Tis een zeilboot.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:46 schreef -skippybal- het volgende:
Vet![]()
Zie ik daar nou ookg ewoon een surfer op dat water?
En hier ook:quote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:34 schreef IedeK. het volgende:
Enjoy!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Het zijn allemaal verschillenden, de eerste was het dichtst bij en behoorlijk groot, de tweede was de enige die het water echt raakte, maar wel erg dun. Toen ik terug naar huis liep zag ik 3 en 4.
Verder heb ik nog veel foto's van nog kleinere funnels/tuba's en meerdere die niet goed gelukt zijn.![]()
Ik moest bij de foto's het contrast flink verhogen om ze goed zichtbaar te kunnen maken.
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:41 schreef kahaarin het volgende:
Het rommelt wat in Groningen, heel in de verte.
Zo, het is ook opgehouden met zachtjes regenen!quote:
En regen in Groningen... zoals @ Tien te zien is (voetbal).quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:41 schreef kahaarin het volgende:
Het rommelt wat in Groningen, heel in de verte.
Damn das echt een tering eind fietsenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:52 schreef TommyGun het volgende:
Veel regen overal hoorOveral waar ik kwam regende 't. (Net thuis vanuit Friesland, woon in Brabant)
Nu ook flits, twee tellen en boem!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En regen in Groningen... zoals @ Tien te zien is (voetbal).
Whehheequote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:01 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
Damn das echt een tering eind fietsen
is dat in groningen stad zelf?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:25 schreef kahaarin het volgende:
De putten kunnen het niet helemaaal aan, er staat een beetje water omheen!
Hoe zijn de vooruitzichten voor de rest van het land?Mijn ouders zitten nu in het vliegtuig vanuit egypte......![]()
kan veel gebeurenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:10 schreef Drugshond het volgende:
[afbeelding]
Nog net in het gebiedje 1... ik wil dit volgende week (di) wel eens zien.
Die vinden het machtig dat ik zo bezig benquote:
Deze onderwerp is al een paar keer voorbij gekomenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:33 schreef Adelante het volgende:
prima toch zo'n afleider in de wijk, slaat de bliksem niet bij jou in
Mooi hoorquote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:31 schreef IedeK. het volgende:
Enjoy!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Het zijn allemaal verschillenden, de eerste was het dichtst bij en behoorlijk groot, de tweede was de enige die het water echt raakte, maar wel erg dun. Toen ik terug naar huis liep zag ik 3 en 4.
Verder heb ik nog veel foto's van nog kleinere funnels/tuba's en meerdere die niet goed gelukt zijn.![]()
Ik moest bij de foto's het contrast flink verhogen om ze goed zichtbaar te kunnen maken.
Is geen tornado. Het is een hoos. Voor een tornado heb je een supercel nodig. En die komen hier echt niet veel voorquote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:41 schreef hellmondunited het volgende:
wat de Fuk! tornado´s komen voortaan ook hier steeds vaker voor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |