Oh, tegen mij zegt ze altijd: "Hè? Sorry? Wat?".quote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:06 schreef Chowi het volgende:
Een vrouw geeft je gewoon een klap in je gezicht, Stofje.
Oh, en het is woensdag.
Beter articuleren.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:07 schreef Stofje het volgende:
[..]
Oh, tegen mij zegt ze altijd: "Hè? Sorry? Wat?".
En wie ben jíj nou weer? En wat dóe je hier? En wanneer ga je weer weg?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:07 schreef poepeneesje het volgende:
Sukkel, je snapt er niets van het is helemaal niet dinsdag! Het is fucking donderdag.
En ik ontkende het hè! Dat deed ik toch?! Zeg dat er ook even bij, dat ik het ontkende!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:08 schreef Blight het volgende:
Ik moest eerst weer twintig keer refreshen voordat 'ie in de active topics te zien was, blegh. Ik noemde Stofje zelfs al een 'mongool' omdat het zo lang duurde.
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:08 schreef Blight het volgende:
Ik moest eerst weer twintig keer refreshen voordat 'ie in de active topics te zien was, blegh. Ik noemde Stofje zelfs al een 'mongool' omdat het zo lang duurde.
Centraal bedoelde ik...quote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:09 schreef Janetje het volgende:
Seks
Zucht... Nou, goed, hou die klamme schaamlippen maar open, ik prop 'm er wel weer in.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:09 schreef Janetje het volgende:
Seks
Heb ik al iemand voor.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:10 schreef Stofje het volgende:
[..]
Zucht... Nou, goed, hou die klamme schaamlippen maar open, ik prop 'm er wel weer in.
Ja? Zei je "Nee, Stofje is helemaal geen mongool!" of wat zei je? Citeer jezelf eens!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:08 schreef Chowi het volgende:
[..]
En ik ontkende het hè! Dat deed ik toch?! Zeg dat er ook even bij, dat ik het ontkende!
Nee, doe niet. Je hebt aids van mij!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:10 schreef Stofje het volgende:
[..]
Zucht... Nou, goed, hou die klamme schaamlippen maar open, ik prop 'm er wel weer in.
Nou klinkt het alsof je hém betaald, in plaats van andersom.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:10 schreef Janetje het volgende:
[..]
Heb ik al iemand voor.
Maar thanks voor het aanbod.
Jup.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:11 schreef Stofje het volgende:
[..]
Nou klinkt het alsof je hém betaald, in plaats van andersom.
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:10 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ja? Zei je "Nee, Stofje is helemaal geen mongool!" of wat zei je? Citeer jezelf eens!
Zo. En nu ga ik.quote:(20:07) Siemen: Wanneer opent die mongool een nieuwe BeF?
(20:07) Primrose Oxterby: Heeft ie al gedaan.
(20:07) Primrose Oxterby: En stofje is geen mongool.
Nou en? Daar voel ik op dat moment toch niks van? Bovendien vind ik het fijn om iemand iets mee te geven, na een heet nachtje.quote:
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:34 schreef AudreyHepburn het volgende:
* AudreyHepburn legt c_c op een sofa en aait over haar hoofd.
Vertel.
Namen willen we.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:44 schreef clumsy_clown het volgende:
Punt 1 ging over iemand die denkt dat ze God herself is, want in dat labiele hoofdje van d'r heeft zíj gelijk en niets kan die bekrompen tunnelvisie verbreken.
Dat feestje nadat jij richting station was, was góed ja.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:45 schreef clumsy_clown het volgende:
En de eerste die denkt dat ik daadwerkelijk wat tegen homo's heb mag van een hoog gebouw af gegooid worden. M'n beste vriend is homo.
Je bent morgen pas jarig toch?quote:Op zondag 24 juni 2007 06:08 schreef rompompom het volgende:
Mijn verjaardagsfeestje is zojuist beëindigd. Het was ok.
Half 2. Ga eens héél snel naar bed, jongedame. Dit zijn onchristelijke tijden! Dat geldt óók voor Chowi, maar zij is een duivelskind.quote:Op zondag 24 juni 2007 01:31 schreef pussydeluxe het volgende:
Trusten allemaal.
Goed punt. Hopelijk was het een succes.quote:Op zondag 24 juni 2007 11:16 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ja, maar maandag is niet echt geschikt om een bruisende party te geven.
De laatste twee gingen om zes uur de deur uit. Niks mis mee.quote:Op zondag 24 juni 2007 12:02 schreef Misstique het volgende:
[..]
Goed punt. Hopelijk was het een succes..
quote:Op zondag 24 juni 2007 10:51 schreef Stofje het volgende:
[..]
Half 2. Ga eens héél snel naar bed, jongedame. Dit zijn onchristelijke tijden! Dat geldt óók voor Chowi, maar zij is een duivelskind.
Ik heb nog wel een bedhelft over.quote:Op zondag 24 juni 2007 12:10 schreef Chowi het volgende:
[..]
. Ik ben geen duivelskind! Hoe durf je mij zo te noemen? Nu word ik niet meer geaccepteerd in mijn uiterst christelijke dorp en móét ik wel verhuizen!
*zucht.
* Koffie aangeeft..quote:Op zondag 24 juni 2007 12:56 schreef cerror het volgende:
Pruttel.
Ik lust geen koffie.quote:
Anarchiedrank danquote:
Tof. Is er nog een puike opleiding die ik daar kan volgen? Dan trek ik gewoon bij je in.quote:
Ik ben serieus geschokt, weet je dat ? Call me crazy dat ik van mensen op een forum denk te kunnen inschatten of het koffiedrinkers zijn, maar jij kwam altijd op me over alsof je voor 14.00 uur en je eerste vier mokken koffie niet functioneerde.quote:
Nope. Ik drink veel anarchiedrank maar absoluut geen koffie. Ranzige bocht.quote:Op zondag 24 juni 2007 13:21 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ik ben serieus geschokt, weet je dat ? Call me crazy dat ik van mensen op een forum denk te kunnen inschatten of het koffiedrinkers zijn, maar jij kwam altijd op me over alsof je voor 14.00 uur en je eerste vier mokken koffie niet functioneerde.!
De Leidse Uni is vijf minuten met de trein.quote:Op zondag 24 juni 2007 13:05 schreef Chowi het volgende:
[..]
Tof. Is er nog een puike opleiding die ik daar kan volgen? Dan trek ik gewoon bij je in.
Mja. Dat kan ook.quote:
Ik twijfel nog steeds tussen de gepopte collars in Leiden, de schijnbare chaos in Utreg, en Amsterdam.quote:Op zondag 24 juni 2007 14:28 schreef rompompom het volgende:
[..]
De Leidse Uni is vijf minuten met de trein.
rompompom checkt de park. Pop.
Keuzes zijn ervoor om te negeren en headfirst in het meest verleidelijke te duiken.quote:Op zondag 24 juni 2007 14:56 schreef Chowi het volgende:
Keuzes zijn er om niet te maken. Of in ieder geval uit te stellen.
Leiden is ook wel ok qua winkelen en je zit voor de rest overal dichtbij; Den Haag, Amsterdam, Rotterdam én Utrecht zijn binnen een half uur te doen met de trein. En het strand is ook dichtbij, Katwijk of Noordwijk!quote:Op zondag 24 juni 2007 14:53 schreef Nosh het volgende:
[..]
Ik twijfel nog steeds tussen de gepopte collars in Leiden, de schijnbare chaos in Utreg, en Amsterdam.
Wat Amsterdam is, en sowieso alleen goed is voor dagtripjes voor kleding, sneakers, muziek en narcotica.
Levenskeuzes, hoera!
Eensch!quote:Op zondag 24 juni 2007 14:58 schreef Nosh het volgende:
[..]
Keuzes zijn ervoor om te negeren en headfirst in het meest verleidelijke te duiken..
Nosh, stomme kutpuber, kom nou gewoon hier wonen, en ga met de trein naar de locatie van je keuze voor je studie.quote:Op zondag 24 juni 2007 14:53 schreef Nosh het volgende:
[..]
Ik twijfel nog steeds tussen de gepopte collars in Leiden, de schijnbare chaos in Utreg, en Amsterdam.
Wat Amsterdam is, en sowieso alleen goed is voor dagtripjes voor kleding, sneakers, muziek en narcotica.
Levenskeuzes, hoera!
Ik krijg de trapkast in jullie stulpje?quote:Op zondag 24 juni 2007 15:13 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Nosh, stomme kutpuber, kom nou gewoon hier wonen, en ga met de trein naar de locatie van je keuze voor je studie.
Ik slaap wel onder je waskom. Dat ding heeft meer ruimte dan het Achterhuis destijds.quote:Op zondag 24 juni 2007 15:34 schreef Mokster het volgende:
Ik heb geen trapkast. Wel een trap. Daar mag je ook best op wonen.
Nou. Vooruit.quote:Op zondag 24 juni 2007 15:36 schreef Nosh het volgende:
Ik slaap wel onder je waskom. Dat ding heeft meer ruimte dan het Achterhuis destijds.![]()
En dan proberen te verklaren waarom je een uitgemergeld jochie die zichzelf voedt op Lush chocolade-zeepjes en bruisballen in je kast hebt.quote:
Als je in mijn washok komt wonen dan heb je een bruinlederen fauteuil tot je beschikking en kan je af en toe de groene korstjes uit de wastrommel knabbelen.quote:Op zondag 24 juni 2007 15:50 schreef Nosh het volgende:
[..]
En dan proberen te verklaren waarom je een uitgemergeld jochie die zichzelf voedt op Lush chocolade-zeepjes en bruisballen in je kast hebt.
Puik..
Zolang ik een schurftige hond mee mag nemen en minstens één inheems instrument muzikaal mag verkrachten op straat, staat dat hele crust-kelder leven me wel aan.quote:Op zondag 24 juni 2007 16:22 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Als je in mijn washok komt wonen dan heb je een bruinlederen fauteuil tot je beschikking en kan je af en toe de groene korstjes uit de wastrommel knabbelen.
Regen, regen, regen. Maar och, Air Traffic was wel leuk!quote:Op zondag 24 juni 2007 13:03 schreef mcDavid het volgende:
TVParkpop.
Mau Mau was leuker.quote:Op zondag 24 juni 2007 19:27 schreef Blight het volgende:
[..]
Regen, regen, regen. Maar och, Air Traffic was wel leuk!
Weet ik veel. Neem dan een kat.quote:
Wel leuk. "Zonnige" muziek op zulks een regenachtige dag.quote:
Regenachtige muziek zou er nog eens bij moeten komen!quote:Op zondag 24 juni 2007 20:22 schreef Chowi het volgende:
[..]
Wel leuk. "Zonnige" muziek op zulks een regenachtige dag.
Dat kan best mooi zijn hoor.quote:Op zondag 24 juni 2007 20:23 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Regenachtige muziek zou er nog eens bij moeten komen!
quote:Op zondag 24 juni 2007 17:15 schreef Nosh het volgende:
Zolang ik een schurftige hond mee mag nemen en minstens één inheems instrument muzikaal mag verkrachten op straat, staat dat hele crust-kelder leven me wel aan.
Hier in Rotterdam hebben we twee vaste straatmuzikanten die ik daadwerkelijk zou missen als ze er aan dagje niet staanquote:Op zondag 24 juni 2007 22:22 schreef AudreyHepburn het volgende:
Sowieso, met die huidige explosie aan Roemeense trekzakartiesten hier in de stad ben ik er echt van overtuigd dat ik een aangenamer geluid uit die dingen kan krijgen dan zij doorgaans voor elkaar krijgen, en ik heb nog nooit een accordeon in m'n handen gehad.
Nee, dan die zwerver op H-C, die welgeteld twee tonen kent, en beiden heel, héél fanatiek blijft herhalen.quote:Op zondag 24 juni 2007 22:22 schreef AudreyHepburn het volgende:
Sowieso, met die huidige explosie aan Roemeense trekzakartiesten hier in de stad ben ik er echt van overtuigd dat ik een aangenamer geluid uit die dingen kan krijgen dan zij doorgaans voor elkaar krijgen, en ik heb nog nooit een accordeon in m'n handen gehad.
Ja, of die ene bij Donner die problemen heeft met klemtonen: "Heeft U een euROOO voor de dakLOOOzenopVANG ?"quote:Op zondag 24 juni 2007 22:42 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh, en de nare metrobedelzwerfvrouw die 'HEEFT U EEN ZAKCENTJEEEE VOOR MIIIIJJJ, WANT DAN MAAKT U ME ZO BLIIIIJJJJJ' schreeuwt, begeleid door mondharmonica-gejengel.
Er is een nieuwe! Er is een nieuwe!quote:Op zondag 24 juni 2007 23:00 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ja, of die ene bij Donner die problemen heeft met klemtonen: "Heeft U een euROOO voor de dakLOOOzenopVANG ?".
Hier hebben we vrij weinig spannende zwervers. Die ene fluitist met twee tonen op HC is dood trouwens. Die altijd zo gehurkt speelde, tenminste. Die schijnt te zijn overleden.
Die ene met die zwarte gitaar, waarvan hij de steel vast heeft alsof het een bezem is, terwijl hij met zijn rechterarm over de snaren heen-en-weer ragt als ware het een orgelman die zijn roeping gemist heeft?quote:Op zondag 24 juni 2007 22:50 schreef Nosh het volgende:
[..]
Nee, dan die zwerver op H-C, die welgeteld twee tonen kent, en beiden heel, héél fanatiek blijft herhalen.
De hele dag door. Terwijl iedereen met een mengeling van oprechte verbazing en medelijden toekijkt, en er een bedrag aan kleingeld wordt gegeven waarvan de gemiddelde panfluitspeler meteen zou rentenieren.![]()
Ik ben pas laat in de middag gekomen, vanaf Marc Ford heb ik het gezien. Johan was ok, The Frames waren écht tof! En Kim Wilde, tsja...quote:Op zondag 24 juni 2007 19:27 schreef Blight het volgende:
[..]
Regen, regen, regen. Maar och, Air Traffic was wel leuk!
Oooh, we moéten echt 's tegen elkaar spelen! Ik ben er net zo slecht in maar vind het een geweldig spelquote:Op maandag 25 juni 2007 00:13 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik ging net Supermario'en met mijn vriend. En ik ben daar dus echt woest slecht in, ik was de hele tijd binnen 10 seconden af. En toen ik een keer niet binnen 10 seconden af was, trok ik in een woeste poging om een schildpad te ontwijken te hard aan de controller en toen had ik de Nintendo eruitgetrokken..
Ik geloof dat ik eerst op een Mario Bootcamp moet voordat hij ooit nog met me wil spelen..
Oh god, je bent er ook nog.quote:Op maandag 25 juni 2007 02:53 schreef Dribbel_ het volgende:
NOSH !
Het is de natúúr!quote:Op maandag 25 juni 2007 10:16 schreef Chowi het volgende:
Fijn, zo'n post lezen terwijl je aan je ontbijt begint.
Ja, hou maar op met je dure zweefvliegtermen.quote:
De schildpadden zijn het ergst. En de bewegende balkjes. En het allerergste is, als je eerst op een schildpad moet springen, 'm dan vast moet pakken en er mee moet gooien. Ik gooi mezelf dan altijd af.quote:Op maandag 25 juni 2007 00:18 schreef clumsy_clown het volgende:
Oooh, we moéten echt 's tegen elkaar spelen! Ik ben er net zo slecht in maar vind het een geweldig spel.
Watch and learn!.quote:Op maandag 25 juni 2007 11:06 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
De schildpadden zijn het ergst. En de bewegende balkjes. En het allerergste is, als je eerst op een schildpad moet springen, 'm dan vast moet pakken en er mee moet gooien. Ik gooi mezelf dan altijd af.
Ach, gelukkig ben ik geen gevechtsvlieger maar Duitslandkundige. Dan is die slechte oog-hand-coordinatie nog niet echt een probleem..
Wácht?quote:
Owned!quote:
Oeps.quote:
ok, ok... "schapenwolkjes"quote:Op maandag 25 juni 2007 10:20 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, hou maar op met je dure zweefvliegtermen.
Wat meer van die houtsnippers had inderdaad geen kwaad gekund.quote:Op maandag 25 juni 2007 11:57 schreef Dagonet het volgende:
Goedemorgen Liefjens, vanuit een regenovergoten Zwolle.
Nijmegen valt samen te vatten met één woord: modder.
super mario world.quote:Op maandag 25 juni 2007 12:09 schreef AudreyHepburn het volgende:
Wij waren Super Mario Land 3 aan het spelen.
Ik weet er alles van. *shirt uitwringt.quote:Op maandag 25 juni 2007 11:57 schreef Dagonet het volgende:
Goedemorgen Liefjens, vanuit een regenovergoten Zwolle.
Nijmegen valt samen te vatten met één woord: modder.
nee joh dat zeg ik altijd joh, ik ben niet goed bij mijn hoofd.quote:Op maandag 25 juni 2007 13:18 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Wat weet ik ervan, zei de gek..
Die 3 snippers sloegen idd helemaal nergens op.quote:Op maandag 25 juni 2007 12:19 schreef ehqo het volgende:
[..]
Wat meer van die houtsnippers had inderdaad geen kwaad gekund.
Ze begonnen matig; Kiedis kon geen toon houden en ze hadden wat opstartproblemen. Pas tijdens de tweede helft van t concert kwamen ze goed op gang en werd er lekker gejammed. Helaas was het toen ook heel snel voorbij, iets meer dan anderhalf uur hebben ze gespeeld.quote:Op maandag 25 juni 2007 15:11 schreef Stofje het volgende:
Jullie zijn bij RHCP geweest? Mijn perskaart ging blijkbaar niet door, kutzooi. Was het, ondanks het weer, wel tof?
Vraag meteen of 'ie even langs mijn huis komt om schoon te maken!quote:Op maandag 25 juni 2007 16:57 schreef Stofje het volgende:
Wat een tyfusweer. En ik moet nog boodschappen doen. Ik zou bijna de neiging krijgen om een Marokkaan te bellen, of ie even wat te vreten komt bezorgen.
quote:Op maandag 25 juni 2007 17:08 schreef Chowi het volgende:
[..]
Vraag meteen of 'ie even langs mijn huis komt om schoon te maken!
DANK JE CHOWI, ECHT.quote:Op maandag 25 juni 2007 17:12 schreef Chowi het volgende:
I don't really care, Nosh. Maar toch veel plezier!
Ik weet hoezeer mijn positieve verwensingen op prijs worden gesteld, jouwerzijds. Dus ik dacht. Och. Het kan er wel vanaf. Ditkeer.quote:
Dat tyfusweer was dus hier in delft precies toen ik op de fiets zat!quote:Op maandag 25 juni 2007 16:57 schreef Stofje het volgende:
Wat een tyfusweer. En ik moet nog boodschappen doen. Ik zou bijna de neiging krijgen om een Marokkaan te bellen, of ie even wat te vreten komt bezorgen.
Pics!quote:Op maandag 25 juni 2007 17:52 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Dat tyfusweer was dus hier in delft precies toen ik op de fiets zat!
in nog geen 30 seconden was ik t/m mijn onderbroek doorweekt
Berlijn.quote:Op maandag 25 juni 2007 17:29 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik ga naar Berlijn aan het einde van augustus, en ik heb vandaag een 500 gig externe harde schijf gekocht voor 120 euro..
Ik gniffelde.quote:Op maandag 25 juni 2007 18:10 schreef mcDavid het volgende:
[..]
[[url=http://www.picserver.nl/i/O0ZJN13UV88G/512/p.jpeg]afbeelding][/url]
Wat doe jij met een bidet?quote:Op maandag 25 juni 2007 18:10 schreef mcDavid het volgende:
[..]
[[url=http://www.picserver.nl/i/O0ZJN13UV88G/512/p.jpeg]afbeelding][/url]
Ik ben er.quote:Op maandag 25 juni 2007 18:57 schreef Stofje het volgende:
Siemen, kom der maar in.
quote:
De Shuffle-uitvoering!quote:Op maandag 25 juni 2007 19:10 schreef Blight het volgende:
iChow.
Ik werd in België al met die reclame doodgegooid, nu begint het gedonder in Nederland.quote:Op maandag 25 juni 2007 19:22 schreef Blight het volgende:
We zijn al zeventien minuten onderweg voor het eerste punt.
Hè. Sanchez is afgeleidt, er gebeurt iets op de tribune.
Wat doet hij nu?
Hoho, dit is nog nóóit vertoond!
Is die bal nog in?
Jáhá, hij is nog in! Ongelooflijk!
Ik kan je vertellen dat ik de Belgische versie nóg irritanter vind.quote:Op maandag 25 juni 2007 19:24 schreef Blight het volgende:
HIj is echt om te janken zo slecht.
hahah du bis gepwnd wie unne n00b!!@~!11!!einzweipolizei!!331!1!!dreivierbrigadier!@@@``!!!quote:Op maandag 25 juni 2007 19:28 schreef Chowi het volgende:
Als ik zeg dat ik die reclame niet ken, gaan jullie me dan uitlachen en n00b noemen?
Doe je dat nou expres, al die spelfouten en het overdreven aantal uitroeptekens?quote:Op maandag 25 juni 2007 19:34 schreef Blight het volgende:
[..]
hahah du bis gepwnd wie unne n00b!!@~!11!!einzweipolizei!!331!1!!dreivierbrigadier!@@@``!!!
Haha dat vind ik echt een goede en vooral heel onvoorspelbare grap.quote:Op maandag 25 juni 2007 19:34 schreef Blight het volgende:
[..]
hahah du bis gepwnd wie unne n00b!!@~!11!!einzweipolizei!!331!1!!dreivierbrigadier!@@@``!!!
Het was geen halve in ieder geval.quote:Op maandag 25 juni 2007 19:42 schreef Chowi het volgende:
[..]
Haha dat vind ik echt een goede en vooral hele onvoorspelbare grap.
AANGEPAST, FOKKING BITCHHOER.quote:Op maandag 25 juni 2007 19:44 schreef rompompom het volgende:
[..]
Het was geen halve in ieder geval.
Nou hè? Ik heb zelf ook bijna scheurbuik van het lachen.quote:Op maandag 25 juni 2007 19:42 schreef Chowi het volgende:
Haha dat vind ik echt een goede en vooral heel onvoorspelbare grap.
Ik kan het me voorstellen. Zulks een hilariteit komt zelden voor.quote:Op maandag 25 juni 2007 19:46 schreef Blight het volgende:
[..]
Nou hè? Ik heb zelf ook bijna scheurbuik van het lachen.
Nee, ik heb nu even zin in rebelie en haat.quote:Op maandag 25 juni 2007 19:46 schreef Stofje het volgende:
Nou, zullen we nou weer lief doen tegen elkaar?
Oh mijn god! Die onthoud ik! Die doet het vast fántastich op feestjes!quote:Op maandag 25 juni 2007 19:47 schreef Stofje het volgende:
Volgens mij is Chowi chagrijnig. En wat is er dan leuker om haar dan dé vraag te stellen, die je moet stellen als een vrouw chagrijnig is. "Hee, Chowi, ben je ongesteld of zo?".
Bwhehehe, roflcopter.
Op feestjes zou ik het niet doen. Daar zijn vaak méérdere vrouwen en die tegenstand moet je niet hebben.quote:Op maandag 25 juni 2007 19:48 schreef Blight het volgende:
[..]
Oh mijn god! Die onthoud ik! Die doet het vast fántastich op feestjes!
Wát een giller.quote:Op maandag 25 juni 2007 19:47 schreef Stofje het volgende:
Volgens mij is Chowi chagrijnig. En wat is er dan leuker om haar dan dé vraag te stellen, die je moet stellen als een vrouw chagrijnig is. "Hee, Chowi, ben je ongesteld of zo?".
Bwhehehe, roflcopter.
Dus je hebt nog wel een aantal jaren om de wereld te verbeteren! Grijp die kans, maak de wereld een stukje mooier.quote:Op maandag 25 juni 2007 19:50 schreef Blight het volgende:
Ik heb vandaag te horen gekregen dat ik in 2051 met pensioen kan.
Aftellen maar.quote:Op maandag 25 juni 2007 19:50 schreef Blight het volgende:
Ik heb vandaag te horen gekregen dat ik in 2051 met pensioen kan.
Not gonna be me.quote:
Als.quote:Op maandag 25 juni 2007 20:45 schreef mcDavid het volgende:
Dat ik het niet editte, dan...
Wlek album danquote:Op maandag 25 juni 2007 22:13 schreef Stofje het volgende:
FOK! gaat tráág! En ik schrijf een recensie van een tof album!.
hallo tjowwie !quote:Op maandag 25 juni 2007 22:30 schreef Chowi het volgende:
Hoi Dribbel!
Nu gaan we oven boeken en pianomuziek praten..quote:
Ik heb hier nog wel plek daarvoor.quote:Op maandag 25 juni 2007 22:46 schreef Mokster het volgende:
Een dansje doen dan maar? Naakt. In de regen.
La pittoresque Heeswijk-Dinther. Hotel Barones.quote:Op maandag 25 juni 2007 22:48 schreef Mokster het volgende:
Waar is "hier"?
Het is hier droogquote:Op maandag 25 juni 2007 22:46 schreef Mokster het volgende:
Een dansje doen dan maar? Naakt. In de regen.
Wat zal jij gelukkig zijnquote:Op maandag 25 juni 2007 22:52 schreef Mokster het volgende:
Ik heb een tuin. In Haarlem. En het regent.
Dat je een cultuurbarbaar bent is al duidelijk heur, dat hoef je niet steeds te herhalen.quote:Op maandag 25 juni 2007 22:42 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nu gaan we oven boeken en pianomuziek praten..
ownee wacht
je bent niet zo saai als dago en mistiek
Ja, jij hebt overal wel plek voor volgens mij.quote:Op maandag 25 juni 2007 22:46 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik heb hier nog wel plek daarvoor.
Didgeridoo-muziekjes zijn fijn.quote:Op maandag 25 juni 2007 23:07 schreef Stofje het volgende:
Erg vet album. Wouter Loderichs met het album Wood. Op Google niks over te vnden over die kerel, bizar. Tricky-achtige muziek, kruising tussen blues, hiphop, triphop en rock. Didgeridoo en djembé. Mooi, mooi, ik ben tevreden
.
Klopt. Als een zwerende penis.quote:Op maandag 25 juni 2007 23:03 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, jij hebt overal wel plek voor volgens mij.
Maar dit is zó strak geproduceerd, dat het maar bij één nummer echt tot 'uiting' komt. Het is gewoon triphop, hele vette beats. Dus écht didgeridoo-muziek kun je het niet noemen. Maar het is fucking 'eigen beheer'. Hoe doen ze dat?quote:
Het lijkt me fijn. Om zo onder woorden te kunnen brengen wat je van muziek vindt. Ik kan dat niet. Ik voel het alleen.quote:Op maandag 25 juni 2007 23:24 schreef Stofje het volgende:
Maar dit is zó strak geproduceerd, dat het maar bij één nummer echt tot 'uiting' komt. Het is gewoon triphop, hele vette beats. Dus écht didgeridoo-muziek kun je het niet noemen. Maar het is fucking 'eigen beheer'. Hoe doen ze dat? [afbeelding]. Echt, het is zó'n goed geluid, zó professioneel en zó mooi vormgegeven allemaal. Echt knap.
Ik kan het ook lang niet altijd. Vorige cd die ik recenseerde was van Sage Francis. Dat kostte moeite, echt, het heeft 3 weken geduurd voordat ik überhaupt iets zinnigs op papier kon zettenquote:Op maandag 25 juni 2007 23:26 schreef Mokster het volgende:
[..]
Het lijkt me fijn. Om zo onder woorden te kunnen brengen wat je van muziek vindt. Ik kan dat niet. Ik voel het alleen.
Het lastige van recenseren is dat je niet met één zinnetje weg kan komen.quote:Op maandag 25 juni 2007 23:28 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik kan het ook lang niet altijd. Vorige cd die ik recenseerde was van Sage Francis. Dat kostte moeite, echt, het heeft 3 weken geduurd voordat ik überhaupt iets zinnigs op papier kon zetten. Veel te laat, want de deadline is 2 weken
.
Terugblikken.quote:Op maandag 25 juni 2007 23:31 schreef rompompom het volgende:
Nu de terugblik op Nederland Engeland trouwens op Tien..
quote:Op maandag 25 juni 2007 23:33 schreef Chowi het volgende:
[..]
Terugblikken.. Van voetbal.
. Srsly. Wáárom?!
quote:
Zelfs de rechtstreekse uitzendingen kunnen mij niet bekoren.quote:Op maandag 25 juni 2007 23:33 schreef Chowi het volgende:
Terugblikken.. Van voetbal.
. Srsly. Wáárom?!
Trouwen?quote:Op maandag 25 juni 2007 23:35 schreef Mokster het volgende:
[..]
Zelfs de rechtstreekse uitzendingen kunnen mij niet bekoren.
quote:Op maandag 25 juni 2007 23:36 schreef Mokster het volgende:
Maar goed. Ik ga morgen naar George Michael.
Ook dat kan niet iedereen bekoren.
Damien? Gisteren? Was het tof?quote:Op maandag 25 juni 2007 23:39 schreef Mokster het volgende:
En gisteren was ik bij Damien.
Ja. Hij was weer geweldig.quote:Op maandag 25 juni 2007 23:43 schreef Chowi het volgende:
Damien? Gisteren? Was het tof?
Waarvoor? Parkpop?quote:Op maandag 25 juni 2007 23:46 schreef Chowi het volgende:
Dêm, ik had er ook graag heen willen gaan. Maar ik vond de kaartjes te duur.
Goede vraag.quote:Op maandag 25 juni 2007 23:51 schreef Dribbel_ het volgende:
Wat heeft iedereen toch met die damien
Eh. Hm. Laat me denken. Damien is keitof? Ja, kweeniehoor.quote:Op maandag 25 juni 2007 23:51 schreef Dribbel_ het volgende:
Wat heeft iedereen toch met die damien
quote:
Dat lijkt me stug:quote:Op maandag 25 juni 2007 23:52 schreef Chowi het volgende:
Oh, heeft moks hem op parkpop gezien? Ik meende dat er ergens rond deze datum een concert was in Amsterdam.
Oh, ging het daarover. Ik had geen zin om terug te lezen.quote:Op maandag 25 juni 2007 23:52 schreef Chowi het volgende:
Oh, heeft moks hem op parkpop gezien? Ik meende dat er ergens rond deze datum een concert was in Amsterdam.
Ja, gisteren, HMH.quote:Op maandag 25 juni 2007 23:52 schreef Chowi het volgende:
Net nu we on-topic kunnen!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:03 schreef rompompom het volgende:
Dude, je niets-toevoegendheid krijgt weer een nieuwe dimensie..
Bedtijd. [afbeelding].
Berlijn-topic in TRV.quote:Op maandag 25 juni 2007 18:17 schreef Nosh het volgende:
[..]
Berlijn..
Hoop ook nog een lang weekend voor de collegestart te kunnen proppen. Zonder voorbereiding of iets, om na 2 uur erachter te komen dat ik bij god niet weet wat er te doen is, naast het Holocaustmonument, de Brandenburger Tor en de illegale technofeesten..
Dat wil ik sowieso nog zien. Een vriendin van me en ik hebben beiden een idiote obsessie voor zulke massale staaltjes van uiterlijk vertoon. De monumenten aan de Franse kust staan ook nog op mijn wishlist, al zijn die op een manier dan weer heel ingetogen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:30 schreef AudreyHepburn het volgende:
Sovjetisches Ehrenmal in Treptower Park is indrukwekkend. Massagraf voor 5000 soldaten uit het Rode Leger, gigantisch beeld, marmeren reliefs met quotes van Stalin, rood marmer uit Hitler's werkkamer etc.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nou, het is me de dinsdagochtend wel hè. Poeh, goh, nou.quote:
Ja, nou, het ís toch zo!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 09:07 schreef Misstique het volgende:
[..]
Nou, het is me de dinsdagochtend wel hè. Poeh, goh, nou.
Ik weet het. Ik ben een onmisbare schakel.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 09:18 schreef Blight het volgende:
Wat fijn dat je een dinsdagochtend topic hebt geopend Stofje. Ik zou niet weten wat ik zonder moet.
Vanavond Dago weer boven, andersom werkt duidelijk niet.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 09:20 schreef Misstique het volgende:
Spierpijn.
Ohja. Nu je het zegt.quote:
dat ziet er erg pijnlijk uitquote:
Is dat dan net zo als met suske en wiske als lambiek zegt dat hij half doof is.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:59 schreef Misstique het volgende:
De collega die af en toe bij me zit is doof aan één oor. Dat praat behoorlijk lastig, sommige dingen moet ik echt 4 keer herhalen voor hij het begrijpt..
Haha, ik dacht dat mijn coördinatie verneukt was.quote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:03 schreef timbob het volgende:
[..]
Is dat dan net zo als met suske en wiske als lambiek zegt dat hij half doof is.
dan zegt de dokter: praat mij maar na:
88
lambiek: 44
nou, hilarisch natuurlijk, ik lachen.
¿Qué?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:18 schreef ehqo het volgende:
Qui?
Wat heb je gekozen overigens?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:00 schreef timbob het volgende:
Ik ben trouwens blij
want ik heb m'n opleiding voor volgend jaar gekozen. Dus dat is weer een last minder
Dit gaan 4 6 leuke jaren worden!
driewerf hoera!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |