Smart!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:01 schreef ruben3123 het volgende:
[..]
Ik heb het niet zelf verzonnen hoor. Kwam hier een goede beschrijving tegen:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Luchtverkeersleider
Ik werk 40 uur voor dat geld.quote:Op zondag 21 oktober 2007 12:35 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Not my point. Je gaat toch niet 38 uur werken voor 1600 euro. haha, ff serieus, da's toch veel te weinig.
Hahahah, you so funnyquote:Op zondag 4 november 2007 23:17 schreef Ixnay het volgende:
En dat wil iedereen worden, en over 10 jaar hebben we er veel te veel van en dan zit de helft of meer zonder werk en zonder bachelor.
zie verder naar boven...quote:Op dinsdag 6 november 2007 01:13 schreef italiaan1987 het volgende:
Hoeveel per week werken Airtraffic controllers eigenlijk als ze volledig zijn opgeleid?
Je vindt 36.000 euro per jaar (full time) te weinig begrijp ik uit je post? Wat doe je zelf dan nu tegen welke voorwaarden (en salaris) uiteraard. Vul eens het template in wat velen hebben gedaan en laat ons eens zien of het zin heeft om in Duitsland een eigen bedrijfje te hebenquote:Op dinsdag 6 november 2007 11:10 schreef Tinkepink het volgende:
Net het hele topic doorgelezen en ik moet zeggen dat ik vind dat jullie allemaal enorm veel verdienen met jullie opleidingen, leeftijd en functies.
Op dit moment heb ik een eigen bedrijf in Duitsland, waarmee ik goed verdien. Toch zou ik graag weer in loondienst in Nederland willen werken. Net een beetje rondgesurfd, en ik ben me kapot geschrokken. Een marktconform tot goed salaris in mijn branche is 36.000 euro per jaar! Voor een fulltime baan! Met mijn opleidingsniveau en ervaring (35 jaar, HBO, meer dan 7 jaar werkervaring)!
Misschien moet ik er toch nog maar een tweede keer over nadenken.
Met een eigen bedrijf zal je in princiepe meer verdienen dan in loondienst denk ik, ander neemt niemand het risico.quote:Op dinsdag 6 november 2007 11:10 schreef Tinkepink het volgende:
Net het hele topic doorgelezen en ik moet zeggen dat ik vind dat jullie allemaal enorm veel verdienen met jullie opleidingen, leeftijd en functies.
Op dit moment heb ik een eigen bedrijf in Duitsland, waarmee ik goed verdien. Toch zou ik graag weer in loondienst in Nederland willen werken. Net een beetje rondgesurfd, en ik ben me kapot geschrokken. Een marktconform tot goed salaris in mijn branche is 36.000 euro per jaar! Voor een fulltime baan! Met mijn opleidingsniveau en ervaring (35 jaar, HBO, meer dan 7 jaar werkervaring)!
Misschien moet ik er toch nog maar een tweede keer over nadenken.
modaal, modaal, harde cijfers willen we zien!!quote:Op dinsdag 6 november 2007 14:52 schreef Tinkepink het volgende:
1 : Branche: Advies
2 : Functie: Eigen bedrijf
3 : Leeftijd: 35
4 : Aantal uren: 20-60
5 : ATV: hahahaha
6 : 13e maand ja of nee: nee
7 : bruto maand salaris: wisselend
8 : netto maand salaris: wisselend
9. Verder: auto van de zaak, laptop van de zaak, onkostenvergoeding
10. Winst na belasting: tussen 1,5 en 3 maal modaal
umm met WO Management?? denk wel een stuk hogerquote:Op dinsdag 6 november 2007 22:44 schreef becky27 het volgende:
je start met ¤ 1700 bruto per maand of zo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |