Verrassingquote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:59 schreef P0EP het volgende:
Wat is dit voor een onzin ik denk lekkere koekjes te eten doen die prutsers 2 plastic lagen eromheen
[afbeelding]
Alle bruine koekjes het land uit!!!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:10 schreef Duvel het volgende:
Het is een schande, dat is het !!!!!!! Als PIM dit geweetn had
Ja lekker 1 met een laagje chocolade want dat stofje in de chocolade maakt je vrolijkquote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:08 schreef Adelante het volgende:
koekje d'r bij?
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:17 schreef Pinball het volgende:
Je vader had ook een extra laagje plastic moeten gebruiken.
Huilie.
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:17 schreef Pinball het volgende:
Huilie.
HAHAHAHAHAHA, terug geowned! TS wat heb je hierop te zeggen?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:17 schreef Pinball het volgende:
Huilie.
Wtf probeer je? De boel op te stoken?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:32 schreef attieboy het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHA, terug geowned! TS wat heb je hierop te zeggen?
Mooi is dat, ik heb ooit een keer een doos vol met marsen en andere zooi gehad omdat er een stuk plastic in mijn mars zatquote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:49 schreef Geerd het volgende:
Het helpt idd wel om zoiets te doen.
Ik had laatst een vaatje van hertog jan voor de perfect draft die het niet deed.
Ik opbellen krijg ik bedrag teruggestord, en een maand later 2x kaartjes voor brouwerij bezoek 13,- plus een afschuimer 4,50
Zo hey, wat ben jij een sneu mannetje zeg. Omdat iemand je aanvalt ga je met zijn foto's strooien. Die gast heeft tenminste het lef om zijn foto op het internet te zetten, kunnen we van jou niet zeggen.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:23 schreef attieboy het volgende:
[..]
TIMMYY!!!!!!!!111!!11!111!!1!1!111EINZ!!!!
ik schijt op kneuzen zoals jij, kneusquote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:23 schreef attieboy het volgende:
TIMMYY!!!!!!!!111!!11!111!!1!1!111EINZ!!!!
Moraalridderquote:Op zondag 24 juni 2007 02:26 schreef Thomass het volgende:
[..]
Zo hey, wat ben jij een sneu mannetje zeg. Omdat iemand je aanvalt ga je met zijn foto's strooien. Die gast heeft tenminste het lef om zijn foto op het internet te zetten, kunnen we van jou niet zeggen.
Oja en kom maar weer op met je std "moraalridder" en w/e reacties, of nog beter je post mijn foto, the horror
Kneus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |