Waarvoor? Parkpop?quote:Op maandag 25 juni 2007 23:46 schreef Chowi het volgende:
Dêm, ik had er ook graag heen willen gaan. Maar ik vond de kaartjes te duur.
Goede vraag.quote:Op maandag 25 juni 2007 23:51 schreef Dribbel_ het volgende:
Wat heeft iedereen toch met die damien
Eh. Hm. Laat me denken. Damien is keitof? Ja, kweeniehoor.quote:Op maandag 25 juni 2007 23:51 schreef Dribbel_ het volgende:
Wat heeft iedereen toch met die damien
quote:
Dat lijkt me stug:quote:Op maandag 25 juni 2007 23:52 schreef Chowi het volgende:
Oh, heeft moks hem op parkpop gezien? Ik meende dat er ergens rond deze datum een concert was in Amsterdam.
Oh, ging het daarover. Ik had geen zin om terug te lezen.quote:Op maandag 25 juni 2007 23:52 schreef Chowi het volgende:
Oh, heeft moks hem op parkpop gezien? Ik meende dat er ergens rond deze datum een concert was in Amsterdam.
Ja, gisteren, HMH.quote:Op maandag 25 juni 2007 23:52 schreef Chowi het volgende:
Net nu we on-topic kunnen!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:03 schreef rompompom het volgende:
Dude, je niets-toevoegendheid krijgt weer een nieuwe dimensie..
Bedtijd. [afbeelding].
Berlijn-topic in TRV.quote:Op maandag 25 juni 2007 18:17 schreef Nosh het volgende:
[..]
Berlijn..
Hoop ook nog een lang weekend voor de collegestart te kunnen proppen. Zonder voorbereiding of iets, om na 2 uur erachter te komen dat ik bij god niet weet wat er te doen is, naast het Holocaustmonument, de Brandenburger Tor en de illegale technofeesten..
Dat wil ik sowieso nog zien. Een vriendin van me en ik hebben beiden een idiote obsessie voor zulke massale staaltjes van uiterlijk vertoon. De monumenten aan de Franse kust staan ook nog op mijn wishlist, al zijn die op een manier dan weer heel ingetogen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:30 schreef AudreyHepburn het volgende:
Sovjetisches Ehrenmal in Treptower Park is indrukwekkend. Massagraf voor 5000 soldaten uit het Rode Leger, gigantisch beeld, marmeren reliefs met quotes van Stalin, rood marmer uit Hitler's werkkamer etc.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
' staan zodra de Amerikanen/Koreanen/Chinezen hier binnen komen vallen, en we beiden waarschijnlijk de natte droom zijn van iedere tiran, maar hey!
Nou, het is me de dinsdagochtend wel hè. Poeh, goh, nou.quote:
Ja, nou, het ís toch zo!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 09:07 schreef Misstique het volgende:
[..]
Nou, het is me de dinsdagochtend wel hè. Poeh, goh, nou.
Ik weet het. Ik ben een onmisbare schakel.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 09:18 schreef Blight het volgende:
Wat fijn dat je een dinsdagochtend topic hebt geopend Stofje. Ik zou niet weten wat ik zonder moet.
Vanavond Dago weer boven, andersom werkt duidelijk niet.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 09:20 schreef Misstique het volgende:
Spierpijn.
Ohja. Nu je het zegt.quote:
dat ziet er erg pijnlijk uitquote:
Is dat dan net zo als met suske en wiske als lambiek zegt dat hij half doof is.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:59 schreef Misstique het volgende:
De collega die af en toe bij me zit is doof aan één oor. Dat praat behoorlijk lastig, sommige dingen moet ik echt 4 keer herhalen voor hij het begrijpt..
Haha, ik dacht dat mijn coördinatie verneukt was.quote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:03 schreef timbob het volgende:
[..]
Is dat dan net zo als met suske en wiske als lambiek zegt dat hij half doof is.
dan zegt de dokter: praat mij maar na:
88
lambiek: 44
nou, hilarisch natuurlijk, ik lachen.
¿Qué?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:18 schreef ehqo het volgende:
Qui?
Wat heb je gekozen overigens?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:00 schreef timbob het volgende:
Ik ben trouwens blij
want ik heb m'n opleiding voor volgend jaar gekozen. Dus dat is weer een last minder
Dit gaan 4 6 leuke jaren worden!
driewerf hoera!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |