totaal geen sport ook vandaag. Geen tennis, geen voetbal, helemaal niets.
Leuke betrokken baas heb jequote:Op zondag 24 juni 2007 12:41 schreef DarkShine het volgende:
Belt mijn werk net op, hoe het met me is. Vertel ik van vanacht en krijg direct de vraag 'maar kun je van de week wel weer beginnen?'...![]()
Genoeg sportzenders hierquote:Op zondag 24 juni 2007 12:45 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Het valt wel tegen, maar er is zeker wel sport:
- Slottijdrit Ronde van Zwitserland
- Ploegentijdrit Eindhoven
- Moto GP
- Voorbeschouwingen Wimbledon
Begint Wimbledon niet vandaag?quote:Op zondag 24 juni 2007 12:45 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Het valt wel tegen, maar er is zeker wel sport:
- Slottijdrit Ronde van Zwitserland
- Ploegentijdrit Eindhoven
- Moto GP
- Voorbeschouwingen Wimbledon
Die vraag was te verwachten, gezien het eerdere wat je over je baas hebt gepostquote:Op zondag 24 juni 2007 12:41 schreef DarkShine het volgende:
Belt mijn werk net op, hoe het met me is. Vertel ik van vanacht en krijg direct de vraag 'maar kun je van de week wel weer beginnen?'...![]()
Heeft rubber een meeting?quote:Op zondag 24 juni 2007 13:14 schreef RayMania het volgende:
Er lopen hier zeker 50 eenden bij het water. Hele verzamelplaats.
Als ze moeilijk gaan doen, dan halen ze er maar een arbo-arts bijquote:Op zondag 24 juni 2007 13:10 schreef DarkShine het volgende:
Ik ga zeker niet werken. Dat beslissen hun niet voor me als zowel de huisarts als op de nightcare word gezegd dat ik het niet mag momenteel.
Hangeendenquote:Op zondag 24 juni 2007 13:14 schreef RayMania het volgende:
Dat heb ik momenteel met muggen in mn kamer...quote:Op zondag 24 juni 2007 13:14 schreef RayMania het volgende:
quote:S J I M M I E zegt:
doe het graag met kinderen van 14
Waren et maar meisjesquote:Op zondag 24 juni 2007 15:36 schreef Bluezz het volgende:
Waar gaat het over?
Zit zjimsie aan kleine meisjes?
Een onbeduidend voetballertje.quote:
Gefeliciteerdquote:Op zondag 24 juni 2007 17:03 schreef EnGCatjuh het volgende:
De eerste slag met Ray en sjimz is gewonnen
Was denk ik wel te verwachten. Dat je van Clauw zou verliezen in ieder geval.quote:
Capiquote:
had het ook wel verwacht hoorquote:Op zondag 24 juni 2007 17:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Was denk ik wel te verwachten. Dat je van Clauw zou verliezen in ieder geval.
Bied je eigen dan aan, als je het zo goed weetquote:Op zondag 24 juni 2007 17:23 schreef pascalheister het volgende:
[..]
omg wat eenawards, heeft de jostiband ze gemaakt ofzo?
ja als er niet om gevraagd wordtquote:Op zondag 24 juni 2007 17:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Bied je eigen dan aan, als je het zo goed weet
Had ik al aan zien komen. Ik wist dat het moeilijk ging worden Vaduz te kloppen om de Issi award. Voor die andere 2 (Den Ouden en PSV) heb ik naar mijn mening niet echt recht op.quote:Op zondag 24 juni 2007 17:28 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ja als er niet om gevraagd wordt![]()
nog teleurgesteld dat je niks hebt gewonnen?
Ojaquote:
Nou zo aantrekkelijk ben je nou ook weer nietquote:Op zondag 24 juni 2007 17:44 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ojasorry ben een klein beetje heel erg mooi
wat een weekend![]()
helemaal niet toch?quote:Op zondag 24 juni 2007 17:38 schreef methodmich het volgende:
Pascal ook alleen maar een paar keer genomineerd?
Ik wilde nog wel dat jij de Guus Hiddink-award zou krijgen, voor meest wereldse Achterhoeker.
quote:Op zondag 24 juni 2007 17:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nou zo aantrekkelijk ben je nou ook weer niet![]()
waar staan die dan ?quote:Op zondag 24 juni 2007 17:47 schreef methodmich het volgende:
Genoemd in de afzonderlijke rijtjes door de nomineerders toch wel? Of ook dat niet?
Nee had een gemeente week en ik was leiding van de jeugd (groep 6,7 en 8) 27!! kids met 2 leiding...quote:Op zondag 24 juni 2007 17:54 schreef EnGCatjuh het volgende:
Sientje heeft tot diep in de nacht gemonopoly't?
Zal wel hè, wat zou hij anders moeten doenquote:Op zondag 24 juni 2007 17:54 schreef EnGCatjuh het volgende:
Sientje heeft tot diep in de nacht gemonopoly't?
Jawel, die was leiding bij de kleintjesquote:Op zondag 24 juni 2007 17:56 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Zal wel hè, wat zou hij anders moeten doen![]()
Oh hij was niet met dinnetje.
Dus dit was vast oefenen voor later zeg maar.quote:Op zondag 24 juni 2007 17:59 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Jawel, die was leiding bij de kleintjes
hahaha nou ik zie mezelf niet rond lopen met 27 van die kidsquote:Op zondag 24 juni 2007 18:02 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Dus dit was vast oefenen voor later zeg maar.
ok, 27 is wel erg veel, en niet haalbaar.quote:Op zondag 24 juni 2007 18:04 schreef appelsientje het volgende:
[..]
hahaha nou ik zie mezelf niet rond lopen met 27 van die kids
Maar we doen dit nu al iets van 7 jaar(zijn altijd met een leuke groep samen)
Huiliequote:Op zondag 24 juni 2007 17:23 schreef pascalheister het volgende:
omg wat eenawards, heeft de jostiband ze gemaakt ofzo?
quote:23 Pelé-award (voor de user die binnen VBL het minst met voetbal bezig is)
Againzender
appelsientje (6)
Bluezz (10)
Clauwheee
golfer (3)
Hung-05
Legolas_Greenleaf
pascalheister
INderdaad, de nominatie van AZ begrijp ik ook nietquote:
Tja, AZ, kansrijk, maar aan het eind wel met lege handenquote:Op zondag 24 juni 2007 18:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
INderdaad, de nominatie van AZ begrijp ik ook niet
Nee dat is een langer verhaalquote:Op zondag 24 juni 2007 18:06 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
ok, 27 is wel erg veel, en niet haalbaar.
Hebben jullie elkaar zo leren kennen?
Er voor het komend seizoen dan toch maar meer geld in pompen he?quote:Op zondag 24 juni 2007 18:19 schreef Againzender het volgende:
[..]
Tja, AZ, kansrijk, maar aan het eind wel met lege handen
Ik ben zelfs een paar keer genoemd. Dat vond ik best verrassendquote:Op zondag 24 juni 2007 18:19 schreef Againzender het volgende:
[..]
Tja, AZ, kansrijk, maar aan het eind wel met lege handen
Ik ben zelfs genoemd zag ikquote:Op zondag 24 juni 2007 18:38 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ik ben zelfs een paar keer genoemd. Dat vond ik best verrassend![]()
Maar ik denk dat ik wel weet door wie...
wat een prachtig festival is Glastonbury tochquote:
Hou je smoel.quote:Op zondag 24 juni 2007 19:00 schreef RayMania het volgende:
Ben je nu op je teentjes getrapt?
Daar stond eerst een dquote:
Ik twijfelde of daar nou nog een t ook bij moest, dus liet ik m maar weg...quote:
Gebiedende wijs enkel stamquote:Op zondag 24 juni 2007 19:03 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik twijfelde of daar nou nog een t ook bij moest, dus liet ik m maar weg....
Hou je smoed ?quote:
Bertod Jan lees ik.quote:Op zondag 24 juni 2007 19:54 schreef Grulez het volgende:
HJ?![]()
[afbeelding]
Heb het biermerk maar ff ontopic gemaakt...
Wakker blijven geldt nu voor mijquote:Op zondag 24 juni 2007 21:03 schreef clauwheee het volgende:
WAKKER WORDEN!
Ik zit inderdaad inmiddels aan de koffiequote:
quote:
Idd, Komen uit Leeds, waar Lucas Radebe voetbalde.quote:Op zondag 24 juni 2007 22:19 schreef -Vaduz- het volgende:
En het heeft nog met voetbal te maken ook.
Dat hoef je mij niet te vertellen hoorquote:Op zondag 24 juni 2007 22:21 schreef sjimz het volgende:
Idd, Komen uit Leeds, waar Lucas Radebe voetbalde.
En die kwam weer van de Kaizer Chiefs.
quote:Op zondag 24 juni 2007 22:25 schreef sjimz het volgende:
Je hebt die award niet vor niets gewonen hoor![]()
engels feestje BBCquote:Op zondag 24 juni 2007 23:01 schreef EnGCatjuh het volgende:
Op welke zender is Engels feestje en op welke zender is Gold Cup?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
BBC3 nu nog.quote:Op zondag 24 juni 2007 23:06 schreef EnGCatjuh het volgende:
Op BBC was net een of ander studioprogramma bij mij
Die heb ik nietquote:
Ja ik ook, maar ik heb het niet voor het zeggen daarmee he. En ik zou het zelf niet beter kunnenquote:Op zondag 24 juni 2007 23:13 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ik vond je vorige award er mooier uitzien![]()
Idd hij was slechts 1 keer vaker gekozen voor de nominaties tov mijquote:Op zondag 24 juni 2007 23:28 schreef EnGCatjuh het volgende:
Zo braaf is ie niet, hij heeft de Aissati-award niet voor niets níet gewonnen
En dat zegt genoeg, de schobbejak. Dat je oud en versleten bent, wil natuurlijk niet betekenen dat je poeslief bentquote:Op zondag 24 juni 2007 23:36 schreef Grulez het volgende:
[..]
Idd hij was slechts 1 keer vaker gekozen voor de nominaties tov mij![]()
Ja, leuk om te zien.quote:
beide dankzij MvBquote:Op maandag 25 juni 2007 00:05 schreef borisz het volgende:
[..]
19 jaar geleden wonnen we het EK op dezelfde dag![]()
Over Russen gesproken, advocaat staat eerstequote:Op maandag 25 juni 2007 00:08 schreef EnGCatjuh het volgende:
En een Rus!
Na 1 speeldag?quote:Op maandag 25 juni 2007 00:19 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Over Russen gesproken, advocaat staat eerste![]()
Voor die grote moet je te ver omhoog kijken inderdaad.quote:
ga daar op Lowlands maar bij staan kwijlenquote:
alsof dat zo bijzonder isquote:Op maandag 25 juni 2007 00:19 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Over Russen gesproken, advocaat staat eerste![]()
quote:Op maandag 25 juni 2007 00:26 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Voor die grote moet je te ver omhoog kijken inderdaad.
Ik denk dat je er een verdiend!quote:Karl Noten
Van Wikipedia
Ga naar: navigatie, zoek
Karl Noten (Suriname, 1965/1966) is een Nederlandse fitnesstrainer en presentator van televisieprogramma's over fitness en fysiotherapie. Sinds 2005 heeft hij op de vroege morgen een fitnessprogramma voor kinderen, de KidzClub, waar hij kinderen laat bewegen en dingen leert over goed en gezond eten. Ook doet hij samen met Olga Commandeur het fitnessprogramma Nederland in Beweging.
[bewerk] Loopbaan
Karl Noten heeft diverse opleidingen in de richting fysiotherapie gevolgd, bij de NISG de opleiding voor Fysiotherapie in de Sportgezondheidszorg en Fysiotherapie bij incontinentie en bedrijfsfysio, aan de Hogeschool West Brabant deed hij de opleiding tot fysiotherapeut. Ook deed hij diverse opleidingen voor turntrainer, aerobicstrainer, step-instructor en spinning-instructor.
In 1993 richtte hij het bedrijf Fysio Physics op. Dit bedrijf verzorgt cursussen voor instructeurs en fysiotherapeuten.
Ook schreef Karl Noten diverse boeken over fitness en aerobics en heeft hij een column in het dagblad De Telegraaf.
[bewerk] Externe link
Ik ben het lievelingetje van de mods, dat weet jequote:
ik kom net uit de HMHquote:Op maandag 25 juni 2007 00:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ga daar op Lowlands maar bij staan kwijlentrouwens
wel de goede functie gebruiken he...quote:Op maandag 25 juni 2007 00:34 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat was daar?
Wij gaan 070707 naar de Dijk [afbeelding]
quote:
Damian Rice was daar dusquote:Op maandag 25 juni 2007 00:34 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat was daar?
Wij gaan 070707 naar de Dijk [afbeelding]
jaquote:Op maandag 25 juni 2007 00:38 schreef rubbereend het volgende:
[..]de HMH
maar het was dus blijkbaar erg leuk?
Bij een epileptische aanval? Dat lijkt me niet het meest verstandigequote:Op maandag 25 juni 2007 00:40 schreef Bluezz het volgende:
[..]
*Mond op mond geeft etc.. [afbeelding]
Tongen bij mond-op-mondbeademing geven is nou ook niet echt verstandig.quote:Op maandag 25 juni 2007 00:44 schreef EnGCatjuh het volgende:
Bij een epileptische aanval? Dat lijkt me niet het meest verstandigeVoor je het weet ben je je tong kwijt.
hahah ja dat zou ik weleens willen zienquote:Op maandag 25 juni 2007 00:44 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Bij een epileptische aanval? Dat lijkt me niet het meest verstandigeVoor je het weet ben je je tong kwijt.
Ik betwijfel of je normaal mond-op-mondbeademing kan geven bij iemand met een epileptische aanval. Ik denk dat er dan wel wat fout gaat.quote:Op maandag 25 juni 2007 00:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Tongen bij mond-op-mondbeademing geven is nou ook niet echt verstandig.
quote:Op maandag 25 juni 2007 00:49 schreef rubbereend het volgende:
wel mooi dat je als afsluiter lekker de ruimte krijgt voor een heel concert
wissen ja, maar ik wis niet zomaar postsquote:Op maandag 25 juni 2007 00:50 schreef EnGCatjuh het volgende:
Dan kan je als mod zijnde toch gewoon je post deleten/verplaatsen?
Kippenvel hier en ik brul alle nummers mee.quote:Op maandag 25 juni 2007 00:49 schreef rubbereend het volgende:
wel mooi dat je als afsluiter lekker de ruimte krijgt voor een heel concert
Omdat het niet goed is voor je postcount?quote:Op maandag 25 juni 2007 00:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wissen ja, maar ik wis niet zomaar posts
ik heb met Bluezz te doenquote:Op maandag 25 juni 2007 00:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Kippenvel hier en ik brul alle nummers mee.![]()
die ene maakt daarop ook niet meer uitquote:Op maandag 25 juni 2007 00:54 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Omdat het niet goed is voor je postcount?
begint nu opeens te regenenquote:Op maandag 25 juni 2007 00:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Kippenvel hier en ik brul alle nummers mee.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |