Dat bedoel ik inderdaad jaquote:Op maandag 25 juni 2007 09:29 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ik denk dat hij daarmee bedoelt dat je 3 echte maaltijden per dag moet eten ( ontbijt/lunch/avondeten) en niet 1 van die 3 moet overslaan. En dan daarnaast nog een paar tussendoortjes als fruit ofzo
Is gebaseerd op geur/reuk hèquote:Op maandag 25 juni 2007 10:39 schreef STING het volgende:
Alemaal posts over ongesteldheid opeens
Zouden vrouwen net als in hetzelfde huis, ook in hetzelfde topic tegelijkertijd ongesteld worden ofzo
Hmm volgens mij ben jij lijntechnisch wel wat hetzelfde als ik hequote:Op maandag 25 juni 2007 11:49 schreef Plukie86 het volgende:
tentamengedoe dat erg lijkt op die van mij![]()
Zijn het de hamsterweken ofzo?quote:Op maandag 25 juni 2007 11:49 schreef Plukie86 het volgende:
Iedereen heeft het hier over ongesteld zijn, ik ben niet eens ongesteld maar ik span qua raar gedrag voor deze week de kroon:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ging net naar de AH en nu ben ik heeeeel verdrietig. Wat is het geval? Ik moet in twee dagen even een heel tentamen in mijn hoofd stampen (wat natuurlijk onmogelijk is). Daardoor werd ik een beetje sip en ben 'even' langs de schappen met snoep gelopen.
Gevolg: ik sta bij de kassa met twixen, een reep choco, m&m's en dropjes.
Wrom doe ik zoiets nou???![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Enfin, ik heb gelukkig ook een meloen, druiven en appels meegenomen. Met dit alles moet ik het tot en met donderdag doen. Ik kan mezelf wel voor de kop slaan, maar ik voel me echt niet blij vandaag. En nu doe ik de comp uit en ga ik studeren....
Das nog erger dan microbiologie.... En nu doe ik 'm echt uit.quote:Op maandag 25 juni 2007 11:55 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Nu gaat de pc weer uit en ga ik weer neurologie stampen![]()
etenswaren weggooien gaf nog nooit zoveel voldoeningquote:Op maandag 25 juni 2007 13:12 schreef Pandorah het volgende:
Plukie: gooi die ongezonde zooi dan weg (wel eerst het pak openen en de inhoud apart weggooien anders kan je het er nog uit halen) of geef het weg. Dan kan je niet verleid worden.
quote:Op maandag 25 juni 2007 12:40 schreef poppetje22 het volgende:
Plukieje kan ook nadat je al die snoep gekocht heb het meteen weer terug brengen bij de informatiebalie.. dan hoef je het niet mee naar huis te nemen!!
weg gooien mag niet !quote:Op maandag 25 juni 2007 13:12 schreef Pandorah het volgende:
Plukie: gooi die ongezonde zooi dan weg (wel eerst het pak openen en de inhoud apart weggooien anders kan je het er nog uit halen) of geef het weg. Dan kan je niet verleid worden.
waarom alleen een banaan?quote:Op maandag 25 juni 2007 13:49 schreef Miss_S het volgende:
[..]
weg gooien mag niet !
ookal is dat wel wat ik zou doen
ik begin zo aan mijn lunch
toch zeker een hele banaan
ik zou zoveel mogelijk fruit eten als tussendoortjesquote:Op maandag 25 juni 2007 14:05 schreef StefanieV het volgende:
Ik zojuist een bruin broodje met kaas gegeten en groentjes. Verder een cola light gedronken.
Wat kunnen jullie mij nog aanraden als gezonde tussendoortjes?
Oja, jij deed hetzelfde als ik!quote:Op maandag 25 juni 2007 13:38 schreef zwahiel het volgende:
Voor de rest: denk maar zo, de uitverkoop begint weer, dus da's een extra motivatie. Kunnen we straks allemaal in die leuke kleren rondlopen! Haha!
Jaaa uitverkoopquote:Op maandag 25 juni 2007 13:38 schreef zwahiel het volgende:
Voor de rest: denk maar zo, de uitverkoop begint weer, dus da's een extra motivatie. Kunnen we straks allemaal in die leuke kleren rondlopen! Haha!
Fruit = suiker = koolhydraten = dikmaker.quote:Op maandag 25 juni 2007 14:18 schreef StefanieV het volgende:
Dan ga ik vanavond fruit halenHopen dat er nog mooi fruit ligt tenminste
Eet vooral geen fruit.quote:Op maandag 25 juni 2007 15:34 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Fruit = suiker = koolhydraten = dikmaker.
Beter is magere kwark ZONDER fruitstukjes or what so ever.
oehquote:Op maandag 25 juni 2007 15:34 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Fruit = suiker = koolhydraten = dikmaker.
Beter is magere kwark ZONDER fruitstukjes or what so ever.
Eet fruit. Goed voor je dikke reet. Wordt ie nog groter.quote:
Ik wil je helpen. Eet maar lekker je kilootje fruit. Suc6 dan met slank de zomer in en misschien zie ik je weer tijdens deel #197 waar je nog steeds op dieet bent.quote:Op maandag 25 juni 2007 15:39 schreef Viking84 het volgende:
Uhuh, fruit is evil. Altijd grappig, die mensen die hier nooit komen, maar toch even hun wijsheid tentoon willen spreiden. We zitten tenslotte al op # 89 en nog steeds willen we Slank de zomer in
.
quote:Op maandag 25 juni 2007 15:47 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Ik wil je helpen. Eet maar lekker je kilootje fruit. Suc6 dan met slank de zomer in en misschien zie ik je weer tijdens deel #197 waar je nog steeds op dieet bent.
En denk erom, ieder pondje gaat door je mondje (tenzij je een enge stofwisselingsziekte hebt stopt met roken, dan gaat deze regel niet op).
![]()
Stoppen met roken verhoogt je stofwisseling. Of je geeft eraan toe en je gaat eten: je wordt zwaarder. Of je gaat ervoor en je wordt zelfs >3 kilo lichter. It's up to you.quote:
Hmm nee, ik kwam juist vragen wat een gezond tussendoortje was, en iemand zei fruit.. Dus het is niet dat ik deze wijsheid tentoon spreidt.quote:Op maandag 25 juni 2007 15:39 schreef Viking84 het volgende:
Uhuh, fruit is evil. Altijd grappig, die mensen die hier nooit komen, maar toch even hun wijsheid tentoon willen spreiden. We zitten tenslotte al op # 89 en nog steeds willen we Slank de zomer in
.
Nou, dan heb ik misschien toch een enge stofwisselingsziektequote:Op maandag 25 juni 2007 15:53 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Stoppen met roken verhoogt je stofwisseling. Of je geeft eraan toe en je gaat eten: je wordt zwaarder. Of je gaat ervoor en je wordt zelfs >3 kilo lichter. It's up to you.
Het gaat anders de goede kant op met mij, hoor, ondanks jouw 'goedbedoelde adviezen'quote:Op maandag 25 juni 2007 15:47 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Eet fruit. Goed voor je dikke reet. Wordt ie nog groter.
[..]
Ik wil je helpen. Eet maar lekker je kilootje fruit. Suc6 dan met slank de zomer in en misschien zie ik je weer tijdens deel #197 waar je nog steeds op dieet bent.
En denk erom, ieder pondje gaat door je mondje (tenzij je een enge stofwisselingsziekte hebt, dan gaat deze regel niet op).
![]()
Dan heb ik het verkeerd opgevat, mijn excuses. Ik dacht al, geen fruit eten is helemaal niet gezond dusjaquote:Op maandag 25 juni 2007 16:12 schreef Viking84 het volgende:
En @ StefanieV: die post over wijsheid tentoonspreiden was dus voor Devlinsect bedoeld.
Dus je sportcoach zegt van, je kunt maar beter niet gaan sporten, maar lekker niks meer eten.quote:Op maandag 25 juni 2007 13:38 schreef zwahiel het volgende:
Voor degene die 't nog niet weten, ik doe 't onder begeleiding van mijn sportcoach, huisarts en dieetiste.
Opmerkingen die roepen dat je beter kunt gaan sporten gaan nergens over
Alles met mate. Dat gaat heel goed.quote:Op maandag 25 juni 2007 15:47 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Eet fruit. Goed voor je dikke reet. Wordt ie nog groter.
[..]
En denk erom, ieder pondje gaat door je mondje (tenzij je een enge stofwisselingsziekte hebt, dan gaat deze regel niet op).
![]()
Ik vind het een beetje raar dat je een cruciaal punt uit je verhaalt laat, terwijl je al bij een sportcoach, huisarts en dieteest loopt. Sporten is zeker niet alleen maar voor het kweken van reguliere spieren, maar ook voor het trainen van je conditie (hart). Sterker nog, de meeste mensen sporten voor vetverbranding en conditie verbetering. Maar zelfs met het kweken van spieren, verhoog je je stofwisseling en raak je dus vet kwijt (als je gezond/slank blijft eten)quote:Op maandag 25 juni 2007 13:38 schreef zwahiel het volgende:
Opmerkingen die roepen dat je beter kunt gaan sporten gaan nergens over, want dat is helemaal het resultaat niet wat ik wil halen in deze fase. Sporten kweekt spieren ja, maar op die spieren ligt nog steeds vet en dat duurt ontzettend lang om dat vet weg te krijgen. Mijn doel is om mijn vetpercentage gewoon omlaag te krijgen en flink omlaag ook.
Volgens mij was het als je stopt dat ie vertraagdquote:Op maandag 25 juni 2007 15:53 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Stoppen met roken verhoogt je stofwisseling. Of je geeft eraan toe en je gaat eten: je wordt zwaarder. Of je gaat ervoor en je wordt zelfs >3 kilo lichter. It's up to you.
Neejoh, ik ben speciaal, ik heb gewoon een enge stofwisselingsziekte!quote:Op maandag 25 juni 2007 16:52 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Volgens mij was het als je stopt dat ie vertraagd
Dacht ik inderdaad ook, maar wist het even niet meer zeker:quote:Op maandag 25 juni 2007 16:52 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Volgens mij was het als je stopt dat ie vertraagd
quote:Stoppen met roken betekent voor veel mensen dat ze zwaarder worden. Roken versnelt je stofwisseling, je verbrandt dus meer calorieën. Stop je met roken dan heeft dit gevolgen voor de snelheid van je stofwisseling. Je verbrandt minder energie. Gevolg is dat je zwaarder wordt. Blijf je precies hetzelfde eten dan kom je toch, tussen de 1,5 tot 3 kilo aan. Veel stoppers komen meer aan, doordat ze het gemis compenseren met extra eten of meer snoepen
Er zit wel een kern van waarheid in. Veel mensen in m'n omgeving die proberen af te vallen eten belachelijk veel fruit, 5, 6 stuks of soms nog meer. 3 stuks lijkt me meer dan genoeg. Hoewel je weer beter een extra appel kan eten dan een reep ofzo.quote:Op maandag 25 juni 2007 15:39 schreef Viking84 het volgende:
.
Klopt ook.quote:Op maandag 25 juni 2007 17:04 schreef MuadDib het volgende:
[..]
Er zit wel een kern van waarheid in. Veel mensen in m'n omgeving die proberen af te vallen eten belachelijk veel fruit, 5, 6 stuks of soms nog meer. 3 stuks lijkt me meer dan genoeg. Hoewel je weer beter een extra appel kan eten dan een reep ofzo.
sorry dat ik reageer zonder bij de kliek te horen...
Op zich eet ik nu ook wel veel fruit voor mijn doen. 2/3 stuks per dag (vooral veel appels), vroeger at ik het nauwelijksquote:Op maandag 25 juni 2007 17:04 schreef MuadDib het volgende:
Er zit wel een kern van waarheid in. Veel mensen in m'n omgeving die proberen af te vallen eten belachelijk veel fruit, 5, 6 stuks of soms nog meer. 3 stuks lijkt me meer dan genoeg. Hoewel je weer beter een extra appel kan eten dan een reep ofzo.
sorry dat ik reageer zonder bij de kliek te horen...
Welke suikers? Enkelvoudige koolhydraten? Meervoudige koolhydraten? En als ik gewend ben om drie slagroom soezen per dag te eten, mag ik er dan nu één eten omdat het dan met mate is?quote:Op maandag 25 juni 2007 17:06 schreef STING het volgende:
[..]
Klopt ook.
Zoals al eerder gezegd, alles met mate
Teveel aan suikers wordt ook opgeslagen als vet.
Dude, kennis delen met elkaar is prima, maar de neerbuigende toon die je hier aan slaat, is niet echt welkom.quote:
waar zijn de koolhydratenquote:Op maandag 25 juni 2007 18:27 schreef Miss_S het volgende:
zo net mijn avondeten op
sla, 1 kiwi en een paar aardbeien
en veel vis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |