Oh, tegen mij zegt ze altijd: "Hè? Sorry? Wat?".quote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:06 schreef Chowi het volgende:
Een vrouw geeft je gewoon een klap in je gezicht, Stofje.
Oh, en het is woensdag.
Beter articuleren.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:07 schreef Stofje het volgende:
[..]
Oh, tegen mij zegt ze altijd: "Hè? Sorry? Wat?".
En wie ben jíj nou weer? En wat dóe je hier? En wanneer ga je weer weg?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:07 schreef poepeneesje het volgende:
Sukkel, je snapt er niets van het is helemaal niet dinsdag! Het is fucking donderdag.
En ik ontkende het hè! Dat deed ik toch?! Zeg dat er ook even bij, dat ik het ontkende!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:08 schreef Blight het volgende:
Ik moest eerst weer twintig keer refreshen voordat 'ie in de active topics te zien was, blegh. Ik noemde Stofje zelfs al een 'mongool' omdat het zo lang duurde.
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:08 schreef Blight het volgende:
Ik moest eerst weer twintig keer refreshen voordat 'ie in de active topics te zien was, blegh. Ik noemde Stofje zelfs al een 'mongool' omdat het zo lang duurde.
Centraal bedoelde ik...quote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:09 schreef Janetje het volgende:
Seks
Zucht... Nou, goed, hou die klamme schaamlippen maar open, ik prop 'm er wel weer in.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:09 schreef Janetje het volgende:
Seks
Heb ik al iemand voor.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:10 schreef Stofje het volgende:
[..]
Zucht... Nou, goed, hou die klamme schaamlippen maar open, ik prop 'm er wel weer in.
Ja? Zei je "Nee, Stofje is helemaal geen mongool!" of wat zei je? Citeer jezelf eens!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:08 schreef Chowi het volgende:
[..]
En ik ontkende het hè! Dat deed ik toch?! Zeg dat er ook even bij, dat ik het ontkende!
Nee, doe niet. Je hebt aids van mij!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:10 schreef Stofje het volgende:
[..]
Zucht... Nou, goed, hou die klamme schaamlippen maar open, ik prop 'm er wel weer in.
Nou klinkt het alsof je hém betaald, in plaats van andersom.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:10 schreef Janetje het volgende:
[..]
Heb ik al iemand voor.
Maar thanks voor het aanbod.
Jup.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:11 schreef Stofje het volgende:
[..]
Nou klinkt het alsof je hém betaald, in plaats van andersom.
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:10 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ja? Zei je "Nee, Stofje is helemaal geen mongool!" of wat zei je? Citeer jezelf eens!
Zo. En nu ga ik.quote:(20:07) Siemen: Wanneer opent die mongool een nieuwe BeF?
(20:07) Primrose Oxterby: Heeft ie al gedaan.
(20:07) Primrose Oxterby: En stofje is geen mongool.
Nou en? Daar voel ik op dat moment toch niks van? Bovendien vind ik het fijn om iemand iets mee te geven, na een heet nachtje.quote:
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:34 schreef AudreyHepburn het volgende:
* AudreyHepburn legt c_c op een sofa en aait over haar hoofd.
Vertel.
Namen willen we.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:44 schreef clumsy_clown het volgende:
Punt 1 ging over iemand die denkt dat ze God herself is, want in dat labiele hoofdje van d'r heeft zíj gelijk en niets kan die bekrompen tunnelvisie verbreken.
Dat feestje nadat jij richting station was, was góed ja.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:45 schreef clumsy_clown het volgende:
En de eerste die denkt dat ik daadwerkelijk wat tegen homo's heb mag van een hoog gebouw af gegooid worden. M'n beste vriend is homo.
Je bent morgen pas jarig toch?quote:Op zondag 24 juni 2007 06:08 schreef rompompom het volgende:
Mijn verjaardagsfeestje is zojuist beëindigd. Het was ok.
Half 2. Ga eens héél snel naar bed, jongedame. Dit zijn onchristelijke tijden! Dat geldt óók voor Chowi, maar zij is een duivelskind.quote:Op zondag 24 juni 2007 01:31 schreef pussydeluxe het volgende:
Trusten allemaal.
Goed punt. Hopelijk was het een succes.quote:Op zondag 24 juni 2007 11:16 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ja, maar maandag is niet echt geschikt om een bruisende party te geven.
De laatste twee gingen om zes uur de deur uit. Niks mis mee.quote:Op zondag 24 juni 2007 12:02 schreef Misstique het volgende:
[..]
Goed punt. Hopelijk was het een succes..
quote:Op zondag 24 juni 2007 10:51 schreef Stofje het volgende:
[..]
Half 2. Ga eens héél snel naar bed, jongedame. Dit zijn onchristelijke tijden! Dat geldt óók voor Chowi, maar zij is een duivelskind.
Ik heb nog wel een bedhelft over.quote:Op zondag 24 juni 2007 12:10 schreef Chowi het volgende:
[..]
. Ik ben geen duivelskind! Hoe durf je mij zo te noemen? Nu word ik niet meer geaccepteerd in mijn uiterst christelijke dorp en móét ik wel verhuizen!
*zucht.
* Koffie aangeeft..quote:Op zondag 24 juni 2007 12:56 schreef cerror het volgende:
Pruttel.
Ik lust geen koffie.quote:
Anarchiedrank danquote:
Tof. Is er nog een puike opleiding die ik daar kan volgen? Dan trek ik gewoon bij je in.quote:
Ik ben serieus geschokt, weet je dat ? Call me crazy dat ik van mensen op een forum denk te kunnen inschatten of het koffiedrinkers zijn, maar jij kwam altijd op me over alsof je voor 14.00 uur en je eerste vier mokken koffie niet functioneerde.quote:
Nope. Ik drink veel anarchiedrank maar absoluut geen koffie. Ranzige bocht.quote:Op zondag 24 juni 2007 13:21 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ik ben serieus geschokt, weet je dat ? Call me crazy dat ik van mensen op een forum denk te kunnen inschatten of het koffiedrinkers zijn, maar jij kwam altijd op me over alsof je voor 14.00 uur en je eerste vier mokken koffie niet functioneerde.!
De Leidse Uni is vijf minuten met de trein.quote:Op zondag 24 juni 2007 13:05 schreef Chowi het volgende:
[..]
Tof. Is er nog een puike opleiding die ik daar kan volgen? Dan trek ik gewoon bij je in.
Mja. Dat kan ook.quote:
Ik twijfel nog steeds tussen de gepopte collars in Leiden, de schijnbare chaos in Utreg, en Amsterdam.quote:Op zondag 24 juni 2007 14:28 schreef rompompom het volgende:
[..]
De Leidse Uni is vijf minuten met de trein.
rompompom checkt de park. Pop.
Keuzes zijn ervoor om te negeren en headfirst in het meest verleidelijke te duiken.quote:Op zondag 24 juni 2007 14:56 schreef Chowi het volgende:
Keuzes zijn er om niet te maken. Of in ieder geval uit te stellen.
Leiden is ook wel ok qua winkelen en je zit voor de rest overal dichtbij; Den Haag, Amsterdam, Rotterdam én Utrecht zijn binnen een half uur te doen met de trein. En het strand is ook dichtbij, Katwijk of Noordwijk!quote:Op zondag 24 juni 2007 14:53 schreef Nosh het volgende:
[..]
Ik twijfel nog steeds tussen de gepopte collars in Leiden, de schijnbare chaos in Utreg, en Amsterdam.
Wat Amsterdam is, en sowieso alleen goed is voor dagtripjes voor kleding, sneakers, muziek en narcotica.
Levenskeuzes, hoera!
Eensch!quote:Op zondag 24 juni 2007 14:58 schreef Nosh het volgende:
[..]
Keuzes zijn ervoor om te negeren en headfirst in het meest verleidelijke te duiken..
Nosh, stomme kutpuber, kom nou gewoon hier wonen, en ga met de trein naar de locatie van je keuze voor je studie.quote:Op zondag 24 juni 2007 14:53 schreef Nosh het volgende:
[..]
Ik twijfel nog steeds tussen de gepopte collars in Leiden, de schijnbare chaos in Utreg, en Amsterdam.
Wat Amsterdam is, en sowieso alleen goed is voor dagtripjes voor kleding, sneakers, muziek en narcotica.
Levenskeuzes, hoera!
Ik krijg de trapkast in jullie stulpje?quote:Op zondag 24 juni 2007 15:13 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Nosh, stomme kutpuber, kom nou gewoon hier wonen, en ga met de trein naar de locatie van je keuze voor je studie.
Ik slaap wel onder je waskom. Dat ding heeft meer ruimte dan het Achterhuis destijds.quote:Op zondag 24 juni 2007 15:34 schreef Mokster het volgende:
Ik heb geen trapkast. Wel een trap. Daar mag je ook best op wonen.
Nou. Vooruit.quote:Op zondag 24 juni 2007 15:36 schreef Nosh het volgende:
Ik slaap wel onder je waskom. Dat ding heeft meer ruimte dan het Achterhuis destijds.![]()
En dan proberen te verklaren waarom je een uitgemergeld jochie die zichzelf voedt op Lush chocolade-zeepjes en bruisballen in je kast hebt.quote:
Als je in mijn washok komt wonen dan heb je een bruinlederen fauteuil tot je beschikking en kan je af en toe de groene korstjes uit de wastrommel knabbelen.quote:Op zondag 24 juni 2007 15:50 schreef Nosh het volgende:
[..]
En dan proberen te verklaren waarom je een uitgemergeld jochie die zichzelf voedt op Lush chocolade-zeepjes en bruisballen in je kast hebt.
Puik..
Zolang ik een schurftige hond mee mag nemen en minstens één inheems instrument muzikaal mag verkrachten op straat, staat dat hele crust-kelder leven me wel aan.quote:Op zondag 24 juni 2007 16:22 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Als je in mijn washok komt wonen dan heb je een bruinlederen fauteuil tot je beschikking en kan je af en toe de groene korstjes uit de wastrommel knabbelen.
Regen, regen, regen. Maar och, Air Traffic was wel leuk!quote:Op zondag 24 juni 2007 13:03 schreef mcDavid het volgende:
TVParkpop.
Mau Mau was leuker.quote:Op zondag 24 juni 2007 19:27 schreef Blight het volgende:
[..]
Regen, regen, regen. Maar och, Air Traffic was wel leuk!
Weet ik veel. Neem dan een kat.quote:
Wel leuk. "Zonnige" muziek op zulks een regenachtige dag.quote:
Regenachtige muziek zou er nog eens bij moeten komen!quote:Op zondag 24 juni 2007 20:22 schreef Chowi het volgende:
[..]
Wel leuk. "Zonnige" muziek op zulks een regenachtige dag.
Dat kan best mooi zijn hoor.quote:Op zondag 24 juni 2007 20:23 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Regenachtige muziek zou er nog eens bij moeten komen!
quote:Op zondag 24 juni 2007 17:15 schreef Nosh het volgende:
Zolang ik een schurftige hond mee mag nemen en minstens één inheems instrument muzikaal mag verkrachten op straat, staat dat hele crust-kelder leven me wel aan.
Hier in Rotterdam hebben we twee vaste straatmuzikanten die ik daadwerkelijk zou missen als ze er aan dagje niet staanquote:Op zondag 24 juni 2007 22:22 schreef AudreyHepburn het volgende:
Sowieso, met die huidige explosie aan Roemeense trekzakartiesten hier in de stad ben ik er echt van overtuigd dat ik een aangenamer geluid uit die dingen kan krijgen dan zij doorgaans voor elkaar krijgen, en ik heb nog nooit een accordeon in m'n handen gehad.
Nee, dan die zwerver op H-C, die welgeteld twee tonen kent, en beiden heel, héél fanatiek blijft herhalen.quote:Op zondag 24 juni 2007 22:22 schreef AudreyHepburn het volgende:
Sowieso, met die huidige explosie aan Roemeense trekzakartiesten hier in de stad ben ik er echt van overtuigd dat ik een aangenamer geluid uit die dingen kan krijgen dan zij doorgaans voor elkaar krijgen, en ik heb nog nooit een accordeon in m'n handen gehad.
Ja, of die ene bij Donner die problemen heeft met klemtonen: "Heeft U een euROOO voor de dakLOOOzenopVANG ?"quote:Op zondag 24 juni 2007 22:42 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh, en de nare metrobedelzwerfvrouw die 'HEEFT U EEN ZAKCENTJEEEE VOOR MIIIIJJJ, WANT DAN MAAKT U ME ZO BLIIIIJJJJJ' schreeuwt, begeleid door mondharmonica-gejengel.
Er is een nieuwe! Er is een nieuwe!quote:Op zondag 24 juni 2007 23:00 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ja, of die ene bij Donner die problemen heeft met klemtonen: "Heeft U een euROOO voor de dakLOOOzenopVANG ?".
Hier hebben we vrij weinig spannende zwervers. Die ene fluitist met twee tonen op HC is dood trouwens. Die altijd zo gehurkt speelde, tenminste. Die schijnt te zijn overleden.
Die ene met die zwarte gitaar, waarvan hij de steel vast heeft alsof het een bezem is, terwijl hij met zijn rechterarm over de snaren heen-en-weer ragt als ware het een orgelman die zijn roeping gemist heeft?quote:Op zondag 24 juni 2007 22:50 schreef Nosh het volgende:
[..]
Nee, dan die zwerver op H-C, die welgeteld twee tonen kent, en beiden heel, héél fanatiek blijft herhalen.
De hele dag door. Terwijl iedereen met een mengeling van oprechte verbazing en medelijden toekijkt, en er een bedrag aan kleingeld wordt gegeven waarvan de gemiddelde panfluitspeler meteen zou rentenieren.![]()
Ik ben pas laat in de middag gekomen, vanaf Marc Ford heb ik het gezien. Johan was ok, The Frames waren écht tof! En Kim Wilde, tsja...quote:Op zondag 24 juni 2007 19:27 schreef Blight het volgende:
[..]
Regen, regen, regen. Maar och, Air Traffic was wel leuk!
Oooh, we moéten echt 's tegen elkaar spelen! Ik ben er net zo slecht in maar vind het een geweldig spelquote:Op maandag 25 juni 2007 00:13 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik ging net Supermario'en met mijn vriend. En ik ben daar dus echt woest slecht in, ik was de hele tijd binnen 10 seconden af. En toen ik een keer niet binnen 10 seconden af was, trok ik in een woeste poging om een schildpad te ontwijken te hard aan de controller en toen had ik de Nintendo eruitgetrokken..
Ik geloof dat ik eerst op een Mario Bootcamp moet voordat hij ooit nog met me wil spelen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |