Dat bedoel ik inderdaad jaquote:Op maandag 25 juni 2007 09:29 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ik denk dat hij daarmee bedoelt dat je 3 echte maaltijden per dag moet eten ( ontbijt/lunch/avondeten) en niet 1 van die 3 moet overslaan. En dan daarnaast nog een paar tussendoortjes als fruit ofzo
Is gebaseerd op geur/reuk hèquote:Op maandag 25 juni 2007 10:39 schreef STING het volgende:
Alemaal posts over ongesteldheid opeens
Zouden vrouwen net als in hetzelfde huis, ook in hetzelfde topic tegelijkertijd ongesteld worden ofzo
Hmm volgens mij ben jij lijntechnisch wel wat hetzelfde als ik hequote:Op maandag 25 juni 2007 11:49 schreef Plukie86 het volgende:
tentamengedoe dat erg lijkt op die van mij![]()
Zijn het de hamsterweken ofzo?quote:Op maandag 25 juni 2007 11:49 schreef Plukie86 het volgende:
Iedereen heeft het hier over ongesteld zijn, ik ben niet eens ongesteld maar ik span qua raar gedrag voor deze week de kroon:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ging net naar de AH en nu ben ik heeeeel verdrietig. Wat is het geval? Ik moet in twee dagen even een heel tentamen in mijn hoofd stampen (wat natuurlijk onmogelijk is). Daardoor werd ik een beetje sip en ben 'even' langs de schappen met snoep gelopen.
Gevolg: ik sta bij de kassa met twixen, een reep choco, m&m's en dropjes.
Wrom doe ik zoiets nou???![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Enfin, ik heb gelukkig ook een meloen, druiven en appels meegenomen. Met dit alles moet ik het tot en met donderdag doen. Ik kan mezelf wel voor de kop slaan, maar ik voel me echt niet blij vandaag. En nu doe ik de comp uit en ga ik studeren....
Das nog erger dan microbiologie.... En nu doe ik 'm echt uit.quote:Op maandag 25 juni 2007 11:55 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Nu gaat de pc weer uit en ga ik weer neurologie stampen![]()
etenswaren weggooien gaf nog nooit zoveel voldoeningquote:Op maandag 25 juni 2007 13:12 schreef Pandorah het volgende:
Plukie: gooi die ongezonde zooi dan weg (wel eerst het pak openen en de inhoud apart weggooien anders kan je het er nog uit halen) of geef het weg. Dan kan je niet verleid worden.
quote:Op maandag 25 juni 2007 12:40 schreef poppetje22 het volgende:
Plukieje kan ook nadat je al die snoep gekocht heb het meteen weer terug brengen bij de informatiebalie.. dan hoef je het niet mee naar huis te nemen!!
weg gooien mag niet !quote:Op maandag 25 juni 2007 13:12 schreef Pandorah het volgende:
Plukie: gooi die ongezonde zooi dan weg (wel eerst het pak openen en de inhoud apart weggooien anders kan je het er nog uit halen) of geef het weg. Dan kan je niet verleid worden.
waarom alleen een banaan?quote:Op maandag 25 juni 2007 13:49 schreef Miss_S het volgende:
[..]
weg gooien mag niet !
ookal is dat wel wat ik zou doen
ik begin zo aan mijn lunch
toch zeker een hele banaan
ik zou zoveel mogelijk fruit eten als tussendoortjesquote:Op maandag 25 juni 2007 14:05 schreef StefanieV het volgende:
Ik zojuist een bruin broodje met kaas gegeten en groentjes. Verder een cola light gedronken.
Wat kunnen jullie mij nog aanraden als gezonde tussendoortjes?
Oja, jij deed hetzelfde als ik!quote:Op maandag 25 juni 2007 13:38 schreef zwahiel het volgende:
Voor de rest: denk maar zo, de uitverkoop begint weer, dus da's een extra motivatie. Kunnen we straks allemaal in die leuke kleren rondlopen! Haha!
Jaaa uitverkoopquote:Op maandag 25 juni 2007 13:38 schreef zwahiel het volgende:
Voor de rest: denk maar zo, de uitverkoop begint weer, dus da's een extra motivatie. Kunnen we straks allemaal in die leuke kleren rondlopen! Haha!
Fruit = suiker = koolhydraten = dikmaker.quote:Op maandag 25 juni 2007 14:18 schreef StefanieV het volgende:
Dan ga ik vanavond fruit halenHopen dat er nog mooi fruit ligt tenminste
Eet vooral geen fruit.quote:Op maandag 25 juni 2007 15:34 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Fruit = suiker = koolhydraten = dikmaker.
Beter is magere kwark ZONDER fruitstukjes or what so ever.
oehquote:Op maandag 25 juni 2007 15:34 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Fruit = suiker = koolhydraten = dikmaker.
Beter is magere kwark ZONDER fruitstukjes or what so ever.
Eet fruit. Goed voor je dikke reet. Wordt ie nog groter.quote:
Ik wil je helpen. Eet maar lekker je kilootje fruit. Suc6 dan met slank de zomer in en misschien zie ik je weer tijdens deel #197 waar je nog steeds op dieet bent.quote:Op maandag 25 juni 2007 15:39 schreef Viking84 het volgende:
Uhuh, fruit is evil. Altijd grappig, die mensen die hier nooit komen, maar toch even hun wijsheid tentoon willen spreiden. We zitten tenslotte al op # 89 en nog steeds willen we Slank de zomer in
.
quote:Op maandag 25 juni 2007 15:47 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Ik wil je helpen. Eet maar lekker je kilootje fruit. Suc6 dan met slank de zomer in en misschien zie ik je weer tijdens deel #197 waar je nog steeds op dieet bent.
En denk erom, ieder pondje gaat door je mondje (tenzij je een enge stofwisselingsziekte hebt stopt met roken, dan gaat deze regel niet op).
![]()
Stoppen met roken verhoogt je stofwisseling. Of je geeft eraan toe en je gaat eten: je wordt zwaarder. Of je gaat ervoor en je wordt zelfs >3 kilo lichter. It's up to you.quote:
Hmm nee, ik kwam juist vragen wat een gezond tussendoortje was, en iemand zei fruit.. Dus het is niet dat ik deze wijsheid tentoon spreidt.quote:Op maandag 25 juni 2007 15:39 schreef Viking84 het volgende:
Uhuh, fruit is evil. Altijd grappig, die mensen die hier nooit komen, maar toch even hun wijsheid tentoon willen spreiden. We zitten tenslotte al op # 89 en nog steeds willen we Slank de zomer in
.
Nou, dan heb ik misschien toch een enge stofwisselingsziektequote:Op maandag 25 juni 2007 15:53 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Stoppen met roken verhoogt je stofwisseling. Of je geeft eraan toe en je gaat eten: je wordt zwaarder. Of je gaat ervoor en je wordt zelfs >3 kilo lichter. It's up to you.
Het gaat anders de goede kant op met mij, hoor, ondanks jouw 'goedbedoelde adviezen'quote:Op maandag 25 juni 2007 15:47 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Eet fruit. Goed voor je dikke reet. Wordt ie nog groter.
[..]
Ik wil je helpen. Eet maar lekker je kilootje fruit. Suc6 dan met slank de zomer in en misschien zie ik je weer tijdens deel #197 waar je nog steeds op dieet bent.
En denk erom, ieder pondje gaat door je mondje (tenzij je een enge stofwisselingsziekte hebt, dan gaat deze regel niet op).
![]()
Dan heb ik het verkeerd opgevat, mijn excuses. Ik dacht al, geen fruit eten is helemaal niet gezond dusjaquote:Op maandag 25 juni 2007 16:12 schreef Viking84 het volgende:
En @ StefanieV: die post over wijsheid tentoonspreiden was dus voor Devlinsect bedoeld.
Dus je sportcoach zegt van, je kunt maar beter niet gaan sporten, maar lekker niks meer eten.quote:Op maandag 25 juni 2007 13:38 schreef zwahiel het volgende:
Voor degene die 't nog niet weten, ik doe 't onder begeleiding van mijn sportcoach, huisarts en dieetiste.
Opmerkingen die roepen dat je beter kunt gaan sporten gaan nergens over
Alles met mate. Dat gaat heel goed.quote:Op maandag 25 juni 2007 15:47 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Eet fruit. Goed voor je dikke reet. Wordt ie nog groter.
[..]
En denk erom, ieder pondje gaat door je mondje (tenzij je een enge stofwisselingsziekte hebt, dan gaat deze regel niet op).
![]()
Ik vind het een beetje raar dat je een cruciaal punt uit je verhaalt laat, terwijl je al bij een sportcoach, huisarts en dieteest loopt. Sporten is zeker niet alleen maar voor het kweken van reguliere spieren, maar ook voor het trainen van je conditie (hart). Sterker nog, de meeste mensen sporten voor vetverbranding en conditie verbetering. Maar zelfs met het kweken van spieren, verhoog je je stofwisseling en raak je dus vet kwijt (als je gezond/slank blijft eten)quote:Op maandag 25 juni 2007 13:38 schreef zwahiel het volgende:
Opmerkingen die roepen dat je beter kunt gaan sporten gaan nergens over, want dat is helemaal het resultaat niet wat ik wil halen in deze fase. Sporten kweekt spieren ja, maar op die spieren ligt nog steeds vet en dat duurt ontzettend lang om dat vet weg te krijgen. Mijn doel is om mijn vetpercentage gewoon omlaag te krijgen en flink omlaag ook.
Volgens mij was het als je stopt dat ie vertraagdquote:Op maandag 25 juni 2007 15:53 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Stoppen met roken verhoogt je stofwisseling. Of je geeft eraan toe en je gaat eten: je wordt zwaarder. Of je gaat ervoor en je wordt zelfs >3 kilo lichter. It's up to you.
Neejoh, ik ben speciaal, ik heb gewoon een enge stofwisselingsziekte!quote:Op maandag 25 juni 2007 16:52 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Volgens mij was het als je stopt dat ie vertraagd
Dacht ik inderdaad ook, maar wist het even niet meer zeker:quote:Op maandag 25 juni 2007 16:52 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Volgens mij was het als je stopt dat ie vertraagd
quote:Stoppen met roken betekent voor veel mensen dat ze zwaarder worden. Roken versnelt je stofwisseling, je verbrandt dus meer calorieën. Stop je met roken dan heeft dit gevolgen voor de snelheid van je stofwisseling. Je verbrandt minder energie. Gevolg is dat je zwaarder wordt. Blijf je precies hetzelfde eten dan kom je toch, tussen de 1,5 tot 3 kilo aan. Veel stoppers komen meer aan, doordat ze het gemis compenseren met extra eten of meer snoepen
Er zit wel een kern van waarheid in. Veel mensen in m'n omgeving die proberen af te vallen eten belachelijk veel fruit, 5, 6 stuks of soms nog meer. 3 stuks lijkt me meer dan genoeg. Hoewel je weer beter een extra appel kan eten dan een reep ofzo.quote:Op maandag 25 juni 2007 15:39 schreef Viking84 het volgende:
.
Klopt ook.quote:Op maandag 25 juni 2007 17:04 schreef MuadDib het volgende:
[..]
Er zit wel een kern van waarheid in. Veel mensen in m'n omgeving die proberen af te vallen eten belachelijk veel fruit, 5, 6 stuks of soms nog meer. 3 stuks lijkt me meer dan genoeg. Hoewel je weer beter een extra appel kan eten dan een reep ofzo.
sorry dat ik reageer zonder bij de kliek te horen...
Op zich eet ik nu ook wel veel fruit voor mijn doen. 2/3 stuks per dag (vooral veel appels), vroeger at ik het nauwelijksquote:Op maandag 25 juni 2007 17:04 schreef MuadDib het volgende:
Er zit wel een kern van waarheid in. Veel mensen in m'n omgeving die proberen af te vallen eten belachelijk veel fruit, 5, 6 stuks of soms nog meer. 3 stuks lijkt me meer dan genoeg. Hoewel je weer beter een extra appel kan eten dan een reep ofzo.
Welke suikers? Enkelvoudige koolhydraten? Meervoudige koolhydraten? En als ik gewend ben om drie slagroom soezen per dag te eten, mag ik er dan nu één eten omdat het dan met mate is?quote:Op maandag 25 juni 2007 17:06 schreef STING het volgende:
[..]
Klopt ook.
Zoals al eerder gezegd, alles met mate
Teveel aan suikers wordt ook opgeslagen als vet.
Dude, kennis delen met elkaar is prima, maar de neerbuigende toon die je hier aan slaat, is niet echt welkom.quote:
waar zijn de koolhydratenquote:Op maandag 25 juni 2007 18:27 schreef Miss_S het volgende:
zo net mijn avondeten op
sla, 1 kiwi en een paar aardbeien
en veel vis
die eet ik nietquote:
Das heel wat anders dan mijn avondetenquote:Op maandag 25 juni 2007 18:27 schreef Miss_S het volgende:
zo net mijn avondeten op
sla, 1 kiwi en een paar aardbeien (maar ik lees dat dat verboden is want ik had al een peer en banaan op)
en veel vis
normaal zou het lekker klinkenquote:Op maandag 25 juni 2007 18:31 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Das heel wat anders dan mijn avondetenIk heb rundvlees stroganoff op, met paprika, champignons, zilveruitjes en aardappelpartjes, was erg lekker
nee want die eet ik welquote:Op maandag 25 juni 2007 18:47 schreef STING het volgende:
[..]
was dit gedeelte ook niet serieus bedoeld?
dat raden ze mij inderdaad ook aanquote:Op maandag 25 juni 2007 18:54 schreef STING het volgende:
Lees net een stukje waar aangeraden wordt om voor het sporten geen koolhydraten te nemen, zodat je lichaam gelijk over gaat op vetten. Klinkt ideaal natuurlijk, maar zo hou je het toch veel minder lang vol en verbrandt je toch minder?
Nee, dat zit niet helemaal tussen je orenquote:Op maandag 25 juni 2007 18:55 schreef Miss_S het volgende:
[..]
dat raden ze mij inderdaad ook aan
en minder lang vol houden denk dat dat gewoon tussen je oren zit
Oh je mag best reageren zonder bij de kliek te horen (zo'n hecht kliekje zijn we toch nietquote:Op maandag 25 juni 2007 17:04 schreef MuadDib het volgende:
[..]
En de intensiteit: als je lichaam alleen op vetverbranding draait zal je je intensiteit moeten verlagen. Maar dan kan je het ook heel lang volhouden. Zelf vind ik het niks. Liever een uur zo intensief dat je het nog net volhoudt, dan verbrand je pas echt veel.quote:Op maandag 25 juni 2007 19:02 schreef STING het volgende:
Omzetten van vetten gaat veel trager dan het omzetten van koolhydraten, vandaar dat het moeilijker wordt om de inspanning vol te houden.
Maar discipline speelt uiteraard ook een rol bij het volhouden.
Als je lichaam overgaat op vetverbranding tijdens het sporten, moet je niet alleen de intensiteit verlagen, maar kun je zelfs niet anders! Op vetverbranding kun je nog maar maximaal 50% van je kunnen presteren. Dat zit dus NIET tussen je oren, je lichaam is ook niet achterlijk.quote:Op maandag 25 juni 2007 20:14 schreef MuadDib het volgende:
[..]
En de intensiteit: als je lichaam alleen op vetverbranding draait zal je je intensiteit moeten verlagen. Maar dan kan je het ook heel lang volhouden. Zelf vind ik het niks. Liever een uur zo intensief dat je het nog net volhoudt, dan verbrand je pas echt veel.
De constante hoeveelheid wordt ook wel de reserve voorraad Kh genoemd, ok snap emquote:Op maandag 25 juni 2007 22:11 schreef Plukie86 het volgende:
Zo werkt het echter niet, in je lever en spieren zit een constante hoeveelheid glycogeen (van Kh dus he) die tijdens het sporten opgemaakt wordt, maar allang weer aangevuld zal zijn als je begint met je volgende sportsessie. Geen kh eten voor die tijd geeft hoogstens als resultaat dat je knockout gaat tijdens het sporten.
moet kunnenquote:Op maandag 25 juni 2007 22:12 schreef Alcarin het volgende:
Ik ben er ook weer, zat even in Groningen![]()
Ik heb het slechtste weekend ooit gehad, qua eten. Denk magnums (ja, meervoud), chips, kwarktaart, cola. En het was heerlijk!![]()
Maar goed, shit happens, vanaf vandaag weer groente eten enzo
En ik zie morgen wel wat de weegschaal ervan vindt.
Het werkt idd voor mij jaquote:Op maandag 25 juni 2007 16:47 schreef STING het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje raar dat je een cruciaal punt uit je verhaalt laat, terwijl je al bij een sportcoach, huisarts en dieteest loopt. Sporten is zeker niet alleen maar voor het kweken van reguliere spieren, maar ook voor het trainen van je conditie (hart). Sterker nog, de meeste mensen sporten voor vetverbranding en conditie verbetering. Maar zelfs met het kweken van spieren, verhoog je je stofwisseling en raak je dus vet kwijt (als je gezond/slank blijft eten)
Jojen'en krijg je juist omdat je je eetpatroon aanpast.
Je lichaam krijgt minder te eten, past zich aan door langzamer te gaan draaien (zie het als een motor), je verbrandt minder in rust. Vervolgens ben je op je streefgewicht en ga je weer 'normaal' eten. Je lichaam draait nog steeds langzaam (in overlevingsmodus) en zal dus de surplus direct opslaan in de vetreserves.
Maar er zijn ook theorien die zeggen dat na zo'n vasten-deet je lichaam efficiënter omgaat met voeding en er in feite een groter overschot aan energie ontstaat, die dan opgeslagen wordt als vet.
Maar goed, het belangrijkste is natuurlijk, wat werkt voor jou, werkt voor jou, maar beetje verschillende ideeën uitwisselen is waar zo'n topic zoals deze uistekend geschikt voor is
Hoe meer je eet, hoe meer vet je eet, hoe meer zoetigheid je eet, je lichaam past zich automatisch aan en wil meer, meer, meerquote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:07 schreef hello_moto1992 het volgende:
Tering, een tijdje terug was ik vet aan het inhouden qua eten en drinken. Maar de laatste tijd:. Vanavond 2 volle schaaltjes crusli(met van die chocola
), soms een hele fles 7-up... half bakje tonijnsalade(20 gram vet per 100 gram
). Nou is dit gelukkig niet dagelijks, maar ik heb de laatste tijd veel meer behoefte aan eten
.
Gevolg: ik kom weer een beetje aan, maar niet veel. Hoe kan ik er een beetje voor zorgen dat ik niet zo'n honger heb. Ik heb van Actimel/activia wel wat gehoord, is dat wat?
ja dat had ik dus ookquote:Op dinsdag 26 juni 2007 09:35 schreef BabblingBrook het volgende:
Hallootjes! Goed weekend gehad allemaal? Ik heb nu officieel vakantie en 12 juli diploma uitreiking, dus ik moet even uitzoeken wat ik allemaal moet regelen voor het komende schooljaar.
Ik weeg nu 76 kilo, dus ik zit bijna op 75. Dat zou echt een magisch getal zijn, 75 kilo... Dat heb ik in geen 100 jaar gewogen hahaha
Hebben jullie dat ook, dat je eigenlijk van de kindermaatjes meteen naar L bent gegaan!? Ik kan me niet herinneren dat ik ooit kleding in maat S heb gekocht. Ja nu pas ik er wel in, maar voorheen niet.
had je dan altijd wijde kleren of stretch?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 09:38 schreef Viking84 het volgende:
Ik pas nog wel steeds in kleren van toen ik 13 / 14 was. Toen zal ik 60 á 65 kg hebben gewogen (wow, dan ben ik wel 15 á 20 kg aangekomen in 2 jaar, maar goed, was nog in de groei toen
).
Ik droeg altijd sportkleding op die leeftijd, dus dan is het niet zo gekquote:Op dinsdag 26 juni 2007 09:41 schreef Miss_S het volgende:
[..]
had je dan altijd wijde kleren of stretch?
want 10 kilo is toch wel een groot verschil met kleding
Die kleding bewaar ik niet hoor. Dat is allemaal allang weggegooid.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 09:38 schreef Viking84 het volgende:
Ik pas nog wel steeds in kleren van toen ik 13 / 14 was. Toen zal ik 60 á 65 kg hebben gewogen (wow, dan ben ik wel 15 á 20 kg aangekomen in 2 jaar, maar goed, was nog in de groei toen
).
En dan pas recentelijk uit de kast komen, t is ongelooflijkquote:Op dinsdag 26 juni 2007 09:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik droeg altijd sportkleding op die leeftijd, dus dan is het niet zo gek(waren ook nog mannenkleren). Het waren wijdzittende truien idd.
ja, het gaat meer om truien waar ik *iets* mee heb op één of andere manier. Emotionele waarde dusquote:Op dinsdag 26 juni 2007 09:47 schreef BabblingBrook het volgende:
[..]
Die kleding bewaar ik niet hoor. Dat is allemaal allang weggegooid.![]()
nieuwe kleding is altijd leukquote:Op dinsdag 26 juni 2007 09:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik droeg altijd sportkleding op die leeftijd, dus dan is het niet zo gek(waren ook nog mannenkleren). Het waren wijdzittende truien idd. Oh ja, toen ik 86 kg woog, paste ik ook in die kleren, hoor.
Nu heb ik ze weggedaan naar de Kringloopwinkel (5 zakken vol), want ik ga m'n garderobe vernieuwen
.
nieuwe kleding is niet leuk als je merkt dat leuke kleding jou niet staat en je steeds geconfronteerd wordt met het feit dat jouw maat er niet is of dat je de grootste maat hebtquote:Op dinsdag 26 juni 2007 09:49 schreef Miss_S het volgende:
[..]
nieuwe kleding is altijd leuk
maar normaal pas je niet in dezelfde vrouwen kleding als je 60 weegt en 86
ik wou net gaan typen dat jij toch helemaal niet meer de grootste maat hebtquote:Op dinsdag 26 juni 2007 09:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
nieuwe kleding is niet leuk als je merkt dat leuke kleding jou niet staat en je steeds geconfronteerd wordt met het feit dat jouw maat er niet is of dat je de grootste maat hebt.
Maar nu is het wel weer leuk.
ja ik ookquote:Op dinsdag 26 juni 2007 09:53 schreef BabblingBrook het volgende:
Welke kledingmaat hebben jullie nu? Ik zit tussen 38 en 42 (ligt aan de winkel) En S en L.
dan blijf je inderdaad er wel altijd fors uitzien kwa bovenlijfquote:Op dinsdag 26 juni 2007 09:56 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb nu broekmaat 40/42 en wat shirtjes betreft maat L. Maar dat hangt ook een beetje van de winkel af idd. Soms is het XL en soms M.
Ik zal wel altijd een vrij grote maat houden voor m'n bovenlijf, want ik zit nu eenmaal met die enorme buste(al is die volgens m'n moeder wel geslonken
).
L heb ik een hele kleine periode gehadquote:Op dinsdag 26 juni 2007 09:35 schreef BabblingBrook het volgende:
Hallootjes! Goed weekend gehad allemaal? Ik heb nu officieel vakantie en 12 juli diploma uitreiking, dus ik moet even uitzoeken wat ik allemaal moet regelen voor het komende schooljaar.
Ik weeg nu 76 kilo, dus ik zit bijna op 75. Dat zou echt een magisch getal zijn, 75 kilo... Dat heb ik in geen 100 jaar gewogen hahaha
Hebben jullie dat ook, dat je eigenlijk van de kindermaatjes meteen naar L bent gegaan!? Ik kan me niet herinneren dat ik ooit kleding in maat S heb gekocht. Ja nu pas ik er wel in, maar voorheen niet.
Ja jij bent dan ook best lang, al ben je vergeleken met mij nog steeds een ukkiequote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:15 schreef Alcarin het volgende:
Nou ik heb nog steeds maat 44 hoor. Qua broeken dan, met shirts let ik er nooit zo op, die passen altijd wel. Als het maar lang genoeg is![]()
Leuk om ook eens een ukkie te zijnquote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:17 schreef BabblingBrook het volgende:
Ja jij bent dan ook best lang, al ben je vergeleken met mij nog steeds een ukkie![]()
Miss Etam heeft natuurlijk kleding voor lange dames en er is nu uitverkoop en er hangen zat leuke dingenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:19 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Leuk om ook eens een ukkie te zijn![]()
Maar vooral mijn bovenlijf is lang, daarom is het lastig shirts te vinden die lang genoeg zijn maar toch niet flapperen![]()
spamquote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:21 schreef BabblingBrook het volgende:
[..]
Miss Etam heeft natuurlijk kleding voor lange dames en er is nu uitverkoop en er hangen zat leuke dingen![]()
Ik pas soms nog steeds in S hoor, maar koop meestal toch maar M, omdat hij dan net iets langer is en mn vetrol op mn buik wat minder opvalt.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 09:35 schreef BabblingBrook het volgende:
Meestal 38, soms 36quote:Op dinsdag 26 juni 2007 09:53 schreef BabblingBrook het volgende:
Welke kledingmaat hebben jullie nu? Ik zit tussen 38 en 42 (ligt aan de winkel) En S en L.
Het was welkom hoorquote:
Er is uitverkoop en over het hele land verspreid zijn er nog koopjes filialen ook, daar betaal je bijna niets voor een leuk shirt of een leuke broek.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:44 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Het was welkom hoor![]()
Maar ik ben gewoon een zeikerd met kleding, ik heb heel weinig, dus wat ik heb moet goed zijn. En nog goedkoop ook, want ik ben een arme sloeber (miss etam is al te duur voor me). Ik ben echt slecht in shoppen..
![]()
ja denk dat het zeker met figuur te maken heeftquote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:22 schreef Plukie86 het volgende:
Ik heb nog steeds gewoon 38/40 (maar eerst vaker 40, en nu vaker 38) of maat M/L (zelfde verhaal). Grappig dat Miss_S 10 kilo zwaarder is en toch dezelfde maten heeft. Denk dat dat ook zeker met de bouw te maken heeft, shirts zitten bij mij namelijk vaak strak om mijn middel en bovenarmen, terwijl het verder wel goed past. Dan pak ik toch een maatje groter, omdat je anders zo'n spekflap onder het shirt ziet puilen en das niet charmant. Bij broeken heb ik vaak dat ze op de heupen wel passen, maar dat de knoop niet dicht kan. Of dat de knoop wel dicht kan en ze om mijn kont flodderen.... Wat dat betreft passen heupbroeken beter, maar daar moet dan wel iets boven dat niet te kort is.
Ik zal het vandaag eens proberen rustig aan te doenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 09:09 schreef STING het volgende:
[..]
Hoe meer je eet, hoe meer vet je eet, hoe meer zoetigheid je eet, je lichaam past zich automatisch aan en wil meer, meer, meerFf een paar dagen discipline helpt al flink om die behoefte weer te laten dalen
Focus je op eten met complexe koolhydraten en eiwitten, hier is je lichaam het langst mee bezig om te verteren.
Dus denk aan voeding met bijv. veel vezels: All Bran Plus met bijv. yoghurt, Knackebrod Volkoren, bruin brood.
En als je dan bijv. voor de lunch toch nog honger hebt, neem je wat fruit of een Liga. (of als je echt niet geen tussendoortje wil en een klein beetje honger niet erg vindt, veel water drinken)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |