Ultimate N.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:29 schreef Zpottr het volgende:
Leopard ziet er goed uit, maar laten we het nog even Vista 2021 Beta Preview Tester N Edition noemen.
USB disk.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:42 schreef Tijn het volgende:
Ik wacht lekker de final af van Leopard, ik heb geen zin om over een paar maanden m'n Mac weer opnieuw te installeren.
Ja precies. Zag nu iets voor 38 euro ofzo (voor 1gb). Was van Kingston. Dat moet wel goed gaan denk ik.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:44 schreef Dr_Crouton het volgende:
@ Xilantof:
Gewoon op de pricewatch van Tweakers kijken voor een goede winkel- en prijsvergelijking. Geheugen kost idd vrijwel niets meer, enkele maanden geleden nog rond 80-100 euro per reep, nu zijn ze al voor de helft van de prijs (met af en toe aanbiedingen van bijv. iBood voor 25 euro per reep).
Ik heb nog nooit een upgrade uitgevoerd, maar zou dat niet een fluitje van een cent moeten zijn op een Mac?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:42 schreef Tijn het volgende:
Ik wacht lekker de final af van Leopard, ik heb geen zin om over een paar maanden m'n Mac weer opnieuw te installeren.
Um, jawel. Met een final release, that is.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:52 schreef broer het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een upgrade uitgevoerd, maar zou dat niet een fluitje van een cent moeten zijn op een Mac?
O, dan wacht ik ook op de final release. Ik heb immers een Mac gekocht voor het gemak.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:53 schreef Zpottr het volgende:
Um, jawel. Met een final release, that is.
Maar je kon mij geen antwoord geven.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:44 schreef Dr_Crouton het volgende:
@ Xilantof:
Gewoon op de pricewatch van Tweakers kijken voor een goede winkel- en prijsvergelijking. Geheugen kost idd vrijwel niets meer, enkele maanden geleden nog rond 80-100 euro per reep, nu zijn ze al voor de helft van de prijs (met af en toe aanbiedingen van bijv. iBood voor 25 euro per reep).
Zoals ik zei, laat me even weten als je iets hebt gevonden.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:47 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ja precies. Zag nu iets voor 38 euro ofzo (voor 1gb). Was van Kingston. Dat moet wel goed gaan denk ik.
Vind het wel tijd voor 2 gb ondertussen.
Eens zien wanneer ik me er aan ga wagen.
En met deze quote plaats ik een verkapte tvp.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:05 schreef Tijn het volgende:
Een paar maanden met Tiger overleef ik nog wel. Hell, een jaar of 10 overleef ik waarschijnlijk nog wel met Tiger
wassup?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:06 schreef Evil_Koekje het volgende:
Hey negers.
Ik wil je de mijne wel verkopen, garantie tot aan de deur.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:12 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Ik wil een MacBookje erbij, maar ik ben arm.![]()
Mwa, ik heb het al vaak zat probleemloos vervangen. Zelfs zonder antitstatisch homobandjequote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:11 schreef Pheno het volgende:
Ik durf geen geheugen erbij te stoppen, dat overleeft de betabook die we hebben niet.
Ik ben eerder bang dat de macbook zelf spontaan ontploft, dan dat ik het verkeerd doe.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:15 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Mwa, ik heb het al vaak zat probleemloos vervangen. Zelfs zonder antitstatisch homobandje
==>quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben eerder bang dat de macbook zelf spontaan ontploft, dan dat ik het verkeerd doe.
Ik zie niks, dus ik kan je ook niet helpen vrees ik...quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:08 schreef Rensz het volgende:
Het lukt met niet om de "Big Cat" te herstellen naar een externe schijf. Zowel USB als FW.
http://img525.imageshack.us/img525/5944/afbeelding2ew1.png
http://img249.imageshack.us/img249/6020/afbeelding3dt0.png
(even nog een keer op enter drukken, dan komen de plaatjes)
Het is op een Intel mac. De HD is guid dus hij zo het moeten doen.
Dan moet je even in de url balk klikken en dan nog eens op enter drukken.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:32 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Ik zie niks, dus ik kan je ook niet helpen vrees ik...
Wat broer zegt.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:56 schreef broer het volgende:
[..]
O, dan wacht ik ook op de final release. Ik heb immers een Mac gekocht voor het gemak.
Linkjes kopieren/ plakken werkt wel.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:32 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Ik zie niks, dus ik kan je ook niet helpen vrees ik...
Hmmm..ik heb die fouten niet gemaakt. Misschien een fout in de torrent..?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:36 schreef Rensz het volgende:
[..]
Dan moet je even in de url balk klikken en dan nog eens op enter drukken.
Het waren 2 fouten. Fout 16 en fout 2. Niet tegelijk.
De install-DMG naar een externe schijf dus? En je hebt nog een tweede externe schijf om het op te installeren?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:08 schreef Rensz het volgende:
Het lukt met niet om de "Big Cat" te herstellen naar een externe schijf. Zowel USB als FW.
http://img525.imageshack.us/img525/5944/afbeelding2ew1.png
http://img249.imageshack.us/img249/6020/afbeelding3dt0.png
(even nog een keer op enter drukken, dan komen de plaatjes)
Het is op een Intel mac. De HD is guid dus hij zo het moeten doen.
Ah, kijk. Ik verwarde je even met een user die dacht Leopard te kunnen installeren door de .DMG naar een externe drive te extracten.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:09 schreef Rensz het volgende:
Niet nog een extrene om op te installeren. Wel een interne.
Yup...zo doe ik dat ook altijd en met de torrent van Demonoid werkt dat perfect. Wellicht een corrupt bestand..??quote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:13 schreef Rensz het volgende:
Je kan toch een DMG laten herstellen naar een externe schijf en dan booten, zodat je hem als install disk gebruikt. Heb ik ook een keer met de vorige beta gedaan. Maar met deze lukt het niet.
Inderdaad, even Quickparren dusquote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:13 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Yup...zo doe ik dat ook altijd en met de torrent van Demonoid werkt dat perfect. Wellicht een corrupt bestand..??
Eenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:33 schreef Geqxon het volgende:
Ik kon Windows niet maar aan, het wachten duurde te lang. Ik heb een Powerbook gekocht....
Draait dat OS X? En hoe lang gaat de accu mee?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:10 schreef Geqxon het volgende:
[..]
9.5". 2.7 kilogram. 500MB HDD, 2MB ROM en maar 2" dik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |