Ultimate N.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:29 schreef Zpottr het volgende:
Leopard ziet er goed uit, maar laten we het nog even Vista 2021 Beta Preview Tester N Edition noemen.
USB disk.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:42 schreef Tijn het volgende:
Ik wacht lekker de final af van Leopard, ik heb geen zin om over een paar maanden m'n Mac weer opnieuw te installeren.
Ja precies. Zag nu iets voor 38 euro ofzo (voor 1gb). Was van Kingston. Dat moet wel goed gaan denk ik.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:44 schreef Dr_Crouton het volgende:
@ Xilantof:
Gewoon op de pricewatch van Tweakers kijken voor een goede winkel- en prijsvergelijking. Geheugen kost idd vrijwel niets meer, enkele maanden geleden nog rond 80-100 euro per reep, nu zijn ze al voor de helft van de prijs (met af en toe aanbiedingen van bijv. iBood voor 25 euro per reep).
Ik heb nog nooit een upgrade uitgevoerd, maar zou dat niet een fluitje van een cent moeten zijn op een Mac?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:42 schreef Tijn het volgende:
Ik wacht lekker de final af van Leopard, ik heb geen zin om over een paar maanden m'n Mac weer opnieuw te installeren.
Um, jawel. Met een final release, that is.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:52 schreef broer het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een upgrade uitgevoerd, maar zou dat niet een fluitje van een cent moeten zijn op een Mac?
O, dan wacht ik ook op de final release. Ik heb immers een Mac gekocht voor het gemak.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:53 schreef Zpottr het volgende:
Um, jawel. Met een final release, that is.
Maar je kon mij geen antwoord geven.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:44 schreef Dr_Crouton het volgende:
@ Xilantof:
Gewoon op de pricewatch van Tweakers kijken voor een goede winkel- en prijsvergelijking. Geheugen kost idd vrijwel niets meer, enkele maanden geleden nog rond 80-100 euro per reep, nu zijn ze al voor de helft van de prijs (met af en toe aanbiedingen van bijv. iBood voor 25 euro per reep).
Zoals ik zei, laat me even weten als je iets hebt gevonden.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:47 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ja precies. Zag nu iets voor 38 euro ofzo (voor 1gb). Was van Kingston. Dat moet wel goed gaan denk ik.
Vind het wel tijd voor 2 gb ondertussen.
Eens zien wanneer ik me er aan ga wagen.
En met deze quote plaats ik een verkapte tvp.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:05 schreef Tijn het volgende:
Een paar maanden met Tiger overleef ik nog wel. Hell, een jaar of 10 overleef ik waarschijnlijk nog wel met Tiger
wassup?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:06 schreef Evil_Koekje het volgende:
Hey negers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |