Je hebt me.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:05 schreef dndiek het volgende:
Nee, ik want ik had van ek ook nog EK gemaakt en dat staat er nu niet meer
Wij hadden vroeger altijd onze eigen aarbeien. En ook bramen, frambozen, appels, peren, pruimen, spinazie, andijvie, doperwten, sperziebonen en nog meer meuk. Zo lekkerquote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:54 schreef borisz het volgende:
[..]
helaas heeft Opa niet zijn moestuin meer maar daar kwamen toch altijd lekkere aardbeien van![]()
* Againzender heeft meer bier nodigquote:
Een blauwe 5-op-een-rij. Dat kan inderdaad niet goed zijn voor de gezondheid.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:10 schreef Againzender het volgende:
[..]
* Againzender heeft meer bier nodig
je moet de BBC aanzetten kun je je vast opwarmen voor Lowlands met de beelden van Glastonburyquote:
Bossie is bij deze verpulverdquote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:14 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Ga je de strijd aan met Bossie?
Axel heeft de TV bezet, dus dat gaat niet lukkenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je moet de BBC aanzetten kun je je vast opwarmen voor Lowlands met de beelden van Glastonbury
Nu Lilly Allendaar ga ik wel ff kijken
Wie is er nou sterker, hè?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:15 schreef Againzender het volgende:
[..]
Axel heeft de TV bezet, dus dat gaat niet lukken
Met mij ook hoorquote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:15 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ja goed en met jou? *bedenk de smileys er maar bij*
geen zin tv aan te doenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je moet de BBC aanzetten kun je je vast opwarmen voor Lowlands met de beelden van Glastonbury
Nu Lilly Allendaar ga ik wel ff kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |