Ultimate N.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:29 schreef Zpottr het volgende:
Leopard ziet er goed uit, maar laten we het nog even Vista 2021 Beta Preview Tester N Edition noemen.
USB disk.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:42 schreef Tijn het volgende:
Ik wacht lekker de final af van Leopard, ik heb geen zin om over een paar maanden m'n Mac weer opnieuw te installeren.
Ja precies. Zag nu iets voor 38 euro ofzo (voor 1gb). Was van Kingston. Dat moet wel goed gaan denk ik.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:44 schreef Dr_Crouton het volgende:
@ Xilantof:
Gewoon op de pricewatch van Tweakers kijken voor een goede winkel- en prijsvergelijking. Geheugen kost idd vrijwel niets meer, enkele maanden geleden nog rond 80-100 euro per reep, nu zijn ze al voor de helft van de prijs (met af en toe aanbiedingen van bijv. iBood voor 25 euro per reep).
Ik heb nog nooit een upgrade uitgevoerd, maar zou dat niet een fluitje van een cent moeten zijn op een Mac?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:42 schreef Tijn het volgende:
Ik wacht lekker de final af van Leopard, ik heb geen zin om over een paar maanden m'n Mac weer opnieuw te installeren.
Um, jawel. Met een final release, that is.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:52 schreef broer het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een upgrade uitgevoerd, maar zou dat niet een fluitje van een cent moeten zijn op een Mac?
O, dan wacht ik ook op de final release. Ik heb immers een Mac gekocht voor het gemak.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:53 schreef Zpottr het volgende:
Um, jawel. Met een final release, that is.
Maar je kon mij geen antwoord geven.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:44 schreef Dr_Crouton het volgende:
@ Xilantof:
Gewoon op de pricewatch van Tweakers kijken voor een goede winkel- en prijsvergelijking. Geheugen kost idd vrijwel niets meer, enkele maanden geleden nog rond 80-100 euro per reep, nu zijn ze al voor de helft van de prijs (met af en toe aanbiedingen van bijv. iBood voor 25 euro per reep).
Zoals ik zei, laat me even weten als je iets hebt gevonden.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:47 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ja precies. Zag nu iets voor 38 euro ofzo (voor 1gb). Was van Kingston. Dat moet wel goed gaan denk ik.
Vind het wel tijd voor 2 gb ondertussen.
Eens zien wanneer ik me er aan ga wagen.
En met deze quote plaats ik een verkapte tvp.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:05 schreef Tijn het volgende:
Een paar maanden met Tiger overleef ik nog wel. Hell, een jaar of 10 overleef ik waarschijnlijk nog wel met Tiger
wassup?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:06 schreef Evil_Koekje het volgende:
Hey negers.
Ik wil je de mijne wel verkopen, garantie tot aan de deur.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:12 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Ik wil een MacBookje erbij, maar ik ben arm.![]()
Mwa, ik heb het al vaak zat probleemloos vervangen. Zelfs zonder antitstatisch homobandjequote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:11 schreef Pheno het volgende:
Ik durf geen geheugen erbij te stoppen, dat overleeft de betabook die we hebben niet.
Ik ben eerder bang dat de macbook zelf spontaan ontploft, dan dat ik het verkeerd doe.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:15 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Mwa, ik heb het al vaak zat probleemloos vervangen. Zelfs zonder antitstatisch homobandje
==>quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben eerder bang dat de macbook zelf spontaan ontploft, dan dat ik het verkeerd doe.
Ik zie niks, dus ik kan je ook niet helpen vrees ik...quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:08 schreef Rensz het volgende:
Het lukt met niet om de "Big Cat" te herstellen naar een externe schijf. Zowel USB als FW.
http://img525.imageshack.us/img525/5944/afbeelding2ew1.png
http://img249.imageshack.us/img249/6020/afbeelding3dt0.png
(even nog een keer op enter drukken, dan komen de plaatjes)
Het is op een Intel mac. De HD is guid dus hij zo het moeten doen.
Dan moet je even in de url balk klikken en dan nog eens op enter drukken.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:32 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Ik zie niks, dus ik kan je ook niet helpen vrees ik...
Wat broer zegt.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:56 schreef broer het volgende:
[..]
O, dan wacht ik ook op de final release. Ik heb immers een Mac gekocht voor het gemak.
Linkjes kopieren/ plakken werkt wel.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:32 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Ik zie niks, dus ik kan je ook niet helpen vrees ik...
Hmmm..ik heb die fouten niet gemaakt. Misschien een fout in de torrent..?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:36 schreef Rensz het volgende:
[..]
Dan moet je even in de url balk klikken en dan nog eens op enter drukken.
Het waren 2 fouten. Fout 16 en fout 2. Niet tegelijk.
De install-DMG naar een externe schijf dus? En je hebt nog een tweede externe schijf om het op te installeren?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:08 schreef Rensz het volgende:
Het lukt met niet om de "Big Cat" te herstellen naar een externe schijf. Zowel USB als FW.
http://img525.imageshack.us/img525/5944/afbeelding2ew1.png
http://img249.imageshack.us/img249/6020/afbeelding3dt0.png
(even nog een keer op enter drukken, dan komen de plaatjes)
Het is op een Intel mac. De HD is guid dus hij zo het moeten doen.
Ah, kijk. Ik verwarde je even met een user die dacht Leopard te kunnen installeren door de .DMG naar een externe drive te extracten.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:09 schreef Rensz het volgende:
Niet nog een extrene om op te installeren. Wel een interne.
Yup...zo doe ik dat ook altijd en met de torrent van Demonoid werkt dat perfect. Wellicht een corrupt bestand..??quote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:13 schreef Rensz het volgende:
Je kan toch een DMG laten herstellen naar een externe schijf en dan booten, zodat je hem als install disk gebruikt. Heb ik ook een keer met de vorige beta gedaan. Maar met deze lukt het niet.
Inderdaad, even Quickparren dusquote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:13 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Yup...zo doe ik dat ook altijd en met de torrent van Demonoid werkt dat perfect. Wellicht een corrupt bestand..??
Eenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:33 schreef Geqxon het volgende:
Ik kon Windows niet maar aan, het wachten duurde te lang. Ik heb een Powerbook gekocht....
Draait dat OS X? En hoe lang gaat de accu mee?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:10 schreef Geqxon het volgende:
[..]
9.5". 2.7 kilogram. 500MB HDD, 2MB ROM en maar 2" dik.
Dat zou best kunnen , maar ik heb al een tijd ervaring met Kingston (PC) , en nooit problemen ermee gehad.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:42 schreef NiteSpeed het volgende:
Kingston? Dat merk is een beetje als Dell/Maxtor, veel reclame maken en de grote massa denkt dat je een enorm A-merk bent terwijl de producten die ze maken eigenlijk enorm onbetrouwbaar zijn.
Handig dat je vanuit stacks ook zo kan verwijderen. Ik gok dat ik tzt wel met een Downloads stack ga werken.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:48 schreef De_Hertog het volgende:
Voor wie de beta nog niet heeft Leopard in actie
Aan de mensen die de beta hebben: is er nog iets van dat system-wide-todo over?
Nee? Je hebt al met Leopard gespeeld?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:45 schreef Adelante het volgende:
nee!
Dat was bij mijn Macbook geen probleem, weet je zeker dat je alle settings doorgelopen hebt? Die staan in Windows zo vreemd...quote:Op zondag 24 juni 2007 00:55 schreef Sjoewe het volgende:
Nou live vanuit bootcamp... Waarin ik m'n externe display niet als hoofdscherm kan aanwijzen
Niet meer dan dat, inderdaad.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:42 schreef Geqxon het volgende:
Dat Stacks, is dat niet gewoon een gepimpte versie van een mapje naar je dock slepen? Maar dan dus dat je mappen dynamisch zijn
jaquote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:42 schreef Geqxon het volgende:
Dat Stacks, is dat niet gewoon een gepimpte versie van een mapje naar je dock slepen? Maar dan dus dat je mappen dynamisch zijn
Ik vind de menubar, de dock en the lack of aqua ook een minpuntquote:Op zondag 24 juni 2007 01:14 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Niet meer dan dat, inderdaad.
Ik vind Leopard echt nog niet zo denderend. Grauwe interface, afzichtelijk dock en menubar. Als ze het in de final versie zo gaan afleveren zal Apple zeker wat charme verliezen, in mijn ogen.
Nou welke setting zou dat moeten zijn dan? Dat vakje van use this display as my primary display kan ik niet aanvinken. Als ik m'n macbook dicht vouw gaat 'ie uit.quote:Op zondag 24 juni 2007 01:09 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dat was bij mijn Macbook geen probleem, weet je zeker dat je alle settings doorgelopen hebt? Die staan in Windows zo vreemd...
.dmg herstellen op een (in-of externe) partitie en vanuit 'Opstartschijfvoorkeuren' die partitie kiezen. Ik ga geen DL dvd hieraan bestedenquote:Op zondag 24 juni 2007 12:12 schreef TwyLight het volgende:
Ik kom er net achter dat, naast dat ik geen partitie kan maken er nog een probleem is dat er voor zorgt dat ik Leopard niet kan installeren:
Ik heb geen dual-layer dvd brander
quote:Op zondag 24 juni 2007 12:26 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
.dmg herstellen op een (in-of externe) partitie en vanuit 'Opstartschijfvoorkeuren' die partitie kiezen. Ik ga geen DL dvd hieraan besteden![]()
Nu drie dagen wachten tot-ie binnen is?quote:Op zondag 24 juni 2007 12:39 schreef Jarno het volgende:
Zo, en de Leopard download loopt. Ben toch nog vrij en erg nieuwsgierig, goede combo. Heb nog een USB2 drive liggen, gaat wel goed komen dus.
Van de 6 GB is er nu 1 GB binnen, moet zo nog even een familiebezoekje doen dus vanavond kan ik 'm wel installeren denk ik.quote:
Waar download je mee? Stuur me anders even een PM graag.quote:Op zondag 24 juni 2007 12:41 schreef Jarno het volgende:
[..]
Van de 6 GB is er nu 1 GB binnen, moet zo nog even een familiebezoekje doen dus vanavond kan ik 'm wel installeren denk ik.
[geksiemode]quote:Op zondag 24 juni 2007 12:42 schreef Skic. het volgende:
[..]
Waar download je mee? Stuur me anders even een PM graag.
En wat is een goede site? Bij mij gaat torrentspy superlangzaam.quote:Op zondag 24 juni 2007 12:43 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Op goede BT sites is ie zeer rap: ik heb hem donderdag met 6 mb/s binnengehaald
Wat moest ik ook alweer trucen om van een USB2 drive te kunnen booten? Iets met GUID oid?quote:Op zondag 24 juni 2007 12:35 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[afbeelding]
Je kunt evt. met iPartition je externe HD partitioneren zonder dat er data verloren gaat.
Stuur me je mailadres eens via pmquote:Op zondag 24 juni 2007 12:45 schreef Skic. het volgende:
[..]
En wat is een goede site? Bij mij gaat torrentspy superlangzaam.
Yupquote:Op zondag 24 juni 2007 12:48 schreef Jarno het volgende:
[..]
Wat moest ik ook alweer trucen om van een USB2 drive te kunnen booten? Iets met GUID oid?
09:12 Mogelijk medicijn voor MS gevonden (64)quote:Op zondag 24 juni 2007 12:37 schreef Sjoewe het volgende:
Kut windows.
IK WIL M'N TWEEDE SCHERM ALS PRIMARY.
WAAAAAROM MAG DAT NIET GRAF DING.
Excuus. zag je post niet.quote:
quote:Op zondag 24 juni 2007 13:09 schreef Zpottr het volgende:
[..]
09:12 Mogelijk medicijn voor MS gevonden (64)
Graag.quote:Op zondag 24 juni 2007 13:12 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Excuus. zag je post niet.
ik houd je op de hoogte in elk geval! 14.gif
Oeps.quote:Op zondag 24 juni 2007 13:39 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Heb je die partitie ook al geformatteerd als HFS/GUID?
Je kunt een partitie wel aanduiden, maar je moet hem ook nog formatteren
Je kunt na het herstellen beter in 'Opstartschijfvoorkeuren' aangeven dat je die partitie wilt gebruiken: gaat veelal wat sneller.quote:Op zondag 24 juni 2007 13:52 schreef TwyLight het volgende:
btw, thanks walterhij is nu aan het herstellen naar de nieuwe partitie.
Zometeen dan gewoon booten, die partitie kiezen, en leopard installeren op weer een andere partitie?
(p.s. kan ik wel booten vanaf een externe hdd?)
Yup, maar dat zal niet zo vlug gaan. Ik meen dat Gexxon daar ervaring mee had.quote:Op zondag 24 juni 2007 14:04 schreef TwyLight het volgende:
ik heb hem via usb 2.0.. kan het dan ook?
Er is ook mogelijkheid om hem via firewire 400 te laten lopen, is dat beter?quote:Op zondag 24 juni 2007 14:06 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Yup, maar dat zal niet zo vlug gaan. Ik meen dat Gexxon daar ervaring mee had.
Als je FW tot je beschikking hebt, zou ik dat zeker doen.quote:Op zondag 24 juni 2007 14:08 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Er is ook mogelijkheid om hem via firewire 400 te laten lopen, is dat beter?
(heb geen fw800 poort op mijn imac)
Kan in iPartition: zo heb ik dat iig gedaan.quote:Op zondag 24 juni 2007 14:20 schreef TwyLight het volgende:
hoe formateer ik als GUID.
Iets in schijfhulpprogramma
Ging prima hier. Misschien iets langer booten, maar daarna bloedsnel.quote:Op zondag 24 juni 2007 14:04 schreef TwyLight het volgende:
ik heb hem via usb 2.0.. kan het dan ook?
hmm, ik heb nu uitgevonden hoe ik dat moet kiezen maar krijg dan errors dat het niet kan om dat er niet genoeg ruimte voor zou zijn en ik meer ruimte moest maken.quote:Op zondag 24 juni 2007 14:32 schreef TwyLight het volgende:
[[url=http://xs316.xs.to/xs316/07250/Afbeelding244551.png]afbeelding][/url]
En dan alles overzetten naar die partitie, en daarna de andere partitie verwijderen? bedoel je dat?quote:Op zondag 24 juni 2007 15:26 schreef Sjoewe het volgende:
Met Partition magic een extra partitie aanbrengen en die als HFS formatten onder OSX.
aMulequote:Op zondag 24 juni 2007 16:04 schreef Djep het volgende:
Is er ook eMule voor de apple??? En mag ik hier ook om een linkje vragen??
Ik kan t trouwens niet zo vinden met mijn apple. Binnenkort maar weer terug naar Windows.
Wat ik zeg, ik krijg zo'n jeuk van die apple. Wat ik wil dat kan dan net niet....Verder ben ik ook te n00berig voor een apple.quote:Op zondag 24 juni 2007 16:08 schreef TwyLight het volgende:
Nee.
Mensen die Windows apps willen voor de mac
Waarom koop je er dan een.quote:Op zondag 24 juni 2007 16:09 schreef Djep het volgende:
[..]
Wat ik zeg, ik krijg zo'n jeuk van die apple. Wat ik wil dat kan dan net niet....Verder ben ik ook te n00berig voor een apple.
gekregenquote:
quote:Op zondag 24 juni 2007 16:15 schreef Djep het volgende:
[..]
gekregen![]()
![]()
Mijn windows moest gereanimeerd worden ofzo, weet ik t. En toen kwam iemand GRATIS met dit onding aan.....Binnenkort dan toch maar investeren in een echte computer die werkt en die niet 300 keer per dag vastloopt![]()
Ik zou t niet weten, ik kan dat zo niet zien.quote:
Klik op het appeltje links-boven:quote:Op zondag 24 juni 2007 16:23 schreef Djep het volgende:
[..]
Ik zou t niet weten, ik kan dat zo niet zien.
Er zit wel zo'n grote slinger aan, die moet ik ronddraaien en dan start ie op als je geluk hebt![]()
wat lief! mag ik hem eens vasthouden?quote:Op zondag 24 juni 2007 16:33 schreef Djep het volgende:
NOu lachen, denk ik: Ik heb een stickertje gevonden en er staat op:
16 juni 1999 18:51:39
400MHz/1Mcache/DVDROM
64MB SDRAM/ 6GB HD
EDIT:
Over deze Mac:
Computernaam: PowerMacG3series
Computermodel: PowerMac1,1
Processortype: PowerPC 750 (2.2)
Aantal processors: 1
Processorsnelheid: 400 MHz
L2-cache (per processor): 1 MB
Geheugen: 640 MB
Bussnelheid: 100 MHz
Opstart-ROM-versie: 1.1.1f4
Bweheheh, ik heb lekker een Intel GMA tooltje onder Windows waar dat allemaal mee kanquote:Op zondag 24 juni 2007 11:46 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Nou welke setting zou dat moeten zijn dan? Dat vakje van use this display as my primary display kan ik niet aanvinken. Als ik m'n macbook dicht vouw gaat 'ie uit.
Nou, klein, klein...quote:
Antiek!quote:Op zondag 24 juni 2007 16:33 schreef Djep het volgende:
NOu lachen, denk ik: Ik heb een stickertje gevonden en er staat op:
16 juni 1999 18:51:39
400MHz/1Mcache/DVDROM
64MB SDRAM/ 6GB HD
EDIT:
Over deze Mac:
Computernaam: PowerMacG3series
Computermodel: PowerMac1,1
Processortype: PowerPC 750 (2.2)
Aantal processors: 1
Processorsnelheid: 400 MHz
L2-cache (per processor): 1 MB
Geheugen: 640 MB
Bussnelheid: 100 MHz
Opstart-ROM-versie: 1.1.1f4
dit stuur ik ff door naar een maccende vriend van mij hier in de buurt.quote:Op zondag 24 juni 2007 17:03 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nou, klein, klein...
[afbeelding]
Als je er flink wat geheugen in plempt, zou je OS X er wel op kunnen installeren trouwens. Moet je misschien wel Panther nemen ipv Tiger, maar dan is het nog best werkbaar.
[edit] Hey wacht ff, er zit 640 MB in en die "Over deze Mac" info komt volgens mij uit OS XDan zou 'ie toch niet zo instabiel moeten zijn. Misschien een herinstallatie? Op zich zou je dan nog best een aardig systeem moeten kunnen draaien!
Het was geen poging tot uitlachenquote:Op zondag 24 juni 2007 17:20 schreef Djep het volgende:
[..]
ja lach me maar uit....![]()
het goede nieuws is dat ik wel kan internetten nu!!
Hier staat de download stilquote:Op zondag 24 juni 2007 12:39 schreef Jarno het volgende:
Zo, en de Leopard download loopt. Ben toch nog vrij en erg nieuwsgierig, goede combo. Heb nog een USB2 drive liggen, gaat wel goed komen dus.
ok danquote:Op zondag 24 juni 2007 17:52 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Het was geen poging tot uitlachenPunt is dat je die Mac best soepel kan laten lopen als je OSX (10.3 of zo) er opnieuw opgooit.
Ik ga dat deze week ook doen met mijn iets recentere PowerBook, want die crasht ook te vaak tegenwoordig en de overige oplossingen willen maar niet goed werken
Ik vind dat het allemaal prima gaat.quote:Op zondag 24 juni 2007 21:40 schreef portier het volgende:
I know, maar ik had het over een Macbook, geen Macbook Pro.
Ik heb er zelf geen enkel probleem mee, en in de zon heb ik liever een glossy scherm. Een mat scherm wordt in de zon totaal onleesbaar, een glossy enkel spiegelendquote:Op zondag 24 juni 2007 21:19 schreef portier het volgende:
Ik dacht dat je niet kon kiezen. Voor de goede orde, ik heb het over de nieuwe 2.16 macbook. Maar in hoeverre is het een probleem met het glossy scherm? Ik heb er in de Apple shop niet echt veel van gezien, maar dat was natuurlijk in goede omstandigheden en niet in de stralende zon buiten. Maar is het werkbaar of zie je werkelijk niets? En is het alleen bij felle zon of ook al als je in een kamer zit en de lamp per ongeluk verkeerd staat?
waarom vraag je dan om mensen met macbook pro ervaringenquote:Op zondag 24 juni 2007 21:40 schreef portier het volgende:
I know, maar ik had het over een Macbook, geen Macbook Pro.
Misschien duidde ze op professionele Macbook eigenaren.quote:Op zondag 24 juni 2007 21:48 schreef TwyLight het volgende:
[..]
waarom vraag je dan om mensen met macbook pro ervaringen
Omdat de Macbook Pro al met Led backlight geleverd wordt (dacht ik gelezen te hebben) en het ook mijn vraag was hoe de ervaringen hiermee zijn en of het de moeite is om af te wachten tot september tot ook de gewone macbooks hiermee geleverd worden. Of dat het feitelijk weinig verschil maakt.quote:Op zondag 24 juni 2007 21:48 schreef TwyLight het volgende:
[..]
waarom vraag je dan om mensen met macbook pro ervaringen
Probeer maar 's een Pro-app te starten, zoals Aperture. En ik heb ook die effecten in Photobooth en iChat niet aan de praat gekregen. CS3 start bij mij ook niet op. En meer ben ik nog niet tegengekomen.quote:Op zondag 24 juni 2007 22:33 schreef Jarno het volgende:
Prima bruikbaar, dat Leopard. Nog geen gekke dingen tegengekomen iig.
Express, Extreme?quote:Op maandag 25 juni 2007 12:10 schreef Skic. het volgende:
Nog even wachten tot de Mac Store open is, ik ga vandaag een Airport kopen.
Ik zou wachten: binnenkort komt zeer waarschijnlijk de 802.11n-variant uit. Plus deze AE gaan wel heel rap defect, heb ik gelezen. En ook helaas gemerkt.quote:Op maandag 25 juni 2007 12:15 schreef Skic. het volgende:
De Express voldoet wel denk ik.
Heb je ,Mac niet een maand geprobeerd? Ik ga pas aan de .Mac als Leopard er is, dat remote computeren lijkt me erg handig.quote:Op maandag 25 juni 2007 12:49 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Ik zou wachten: binnenkort komt zeer waarschijnlijk de 802.11n-variant uit. Plus deze AE gaan wel heel rap defect, heb ik gelezen. En ook helaas gemerkt.
Iemand trouwens een .Mac-gebruiker..? Ik zit er aan te denken om dat 's aan te schaffen.
Hmmm. Ik moet toch maar eens aan de Paypal.quote:Op maandag 25 juni 2007 12:52 schreef Sjoewe het volgende:
Of je kijkt op eBay Skic. Daar staan ze echt voor 38 dollar op.
ik ook hoor, ik ookquote:Op maandag 25 juni 2007 12:56 schreef Skic. het volgende:
[..]
Hmmm. Ik moet toch maar eens aan de Paypal.
Jah? Jammer, het is wel tof.quote:Op maandag 25 juni 2007 13:01 schreef Geqxon het volgende:
Je externe HDD op een Airport Extreme aansluiten..... traaaag
"Even" een DVD-iso overzetten, 7 minuten over wired, 25 minuten over wireless. Doe mij maar een HDD direct aan de Macbookquote:
Doch:quote:Op maandag 25 juni 2007 12:57 schreef Sjoewe het volgende:
Mja ach je hebt eigenlijk niks aan een nieuwe versie. De gewone Macbook heeft toch helemaal geen Wireless N verbinding?
Precies: dat dus. Donderdagochtend vertrekken: niks ah handje. Donderdagavond thuiskomen: licht brand niet meer en voeding is ermee opgehouden.quote:Op maandag 25 juni 2007 13:33 schreef JoMo0 het volgende:
Die AE's zijn niet echt betrouwbaar , zodra de garantie is verlopen stopt de voeding ermee.
Ik heb zelf de Extreme , werkt uitstekend.
Trouwens op een Macbook C2D zit wel degelijk een N-mogelijkheid.
![]()
Jep, maar als ik mij niet vergis heeft Skic de Core Duo?quote:Op maandag 25 juni 2007 13:34 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Doch:
http://www.apple.com/macbook/wireless.html
Take your study session to the local hot spot. MacBook comes with built-in AirPort Extreme 802.11n Wi-Fi, offering up to five times the performance and up to twice the range of previous generations.
Dat weet ik dan weer nietquote:Op maandag 25 juni 2007 13:38 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Jep, maar als ik mij niet vergis heeft Skic de Core Duo?
Een compleet nieuwe Macbook? Dat zou wel erg mooi zijn, ik hoop voor je dat het je luktquote:Op maandag 25 juni 2007 13:41 schreef Pheno het volgende:
Nou, ik heb een nieuwe revisie gevraagd, ik wordt door de verkoper vandaag of nog teruggebeld. Ik werk er toch op 2 minuten lopen, dus als hij dat niet doet dan sta ik zo bij hem.
Ik voel me zo lullig, maar ja, dat ding kost toch een ruime 1000 euro, dus dan mag ik wel wat werkends verwachten.
Het moederbord is al eens vervangen, de topcase 2x, nu weer een kabel, en de monitor hangt er scheef in. Ik word er kriegel van. Ze hebben me op die manier eigenlijk al een nieuw ding gegeven, alleen in partjes.quote:Op maandag 25 juni 2007 13:43 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Een compleet nieuwe Macbook? Dat zou wel erg mooi zijn, ik hoop voor je dat het je lukt
De monitor hangt er scheef in? Dus je bedoeld zeg maar het scharnier, of de monitor zelf??quote:Op maandag 25 juni 2007 13:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het moederbord is al eens vervangen, de topcase 2x, nu weer een kabel, en de monitor hangt er scheef in. Ik word er kriegel van. Ze hebben me op die manier eigenlijk al een nieuw ding gegeven, alleen in partjes.
Ik heb wel eens verhalen gehoord dat transplanteren in een andere USB/Firewire behuizing soms opeens de boel reanimeert. Tenzij je 'm in de sloot hebt laten plenzen natuurlijk.quote:Op maandag 25 juni 2007 13:50 schreef nietzman het volgende:
Haroe, LaCie aan gort. Met alles wat me dierbaar is!
Oei. Heb je nog een WD of zo met een backup van alles wat je dierbaar is?quote:Op maandag 25 juni 2007 13:50 schreef nietzman het volgende:
Haroe, LaCie aan gort. Met alles wat me dierbaar is!
Nee, ik heb het over de lcd in de monitorbehuizing. Dus het klapt nog recht dicht, maar het lijkt wel op de monitor zelf verschoven is....quote:Op maandag 25 juni 2007 13:51 schreef Geqxon het volgende:
[..]
De monitor hangt er scheef in? Dus je bedoeld zeg maar het scharnier, of de monitor zelf??
Ik weet dat apple wel goede dingen kan maken, de oude G3 doet het nog steeds met MacOS 8.5quote:Op maandag 25 juni 2007 13:51 schreef JoMo0 het volgende:
Jammer dat je een slecht exemplaar hebt.
Dit was m'n backup omdat m'n interne HD al niet meer te vertrouwen was.quote:Op maandag 25 juni 2007 13:53 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Oei. Heb je nog een WD of zo met een backup van alles wat je dierbaar is?
Maar elk moment kan de laatste zijn!quote:Op maandag 25 juni 2007 13:56 schreef nietzman het volgende:
En ik zit er nu heel hard over te denken om gewoon maar een nieuwe macbookpro danwel iMac te gaan halen. Heb het geld er wel voor, ti's alleen niet de meest verstandige beslissing op dit moment.
Als ik de remote speakers uitzet kan ik met de remote het volume van iTunes aanpassen. Bij jou ook toch?quote:Op maandag 25 juni 2007 15:30 schreef Geqxon het volgende:
Volume control op de Airport Express heeft naar mijn weten weinig te maken met de volume control op je Macbook. Zit er op iTunes niet een los schuifje?
Is toch raar! Pauze, stop, play, volgend en vorig nummer, werkt allemaal! Maar het volume van iTunes kun je niet veranderen met de remote. Alle andere computergeluiden komen trouwens inderdaad gewoon uit de computerboxjes. Ach, opzich is het ook wel prima!quote:Op maandag 25 juni 2007 15:42 schreef Geqxon het volgende:
Zoals ik zei, gok ik dat de remote enkel voor het volume van de computer is. Oid
Klopt.quote:Op maandag 25 juni 2007 15:47 schreef Geqxon het volgende:
Met de remote verander je dan ook niet het volume van iTunes, maar van je complete systeem.
Ik heb er een voor je: 50 euro!quote:Op maandag 25 juni 2007 15:48 schreef Geqxon het volgende:
Misschien moet ik ook maar eens een AE kopen, ik werd net letterlijk genekt door de kabel van mijn koptelefoon
Het zou allicht mooier zijn als het inderdaad exact zo zou werken als dat er een kabel in je laptop zit, dus gewoon al je geluid van je complete Macbook over je stereo, maar daarvoor heeft het schijnbaar te veel vertraging oid.quote:Op maandag 25 juni 2007 15:49 schreef Skic. het volgende:
[..]
Klopt.Ik zag het echt als iTunes zachter zetten, en zo werkte het ook volgens mij toen die kabel rechtstreeks in de laptop zit.
Tip voor de verkoop: Waar normaal het ledje zit, kleur het rood, en gooi het op Marktplaats. Speel het op een "De TPG is er te ruw mee opgegaan", en hoppa, instant cash.quote:Op maandag 25 juni 2007 15:57 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Ik heb er een voor je: 50 euro!
Ja. Geheugen zet ik er zelf wel in.quote:
Wat nutteloosquote:
Ooh wacht, ik heb het tegen Captain Customizequote:
Dat is een instelling in iTunes. Haal het vinkje bij 'Wijzig volume van AirTunes-luidsprekers niet vanuit iTunes.'quote:Op maandag 25 juni 2007 15:21 schreef Skic. het volgende:
Gaar, volume control via de remote werkt niet, maar de pauze button wel.
Wat heeft dat hier mee te maken dan?quote:Op maandag 25 juni 2007 17:37 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ooh wacht, ik heb het tegen Captain Customize
Ik heb die van mij ge-etched.quote:Op maandag 25 juni 2007 20:03 schreef Junkie het volgende:
Heeft hier iemand een gecustomized iPod of Macje dan?
Stickers, laser etching, etc...
Dankje.quote:Op maandag 25 juni 2007 17:37 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Dat is een instelling in iTunes. Haal het vinkje bij 'Wijzig volume van AirTunes-luidsprekers niet vanuit iTunes.'
Je hebt meerdere iTunes accounts dan? Is dat niet lastig in de praktijk, of kun je die wel weer gewoon in 1 library kwijt? Zat ik me ook af te vragen nl., hier nog een groot C~C-drinkerquote:Op maandag 25 juni 2007 21:07 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Damn...ik kan al 21 songs uitkiezen in de iTunes store dankzij Coca Cola Zero![]()
Dat zijn 84 flessen?quote:Op maandag 25 juni 2007 21:07 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Damn...ik kan al 21 songs uitkiezen in de iTunes store dankzij Coca Cola Zero![]()
Of 42 flesjesquote:
64 bitsquote:Op maandag 25 juni 2007 22:08 schreef TwyLight het volgende:
damnit wat is leopard snelik heb van die high res fotos (150mb per foto ofzo) en die laad gewoon in een keer in leopard en in tiger deed die er vet lang over
- de shadow achter vensters is wel mega trouwens
quote:-an Intel processor or a PowerPC G4 or G5 processor
-a DVD drive
-built-in FireWire
-at least 256 MB of RAM for a Power-PC based Mac and 512 MB for an
Intel-based Mac (additional RAM is recommended for development
purposes)
-a built-in display or a display connected to an Apple-supplied video
card supported by your computer
-at least 6 GB of disk space available, or 8 GB if you install the
developer tools
Het is niet dat omdat Nietz zijn exemplaar stuk gaat, alle examplaren stuk gaanquote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:53 schreef AudreyHepburn het volgende:
Heb vanmiddag voor 120 euro een 500 gig LaCie gekocht. Kom ik thuis, lees ik dat bericht van Nietz..
Waar kwam dat nou door dat ie stuk ging, Nietz ? Enig idee ?
Dat is mooi. Het is meer zo van "Goh Nietz, heb je er iets raars mee gedaan wat je ons afraadt, zoals de schijf onder water houden of tegen de muur aan smakken ?"quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:18 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Het is niet dat omdat Nietz zijn exemplaar stuk gaat, alle examplaren stuk gaan
Ik ben er zeer tevreden mee
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:19 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik zie het al voor me Sjoewie, Au3 aan de Desperate Housewives, Grey's Anatomy, One Tree Hill en gelukkig is de Gilmore Girls afgelopen anders was ze die ook nog gaan kijken..
Je hebt een Core 2 Duo proc in je Mac? Dus een 802.11n netwerkkaart? Anders kan ik het je afraden. Lijkt me best "leuk", elke keer als je een bestand wijzigt je complete netwerk vertragen...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:22 schreef NiteSpeed het volgende:
Kan je een harde schijf gebruiken in Time Machine die je aan een USB-port van je router hangt? Ik moet toch een routertje kopen binnenkort en als ik dan mijn MBP kan syncen met een backupschijf via wifi zou dat best makkelijk zijn.
Het is natuurlijk niet veel moeite om dagelijks even een kabeltje aan te sluiten maar toch. Gemak dient de mens.
Dat is toch die serie met een stel te mooie pottenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:21 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]. The L-Word.
.
Ik hou niet van DH, GA, GG en OTH ken ik niet.
Jaquote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:30 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Dat is toch die serie met een stel te mooie potten
Ook short-haired helaas.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:30 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Dat is toch die serie met een stel te mooie potten
Lieverd, als ik deurmatten ga kanen ben je de eerste die het weet.quote:
Ja, maar wees gerust, zulke mooie potten bestaan er in de werkelijkheid niet..quote:
Ja ! Vrouwen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:31 schreef Sjoewe het volgende:
Ach lesbo's zijn sowieso overgewaardeerd. Wat is daar nou aan.
Inderdaad. Als man heb je er niks aan. Tenzij ze zoenen, dat kan je fysiek soms helpen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:31 schreef Sjoewe het volgende:
Ach lesbo's zijn sowieso overgewaardeerd. Wat is daar nou aan.
Ik wil een nieuwe MBP kopen jaquote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:23 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Je hebt een Core 2 Duo proc in je Mac? Dus een 802.11n netwerkkaart? Anders kan ik het je afraden. Lijkt me best "leuk", elke keer als je een bestand wijzigt je complete netwerk vertragen...
Wat is daar nou leuk aan. En dan gaan ze een beetje lopen lebberen, en voorwerpen in elkaar lopen duwen. De enige fysieke verandering die dat bij mij te weeg brengt is Appeltje-Qquote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:36 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Inderdaad. Als man heb je er niks aan. Tenzij ze zoenen, dat kan je fysiek soms helpen.
Je hoeft heus geen relatie met ze te hebben om een deurmat te kanen heur..quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:35 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ja ! Vrouwen.. Kutten.
. Relaties met vrouwen.
.
Ik bedoelde het meer zo van "Het is niet alsof Sjoe problemen heeft met relaties met vrouwen met kutten ofzo."quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:39 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Je hoeft heus geen relatie met ze te hebben om een deurmat te kanen heur..
Dus twee vrouwen die objecten bij elkaar erin duwen, geeft je geen fysieke verandering?.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:39 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Wat is daar nou leuk aan. En dan gaan ze een beetje lopen lebberen, en voorwerpen in elkaar lopen duwen. De enige fysieke verandering die dat bij mij te weeg brengt is Appeltje-Q
Het is maar goed dat ze kutten hebben, waar zou ie anders z'n soeplepel in moeten poeren..quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:41 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ik bedoelde het meer zo van "Het is niet alsof Sjoe problemen heeft met relaties met vrouwen met kutten ofzo."
Nee. en dan denken was ik die dildo maar zekerquote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:42 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dus twee vrouwen die objecten bij elkaar erin duwen, geeft je geen fysieke verandering?.
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:55 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Nee. en dan denken was ik die dildo maar zeker
En nu ben ik gepwnd.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:58 schreef Sjoewe het volgende:
Ja dat zal het zijn Geksie. Hee ik ga slapen, met een echte vrouw in m'n bed enzo
Nou kijk.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:53 schreef AudreyHepburn het volgende:
Heb vanmiddag voor 120 euro een 500 gig LaCie gekocht. Kom ik thuis, lees ik dat bericht van Nietz..
Waar kwam dat nou door dat ie stuk ging, Nietz ? Enig idee ?
Volgens mij had Q. een stukje papier onder het touchpad gedaan.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:39 schreef LudoSanders het volgende:
De knop van mijn touchpad is iet wat verzonken en staat nu min of meer constant ingedrukt, iemand die daar een oplossing voor weet?
Probeer AirFoil eens, daarmee kun je ook het geluid van Quicktime of VLC door sturen naar AirTunes.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:45 schreef Skic. het volgende:
Airtunes is tof, wat ik wel gaar vind is dat ik nu alsnog boxen nodig heb om een film met normaal geluid te kunnen kijken.
Nu kan ik al helemaal niet meer wachten op Leopard.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:53 schreef Jarno het volgende:
Tiger is best traag als je een paar dagen in Leopard gewerkt hebt, zeg. Dat belooft nog wat als straks de debug code nog uit Leopard gehaald is enzo..
Onder de accu om precies te zijn, Google heeft daar wel een oplossing voor.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:46 schreef Skic. het volgende:
[..]
Volgens mij had Q. een stukje papier onder het touchpad gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |