hier schijnt de zon en ziet het er goed uit, hopelijk gaat dat voor jouw omgeving ook gelden! Have fun!quote:Op zondag 24 juni 2007 11:16 schreef Pheno het volgende:
Over een drie kwartier op weg naar een familie bbq
quote:
quote:Op zondag 24 juni 2007 11:23 schreef BrandX het volgende:
[..]
hier schijnt de zon en ziet het er goed uit, hopelijk gaat dat voor jouw omgeving ook gelden! Have fun!L_L
JortK
quote:Op zondag 24 juni 2007 11:14 schreef BrandX het volgende:
ik blijf voorlopig van deze genietenquote:
quote:Op zondag 24 juni 2007 12:41 schreef crossover het volgende:
'Middag!
Nog even wachten tot den vrouwmensch uit de douche is en dan lekker ontbijten
Ik heb gebakken ei, krassantjes, theequote:
Theequote:Op zondag 24 juni 2007 12:43 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik heb gebakken ei, krassantjes, thee, en broodjes
goed bezig, eetsmakelijkquote:Op zondag 24 juni 2007 12:43 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik heb gebakken ei, krassantjes, thee, en broodjes
Is bij mij om de hoek dus ik hoef niet eens naar buitenquote:Op zondag 24 juni 2007 13:07 schreef mcDavid het volgende:
TVParkpop.
quote:Op zondag 24 juni 2007 14:05 schreef eer-ik het volgende:
BrandX, Houniet:W
met kpn prima, alleen ze sturen nou ineens een rekening van 40 euro, voor 4 keer betalingsherinneringen, die ze op 1 dag verstuurd hebbenquote:Op zondag 24 juni 2007 14:05 schreef BrandX het volgende:
[..]
Eer!
Hoe is het met je telefoon?
[afbeelding]
niet betalen natuurlijk! Dan hadden ze die kosten gelijk in rekening moeten brengen bij je, en niet nu. Geschil is opgelost, basta.quote:Op zondag 24 juni 2007 14:06 schreef eer-ik het volgende:
[..]
met kpn prima, alleen ze sturen nou ineens een rekening van 40 euro, voor 4 keer betalingsherinneringen, die ze op 1 dag verstuurd hebben:r
Super! gisteren zijn drie van de vier nederlands kampioen geworden, en ben er nog steeds ondersteboven van!quote:Op zondag 24 juni 2007 14:07 schreef eer-ik het volgende:
En hoe is het met jou?
quote:Op zondag 24 juni 2007 14:06 schreef eer-ik het volgende:
[..]
met kpn prima, alleen ze sturen nou ineens een rekening van 40 euro, voor 4 keer betalingsherinneringen, die ze op 1 dag verstuurd hebben
quote:Op zondag 24 juni 2007 13:48 schreef eer-ik het volgende:
[..]
lenney
Check wat ik gister voor naam op een pakketje aantrof:
[img=578xnull]http://i7.tinypic.com/66nbw2h.jpg[/img]
Kan ik dat zomaar geoorloofd niet betalen?quote:Op zondag 24 juni 2007 14:09 schreef BrandX het volgende:
[..]
niet betalen natuurlijk! Dan hadden ze die kosten gelijk in rekening moeten brengen bij je, en niet nu. Geschil is opgelost, basta.
[afbeelding]
[..]
Super! gisteren zijn drie van de vier nederlands kampioen geworden, en ben er nog steeds ondersteboven van!
[afbeelding]
ja joh, die maatschappijen proberen me er op een of andere manier altijd bij de naaien.quote:
Omdat je niet goed gekeken hebt?quote:Op zondag 24 juni 2007 14:30 schreef StarGazer het volgende:
Waarom is dit topic mij nog nooit eerder opgevallen
Koffie
Houniet
Doordat het geschil nu opgelost is, mogen ze niet alsnog met kosten op de proppen komen. Je hebt alles betaald. Dan hadden ze moeten zeggen dat je nog wat moest betalen. Dat hebben ze niet gedaan, klaar.quote:Opzondag 24 juni 2007 14:18schreef eer-ik het volgende:
[..]
Kan ik dat zomaar geoorloofd niet betalen?
Want ze stuurden dat ná de oplossing zeg maar:P
[..]
ja joh, die maatschappijen proberen me er op een of andere manier altijd bij de naaien.
Anyway, ik ga even m'n pinpas zoeken, en dan peer ik 'm naar utreg.:W
Als rechtgeaarde amsterdammer is andre-fan zijn een geboorterechtquote:
ben je ook bij zijn begrafenis geweestquote:Op zondag 24 juni 2007 15:00 schreef BrandX het volgende:
[..]
Als rechtgeaarde amsterdammer is andre-fan zijn een geboorterecht[afbeelding] [afbeelding]
enneh, ik ken stargazer verder niet
nope, dat is dan weer triest. Vind ik dan.quote:Op zondag 24 juni 2007 15:01 schreef Houniet het volgende:
[..]
ben je ook bij zijn begrafenis geweest;(?
In koffie drinken zekerquote:
je kan jezelf erin zettenquote:Op zondag 24 juni 2007 15:26 schreef StarGazer het volgende:
Kan m'n avatar in de OP? Kga hier vaker komen namelijk![]()
Ah okee.quote:
quote:
quote:Op zondag 24 juni 2007 11:56 schreef JeRa het volgende:Dagcijfers van zaterdag 23 juni 2007 (0:00 - 23:59)
Positie, aantal posts, user
011. 126 Memento-Mori![]()
024. 100 Papierversnipperaar![]()
057. 064 Pheno
072. 057 Houniet
075. 055 OA
136. 036 Kuukske
143. 035 crossover
167. 032 Lenny_Leonard
Papjéquote:
het is Hoenjéquote:
Briljante score weerquote:
Eer!quote:
Is dat je achternaam?quote:
en ik ben nog niet uit de jouwequote:Op zondag 24 juni 2007 16:12 schreef OA het volgende:
[..]
Is dat je achternaam?
Ik ben er nl nog niet uit..![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
en dan noem je mij een spammerquote:
Ik kan dat best een doen, maar niet hier, zit niet thuisquote:Op zondag 24 juni 2007 16:14 schreef BrandX het volgende:kom weer eventjes buurten.
OA of eer, kan een van jullie twee dezemixen met
?
dus dat je eenmet zwaaihandje krijgt?
[afbeelding]
quote:Opzondag 24 juni 2007 16:27schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik kan dat best een doen, maar niet hier, zit niet thuis;)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |