Tis een zeilboot.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:46 schreef -skippybal- het volgende:
Vet![]()
Zie ik daar nou ookg ewoon een surfer op dat water?
En hier ook:quote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:34 schreef IedeK. het volgende:
Enjoy!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Het zijn allemaal verschillenden, de eerste was het dichtst bij en behoorlijk groot, de tweede was de enige die het water echt raakte, maar wel erg dun. Toen ik terug naar huis liep zag ik 3 en 4.
Verder heb ik nog veel foto's van nog kleinere funnels/tuba's en meerdere die niet goed gelukt zijn.![]()
Ik moest bij de foto's het contrast flink verhogen om ze goed zichtbaar te kunnen maken.
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:41 schreef kahaarin het volgende:
Het rommelt wat in Groningen, heel in de verte.
Zo, het is ook opgehouden met zachtjes regenen!quote:
En regen in Groningen... zoals @ Tien te zien is (voetbal).quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:41 schreef kahaarin het volgende:
Het rommelt wat in Groningen, heel in de verte.
Damn das echt een tering eind fietsenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:52 schreef TommyGun het volgende:
Veel regen overal hoorOveral waar ik kwam regende 't. (Net thuis vanuit Friesland, woon in Brabant)
Nu ook flits, twee tellen en boem!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En regen in Groningen... zoals @ Tien te zien is (voetbal).
Whehheequote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:01 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
Damn das echt een tering eind fietsen
is dat in groningen stad zelf?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:25 schreef kahaarin het volgende:
De putten kunnen het niet helemaaal aan, er staat een beetje water omheen!
Hoe zijn de vooruitzichten voor de rest van het land?Mijn ouders zitten nu in het vliegtuig vanuit egypte......![]()
kan veel gebeurenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:10 schreef Drugshond het volgende:
[afbeelding]
Nog net in het gebiedje 1... ik wil dit volgende week (di) wel eens zien.
Die vinden het machtig dat ik zo bezig benquote:
Deze onderwerp is al een paar keer voorbij gekomenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:33 schreef Adelante het volgende:
prima toch zo'n afleider in de wijk, slaat de bliksem niet bij jou in
Mooi hoorquote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:31 schreef IedeK. het volgende:
Enjoy!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Het zijn allemaal verschillenden, de eerste was het dichtst bij en behoorlijk groot, de tweede was de enige die het water echt raakte, maar wel erg dun. Toen ik terug naar huis liep zag ik 3 en 4.
Verder heb ik nog veel foto's van nog kleinere funnels/tuba's en meerdere die niet goed gelukt zijn.![]()
Ik moest bij de foto's het contrast flink verhogen om ze goed zichtbaar te kunnen maken.
Is geen tornado. Het is een hoos. Voor een tornado heb je een supercel nodig. En die komen hier echt niet veel voorquote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:41 schreef hellmondunited het volgende:
wat de Fuk! tornado´s komen voortaan ook hier steeds vaker voor
Denk dat er dan genoeg dynamiek in de lucht zit om mooie buien te triggeren.quote:Op zondag 24 juni 2007 10:33 schreef SpeedyGJ het volgende:
En als of het nog niet genoeg is![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Done.quote:Op zondag 24 juni 2007 00:00 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
Mooi hoor. Moet ook maar weer eens die kant op. Kunnen wel eens een keer een mini-dasoo-meet houden
. Je kan ze trouwens ook wel op weerwoord zetten; zullen ze mooi vinden. En natuurlijk ff 't formuliertje weer invullen: Klikkie.
[..]
Is geen tornado. Het is een hoos. Voor een tornado heb je een supercel nodig. En die komen hier echt niet veel voor.
Net nog wat weerlicht gezien richting het noordoosten. Zou een bui ten noorden van Groningen moeten zijn.
Dinsdag heb ik een bbq op school,zal dan wel niet doorgaan.quote:Op zondag 24 juni 2007 13:41 schreef SpeedyGJ het volgende:
Vast welboeiende dinsdag wordt het iig
leuk om in de gaten te houden
Net een felle bui gehad met windstoten erbij
quote:de windverwachting voor de regio/plaats: Vlieland
lokale tijd zo, 24-06 ma, 25-06 di, 26-06
ochtend ZW 5 ZO 4-5 W 3-4 (stoten 60 km/h)
middag ZW 5 ZW 5 NW 6-7 (stoten 100 km/h)
avond Z 4 ZW 5 NW 8-9 (stoten 120 km/h)
Lol i knowquote:Op zondag 24 juni 2007 16:30 schreef Snowsquall het volgende:
Inderdaad raar......dat we zitten te wachten op een storm die 31 oktober 2006 al geweest is..
+ Storm!! Dan krijg je de mooiste plaatjes en video'squote:Op zondag 24 juni 2007 16:31 schreef hellmondunited het volgende:
als we maar veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel regen en onweer krijgen, ben ik ook blij
ja maar dat krijgen we in het zuiden al niet, dus moeten we t maar met regen doen (Eindhoven staat altijd lekker snel onder waterquote:Op zondag 24 juni 2007 16:32 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
+ Storm!! Dan krijg je de mooiste plaatjes en video'sdoet het goed met mijn weersverslagen
Kijk, wat jullie met die leuke onweersbuien hebben, hebben wij noordelingen ditquote:Op zondag 24 juni 2007 16:34 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
ja maar dat krijgen we in het zuiden al niet, dus moeten we t maar met regen doen (Eindhoven staat altijd lekker snel onder water)
voor zomerstormen zal men denk ik wel eerder alarmeren omdat men het niet zo snel verwacht. Verder is er veel waterecreatie, en met die bomen in het blad wordt het ook een puinzooi natuurlijjk.quote:Op zondag 24 juni 2007 15:35 schreef SpeedyGJ het volgende:
Het moet wel voldoen aan de eisen hebomen ik vol blad zegt niks over een weeralarm, het is meer de grote van de storm, wel gebied krijg een volle laag, dit weten we pas dinsdag.
En wat heeft Zeeland dan,wij kunnen straks ook meekijkenquote:Op zondag 24 juni 2007 16:35 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Kijk, wat jullie met die leuke onweersbuien hebben, hebben wij noordelingen ditdaarom mag het lekker heftig zijn
nu kan het zuiden lekker gaan toekijken
Puinhoop als dit?quote:Op zondag 24 juni 2007 16:39 schreef Againzender het volgende:
[..]
voor zomerstormen zal men denk ik wel eerder alarmeren omdat men het niet zo snel verwacht. Verder is er veel waterecreatie, en met die bomen in het blad wordt het ook een puinzooi natuurlijjk.
Hadden we 2004 niet eens een keertje een storm in juni? Ik kreeg toen een SMS op een camping in de Provence voor een weeralarm
quote:Zomerstorm juni 2004
Op 23 en 24 juni 2004 trok een depressie van de zuidkant van Ierland via het midden van Engeland naar de Noordzee in de richting van de zuidpunt van Noorwegen.
Kiek hier maar ff:quote:Op zondag 24 juni 2007 16:49 schreef Fredo55 het volgende:
Hoe meld je je aan voor dat sms weeralarm?
Idd dat vroeg ik me vorig jaar ook afquote:Op zondag 24 juni 2007 16:49 schreef Fredo55 het volgende:
Hoe meld je je aan voor dat sms weeralarm?
quote:Op zondag 24 juni 2007 16:58 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
Kiek hier maar ff:
https://www.alarmbericht.nl/sms-diensten.html
Zo vaak gebeurt het niet hoorquote:
quote:Op zondag 24 juni 2007 16:59 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Idd dat vroeg ik me vorig jaar ook afgelukkig met behulp van google gevonden
![]()
[..]zo kan het natuurlijk ook
![]()
Weeralarm SMSben al een paar keer op TV geweest
[afbeelding]
Ik kan het ook wel missen,handig bijv. als je op vakantiequote:Op zondag 24 juni 2007 17:00 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Zo vaak gebeurt het niet hoorik kan het iig wel missen
Heb je ook wel eens last van hints boven je gebied?quote:Op zondag 24 juni 2007 20:52 schreef IedeK. het volgende:
Het begint hier in een keer hard te regenen!
[afbeelding]
De enige rode pit in Nederland trekt precies hierover heen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |